Sean is e vlotte met praten! Bob de bouwer? Nikki komt niet verder dan daadaadaa. Vervelend dat Tim zo ziek is! Hopelijk slaapt hij vannacht lekker en gaat het morgen beter. Mir; rotcomputers af en toe! Veel plezier met d buren! Kijk, dat heb jij dan weer he; hier nauwelijks contact met de buren. Leuk met een speenvarken aan de wandel Chacha; Nikki kwijlt idd wel erg de laatste tijd, maar ik vind het wel toevallig dat ze dan net uitslag heeft daarvan als ze ook smeerkaas gegeten heeft. Maar het kan natuurlijk. Ik vind het wel een goed idee om het gewoon eens te blijven geven. Je zeurt trouwens niet hoor over het dirnken van Lynn! Het zit je af en toe dwars en dan kun je dat hier gewoon kwijt hoor! Ik heb alleen geen oplossing voor je jammergenoeg Misschien wat pap door de laaste fles? Dat vindt ze lekker toch?
Thnx voor je lieve woorden blup. Soms heb ik het idee dat ik mijn verhaal kan kopiëren van een aantal dagen terug..wel drinken...niet drinken...wel drinken...niet drinken. Maar zolang jullie het willen aanhoren...Fijn. En als jullie het zat zijn, hoor ik het graag. Misschien gewoon weer een aantal dagen geven. Als het echt allergie is, wordt het erger. Dan weer stoppen totdat het weg is en weer opnieuw een aantal dagen. Mir een speenvarken Ojé en al zo bekend staan in Zeewolde? hihi Veel plezier met de buurtjes. Juudje had trouwens een berichtje in Lynn's gastenboek gezet. De verhouding kloppen nog. Dikke Lynn (van Juud, want ze is 30 gram zwaarder dan mijn Lynn) En Lange Lynn van mij (want ze is 1 cm langer) Ik ben wel benieuwd of Lynn weer is opgeknapt.
NOG 12 DAGEN vanmiddag ben ik gegrepen door een kat, zat even niet op te letten en toen greep ie mijn arm compleet vast en beet me 4 keer heb zo'n geluk gehad dat hij niet volledig doorbeet, maar mijn spieren voelen wel een beetje stijf risico van het vak zullen we maar zeggen ezzie: hoe was het met geer en goor afgelopen? ik ben ontzettend moe, want is een hele drukke week geweest. morgen heb ik een etentje van mijn oma die jarig is en alle kleinkinderen en achterkleinkinderen komen. ze viert het in een zaaltje waar je ook kunt eten. mij benieuwen wat Deborah doet, het campingbedje gaat in ieder geval mee! wel trusten allemaal en nog een fijne avond voor degene die het laat gaan maken
o ja, chacha: we zijn er toch ook om even lekker af te reageren of juist om het even van je af te zetten of juist om wat hulp te vragen, ik vind het helemaal niet erg, want zit zelf ook af en toe enorm te puzzelen
goedemorgen ja, bijna onze meeting schiet nu op he! Leuk hoor! Chacha.. Lynn haar bordje pap netjes leeggegeten? Hopelijk vandaag een goede drinkdag... Misschien moet Lynn over twee weken gewoon eens goed kijken hoe Tijn dat doet.. wie weet.. is ze er wel van onder de indruk en gaat ze het nadoen. Wie heeft dat ook, mopperen in de box of op het kleed? Tijn kan niet lang zelf spelen.. hij moppert wat af. Dat is eigenlijk altijd al wel zo.. maar hij moet op een gegeven moment zichzelf toch echt wel beter kunnen vermaken hoor.. tjonge.. mopperkontje. Vannacht wel goed geslapen tot half 6 en toen tot half 7. De verkoudheid gaat wat weg.. ieww wat lees ik nu.. Niek aangevallen door een poes autssss Moet je dan geen tetanusprik? Ben benieuwd Blupje of er echt weer meer uitslag komt bij Nikki door de smeerkaas. Welke producten zou je nog meer kunnen gebruiken om te testen? Misschien moet je eens hutspot met kaas proberen?, zo'n potje van ehh.. naam even ontschoten... Nou nu maakt Tijn het echt te bont.. Ik zal hem maar even gaan entertainen fijne dag iedereen! hier drukke dag, we krijgen vrienden te eten en smiddags heb ik een cursus... en boodschappen doen.
Ja misschien is dat een goed idee...Lynn moet het afkijken bij Tijn En idd Niek het is echt een gepuzzel. Ze eten ook wel veel op een dag. Oei aangevallen door een poes Idd risico van het vak, maar het is niet fijn. Deborah nog zo'n vreetzakje? Mir een poepbroek Hier kan ik het eigenlijk nooit missen, ze poept met veel kabaal. Ik moet zeggen dat Lynn zich de laatste tijd goed kan vermaken. Ik wissel wel veel af met speelgoed hoor. Maar het is weinig gemopper. Is ook wel eens anders geweest Vanmorgen heeft ze een tijdje zittend gespeeld (met het voedingskussen achter zich) en nu ligt ze onder de babygym waar ik andere dingen aan heb gehangen Lekker dat de verkoudheid weggaat. Hier kwakkelt het nog wat. En een vrij goede nacht he? Lynn was om 5 uur wakker en daarna om 07.15 uur. Ook mooi gedaan.
hier een niet helemaal fit kindje, -weer- verkouden, erg aan het hoesten, ook tijdens het slapen en ff sneller van de piep,. nou ja, ik voel me ook niet fijn als ik aan het snotteren ben,. pinquin; hmm hier geen blueband bordje, misschien komt het nog, lief he dat gebrabbel,. zo heerlijk om naar te luisteren! narcis; joepie een tandje! hopelijk niet al te veel last van,. en over dat bellen, das's een goeie tip, zeggen of ze je gelijk uit hun bestand willen halen,. paddy; ach, Tim ziek, hoop dat ie snel opknapt en de rest niet aansteekt! als toetje wil ik yoghurt gaan geven,. als ie het wil,. niek; au zeg, dat moet zeer gedaan hebben met die kat! en bijten ook nog,. brrrr geer en goor ging helemaal goed hoor,. 1 mei word het uitgezonden,.
Nog ff een vraagje: Hebben jullie je kindjes al in het winkelwagenzitje gehad? Lynn zit zo goed, maar weet niet of ze daar ook goed in kan zitten. Marno toch weer een beetje ziekjes?
Ik heb Quinn er toevallig voor het eerst in gehad van de week Chacha. Quinn zit op schoot goed, maar verder niet en dus ook niet zo in het winkelwagenkarretje. Gelukkig waren we in een groothandel waar ze veel kleine kussentjes enzo verkochten dus heeft hij heerlijk gezeten. Hij vond het wel helemaal geweldig trouwens. Vanacht was redelijk. Na 4 uur begon het gedonder van de buik draaien weer. Ik hoest me de hele nacht door de blubber dus echt beter worden lukt ook nog niet. Vancohtend heeft hij gelukkig wel weer 150 cc gedronken. Heb maar geen pap gedaan. Niek gebeten door een kat he brrrrrr. Mir Quinn heeft ook van die dagen dat hij niet alleen wil spelen. Oh gauw Quinn in bed leggen want hij valt hier in slaap! tot later oh ja filmpje staat op de site het heet boekje eten!
en wat zit er bij de post,. het blue band bordje! heb hem dus ook,. net boodschappen gedaan, erg druk,.heb ik afgerekend laat ik een fles chocomel vallen, ik legde hem naast de wagen ipv erin,.. duhhh,.. nou dat geeft een zooitje kan ik je wel vertellen! een hele plas chocomel,. ! en wat kunnen mensen dan naar je kijken he,.. haha,. Ik heb marno ook 1 keer in het winkelwagen zitje gezet,. gaat nog niet helemaal super,. moet hem vast houden anders valt ie naar de zijkant zeg maar,. dus daar wacht ik verder nog ff mee,. hij vond het wel helemaal leuk,.
hahahah Ezzie! Lekkere rommel he en dan ook nog op zaterdag. Hoe is het nu met Marno? Al wat beter? Toch vind ik die kleine cadeautjes wel leuk. De telefoontjes heb ik laten blokkeren en als ik ze wel aan de telefoon krijg kap ik ze meteen af. Het zou ook die box van de etos kunnen zijn geweest waardoor dit is, maar zeker weten doe ik het niet. Denk dat PaddyKira een goede graadmeter is want zij heeft geen dozen otnvangen toch? Heb jij een bordje kira? Ik ga een grote mok thee met honing maken. Kijken of dat me een beetje helpt fijne zaterdag!
INBRAAK ALARM Mir, ik heb eens even op haar site gekeken en daar heeft ze wel nog gewoon geschreven enz... http://www.mitchellminnaard.beebiesite.nl/ Gek dat ze al zolang niet meer op de site geweest is...
Daphne was altijd een zwangerschapspagina verslaafde Raar dat ze zo lang niet is geweest. Hihi Ezzie...idd mensen kunnen dan echt zo naar je kijken. Alsof je het expres doet. Ik heb geen etos box gehad, dus daar komt het niet vandaan. Of Kruidvat of Prenatal. Lynn kan echt al heel goed zitten, ze heeft vanmorgen een half uur zittend gespeeld (en maar 1x omgevallen ) Ik denk dat ik het maar gewoon uitprobeer (en voor de zekerheid een kussentje meeneem ) Aah Lynn is weer wakker, ze was in slaap gevallen in de wandelwagen. Ga zo maar eens een flesje maken
ik haat deze laptop en ga heeeel snel een normale muis kopen grrrrrr weer gewoon weg die tekst :x , maar het zal deels ook komen omdat ik gewoon mega blondt ben... Oh.. dank je voor het bericht Linda, fijn dat het toch goed gaat met Daphne en haar Mitchell. Ik dacht echt haast dat er wat aan de hand was. Gelukkig niet dus! Leuk hoor soms zo'n inbraakalarm van jou Chacha, hoe gaat het met de flessen van Lynn vandaag? Goed hoor dat ze nu zo lang al zelf zit zonder te vallen. Heeft Lynn dat ook dat als ze tegen het voedingskussen aan valt dat ze dan met haar handje probeert tot zit terug te komen? Tijn doet dat wel en het is vanmiddag voor het eerst gelukt.. alleen viel ie toen naar de andere kant hihi.. Hoe is het nu met Marno? Nog grieperig... of heeft hij tandjespijn? Hier vandaag een leuke dag met een vrolijk tijntje die continu geluidjes maakt. Laatst een tijdje geleden had ik toch zo'n filmpje dat hij geluidjes maakt als ik met mn hand tegen zn mond ging? Dat doet ie nu zelf... haha.. grappig gezicht.. alleen slaat hij zichzelf soms wel erg hard tegen zn mond.. ik ga eens proberen er een filmpje van te maken... Tijn slaapt gewoon al weer.. hij heeft zich vandaag zo druk gemaakt haha.. Ik heb hem heel druk in zn bed gelegd met de wetenschap.. dit gaat zekers te weten Niet werken... ik wist eigenlijk ook niet waarom ik het in mijn hoofd haalde om hem op bed te leggen. hij was zo aan het babbelen en lachen... maar ik stopte hem in zn slaapzakje, speen erin, doekjes erbij en ik heb hem niet meer gehoord nou leuk toch.. ik heb gezondigd.. een sigaretje gerookt na ja.. was best lekker maar ben zeker niet van plan er een gewoonte van te maken! ahh mijn bezoek is er gezellig. Nou tot later he!
Mir dat is nou ook de reden dat ik een gewone muis bij mijn laptop heb. Ik ging ook elke keer de fout in. Wat lekker dat Tijn zo vrolijk is zeg. Lynn probeert ook overeind te komen maar het lukt haar niet, ze beweegt alle kanten op behalve de juiste. De pap is vanmorgen bijna op gegaan, fruit ook en de groente ook. Flesje heeft ze 120 cc van gedronken. Ik zie straks wel met de laatste fles hoe ze die drinkt, die vind ik het belangrijkste. Foei Mir [-( een sigaretje....slecht zeg (look who's talking )Is Bart eigenlijk nog gestopt? Ha Tijn is indiaantje geworden? Leuk dat hij dat nu zelf doet. Lynn is ook vrolijk vandaag totdat je haar in bed legt. Dikke drama. Ben 3 keer terug geweest en toen hield ze weer opeens haar adem in. Ze heeft amper geslapen. René heeft haar een half uur geleden in bed gelegd en toen geen problemen. We hebben met het gezinnetje de grote boodschappen gedaan. Lynn in winkelwagentje, ging best goed. Bij de jumbo hebben ze potjes van zonnetura. Leuke variaties. EN bloemkool zonder melk toegevoegd Weet je wat ik niet snap...ik heb laatst bij de potjes van de kruidvat staan kijken, daar zit gewoon ui en prei in. Dat mogen ze toch helemaal niet het eerste jaar?
We hadden trouwens ook weer een spuitluier En dit kan niet van eten zijn, heb niks nieuws geprobeerd. Toch weer een tand?
nou, heb nog niet veel aan mn kind,. koorts heeft ie niet, puur de verkoudheid,. tandjes kan ik tot nu nog niet voelen,. hij doet niks als ie in zn box ligt, blijft gewoon liggen op zn rug, zit geen energy in. vanmorgen na de fles zijn we allebei naar bed gegaan -samen- om 11 uur,. en met tussen door een poepluier en ook beetje zielig huilen om het uur kwamen we er om 14.45 weer uit! hadden het nodig denk,.. nou had ie voor het eerst bambix groeipap in zn fles gehad,. 3 schepjes,. kunnen ze daar kramp van krijgen? lijkt me niet maar had het idee dat ie daarna krampjes had... en pffff, nou worden sommige mama's onzeker als ze BV geven en dus niet weten wat erin gaat,(heb ik nooit gehad) maar ik heb het nu wel met de fles,. nu laat ie steeds wat staan en hij krijgt maar 150/5 dus met die twee flessen overdag is er maar 200cc in gegaan,. het komt waarschijnlijk door de verkoudheid natuurlijk maar zoals vnvnd met de BV drinkt ie ook wat korter maar dan denk ik hij zal wel genoeg hebben,. terwijl ie dan ook misschien maar 100cc binnen heeft,. maar dan zie je het niet,. dus ik snap julie flessen troubles ook een stuk beter nu,. en misschien moet je gewoon denken dat als ze niet meer willen ze dan wel genoeg zullen hebben maar stiekem doe je dat dus niet,. wat een gehannes,. hihi. idd leuk he die kleine kadootjes pinquin, zolang ze niet bellen vind ik het prima, chacha; leuk dat lynn al zo goed kan zitten,. probeer het gewoon een keer in de winkelkar,. ik had mn tas er ook tussen gepropt. mir! :thumbdown: [-X [-( een sigaretje!? niet doen joh, voor je het weet zit je er weer aan vast! (moet ik zeggen,. heb laatst ook een trekje genomen,. ) vond je het nog lekker ook, stond je niet te tollen,.? stom he dat dat blijft trekken,. lekker wel dat Tijn zo vrolijk is,!. grappig he dat ze dan toch gaan slapen,. dan denk jij van nou die is nog niet moe maar eenmaal in bed slapen ze zo,. gekke kinders,.