September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Ben ik weer. Nou ja goed misschien overdreef ik wat als trotse mama :oops: . Seán zegt Bab (zoals je het in het engels uitspreekt) de baauwaawer. Nou ja klinkt toch als bob de bouwer? Tim en ik vonden in ieder geval van wel.

Mir hoe KUN je ;) ?! En dat voor een fitness chick! Werd je niet duizelig? Ik zou denk ik accuut omvallen. Ach ik maak me geen zorgen om je - je bent veel te nuchter om weer echt te gaan beginnen. Ik moet zeggen dat als ik drank op heb dat ik dan nog weleens kan denken van mmmm zal ik eens maar gelukkig nog niet gedaan.

Hier inderdaad niks nada nothing ontvangen in de post. Heb ook geen last van spam telefoontjes. Ik heb inderdaad ook geen blije doos aangevraagd.

Hier was Seán hartstikke relaxed vandaag. Het viel ons echt op. Hij viel zonder gehuil vanmiddag in slaap gevallen, dat is ook een grote uitzondering want meestal gaat dat eerst gepaard door hard gehuil. Toen heeft ie een uur geslapen en ook dat is uitzonderlijk. ' s Nachts helaas nog geen verbetering.

Niek ieks aangevallen door een kat. Wat een scherpe nagels hebben die beesten ook he?

Chacha hier nog geen winkelwagentje geprobeerd. Ik vind Seán nog niet goed genoeg zitten. Hij rolt nog om dus wij moeten nog eventjes wachten. Wie weet weer een tandje? Kan best. Heeft ze uitslag op d'r billetjes?

Met Tim gaat het gelukkig weer wat beter en hij lijkt ons niet aangestoken te hebben. Hij had vanavond alweer praatjes en at weer wat dus het gaat de goede kant op.

Ezzie lekker meid dat je zo heerlijk met je mannetje hebt geslapen.

Meiden ik heb zin in 2 Mei. Lijkt me leuk om jullie en babies in het echie te zien. Moest er nog gereserveerd worden?

Pinguin probeer lekker te slapen vannacht meid. Ik duik er ook vroeg in.

Juudje where are you?

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

HEY HEY hebben jullie 2 mei meeting?\
    Grappig hoor, wij 1 mei :D :D

3. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    paddy; nou da's duidelijk bob de bouwer hoor dat ie zegt! ;) hihi.
    fijn dat Tim al een stuk is opgeknapt,. sean moet nu het relaxte van overdag meenemen naar snachts,.. zou fijn zijn!

sweetangel, wat grappig allebei zo dicht op elkaar! Jullie ook niet toevallig in utrecht?

4. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    nou dat klinkt echt als bob de bouwer :D lachen! moeten we Tijn en Seán 2 mei laten optreden.... Seán roept: 'Bob de Bouwer...' en dan Tijn de indianendans wawawawa hihi..

hoe heeft lynn de laatste fles gedronken?

Ja erg he dat sigaretje. :( Ik werd er niet duizelig van trouwens, maar ik sta er idd veel te nuchter in en wil absoluut er niet meer aan beginnen. Maar ja het blijft wel trekken, wat je zegt ezzie. Maar ik heb zeker niet het gevoel dat ik nu weer naar buiten moet gaan om even te roken, integendeel zelfs! Bart is eigenlijk ook gestopt. maar zn broertje heeft laatst sigaretten laten liggen en die hebben een tijdje onaangeroerd hier gelegen.. tot vandaag.. lekker in de zon.. kind op bed.... roseetje erbij.. hihi... maar ok... wordt geen dagelijkse praktijken hoor..

hee potjes van zonnatura? dat ken ik niet? hebben ze dat bij appie niet? Oh ik heb trouwens ook een actie door de bus gehad van albertheijn over 2e potje gratis een hele maand lang.
    waar ik trouwens ook achter kwam was dat bij de kruidvat potjes er suiker toegevoegd is en dat is bij de olvaritpotjes niet zo.. en idd ui en prei is toch iets dat ze liever nog niet mogen?

Leuk samen boodschappen doen! ging het goed in het karretje? Dan ga ik het ook eens proberen...

Ezzie ik denk dat hij minder drinkt omdat hij zo verkouden is... hopelijk is dat van korte duur.
    Tijn is ook mega verkouden en verslikt zich ook continu in de fles. Het komt er gewoon elke keer bij zn neus er weer uit.. maar.. stug door blijven drinken... :rolleyes:

Bezoek is weer weg. was erg gezellig! gelukkig bleven ze niet erg lang hangen..bart is ziek en ik ben ook niet zo lekker.. dus nu maar lekker luieren en vroeg naar bed.. owww het is al laat trouwens al... hmm..

nou trusten iedereen

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

JAWEL, in Houten, bij Utrecht... We gaan naar Ballorig!

6. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Idd Bob de bouwer...Knap zeg :D

Paddy wat lekker dat Seán zo ontspannen was. Het is een goed begin :D Je moet toch ergens beginnen he?
    Geen uitslag op de billen, Lynn zit ook nooit lang in een poepluier. Ik kan het hier gewoon niet missen :D Ze had vandaag wel wat uitslag op haar gezichtje. Het ziet er niet uit als eczeem, zijn kleurloze bultjes. Ik wijt het aan het gekwijl. Ik ruimde vandaag een speeltje op waar Lynn ff op had gebeten, het kwijl droop er van af :(

Oh ik kan het me helemaal voorstellen van dat sigaretje hoor. Lekker in de zon, glaasje erbij....
    (maar ja ik ben dan ook niet zo nuchter persoontje ;) )

Ezzie lekker dat jullie zo hebben kunnen slapen. Heerlijk. Misschien biedt de BV juist wat rust omdat je niet ziet hoeveel hij binnenkrijgt. In de tijd dat ik BV gaf, maakte ik me daar ook geen zorgen over. Lynn dronk eigenlijk altijd maar kort, maar 10 min.

Het winkelwagentje ging echt goed. Al vind ik het wel een minimensje hoor zo in die grote kar.
    Maar Lynn vond het geweldig.

Ja Zonnatura. Verkopen ze niet bij de Appie. Wel dus bij de Jumbo en reformwinkels. Ze hadden ook spaghetti zonder kaas. Maar dan moet ik eerst eens een beetje tomaat uitproberen.

Laatste fles was niet best, maar wel genoeg, 140 cc. Ik heb de warme hap wel eerder gegeven om 16.15 uur. Lynn heeft echt tijd er tussen nodig.
    Ja bij de kruidvatpotjes zit suiker in. Stom he?
    Ik heb nu 8 maanden potjes in huis. Lynn vindt het hele fijn gemalen niet zo geweldig meer. Ik ga het ook eens uitproberen met de staafmixer (van mam geleend) om het iets grover te maken.
    En mijn moeder adviseerde mij als ik brood eng vond het een beetje in de opvolgmelk te dopen, zodat het natter wordt.

Lynn is ook nog verkouden....elke keer gehoest over de babyfoon.
    En vanmiddag slijm opgegeven. Maar ze is er niet ziek van. Trekt wel aan haar oortje, maar dat doet ze alleen wanneer ze moe is.

7. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Sweetangel wat leuk Ballorig :D

8. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hihi... ik had het net met bart over nuchter zijn.. hij vond mij absoluuuut niet een nuchter persoontje met mn onzekerheidjes over tijn enzo.. hihi..maarehh.. van die sigaretjes... daar ben ik wel nuchter over... en hij zit nu in de tuin hihi...

ohhh ik hoop niet dat Lynn oorpijn krijgt...
    Tijn had een hele loopoor vandaag, wel drie keer schoongemaakt.. maar geen last.. ook weer slijm gespuugd vandaag..

kan je gewoon potjes van 8 mnd al geven? Tijn kauwt erg goed en ik kan er ook grote stukken brood met korst instoppen en hij kauwt (tandloos dan wel ;) ) het wel weg.. Zou ik het eens kunnen proberen...? of toch maar wachten tot de 8 mnd?

Dat van het dopen in melk is een goed idee chacha! Gewoon voor je eigen gevoel even en als je er vertrouwen in hebt dan kan je het zonder doen.

Niet zoveel gedronken dus.. slaapt ze daar wel de hele nacht op dan? Nou ja, gelukkig wel genoeg gedronken, dat je je er geen zorgen om hoeft te maken.

leuk sweetangel, jullie naar Utrecht. ballorig.. wat was dat ook alweer?... zo'n overdekt speelgebouw of niet? wij gaan naar Bunnik.. pannenkoekenhuis met speelweide.. hopelijk is het mooi weer!
    denken jullie dat we wel moeten reserveren? Zo in de middag? ik denk het trouwens haast wel zit ik me nu te bedenken omdat het woensdag middag is.. en dan zijn kinderen vrij..

ik ga maar slapen... morgen weer een mooie dag!

trusten

9. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    hoi hoi, Deborah heeft het etentje overleeft van mijn oma. Ze is de hele tijd opgebleven en heeft in het campingbedje gespeeld en alles bekeken, want iedere keer kwamen er kinderen langs rennen. Thuis hebben we haar een schone luier gegeven en in de slaapzak gedaan, maar dat heeft ze zelf niet meegekregen ;)

ik ga morgen even op iedereen reageren, ben ontzettend moe, trusten

10. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    welterusten Niek!

Top dat Deborah het zo goed heeft gedaan! En lekker dat ze gelijk ging slapen thuis!
    :D

11. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Foei Bart toch ;)

Ik had het hier laatst gevraagd over die 8 maandenpotjes aan de kraamverpleegkundige en dat kan gewoon. Dus heb maar wat ingeslagen.
    Het zijn maar kleine stukjes. Dus gewoon proberen Mir (in veel potjes zitten wel gluten, maar dat krijgt hij nu ook al)

Het is de vraag of Lynn er op door gaat slapen. We zien het wel. Het lijkt me wel, als ze wakker wordt is het dorst denk ik.
    Ze heeft goed gegeten vandaag dus de vulling in de maag is er wel.

Ik vraag me af of je wel kunt reserveren daar? Blupje is daar toch eerder geweest? Blup weet jij dat?

Ik duik ook zo mijn bedje in. René zit te griezelen bij The Grudge.

Ballorig is een overdekte speeltuin, ballenbak, springkussen enz. In Wijhe (een gehucht bij Zwolle) zit er ook een. Is echt leuk voor kinderen.

12. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Trusten Niek. Lekker dat Deborah het zo goed deed

13. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    chacha whahaaa wéér tegelijk een berichtje gepost.. hahaa... niet te geloven gewoon

nou welterusten he!

14. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    ah ok ik ga tijn morgen eens een 8 maanden potje geven, ben benieuwd hoe hij daarop reageert!

15. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Mir telepathie ofzo ? ;)

Trusten he? En Tijn lekker gaan smullen he?

16. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    trusten! mag ik even?........

* SCHOP*

:D :D

17. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
  18. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Wat een geschop hier!

Gisteren een drukke dag gehad (winkelen, verjaardag, uit eten...), maar wel erg gezellig. Nikki is uit logeren bij marco z'n zus, dus het is nu erg stil in huis! Straks gaan we haar ophalen en dan wéér naar een verjaardag.

De vorige keer hebben we gereserveerd in Bunnik. Ik weet niet f hyet echt nodig is, maar is misschien wel handiger, want dan staat er gewoon een tafel voor je klaar.

19. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Nkki weer uit logeren?
    Ben benieuwd hoe ze het gehad heeft.

Oja Ezzie jij vroeg of ze buikkramp kunnen krijgen van de groeipap.
    De darmen moeten wel wennen er aan. Dus dat kan best.
    Er zitten gluten in en daar reageren de darmen wel op.
    Maar als hij het niet uitkrijst....

Lynn is erg scheterig sinds ze die pap krijgt, maar heb niet het idee dat ze er erge kramp van krijgt. Ik denk wel dat het haar wat zwaarder op de maag ligt, ze boert wat af.

Ik heb hier trouwens de box naar beneden gedaan, kan ze ook zittend in de box :D

20. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hoi!

oh.. ik heb de box gewoon hoog en tijn zit ook in de box....

stil zo zonder nikki! goed joh dat je haar zo uit logeren doet. Tijn gaat binnenkort ook :)

het wordt weer mooi weer vandaag, heerlijk zeg!

Deel Deze Pagina