Misschien kan het nog wel hoor met die box omhoog. Maar voor de zekerheid heb ik het gedaan, you never know (en er kan nu meer troep in aan het einde van de dag ) Het wordt zeker heerlijk weer. Vanmiddag ff naar mijn ouders, die hebben de tuin opnieuw aangelegd.
na een nacht vol gehoest lijkt marno nu wat beter te spreken,. eens zien of dat de hele dag blijft,. blub; ohhh, nou zeker stil in huis denk! lijkt me zo raar! je hebt niet echt uitgeslapen he!? chacha; hihi,. ik dacht dat je de box van boven naar beneden had gehaald,. dus ik dacht al wat onhandig die box boven! maar jij bedoelt dat ie niet meer zo hoog staat,. haha. op het CB zeiden ze ook al dat zodra de kids gaan kruipen,. of op handen en knieen gaan zitten, box/bed naar beneden want voor je het weet trekken ze zich op! Marno trekt ook aan zijn oor als ie moe is, of de fles krijgt,. grappig he,. dan zullen het toch krampjes geweest zijn, eens kijken hoe die vandaag op de pap reageert. fijne zondag allemaal!
FF snel want ik ben aan het schilderen geslagen nu het nog kurkdroog is buiten. Mir maar jouw box stond toch niet super hoog? Volgens mij kan Tijn er nog niet uit kukelen. Ach als je het niet vertrouwt dan zou ik 'm naar beneden doen. Ik vind wel dat je het in je rug krijgt als ie helemaal naar beneden staat.. zelfde met het ledikantje. Hier hoeft het nog niet want onze zoutzak kukelt nog om met zijn hoofd tegen de spijlen dus die ligt voorlopig nog eventjes (bijna klem) . Blup lekker even tijd alleen. Dat is toch ook fijn of niet? Die zonnatura potjes kun je volgens mij ook bij de appie krijgen hoor.. Hier in Velsen in ieder geval wel. Anders bij de drogist. Ezzie fijn dat Marno ietsje vrolijker is. Ik heb het filmpje gezien wat een super vrolijk mannetje is het toch. Echt een schatje! Hier was de nacht zoals altijd eigenlijk. 3 keer wakker maar ik merkte dat ie ontzettend last van windjes had dus geen wonder... Niks raars gegeten gisteren, nou ja zal wel door de lactulose komen.. Chacha en? Zie je al wat in het mondje? Leuk he dat alles doordrenkt is met kwijl. Seán vindt zijn sokken echt heerlijk. Leuk hoor die drijfnatte kleine sokjes de hele tijd.. Waarom nou niet die bijtringen? Die dingen zijn er toch voor gemaakt? Niek wat goed dat Deborah zich zo goed heeft vermaakt in het campingbedje. Ik denk dat Seán na 10 minuten zoiets had gehad van: ik wil op schoot! Nou ik ga weer an die Arbeit. Het broodje zit er weer in! Fijne dag allemaal.
aan het schilderen Kira? 't is er lekker weer voor! Hmm.... 3x vannacht... ach misschien reken je dat wel als een redeljike nacht... ja van die lactulose gaan ze windjes laten. ten minste Tijn wel.. stinken.. pfffoeiiii Ja mijn box staat hoog maar niet zo hoog dat ik denk dat hij er uit kukelt. Misschien is dat bij iedere box weer verschillend?... ik laat hem nog hoog staan.. ik hoef het idd nog ff niet in mn rug te krijgen... totdat hij op handen en knietjes gaat zitten, dan wordt het gevaarlijk... Hihi.. zoutzakje Seán is hij vandaag wel lekker vrolijk? en.. de bovenste tandjes al door? niet he.. anders had je het hier wel gemeld natuurlijk Tijn doet precies hetzelfde als Seán en als Lynn.. en als al die andere kwijlende baby's die tandjes krijgen... alleen het verschil is... Tijn heeft alle symptomen maar nog geen bobbeltje te zien.. ach maakt helemaal niet uit, is prima, maar t lijkt me zo leuk.. twee witte uitsteekseltjes hihi Ik zal eens naar die zonnaturapotjes kijken. Bij ons bij de appie liggen die niet bij de babyvoeding.. dus ik denk het dan haast niet of liggen ze geweoon bij het zonnaturaschap? lekker weer he! We krijgen zo bezoek. Ik word er niet goed van maar ok.. toch wel weer gezellig Bart gaat volgende week weg.. en dan in eens gaat iedereen altijd nog een afspraak maken. Wel heel leuk natuurlijk... maar bart is ziek... en ik zeur gewoon dat ik geen zin heb in bezoek.. O en ik heb een sollicitatiebrief geschreven. Een school bij ons in de buurt. Ben benieuwd! Morgen opsturen! tot later
he gets Mir gaat Bart alweer weg? Voor hoelang deze keer? Hier ook een redelijke nacht. Ben er geloof ik 1 of 2 keer uitgeweest om hem weer op zijn rug te draaien. Hij begon wel pas weer na half 7 te brabbelen dus dat wordt al beter. Tussen ons ingelegd en daar is hij uiteindelijk weer in slaap gevallen na een half uur verhalen vertellen Ik voel me nog niet goed. Verre van zelfs. Keelpijn blijft steeds terugkomen en verkoudheid wordt steeds erger. Als het woensdag nog zo is ga ik naar de dokter. over de potjes voeding gesproken er zijn ook nog een aantal andere soorten zoals Aquarius. Ik woon in een antroprosofisch walhalla dus alles is hier verkrijgbaar. Zelf biologische flesvoeding heb ik al gezien. Quinn is vandaag een sjonnie. Heeft zijn rood/witte trainingspak aan want pappa wil graag dat ajax kampioen wordt Hier trouwens ook nog een hoge boxstand en hoog bedje. Zolang het niet hoeft verander ik het niet. Quinn slaapt wel eens in de box, maar spelen in de box doet hij maar heel weinig. Hij beweegt zich wel steeds meer over een groter vloeroppervlak. Erg leuk. Ik ga een beetje zon opdoen meiden. fijne zondag!
Hé meiden! Tja heb de box omlaag gedaan omdat ze zo goed zit en hier was in de hoge stand behoorlijk hoog. Bedje is wel nog in de hoge stand. Mir ik heb die potjes bij de appie nog nooit gezien. Pinguin jij woont idd in een walhalla. Ik ben eind juni weer in Zutphen toch maar eens rondneuzen. Kira...schilderen? Tja het is er mooi weer voor 8) Lynn moest ook altijd scheetjes laten van de lactulose. Ik heb het hier nog steeds niet nodig gehad. We zitten al op poepluier nr. 3 En idd dat gekwijl het druipt in druppels van haar kin. Ik denk telkens dat ze gespuugd heeft, maar het is kwijl. Ik zie nog niks, maar voel een randje. Mir gaat Bart al weer weg? Voor hoelang? En wat goed dat je een brief hebt geschreven! ben benieuwd! Pinguin de weerstand houdt bij jou niet over he? Misschien toch eens naar de HA idd? Haha en Sjonnie Quinn Oké herstel....dit wordt poepluier nr. 4 Ze is net wakker geworden (lag in de MC, natuuuuurlijk in slaap gevallen in de auto) en madame zet het direct op een kakken
wat een rust hier! hier ook nog alles op de hoge stand. Deborah is best sterk, maar zelf staan en zitten redt ze nog niet. mir: hier ook totaal niets te zien in het mondje maar ook geen gekwijl! paddykira: ik duim voor je dat je vannacht een goede nacht heb! ga Deborah in bad doen..
ik heb een verklaring voor zn dagje koorts en zn humeurtje,.. hij krijgt ook een tandje! onderin,.. de karteltjes voel je al,. hadden jullie toch gelijk,.. maar paar dagen terug voelde ik echt nog niks,. nou moet ik zeggen dat het met het kwijlen mee valt,. helemaal niks eigenlijk,. ga hem ff voeden nu,.. tot later,.
paddy; wat ben je aan het schilderen buiten? of las ik erover heen,. tis er wel weer voor! Ik heb zn bedje op de laagste stand gezet,. vanmiddag in de box op zn handen en knieen pakte die de rand met beide handjes vast! Optrekken nog niet hoor maar ja, voor dat dat gebeurt heb ik maar alvast maatregelen genomen! Nu de box nog,. Moet zeggen dat het lang niet zo leuk ligt dat bed laag,. zo ongezellig vind ik het,. en voor mn rug is het niet echt fijn! Maar ja,. in bed zie ik helemaal niet wat ie doet. pinquin; nog steeds aan het kwakkelen joh,. dan maar even een dokters bezoekje hoor,. je moet wel beter zijn 2 mei!
Hoe was het voeden met het tandje ez? Niet gebeten? Hoor vaak dat moeders dan juist gaan stoppen. Chacha gisteren hier ook een megapoepdag. 5 of 6 flinke poepluiers waren het. Vandaag maar 2. Denk ook dat het tandjes zijn omdat het drinken ook weer slecht gaat en hij liever op de speen lijkt te kauwen. Ach we zullen het wel merken toch! Vanochtend en vanmiddag had hij beide keer maar 100 gedronken. Nog een extra flesje van 100cc gemaakt rond een uur of 3. Die ging op en er had nog wel meer in gekund ook! Vanavond gewoon gegeten. Voegen jullie vocht toe aan zelfgemaakt eten? Vond het nl zo droog! Dus maar een frutapura als toetje gegeven voor het vocht, waardoor hij natuurlijk maar 55 cc heeft gedronken. Hij was hardstikke moe van zn sjonniedag ( en samen met mamma mario spelen ) dus lekker gaan slapen. Als hij nou komt krijgt hij nog een flesje, maar ik ga hem niet wakker maken. Wat mijn griepje betreft, als het bij mij toeslaat is het vaak ook dat het goed toeslaat. Het duurt dan ook altijd weer even voor mn werstand weer op peil is. Denk dat het deels met het afvallen te maken heeft alhoewel ik er voor zorg dat ik genoeg binnen krijg. Als ik naar de ha ga krijg ik een antibiotica kuur. Als ik dat nog even kan voorkomen zou dat fijn zijn. Ach komt wel weer goed. Kira wij moeten ook nog aan de slag hier. Buiten en binnen. We wonen hier in augustus een jaar en door mijn ziekenhuisopnames en vroeggeboorte van Quinn is er wel wat blijven liggen aan werk. Ik ga effe een spelletje spelen bij Zylom meiden! xxx pinguin ps Juud leuk weekend gehad?
Zo; ben ik weer! Drukke weekend is voorbij. Het was wel erg gezellig. Dat vond Nikki ook, maar ze was helemaal afgedraaid. Het logeren was goed gegaan, ze heeft tot half 8 uitgeslapen. Toen we haar op gingen halen om 11 uur vanmorgen viel z op m'n schoot in slaap; helemaal bekaf van haar 2 nichten denk ik Onze box staat al een tijdje laag, maar eigenlijk leggen we Nikki daar nooit in. Het bedje staat ook ;aag en dat is maar goed ook, want Nikki begint zich op te trekken en dan zit ze bijna rechtop Mir; nikki is al een paar keer wezen logeren. De eerste keer vond ik het maar raar. Nu mis ik haar nog steeds, maar ik kan er wel van genieten. Spannend dat je gesolliciteerd hebt! Was de visite toch nog gezellig? Kira; lekker aan het schilderen geweest. Is inderdaad lekker, even tijd voor jezelf af en toe. Hoe is het nu met sean? Nog steeds last van poepies? Pinguin; nog steeds niet lekker joh! Naar de dokter lijkt me wel een goed idee, het duurt wel lang. Misschien heb je wel keelontsteking ofzo. Chacha; hier precies hetzelfde....een hoop kwijl en ik voel een hard randje. Mara ik zie ook nog niks. Ik hoorde van een vriendin dat als je het voelt, het nog wel een maand kan duren voordat je het ook ziet. Ezzie; Marno ook al een tandje! Juudje; hoe gaat ie? Ben je al terug van je weekende bij Jean?
He wat goed een tandje voor Marno! En wat is ie al beweeglijk! Knap hoor. Ik heb niks opwindends geschilderd. De schuurdeur + kozijn, dakgevel en poortdeur. Was wel nodig maar ben nu best wel moe. Heb er wel een lekker kleurtje op mijn armen van gekregen . Pinguin jee dat schiet ook niet op bij jou. Je hebt het nu best al lang of niet? Wat is Zylom? Oh ik moet trouwens zeggen dat Seán nog niet heeft gebeten. Ik klop maar even op hout . Maar goed ook want zijn tandjes zijn echt super scherp. Chacha zijn het normale poepluiers of diarree? Nou Lynn heeft in ieder geval geen lactulose meer nodig. Mir wat goed dat je een sollicitatiebrief hebt geschreven. Fingers crossed! Ach maar dat zit vast wel goed want is of komt er niet een groot te kort aan leraren? Tja nu moet je je zieke Bart de laatste dagen ook nog eens met iedereen delen!
heeee wat een tandjes ineens allemaal! Marno, Nikki.. hmm.. volgens mij zijn Deborah en Tijn nog als enige echte tandloze freggeltjes... juud, hoe was je weekend met Jean? Jullie hebben het wel getroffen met het weer! Blupje, ja het is toch vreemd als je kindje niet thuis is.. zo stil.. even wennen. Lekker dat je er nu wel van geniet. Ik denk ook dat als ik die drempel over ben en tijn een keertje uit logeren is geweest dat het daarna echt genieten kan zijn van de rust eventjes. Nou binnenkort ga ik dat ervaren alleen genieten zal het dan niet worden... want dan moet ik aan mn studie.. Alles afgeschilderd vandaag Kira? Het was wel warm zeker om te schilderen.. of stond je niet in de zon? De bezoek was trouwens wel gezellig. Alleen kwam er meer bezoek dan gedacht. Op een gegeven moment hadden we hier het hele huis vol. Mijn ouders waren ook even langsgekomen, toen kwamen mijn schoonouders de hond ophalen waar we dit weekend op hadden gepast en smiddags belde ook nog de zus van bart dat ze onderweg hierheen waren.. jeetje wat een drukte.. en ik had er geen zin in haha.. krijg je het vier-dubbele! toch erg gezellig! Lekker chinees gegeten. Tijn was helemaal in zn sas, lekker veel aandacht. Nou ik weet het zeker... hij is gewoon aandachtgeil niet normaal.. niks niet mopperen.. alleen maar lachen, gekke geluiden maken.. en als daar om gelachen wordt dan gaat hij ermee door. Echt leuk om te zien hoor hoe hij nu contact maakt enzo. Maar goed.. iedereen is nu weer weg.. wij zitten met de zooi hihi.. of eh.. ik zit met de zooi, want ik zit ook nog eens met een zieke Bart.. Hij trok het bijna niet vandaag.. rode oogjes.. helemaal verkouden.. nu ligt ie voor pampus... hmmm... ik zit na elke zin - ctrl A, ctrl C, ctrl v.. haha.. ben als de dood dat dit hele verhaal weer verdwijnt.... ik zit nu een heel naar verhaal over een fatale bevalling te kijken.. vreselijk.. ik kan daar echt niet tegen (hmm wie wel..).. dus flippen we maar over..
Hmm ik ga proberen hier een normaal verhaal neer te zetten, maar ik ben een beetje onder invloed Dus als het raar overkomt....de wijn is de schuldige Joh nou weet ik al niet meer wat iedereen heeft geschreven ff teruglezen Aaaah een tandje voor Marno. Joepie! Pinguin bij Quinn dus ook een poepdag gisteren? Ik vind het zo vreemd, ze lijkt er geen last van te hebben en oogt ook niet ziek. Eten ook normaal, drinken natuurlijk niet. Aan zelfgemaakt eten voeg ik wat kookvocht toe en wat olijfolie. Als het gerecht er om vraagt (zoals bloemkool) kan een scheutje opvolgmelk ook. Ik zit met hetzelfde. Als Lynn nog komt voor een flesje krijgt ze er een, en anders maar niet. Blupje fijn dat je zo;n goed weekend hebt gehad Paddy het waren de hele dag normale poepluiers (altijd wel wat dun, maar dat komt door de HA-melk) Behalve de laatste...dat was echt een spuitgeval. Daarna ook geen poepluier meer gehad. Aaah Bart ziekjes? agos...zieke mannen zijn vervelend Leuk he dat contact maken van de kindjes? Lynn deed het vanmiddag bij mijn vader...samen kuchen...geweldig. Als ze mijn vader zag begon ze al weer te kuchen Aan het eind van de middag kwamen er vrienden langs...met een kindje die 4 maanden is. Flesje wijn open, biertje erbij. Toch wel gezellig...pizza besteld...nog een flesje wijn open. En wat een makkelijk kindje hadden hun...ook zo makkelijk slapen in de wandelwagen. Nou ja morgen heb ik spijt van deze actie....ik sta te tollen op mijn benen en morgen moet ik werken ](*,)
Zo, ben ik dan vandaag de eerste. Heb een superweekend gehad bij Jean. Lekker met het hondje gewandeld. Zijn hele keuken hebben we verbouwd. Volle vuilniszak weggegooid. Haha. Lynn heeft het ook fijn gehad. Zaterdag wilde ze absoluut niet slapen. Wat een verdriet. Maar haar tweede tand is een feit. Gisteren communie gehad van neefje van Jean. Hele dag onder de pannen. 's Avonds lekker om 21.00u naar bed, want de wekker van Jean ging om 4.00u. Heb inmiddels een sleutel gekregen van zijn huis. Jaja. Verder gaat het met Lynn weer wat beter. Ze piept nog wel flink. De ka zegt dat het mooi weer moet worden en dat ik van okt tot maart aan de flixotide moet met Lynn. Weegt 7300gr en is bijna 66 cm. Omtrek hoofd is 42,8cm. Klein koppie. Gisteren aan de broer van Jean gevraagd of we het bedje mogen lenen van de kinderkamer. (voor zolang) Mocht. Daarna keek ik naar zijn vrouw en die had rood doorlopen huilogen. Erg zielig. Ze heeft vorig jaar 3 miskramen gehad en vorige week was eigenlijk haar uitgerekende datum. Oeps. Niet erg tactisch dus van mij. Maar we mogen het lenen. Dus kan Lynn lekker slapen, ipv in een campingbedje.
juud, de eerste en nog de enige ook op de maandagochtend fijn dat het zo goed gaat met jullie, wel sneu voor je "schoonzus".. hier niets te melden, gaat erg goed allemaal, ga straks op kraamvisite bij mijn vriendin die een kindje heeft van bijna een maand. fijne middag..
toen ik het bovenstaande bericht svhreef begon Deborah te huilen. kom ik net op haar kamer, ligt ze op haar buik, armen naar beneden en hoofje tegen spijlen elke keer als ze nu huilt kijk ik, want ze maakt de gekste bewegingen in haar bed en de lakens gebruikt ze niet, want die slaat ze af
hoi, dimphy ligt steeds op haar buik met haar benen door de spijlen. en dan begint ze te huilen. 2 keer kreeg ik haar benen er bijna niet meer uit. vind het best wel een beetje eng. ik leg haar nu maar op de grond op een deken. ze probeert te kruipen. haar billen komen omhoog. en als ze haar knie eronder wil zetten kiept ze om. nog even flink oefenen. een fijne middag. nog steeds erg mooi weer. straks even lekker in de zon zitten
Nou zeg waar is iedereen? Ik ben weer opgedroogd Pfff beroerde nacht gehad en nog een beroerdere werkdag. Heb het overleefd Lynn is nog steeds aan de schijterij. Wel 6 poepluiers vandaag. Ze is niet ziek, eet goed en van de 6 was er 1 echte spuitluier. Maar ik maakte me vanmorgen wel een beetje zorgen na een kleine plasluier. Maar ze is levendig en vrolijk, dus het zal wel loslopen. Vanavond maar een nutrixfles gemaakt en vanmorgen banaan gegeven, maar ze schijt er dwars door heen. Ik ga morgen ook het bordje pap half bambix half nutrix doen. Ietsje minder vezels. Mir ben je ondergedoken voor de tandarts ofzo? Juudje Lynn heeft zeker een klein koppie Fijn dat je zo'n goed weekend hebt gehad met Jean. Wat sneu voor de schoonzus van Jean...ik kan me haar verdriet wel voorstellen. Niek was het leuk op kraamvisite? Mamsie wat leuk dat Dimphy probeert te kruipen.