September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    hallo meisjes,

Juud fijn dat je zo'n lekker weekend hebt gehad. Pff zal inderdaad moeilijk zijn voor je schoonzusje. Wel lief dat jullie zolang het bedje mogen lenen.
    Fijn dat je je ook thuis voelt in zijn huis.

Mamsie ik leg Quinn ook op de grond tegenwoordig. Vindt hij heerlijk.
    Ook hier proberen met kontje omhoog enzo.

Niek Quinn heeft het ook een tijdje gehad van die rare houdingen in bed. Het is ook weer een tijdje rustig geweest. Nu is het in plaats van naar boven in bed kruipen naar beneden in bed kruipen en op zijn buik draaien. Dit alles in zijn slaap.
    Geen moeite met lakentjes of iets dergelijks, want Quinn slaapt in een combisleeper.

Chacha was je zelf beroerd vanacht of was het beroerd met Lynn?
    Als het zo blijft zou ik even naar de ha gaan ofzo met Lynn.
    Hoeveel drinkt ze nu per dag?
    En al die poepluiers. pfff Hier ook een boel hoor en hij had ook flink rode billetjes vandaag.

Vanochtend heb ik het restje van zijn fles met het lepeltje gegeven. Het was vrij dun omdat er maar 2 eetlepels pap in zat, maar hij leek het zowaar lekker te vinden na enige gewenning.
    Toen bleek dat ik het fruithapje was vergeten. Nou werk ik in een hotel/restaurant, dus fruit genoeg en ook genoeg blenders om het mee te maken. Appeltje in de magnetron om het iets zachter te maken. Banaantje erbij en een beetje perensap. Hij gruwelde ervan. Ik vond het hardstikke lekker maar meneer weigerde echt!
    Dus maar snel naar het kruidvat gegaan en een potje gekocht.
    Hij is zo lief geweest vandaag. Ondanks dat hij relatief weinig geslapen heeft.
    Gisteren zwaaide hij trouwens voor het eerst naar me :confused: Ik wilde de trap oplopen en hij zat bij Steven op schoot en stak zijn hand op en begon hem naar me heen en weer te draaien. Vanmiddag deed hij het weer. :) :) :)
    Zo lief.
    Werd ook nog heerlijk afgelebberd voordat hij zn bedje in ging. LIEF!

Dat was hem weer van deze verliefde moeder ;)

Fijne avond meiden!

2. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Wat leuk dat Quinn zwaaide :D En geen fan van eigengemaakte hapjes?
    Het is toch wat, doe je er moeite voor .... ;)

Lynn heeft vannacht keurig doorgeslapen. Dus het was mijn eigen schuld :oops: Ik slaap niet echt fantastisch met drank op....En toen begon René ook nog dat hij een fuik binnen moest halen :rolleyes: (haha druktemaker in zijn slaap)

Tja ik zat ook al te denken aan de HA....maar ze is gewoon niet ziek. Dus dan word ik waarschijnlijk zo weer weggestuurd. En als het wel een virusje is...dan is het ook gewoon uitzieken. Maar ik denk niet echt aan virus en ze heeft alleen maar veilig eten gehad....ze krijgt nu zeker niet iets nieuws. Het zal wel een tandje zijn, ik voel duidelijk een randje en ze heeft weer zo'n bekende kleur op haar wangen

3. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    inderdaad rustig hier,

hoe is het met Lynn, chacha?

Deborah is de hele tijd aan het doorrollen :rolleyes: vanmiddag heeft ze zich keurig gedragen op kraamvisite, op wat koekkruimels na :oops: lief kindje, kan me niet voorstellen dat zij zo is geweest..

hier nog een verliefde moeder: als wij Deborah ophalen bij de oppas dan ontvangt ze ons met open armen. als je haar dan optilt dan kruipt ze helemaal in je :baby: zo lief!

4. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik drink eigenlijk nooit meer. Vind het niet lekker op de een of andere manier.
    Laatste keer dat ik dronken was ben ik zwanger geraakt 8)

Quinn drinkt ook nog niet goed, maar sprak net mijn nichtje. Haar dochter is nu 9.5 maand en drinkt maximaal 450 cc per dag. En maar 100 gr fruit maar wel 200 gr groente. Het schijnt dus genoeg te zijn. Ze weegt namelijk al dik 10 kilo ;)

Hahahah@ rene. Ik praat ook in mijn slaap en Steven ook :oops: Hele verhalen soms tegen elkaar.

Gulay ben je weer thuis in Turkije? Is de reis goed geweest?

Marline wanneer moet jij weer naar het cb? ze vonden toch dat Youame niet goed genoeg groeit? Hoe is dat nu.

Na veel wikken en wegen ben ik zaterdag dus naar de fietsenmaker hier gegaan en wilde de fiets bestellen, maar hij kan pas de 2e helft van juni geleverd worden.
    Nu vond ik via kieskeurig een zaak in arnhem waar hij 250 Euro goedkoper is.
    Zelfs als ik hem thuis laat bezorgen is hij dan nog goedkoper dan dat ik hem hier aanschaf met inruil van mijn huidige fiets.
    Morgen dus de fiets afbestellen hier op het winkelcentrum en dan ga ik hem toch online bestellen. Vind het prijsverschil te groot. Voor die prijs kan ik voor en achter zitje en een buggydrager kopen.

Nou ja genoeg weer.

laters

5. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    geen gepoep meer gehad...na de laatste fles.

Lief he als ze zo in je kruipen :D

Nou ik drink ook niet veel...dat was dus te merken gisteren...Na 2 wijntjes al blosjes op mijn wangen.

René is soms echt een ramp 's nachts....hij kan ook echt boos op mij worden in zijn slaap als ik terug praat.

Quinn drinkt dus ook niet goed? Lynn heeft zo'n 540 cc gehad. En 150 ml fruit en 200 ml groente en nog zo'n 80 cc water.
    Dus tja...wat zal ik er van zeggen? Ik vond het op zich nog wel goed. Gisteren maar 140 cc als laatste fles gehad en het keurig gered tot vanmorgen.
    Drinkt de dochter van je nichtje er ook niks naast? Is het echt in totaal 450?

Dat is zeker een groot prijsverschil Pinguin! En 2 maanden wachten op een fiets....

6. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Hoi

nou je zou haast zeggen he dat ik ondergedoken was voor de tandarts.. :D maar morgen moet ik er toch echt aan geloven :( 9.15.. ik ben er nu al van overtuigd dat ik minstens een wortelkanaalbehandeling moet ondergaan...zit mezelf gek te maken joh... ;)

hihi.. je was gister lekker teut chacha? Ik vond je nog redelijk nuchter klinken hoor... de zinnen klopten allemaal nog :)

Hier een zeer beroerde zieke bart. De hele dag geslapen... hoesten, keelpijn, koorts en heeeeel hard snurken snachts... :rolleyes:

Ik ben vandaag bij mijn vaders werk geweest. Een grote inkoopcombinatie met ook kindermode enzo. Ik heb een paar monsters gehad van een collegaatje van mijn vader, maatje 68.. maar het meeste is denk ik toch te klein. Ik neem dat wat te klein is 2 mei wel even mee... ik denk dat ik er een paar Lynnetjes wel blij mee kan maken :) .. of misschien is het te jongensachtig.. ik weet het niet.. ik denk dat het wel meevalt. we hebben geen kleine jongetjes meer in de aanbiedin he.. :)
    Verder heb je daar ook een shoppingcentre.. zo noemen ze dat met allemaal kleren en van alles en nog wat. Dus ben ik even helemaal uit mn plaat gegaan op het lidnummer van mijn vader :D wat leuke truitjes en een heel stoer kort broekje en een fietsstoeltje! Nu alleen nog maar een windscherm kopen. haha.. ik zag op internet bij de prenatal het windscherm.. die zou dan nog duurder zijn dan het fietsstoeltje... :rolleyes: nou was dat fietsstoeltje dan wel inkoopsprijs dan he.. Morgen erop zetten en maar eens even heel voorzichtig proberen. Ik ben echt benieuwd wat Tijn er van vindt!

Zoveel poepluiers joh Lynn? Tijn had dat ook drie weken geleden en was ook helemaal vrolijk, de poepluiers (wel 7 per dag) hielden een paar dagen aan en toen is hij ziek geworden, met koorts en oorpijn. Niet dat ik wil zeggen dat het een voorbode is of zo.. maar houd het maar even goed in de gaten... idd... naar de ha is niet echt een optie.. als ze nog zo vrolijk is en niet ziek oogt.
    Dus Lynn ook vrolijk :D Tijn ook helemaal in zn sas. Gister ook al. Heerlijk joh!"

Quinn al aan het zwaaien? Geweldig :D Hier ook eentje die de zelfgemaakte prut van mama niet lust.. best irritant hoor... ik probeer het toch wel vaker aan te bieden... misschien is het een sterkere smaak.. moet ie wennen?

Wat leuk Juud, dat het zo goed ging van het weekend! Dus het oefenen om bij elkaar te wonen gaat erg goed :D

Ik ga zo maar even was ophangen... bleeh... en de bedden een ander hoesje doen... en dan duik ik mijn bedje in!

trusten!

7. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Volgens mij drinkt de dochter van mijn nichtje nog wel iets van diksap ofzo tussendoor.
    Quinn komt de laatste paar dagen niet boven de 450 wat drinken betreft.

Het is niet anders. Eten doet hij hardstikke goed dus dat scheelt dan wel weer.

Niek leuk dat doorrollen! Quinnemans begint het terugrollen ook goed door te krijgen. Maar ja 1 keer weer met zijn hoofdje op de harde vloer en het is weer mis!

Het is inderdaad erg rustig hier vanavond meiden.

8. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    ja joh erg rustig vanavond!

Weet je dat in het groente- en fruithapje ook best wat vocht zit? 450 is niet erg veel.. maar Quinn heeft toch gewoon goede plasluiers?
    Vindt hij slappe thee, een beetje warm, niet lekker?

9. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    ooh Mir bij mij paste het windscherm van de prenatal niet. Nou ja ik moest dan eerst een lading tape om mijn stuur gaan draaien om het scherm vast te zetten.
    Ga er nu 1 van bobike kopen. Zijn goedkoper en schijnen wel op iedere fiets te passen.

Balen van Bart zeg. Hoop dat hij snel weer opknapt zodat jullie nog lekker van elkaar kunnen genieten de komende dagen.

ik ga naar bed meiden

morgen weer vroeg dag!
    xxx

10. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hee bobike, ik heb het stoeltje van bobike!
    waar kan je die windschermen van bobike halen? Weet je dat? dan ga ik dat morgen gelijk even doen!

TrustenPinguin!

11. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    nee hij houdt niet zo van al dat vocht blijkbaar. Heb van alles geprobeerd.
    Alleen als het erg warm is krijg ik er wat roosvicee op kamertemp in.

Het fruit en groente hapje bestaan grotendeels uit water en mijn kereltje plast op het moment heel veel.

Als hij echt niet wil drinken mag ik hem wat extra fruit geven.

nu ga ik echt naar bed!

12. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Hier een meiske wat weigert te rollen :( En ze heeft laten zien dat ze het kan. Volgens mijn moeder was ik net zo. Ik heb ook niet gekropen. Ik gooide een been onder mijn kont en ging zo de kamer door. Ik ben benieuwd wat Lynn gaat doen.

Volgens mij past Quinn toch ook nog in 68? En anders zijn de Lynnetjes ook blij mee!
    Mir brrrr geen wortelkanaalbehandeling....ik hoop het niet voor je. Maar het zal toch minstens wel een gaatje zijn, ben ik bang. Ik moet 4 mei weer terug :(
    Leuk dat je zo hebt ingeslagen zeg. Altijd lekker shoppen.
    En Bart dus nog steeds ziek? Hij heeft het goed te pakken he?

Ik hoop niet dat Lynn ziek gaat worden, nee. Maar ik hou het idd maar in de gaten. Vandaag zo vrolijk, de hele dag aanstellerig lopen kuchen (en het uitgillen als je het terugdoet)
    Lekker dat Tijn zo vrolijk is

Gelukkig dat Quinn ook goed eet. Dat scheelt een heleboel.

13. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Quinn ook nog in 68? Tijn past het nog nét, maar veel truitjes daar past zn hoofd niet meer door.. bollie! En broekjes van 68 past helemaal niet meer met zn spekpootjes hihi

nou ik ga de bedden maar eens doen.. wat ik een half uur geleden ook zou doe :rolleyes:
    bart strompelt ook naar boven.. hij is zo zielig joh ;) nee hoor, echt waar.. hij heeft het goed te pakken. Wel sneu. Ik hoop dat het mij bespaard blijft!

nou trusten!

14. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Trusten meiden. En beterschap voor Bart! Succes morgen Mir bij de tandarts

15. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hihi.. zat ik net iets te tikken bij baby en dreumes.. is het bericht geplaatst.. en wie heeft ondertussen daar ook gepost... ja? ja?... chacha! :D het is niet te filmen he!

ja trusten iedereen!

bedankt voor de succeswens.. brrr.....ik overleef het vast wel

chacha.. even een gekke vraag.. maareh..
    dat spiraaltje he.. hoe lang ben je wel niet ongesteld joh? Ik nu al bijna 2 weken.. dat is toch niet normaal? had ik nooit.. echt vervelend..
    ik moet woensdag weer voor controle en dacht, vraag ik het ff... maar misschien is het normaal? Of heb jij daar helemaal geen last van?

16. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Sorrie Mir :oops: Maar blijkbaar heeft dat abonnement op tegelijk posten een opzegtermijn ;)

Ik heb 3 weken gevloeid met het spiraaltje en daarna helemaal niet meer :whistle: Ik vind het heerlijk....geen gedoe.

(volgens de HA kan het maximaal 3 maanden aanhouden, maar hoop dat dat voor jou niet geldt)

17. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hoiii
    @ pinquin wij moeten 7 mei naar het cb
    maar wij zijn doorgestuurd naar een medisch geneticus ofzoiets
    om te kijken of het aan de schisis ligt of dat het in de genen zit omdat mijn vriend ook altijd de kleinste van de klas was hij heeft er spuiten voor gekregen en nu is ie 1,97m

youame eet nu

4 flessen van 180+6 en 2 ervan met 2 schepjes bambix
    een heel potje fruit
    een heel potje groente
    een liga
    en drinkt wat van die kant en klare sap

ze heeft al 3 weken ong 4/5 peopbroeken niet echt dun
    de billen helemaal kapot smeer me gek met zalf
    je voeld echt een randje van de tandje

we zin gister naar de kinderboerderij geweest
    ze sliep eerst gingen we ff zitten wordt mevrouw wakker ze ziet de geitjes lammetjes enz lopen ze werd gek
    ze vondt het helemaal geweldig lachen ze heeft geaaid

ze is alleen beetje verbrand op der wangetjes maar heeft er gelukkig geen last van savonds terkt het rode weg en sochtends heeft ze het weer

heb de box een stand lager gedaan ze trapte de planten van het vensterbank af

lang verhaal k probeer morgen weer te reageren voel me een stuk beter lekker in huis bezig geweest

slaap lekker allemaal

18. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Haaiiii!
    Ik was gisteren om half 9 naar bed gegaan, was zo erg moe. Niet echt super geslapen en om kwart voor 6 al klaarwakker, dus voel me nog niet echt fit, maar ja.

Marline; uitkijken met het zonnetje bij Youame hoor. Die ukkies verbranden zo snel. Ik ben als kind heel vaak verbrand en het kan zo'n pijn doen!

Chacha; Lynn is flink aan het poepen zeg! Moet je eerst aan de lactulose omdat ze niet poept en nu dit :( Zou goed van de tandjes kunnen zijn.

Juudje; sneu voor je 'schoonzus'. Maar wel lief dat jullie het bedje mogen lenen.

Pinguin; is ook niet slim van quin zeg! Heeft z'n mama zoveel vers fruit en dan wil ie het niet ;)
    Hoe voel jij je nu?
    Lief dat Quin zo aan het zwaaien is!

Nikki drinkt nu zo'n 600 ml. de flessen gaan tegenwoordig weer aardig leeg. Ze krijgt 2 keer een hele fles en 2 keer een halve. Die halve van de middag wil ik over een tijdje proberen weg te laten en dan vervanen door ander vocht.
    Groente eet ze goed; zo'n 200 gram, maar fruit wil nog steeds niet zo; ze eet meetal 50 á 75 gram. Vandaag gaan we meloen proberen.

Mir; doe mij ook zo'n vader! Lekker geshopt zeg. Nikki past maat 68 al een tijdje niet meer, haha.
    Arme Bart; hoe is het nu met hem? Zijn de bedden nou al gedaan?

Gister had ik in de eerst fles eens geen jbpm gedaan en nikki heeft niet gespuugd! Erg fijn, maar nu snap ik echt niks meer van m'n kindje hoor! Eert spuugt ze de hele dag door en nu zelfs zonder jbpm niks :( Vandaag maar weer eens proberen.

:confused: Over een week (en een dag) gaan we elkaar al zien!

19. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    :whistle: Jeee Nikki niet gespuugd zonder JBPM
    Maar ik kan me voorstellen dat je er nu niks meer van snapt.
    Het is wel zo dat kindjes na 6 maanden er over heen gaan groeien. Het maagklepje sluit beter en door de vaste voeding komt het minder snel omhoog.

Jij lag er vroeg in. Ben je vrij vandaag? Hoop dat je snel weer wat opknapt.

Marline weet je zeker dat het verbranden is? Is het niet van gekwijl die rode wangetjes?
    En als het wel van de zon is....goed smeren en een parasolletje.

Wat leuk dat Youame zo reageerde op de diertjes!
    En wat eet ze goed.

Zou Gulay al terug zijn naar Turkije?

Vannacht om 12 uur een poepluier hier gehad. Ik hoorde haar kakken over de babyfoon. Luier verschoond, de billen ingesmeerd met bij bepanthen (tja ze worden nu wel behoorlijk rood :( ) En madame wilde niet meer slapen. Klein flesje gegeven en toen is ze lekker gaan slapen tot vanmorgen half 8. Weer een poepluier. Je hebt gelijk Blup...het is hier alles of niks :(
    Heb nu maar volledig rijstebloempap gegeven. Weet het ook niet zo goed.
    Ze is zo vrolijk, dus ze er geen last van hebben. Ze rolde net op haar zij, tilde haar bovenlichaam aardig op :confused:

20. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    goedemorgen :D

Marline, leuk weer wat van je te horen! En dat het goed met je gaat! Gelukkig, heeft vast ook deels te maken met het prachtige weer of niet? Tenminste, ik word daar altijd een stuk vrolijker van.
    Fijn dat Youame goed in de gaten wordt gehouden. Is Youame dan zo klein nog? Hoe lang is ze nu? Het zou best kunnen hoor dat het in de genen zit. Ze kunnen daar dus wel wat aan doen?
    Leuk he hoe die kleintjes reageren op beestjes he. :D

He blupje, heb je gewoon weinig slaap nodig of zo? Zo vroeg al weer wakker? Zal vast ook je ritme zijn dat je zo vroeg al wakker wordt. Tijn slaapt de laatste 2 dagen tot 7 uur, maar ben ook al om 6 uur wakker... .genietend dat ik Tijntje nog niet hoor... :) maar kan daarna wel weer verder slapen.

Ze spuug niet met jbpm? Huh... haha... soms he... snap je er niets van.. Ik denk trouwens dat Tijn ook niet meer zoveel spuugt. Ik gebruik nog steeds die Comfort, maar ik had laatst eens een pyamapapje gegeven, dat is geloof ik Nutrilon met een smaakje en dat bleef ook aardig binnen. trouwens wel wat meer spugen dan normaal.. maar toch.. Misschien het maagklepje toch wat beter...
    hoe is het nu met de smeerkaas?
    Heb je al eens melk geprobeerd?

ik ga even tijn vermaken en ik moet opschieten want ik moet zo al naar de tandarts...

fijne dag iedereen!

chacha, je hebt toch geen bericht geplaatst he daarnet he [-X

Deel Deze Pagina