grappig hihi.. net zoals dat we op de zelfde dag jarig zijn en op de zelfde dag een kindje hebben gekregen.. moeten we zeker ook de hele tijd op het zelfde tijdstip posten? Misschien is dat de verklaring nou ik ga nu snel even mijn haar doen. heb net heel lang mn tanden gepoetst.. net of dat helpt haha... en dan op naar mijn grote vriend tot later
Zijn jullie op dezelfde dag jarig? Kindjes wist ik wel. Ikke dadelijk ook naar de tandarts. Lynn werd net wakker om 8.45u. Lekker uiteslapen dus.
Yep we zijn allebei op 20 augustus jarig En onze kindjes allebei op 11 september. Zo grappig. Het zal wel verklaren dat we in hetzelfde postritme zitten. Jee wat een tandarts dag vandaag. Succes Juud en Mir. En lang tandenpoetsen dat doe ik ook altijd voor dat ik naar de tandarts ga....zal wel psychisch zijn
Hallo, Ja, ja ik ben er ook nog, lees zo ongeveer om de 2 dagen 3 pagina's. Heb helaas geen tijd om elkedag te koekeloeren (zou het wel willen hoor ). Nikki: zou wel fijn zijn als ze eroverheen gegroeit is, maar niet te vroeg juigen. Juudje: erg leuk om te lezen hoe goed het met jullie gaat. Wat een poepluiers allemaal zeg. Nou, Lotte kan er tegenwoordig ook wat van. En dan van die dikkige die vast blijft plakken, en waarbij korreltjes achter blijven, die je er met geen mogelijkheid af krijgt, hahaha lekker vies verhaaltje. Lotte rolt wel volop, maar zitten gaat nog niet echt. Valt dan naar voren, niet echt goed voor haar heupjes en ruggetje denk ik. Heb wel al een fietsstoeltje gekocht 8) vind hem helemaal leuk, hij is zwart/wit geblokt. Nog even wachten en dan kan ze erin. Heb ook zaterdag een autostoel bij de prenatal gekocht. Had Lotte er ff ingezet, nou echt een koningin. hihi, zit er heel hoog in. Kan ze alles goed zien. Maar ze is nog geen 9 kilo of 9 maanden, dus ook daar nog ff mee wachten helaas.
Echt niet te geloven hoor, die chacha en Mir! Jullie komen vogende week woensdag zeker ook op precies hetzelfde tijdstip aanrijden? Hoe was het bij de tandarts Juudje en Mir? Nikki heeft vandaag wel weer gespuugd. Vanmorgen na de fkes zondre jbpm niet zoveel, maar net had ik een paar slokjes water gegeven en toen kwam er een hele golf iuit, incl brood van 3 uur geleden. Dat water is dan gewoon te vloeibaar voor haar denk ik? Chacha; Lynn nog steeds aan de poep dus? Gelukkig hefet ze na de eerste poep-sessie wel geslapen tot vanmorgen. Mir; dat is idd gewoon mijn ritme tegenwoordig. Ben altijd al een vroege vogel geweest, maar de laatste tijd is het wel extreem. Ga je binnenkort nog andere voeidng proberen of blijf je bij de comfort? Vandaag weer smeerkaas gegeven, dus ik ben benieuwd. Als ze uitslag krijgt komt het meestal vanaf 17 uur opzetten. Es; leuk dat je er ook weer eens bent! Lekker he, die korreltjespoep; ik ken het! Ook lekker geshopt! Het is weer rustig vandaag.
hallo! lekker rustig weer hier! Iedereen lekker van het mooie weer aan het genieten of kei- en keihard aan het werk kan ook natuurlijk! Ik heb de tandartsafspraak overleefd alhoewel ik met de medelingen niet erg content ben zeg maar.... het resultaat is 5 gaatjes (valt enigszins mee) en ik moet naar de mondhygiëniste want mijn tandvlees is slecht... het komt er op neer dat als ik er niets mee doe dat later de kans bestaat dat mn tanden eruit zouden kunnen vallen pfieeuwww.... dus ik ga gelijk bellen voor een afspraak morgen. Hij vond dat ik te goed poetste.. pardon? te hard dus.. Die mondhygieniste gaat me dan ook vertellen hoe ik moet poetsen.. nou maar goed ook, dan leer ik het Tijn ook gelijk goed aan als hij ooit tandjes krijgt dan he! Blupje, Nikki weer spugen? Weer erg veel? Of denk je dat je de JBPM eruit laat? Hier nog best een spugende Tijn. Van de broodstukjes zie ik altijd wel een paar terug, het fruithapje is ook vaak weer wat van terug te zien. De voeding niet. Als Tijn veel water heeft gedronken komt er ook meer mee terug, ik denk ook dat dat te vloeibaar is.. Ik blijf de Comfort gewoon gebruiken hoor. Straks gaan ze over op gewone melk en dan neem ik aan dat het maagklepje helemaal goed ontwikkeld is. Ik ga snel koken, Tijn eten geven en dan moet ik lesgeven bleehh.... Bart ligt nog op bed, die is echt nog ziek joh.. zweten en zo.. maar hij heeft wel het fietszitje en scherm op de fiets gemonteerd. Vanmorgen een scherm erbij gekocht Nu helemaal compleet en ik heb zelfs al een rondje met Tijn gefietst. Hij vond het volgens mij erg leuk Hihi.. ben benieuwd of Chacha en ik tegelijk aankomen, zou wel een stunt zijn of niet dan? Nou tot later!
Chacha; waar blijf je nou? Mir; oepsie, 5 gaatjes! Zo'n zwangerschap kost je je gebit zeg! Tijn blijft dus ook spugen. Het ene kindje zal dat dan wel meer hebben dan het andere kindje. Leuk dat je al een stukje hebt gefietst met Tijn! Nikki heeft dus weer uitslag rond haar mondje nadat ik haar vanmorgen smeerkaas heb gegeven. Nu twijfel ik niet meer hoor, het is gewoon daarvan. Ben wel aan het twijfelen of ik nog een ander merk ga proberen.
hoiiii ff snel op hoeveel flessen zitten jullie en hoe laat gaan de kinders naar bed youame gaat normaal om 22.00 naar bed nu wil k het een uur vervroegen naar 21.00 ze heeft vandaag 9.30 1e fles 180+6 +2 schepjes bambix 12.30 fruithapje heel 6 maand potje 14.30 2e fles 180+6 18.30 heel 6 maand potje fruit en dan om 20.30 3e fles 180+6 en 2 schapjes bambix wat vinden jullie? gr m,arline
Deborah zit nu op 3 flessen en gaat rond half 8 naar bed, langer houdt ze totaal niet vol. Ze is 's ochtend rond 7:00-7:30 wakker vervelend voor Nikki, weet ook niet of ik een ander merk zou durven proberen hoor! ga deborah even in bad doen, tot straks
Joehoe hier ben ik Dat zal zeker een stunt zijn als Mir en ik tegelijk aankomen (of de enige 2 zijn die verdwalen ofzo) Mir 5 gaatjes...valt mee. Maar dat je tanden er uit kunnen vallen En te goed poetsen....bestaat dat? Bart heeft echt griep he? Lief dat hij dan toch nog het fietszitje monteert. Joh dus toch van de smeerkaas. Ik denk eerlijk gezegd dat een ander merk niet zoveel uitmaakt...er zitten toch dezelfde ingrediënten in? Eigenlijk zou je het eens uit moeten proberen...heb je al eens danoontje geprobeerd? Is ook op basis van koemelk volgens mij...test het daar eens mee uit anders. En hier ook gespuug van diksap. De rest blijft er in. Zelfs water blijft er goed in, maar dan krijgt ze wel de hik. Marline hier zitten we op 3 flessen (behalve gisteren dan, want toen had ze om 12 uur een fles nodig om weer te kunnen slapen) Lynn's schema is: 07.00 a 07.30 bordje pap op basis van 200cc melk en 7 scheppen bambix (normaal gesproken...vandaag heeft ze nutrix gekregen) 10.00 a 10.30 fruit. Zelfgemaakt of een potje...ze eet zo tussen de 100 en 200 ml...het wisselt heel erg 13.00 uur fles, ze krijgt 200 aangeboden, drinkt tussen de 100 en 150 15.00 tussendoortje (meestal alleen vocht, soms een rijstewafel of liga) 16.30 groente, zelfgemaakt of potje (200 ml of 1,5 aardappel, 3 eetl. groente en 1. eetl. vlees) 19.30 uur fles, weer 200 cc aanbieden, drinkt tussen de 120 en 160 En dan gaat ze naar bed. eigenlijk is 19.30 al te laat voor haar. Nou Lynn had ergens last van vandaag....oortje of tandjes. In ieder geval pijn. Ze heeft wel veel oorsmeer en ligt met haar hoofdje heen en weer te gaan, maar geen koorts en ik mag ook gewoon aan haar oor zitten. Ze was heel boos dat ik haar temperatuur opnam en nog bozer toen ik haar vanmiddag een zetpil heb gegeven (maar ze heeft er wel ff lekker op kunnen slapen) Nu ligt ze op bed, nog geen fles gehad. Ik wacht wel ff af. 5 poepluiers vandaag en luieruitslag En dat terwijl ze nutrix en banaan heeft gehad. Nou ja ik weet in ieder geval dat ze niet aan de racekak is van de bambix....das al weer een opluchting
Pfoei, ben handen en voeten en ogen tekort gekomen vandaag. 3 kids om me heen. Lynn, 7,5 mnd, selina 10,5 mnd en Isa 15,5mnd. Druk druk druk. De oudste loopt, middelste kruipt. Jemineetje. Wat een drukte. Ga zo maar mijn bedje opzoeken, ben echt moe. Mir, 5 gaatjes valt best mee. Heb vandaag anderhalf uur in de stoel gelegen. Rechtsonder en linksboven gefixt. Allemaal nieuwe vullingen en alle gaatjes gemaakt. Heb nu weer mooie witte tanden. Wens bart veel beterschap. Ik mag vrijdag naar de mondhyg. Marline, lynn ook op 3 flessen. 8.00u eerste fles, 180+6 9.30/10.00u fruit, daarna slapen 12.30u tweede fles 180+6 rond 14.00u liga en water 16.00u groentehap en naar bed rond 19.00u laatste fles 180+6 en 3 schepjes rijstebloem, daarna naar bed voor de nacht. Chacha, he wat vervelend. Lynn weer ziekjes. Flink knuffen. He blup, toch van de smeerkaas? jammer zeg. Lynn eet nog steeds geen boterhammen. Jammer genoeg. Ze heeft een krentje gehad vandaag. Jummie jummie. Voor lynn ook intensief dagje. Die ligt al ff op een oor. Ben te moe om nog gowed te typen. Moet de hele tijd de backspace toets gebruiken. Ik ga maar stoppen. Slaap lekker meisjes. Dikke knuf en tot woensdag.
hey meisjes, Trusten Juud! Kan me voorstellen dat je kapot bent na de hele dag met 3 van die ukkies te hebben doorgebracht. Fijn trouwens dat je gebit weer oke is. Ik moet nog bellen naar de tandarts voor een afspraak Pff Chacha Lynn houdt je goed bezig he!? Het klinkt toch een beetje als tandjes, maar ja meestal weet je dat pas achteraf. Slaapt ze snachts verder wel goed? Mir Quinn draagt zelfs nog een broekje maatje 62. De rest allemaal 62-68 of 68. SHirtjes trek ik nu wel 74 aan, maar het ligt ook wel aan het merk kleding enzo. Hoop dat Bart gauw weer opknapt. Wat deed BArt nou precies ook al weer op dat schip? Of ben ik te nieuwsgierig? Marline Youame is flink meer gaan drinken en eten meid. Zal ze ook wel lekker aangekomen zijn of is het nog steeds zo'n klein popje? Ben jij trouwens in het zieknhuis in Hengelo bevallen? Een vriendin van mij is daar verloskundige. JE schema ziet er goed uit hoor. Lijkt me verstandig haar bedtijd wat naar voren te schuiven. Merk dat ik het heerlijk vind de avonden voor ons zelf, Nu ben ik het ff kwijt allemaal. Kira hoe is het bij jou? Alweer naar de osteopaat geweest? Blup het is inderdaad een kwestie van provoceren met koemelk. Danoontje is inderdaad goed, maar ook gewoon yoghurt kan je proberen. Vraag het anders aan kwebbel de kraamverpleegkundige, misschien heeft zij een idee. Mijn werkweek zit er weer op. Koninginnedag is mijn volgende werkdag pas weer. Quinnetje werd vancht maar 2 keer wakker, maar op de een of andere manier kan ik als ik moet werken maar moeilijk slapen. OOk Quinn lijkt erg last van tandjes te hebben. Constant bijten/kwijlen/knabbelen, We zullen het wel zien. Ik heb vanmiddag mijn fiets besteld. Als het goed is wordt hij dinsdag al geleverd. Oh ik heb gisteren van Avent zo'n combi fles/tuitbeker gekocht. Difraxspeen erop en meneer kon zo zijn flesje zelf vasthouden. Toch weer een beetje roosvicee gedronken vanmiddag. Wij hebben net wat hordeuren gekocht. Wat een dure grap zeg. Al onze slaapkamers hebben balkons, maar we hebben nu eerst alleen voor onze slaapkamer en de deur naar de tuin. Kan de boel gewoon open zonder dat er wespen ed binnenvliegen. Ik ga nog wat drinken en dan lekker mn bedje in. fijne avond meiden!
is iedereen vroeg naar bed? ezzie: hoe vond je geer en goor vandaag? ben zo benieuwd naar volgende week! juudje: lig je al op 1 oor? ik ga ook mijn bed in en ga morgen even goed bijlezen..
mir: even een vraagje: wat is er precies met je tandvlees, teruggetrokken? ik heb dat onder namelijk wel en inderdaad kun je te goed poetsen, maar hij heeft nog nooit gezegd dat ze eruit vallen , ik heb het wel gevraagd, heb het mijn hele leven al (nou ja, behalve de eerste 8 maanden niet )
jaa ze is zeker meer gaan drinken en eten gelukkig maar de laatste x was ze 65.2 en 6150gr maar truitjes van 68 is haar veelste kort en die van 74 gaat wel alleen bij het nekje is ie veelste los ja werd ook wel s tijd dat ze eerder ging want mijn vriend en k hadden alleen tijd voor elkaar als ze in bed lag om 22.00 dan is het peuk roken en naar bed k ben bevallen in het ziekenhuis hengelo maar met keizersnede hoe heet ze dan? pfoei juudje dan zal je zeker wel bekaf zijn blupje was jammer dat het togg de smeerkaas was welke kindjes zijn nog tandloos? k oelde al 3 maand een bobbeltje met een randje maar nog niks scherps en vanmorgen voelde k bijna geen bobbeltje meer echt raar we hebben vanmiddag de balkon aan de zijkant voor de helft dichtgemaakt met gaas zodat de katten gewoon naar buiten konden we wonen aan een druke straat en 1 peos is nog niet gestereliseerd of hoe je het ook schrijft en er loopt 1 kater hier die steeds cvoor de deur staat te miauwen grr vooral snachts k ga nog ff met me mannetje tv kijken en dan slapen gr marline