September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hoi!

Hoe is het nu met Lynn? beetje goed geslapen? De poepluiers nemen ietsje af? dat is een goed teken. hopelijk wordt het niet erger. Wat een irritante huisarts zeg... je belt toch niet zomaar? Ik vind het gek hoor. Je kunt met een kleine baby niet voorzichtig genoeg zijn vind ik! En als moeder kun je niet bezorgd genoeg zijn! Baby's zijn zo kwetsbaar en kunnen niet vertellen wat er is, dus symptomen als deze moeten serieus genomen worden! Ik hoop niet dat het echt een virus is, of dat het in iedergeval nu aan de beterende hand is!

Seán weer een tandje? Joepie.. maar aauww voor mama? Of valt dat nog wel mee? Merk je iets van de tandjes tijdens het voeden?
    Ben benieuwd hoe die andere spenen Seán bevallen. Misschien moet de speen zoveel mogelijk op je borst lijken...?
    En meneertje een uur geslapen? Gaat het dan toch langzaam ietsje beter? Hoevaak kwam hij vannacht?

blup, ik zou gewoon de ha bellen voor een afspraak mbt het testen op allergie hoor en heel duidelijk aangeven dat je niet gediend bent van nare opmerkingen over je dochtertje! Ik zou nu gewoon aan de bel trekken, dan weet je waar je aan toe bent zodat je Nikki de juiste voeding kunt aanbieden

Wat een smullerd die Quinn, eten met stukjes? Ik ga het van de week ook eens proberen, want brood smult dit tandloze aapje ook zo weg. Lekker zo'n nacht Pinguin, daar knap je zelf ook van op!

Hier alles ok, we gaan zo naar mn schoonouders even eten. Tijn ligt nu (na luid protest) weer even te slapen.
    Ik ben vanmorgen naar de ha geweest. Spiraaltje zit nog op zn plek. maar ze had het erover dat mijn baarmoedermond open staat :confused: en dat als ik weer zwanger ben toch eerst even een gyn naar laten kijken... ieuwww daar wordt ik nu naar van zeg :( Ik heb nog wel doorgevraagd of ik dan wel zwanger zou kunnen worden, maar daar deed ze weer heel luchtig over.. ze zei dat als hij dan nog open staat ofzo.. dat er altijd en ring omheen geplaatst kan worden.. toen ik thuis was kreeg ik toch een gek gevoel.. getsie... zou een volgende zwangerschap dan toch problemen opleveren? Ik heb de vraag hier ook maar even gesteld aan de vk... nou ja.. misschien valt het allemaal mee, dat zei de huisarts ook... maar ja.. ik gelijk googlen en daar kon ik alleen vinden dat als je baarmoedermond open staat je juist vruchtbaar bent? Hmm.. ik snap er niet veel van, hopelijk krijg ik een geruststellend antwoord hier van de vk. Niet dat ik nu weer zwanger wil worden, maar het zit me niet lekker hoor... gekke verhalen...

ik ga zo even omkleden... het is zooo warm ik stink een uur in de wind ;) ik heb namelijk vandaag flink de huismama uitgehangen met dit weer. En op zolder gestreken, onder het schuine dak.. ik viel bijna neer zo warm... :(

nou tot later weer!

2. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    jee nog een weekje en dan zien we elkaar! leuk hoor,. heb er zin in!

pinquin; wat leuk dat quinn zwaait! dat ben ik ook hard aan het oefenen met Marno,. BV met tandje gaat (gelukkig) nog goed! hihi.

Mir; he bah, 5 gaatjes,.ik was dinsdag ook geweest,.. 1 gaatje,. valt dan wel weer mee met jou 5,. ;) kan pas in juli terecht om te vullen!

chacha; arme lynn zo aan de poep,. en de HA je maar afwimpelen,. :evil: idd misschien maar het zhuis bellen. Kijken wat die zeggen.

Paddy; hoera, derde tandje al! lijkt me zo'n grappig gezicht! heb je ook wel eens BV uit fles gegeven?

Hier gaat alles lekker,.na een weekje pieperig -door tandje- is marno nu weer helemaal gezellig,. maandag heeft ie overdag totaal 4 uur geslapen! :confused: en vandaag 3 uur,.. hij zal het wel nodig gehad hebben, :) .
    kruipen gaat super, na de 5 pasjes van vrijdag gaat het nu achter elkaar door,. erg leuk,. ga proberen filmpje op zn site te zetten vnvnd,.

3. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    zucht, weer zo'n verhaal met die huisartsen :( , hoe is het nu met Lynn?

pinguin: leuk he met brood, af en te lijkt het net alsf Deborah kauwgom aan het kauwen is, en dat zonder tanden! :D

seán :whistle: derde tandje :whistle:

Deborah lag na het zwemmen gelijk te slapen in haar bed, maar toen ik even later ging kijken schrok ik me rot. ze was op haar buik gerold en lag met haar gezicht vol in het matras :confused: ze lag heerlijk te slapen en toen ze wakker werd had ze het matras in haar gezicht staan! gelukkig is ze 's avonds en 's nachts niet zo beweeglijk..

4. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ik ga het niet meer redden, maar dimphy wel, dus als mensen nog kunnen stemmen bij baby van de maand!

5. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    hoi,

HA je moet ze zelf vertellen wat je hebt........
    dat vraagt hij ook: wat denk je dat je hebt?................... :(

leuk dat marno kan kruipen.

dimphy staat super hoog :D echt leuk.

ga wandelen met me hondje en dan mijn bedje in

weltrusten allemaal

6. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Nog ff snel....Lynn lijkt wat op te knappen :thumup:
    Ze heeft geen poepluier meer gehad na de flessen (eerder deze dag was het gelijk raak) Ze heeft de hele avond lekker liggen slapen. Ik heb haar net wel een flesje aangeboden, gewoon voor het extra vocht.
    Ik hoop dat het zo doorzet. Ze kan in ieder geval weer scheten laten.

Mir wat een raar verhaal over je baarmoeder. Je zult wel veel vragen hebben. Zou ik ook hebben...
    Zo'n ring heeft mijn nicht ook gehad, toen ze zwanger was van een 2-ling.
    Misschien valt het allemaal mee, maar toch raar dat de HA dat laat vallen en dan zo weinig uitleg geeft.

Ja nog een weekje! Ik hoop dat Lynn dan virus vrij is.

Wat heeft Marno lekker geslapen zeg! En wat goed dat hij zo kruipt.

Wat eng dat Deborah zo met haar gezicht in het matras lag. Zou ik ook niet prettig vinden. Hopen dat ze 's nachts gewoon stil blijft liggen.

We hebben geborreld bij de buren. Ik duik ook mijn bedje in, kan wel wat slaap gebruiken.

7. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    zitten we weer op het zelfde moment te reagereren op het andere topic :D t is wat he!

fijn dat het beter lijkt te gaan met Lynn! Ben benieuwd hoe ze vannacht slaapt! Volgende week is ze vast virus vrij!

Ja idd.. vaag verhaal van de ha. Zit er echt wel een beetje mee.. maar ja het zal wel meevallen!

Ieww Deborah met dr gezichtje in het matras? En ze sliep gewoon lekker door? Had ze een slaapzakje aan? Hopelijk was het eenmalig!

Ik ga zo slapen.

Morgen gaat bart weer weg :cry: getsie....

welterusten

8. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Mir het is werkelijk niet te geloven he?

Hoelang ging Bart ook al weer weg?

Slaap lekker he! Ik moet ook ...morgen werken :rolleyes:

9. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    bart gaat weg tot juli.. dus dat wordt een lange trip :( helaas maar waar...We maken er het beste van!

Nou werkse morgen! en slaap lekker!

10. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Jeee tot juli :cry: Pfff.

Sterkte morgen bij het afscheid.

Slaap lekker!

11. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Hoi!

Ennehhhhh......................doeiiiiii!
    Ik moet werken vandaag.

12. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Mogge meisjes,

Werk ze blup!

Fijn dat Lynn aan de beterende hand lijkt te zijn Chacha helemaal je vandaag weer aan het werk moet toch!

Jemig Mir dat is inderdaad een lange ruk tot aan Juli. Als je je verveelt , je bent hier altijd welkom hoor!
    Wat je baarmoedermond betreft, naar idee. Inderdaad wel goed om daar wat vragen over te stellen ivm een eventuele volgende zwangerschap.

Jemig ezzie die marno kruipt de kamer al rond ! Geweldig.
    Quinn beweegt nu nog in rondjes. Trekt 1 beentje onder zich en beweegt zich zo voort.
    Hij drukt zich dan op en gaat dan op zijn armen heen en weer bewegen, beetje dansen. Heel grappig om te zien.

Gisteren een lekker dagje gehad met Quinn.
    Heb hem smiddags in zijn tummytub buiten gezet en hij heeft zo ontzettend genoten. Heb ontdekt dat de vettende zalf die ik van de huidarts heb gekrgen de veroorzaker van de rare uitslag op zijn lijfje is dus ben weer aan het smeren met lanettecree zonder vaseline.
    Vanacht hoorde ik h em opeens praten. Dacht oh het is 6 uur. Was het pas 1 uur. :( Gelukkig is hij vrij snel weer gaan slapen en heb ik hem tot 6 uur niet meer gehoord, maar wel vreemd.
    Hij had ook slecht gedronken gisterenavond dus misschien dat het daar aan lag. Ik heb hem gisteren een hapje van wortels kip en tomaat gegeven en zag dat daar ook ui in zat. Dacht dat ze dat nog helemaal niet mochten hebben, maar die mensen van Olvarit zullen het toch wel weten?

Ik heb alweer een half uur over dit berichtje gedaan. Gaat lekker weer ;)

fijne dag meiden!

13. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hoi hoi!

bart is net weg gegaan. Zijn vader brengt hem naar schiphol. :( wij gaan straks naar het CB. Ben heel benieuwd hoeveel Tijntje weegt en hoe lang hij nu is.

Ik ben net gebeld door de school waar ik een sollicitatiebrief naar heb geschreven en... ik heb 9 mei een sollicitatiegesprek.. spannend :D :D

Dus dat herinnert mij er weer aan dat ik kei en kei hard aan de studie moet!

hoelaat hadden we woensdag nu afgesproken? half 12 toch?
    Wie gingen er mee? Ik doe een gok, als je er nog niet bijstaat zeg je het wel even he?

Pinguin
    PaddyKira
    Chacha
    Juudje
    Niek
    Blupje
    Ezzie
    Mir

dat was m he!

ik ga hier wat doen!

tot later 8)

14. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Euh waar hadden we ook alweer afgesproken :oops: ? Zal het meteen noteren...

Morgen gaan we een weekendje weg maar ontdek dat het ook Meivakantie is dus waarschijnlijk megadruk op de weg.. :(

Mir spannend een sollicitatiegesprek! De brief heeft dus indruk gemaakt. Goed hoor. Balen dat Bart weer weg is maar de tijd vliegt dus voor je het weet is ie weer terug en kan Tijn al lopen :) .

Chacha fijn dat het beter lijkt te gaan met Lynn.

Gisteren zijn we gestopt met lactulose en ik merk geen verandering. Ik ben blij dat ik dat spul niet meer geef - het kan toch nooit goed voor de darmflora zijn om het al zo vroeg, zoveel en zolang te geven? Tja jullie merken al dat ik het niet zo op medicijnen heb -vooral niet voor die kleintjes.

15. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Kira, we hebben afgesproken bij Theehuis Rhijnauwen in Bunnik. Google maar even voor het adres ;)

Geen verandering zonder lactulose? Dan maar niet meer geven dus. Ik heb het ook niet zo op medicijnen hoor... maar als het helpt is het fijn, maar als je het lang moet gebruiken heb ik altijd twijfels... je moet medicijnen nooit te lang gebruiken. Nou bij Seán helpt het dus duidelijk niet..

ik zit weer in dubio om lactulose te gebruiken. Al weer twee dagen heel harde keutels, heel zielig... komt bijna niets uit, maar wel een aantal keren per dag een piep klein hard keuteltje.. terwijl je zou verwachten door de megastank die het verspreidt, dat zn broek vol zit. Net was het echt huilen en heb ik hem na een half uur weer een beetje rustig gekregen en hij slaapt nu. Even kijken of hij morgen nog zo'n pijn heeft.. Ik vraag het ook even aan de arts op het CB. Om 16.15 moeten we er zijn

tot later!

16. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    BAlen Mir dat Bart weer weg is. Hopelijk vliegt de tijd een beetje :)
    Geweldig trouwens dat je betn uitgenodigd voor een gesprek.
    Wil je trouwens fulltime gaan werken of part time?

Kira heb je al weer wat uitgeprobeerd met de speen.

Mijn kereltje wordt hangerig van dit weer. Ik ook trouwens.
    Ga gauw weer de tummy naar beneden halen.

xxx

17. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Mirreke, is ie weer weg. Boehoe.

Hoe doen we het volgende week? Blijf ik dan?

Ik ga ff banken. Lynn ligt erin en ik ben erg moe.

18. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    even snel, want ik moet Deborah zou even de fles geven, maar volgens mij zag ik net een klein gaatje onderin! zal er toch een tandje komen....

19. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    mir: balen dat ie zo lang weg is, gelukkig heb je ons nog :D

paddykira: rhijnauwenselaan 16, Bunnik

bij Deborah is het momenteel 25 graden op haar kamer. ze slaapt in een romper met korte mouwen en een zomer slaapzakje en nog voelt ze warm aan :rolleyes:

20. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Hoi Allemaal.

Wat een weertje he? 8) Niet te geloven dat het april is

Pinguin lekker in de tummytub? Lekker dat ie daar zo van geniet.
    En je hebt dus stukjes uitgeprobeerd? Leuk! Was ik ook van plan, maar toch maar op de lange baan geschoven.
    Haha en Quinn aan de klets?

Mir wat goed dat je bent uitgenodigd zeg! Spannend! Een functie als leerkracht? Hoeveel uur? En welke groep?
    Ja en nog ff studeren he?

Hoe was het bij het CB?
    Wat wijzer kunnen worden?

Paddy lekker dat je een weekendje weg gaat! Dus gestopt met de lactulose...tja als het geen verschil maakt, waarom zou je het dan geven he?
    Was Seán nog relaxed vandaag?

Mir dat had Lynn ook...ieniemini keuteltjes met de lucht van 10.

Niek, hier is het 23 graden op haar kamertje. Gewoon een dun pyamatruitje aan en de zomerslaapzak. Ik heb niet het idee dat ze het superwarm heeft. Nou ja ze koelen ook nog wel af in hun slaap.
    En als het echt te warm blijft kan je Deborah alleen onder een lakentje leggen.

Gisteravond toen we naar bed gingen kwam ons een geur tegemoet. Lynn lag lekker te pitten in haar poepluier. Maar ff wakker gemaakt, vond ze niet leuk, heel zielig huilen.
    Vandaag ging het beter, nog maar 3 poepluiers....now we're talking :D
    Zat niet echt lekker op mijn werk door de afgelopen dagen, maar ze was in goede handen.

Heb een nieuwe functie aangeboden gekregen. Gericht op arbeidszaken en uitkering en dan 1x per 2 weken nog een crisisdienst (heb ik nu elke week)
    Trekt me wel, het is wat relaxter en minder heftige zaken. Eerder vond ik de heftige zaken leuk en uitdagend, maar nu met een kindje erbij merk ik dat ik ook wel wat behoefte heb aan wat stabiliteit. Ben ik 's avonds niet zo gesloopt.
    Ik denk dat ik maar ja zeg :D

Deel Deze Pagina