Narcissen, ik kom binnenkort eens met het pondje naar de overkant ok? Lijkt me leuk, nu ik met Tijn kan fietsen. eerst maar even oefenen rond het huis enzo... hoe het gaat... Jij hebt natuurlijk nu ook vakantie, heerlijk joh.. ohnee... morgen nog of ben je al vrij? Hihi Niek, over ons dromen grappig! Volgende week Deborha NIET vergeten hoor!
Heb helaas geen vakantie. Alleen koninginnendag vrij (maar op maandag werk ik al niet) Nog even een morgentje werken en dan weekend! Lijkt me leuk een stukje fietsen.
Narcissen, he joh balen ja.. jij hebt volgende week geen vakantie.. ja.. Ik dacht dat deze vakantie landelijk was? idd je schreef laatst al dat je moest werken. We moeten echt even reserveren bedenk ik nu.. het is natuurlijk vakantietijd dus misschien druk!
Ok; ik ga weer even wat schrijven. Zou je zien dat er straks weer tig berichten bij staan als ik dit geplaatst heb. Zijn jullie in het echt ook van die kletskousen? Kan nog wat worden woensdag. Mir idd lekker op 3 flessen blijven hoor! Komt vanzelf dat er weer een fles afgaat. Wij hebben een soort van ikea-huis; zeker goed spul Niek; hoe zag ik eruit in je droom? Aha; Narcissen ook al zo'n heerlijke zuipschuit! Zo erg zelfs dat ze ons verwaarloosd Jammer dat je er niet bij bent! Zondag zijn m'n ventje en ik 2 jaar getrouwd en ik wil iets voor hem kopen. Maar ik weet niet wat; iemand een idee?
ja joh.. we zijn echt allemaal kletskousen.. wedden? Zet een stel dames bij elkaar.... Gefeliciteerd alvast Blup! 2 jaar getrouwd! Ik zou nu even niet weten wat voor leuk iets je kunt bedenken. Ben daar altijd slecht in... cadeautjes verzinnen.. uiteindelijk kom ik toch altijd wel met iets leuks... misschien een weekendje samen weg? Nikki uit logeren en een mooi klein kasteeltje boeken lekker romantisch...en dan weet hij van niets Ja je hebt helemaal gelijk, Tijn zal zelf wel aangeven wanneer hij minder wil drinken. Ik vind vocht nu nog té belangrijk! Zeker met dit warme weer.
he waar is nu ineens iedereen? Eerst raakte iedereen de kluts kwijt van al die berichten en nu is het stilletjes?
Ik ben d'r nog! Weekendje weg ofzo is wel leuk idd! Of naar een beautycentrum! Maar dat heb ik al een keer voor z'n verjaardag gedaan, dat is ook weer niet leuk dan.
jaahh beautycentrum ... ook een goed idee ik val om na 1 wijntje.. ben echt wel moe! Dus ik duik mn bedje in.. En nu niet ineens allemaal terugkomen om te kletskousen hier he? trusten!
hahaha ik kan in het echt heeeeel stil zijn en zeker in een groep. Ligt er maar net aan hoe ik me voel. Zit mahjong te spelen is TE verslavend eigenlijk.
Ik kan ook stil zijn hoor pinguin. Ik ga m'n bed ook opzoeken; wijntje komt flink aan met die warmte.
Heeeee gaat iedereen nou opeens naar bed? Had hier ff een badderfestijn. Lynn bedacht toch nog ff wat poep kwijt te moeten en dan gelijk haar romper en rug onder te smeren. En daarna wilde ze niet meer slapen. Nu slaapt ze weer en mijn avond is om. Mir lekker op 3 flessen blijven hoor, kan echt geen kwaad.
Nee Chach ik ben er ook nog eventjes. Waarschijnlijk horen jullie niet eerder dan maandagavond van me want we gaan morgen weg. Ben benieuwd. Shit echt helemaal niet door gehad dat het dus vakantie is .. we waren van plan om rond een uur of twee weg te rijden maar volgens mij moeten we dat maar gaan vervroegen. Mir Tijn is toch helemaal niet zo dik? Ja oke vergeleken met Seán lijkt ie slank maar ik vond 'm helemaal niet dik. Die CB's die gaan echt van gemiddelden uit en het lijkt wel alsof ze geen gezond verstand kunnen of mogen gebruiken? Aan de andere kant ... ik had Seán een kort broekje aan gedaan met deze hitte en zijn bovenbenen zijn behoorlijk spekkie. Ech een michelin mannetje. Nou ja.. Hij drinkt trouwens behoorlijk wat water uit de Avent met zachte tuit. Appelsap en Laxo vindt ie nog steeds niet lekker. Dus hij kan het wel alleen vertikt ie het nog om melk eruit te drinken. Lekker eigenwijs dus. Leuk he als het ruggetje romper en verschoonkussen onder zitten? Ik zet er dan altijd de douchekop op . Nou ja de laatste tijd natuurlijk niet meer. Goh de zwitsaldoekjes die gaan echt heeeel lang mee hier. Ik heb zin in woensdag. Ik ben meestal niet zo'n klep hoor tenzij er drank in het spel is..
Ben weer heel even terug. Mijn meidje werd net hard huilend wakker. Had die arme schat zich weer helemaal in het voeteneind geworsteld... Helaas bleef ze huilen. Aai over haar bol van mijn vriend hielp helaas niet. Ben zelf maar even gaan douchen en heb haar daarna aangekoppeld. Ze heeft een half uur liggen drinken en is nu gelukkig weer in dromenland. Gisteravond was ze ook wat door de war. Misschien een verlaat sprongetje? Nu ga ik echt mijn bedje in! Truste..
Ha Paddy, ben ik toch niet zo alleen hier Ik denk dat je idd wat eerder wegmoet. Iedereen trekt er op uit natuurlijk. Nou ja ik ga morgen maar gewoon aan het werk Vandaag echt zo'n dag dat ik continue buiten was, nog 1 sigaretje dan Was weinig productief. Bij mij wisselt het ook hoor met kletsen, met drank wil het idd altijd wel Paddy als ik je niet weer spreek, geniet van je weekendje!
hahahahaha volgens mij moeten we aan de wijn ofzo anders wordt het misschien een stille boel! Vind het zo schetig die kleine mannetjes in korte broekjes Vind mn quinnetje dan echt heel cute! Jemig Chacha dacht dat je prisonbreak zat te kijken ofzo. Volgens mij klopt de thermometer van de babyfoon niet. Hij geeft nog steeds 27 graden aan, al; de hele dag. Zo toch maar eens opd e badthermometer kijken hoe warm het nu werkelijk is. Steven is onverwachts thuis morgen. Kan ik hopelijk ff fitnessen. ZOu fijn zijn!
Haha zal je zien dat het een stille boel wordt woensdag en dat de babies wel gezellig aan het kletsen zijn. Mmm 27 graden is behoorlijk warm. Bij Seán is het 24 graden en dat vind ik al warm - gelukkig slaapt ie er goed in. Ehm de eerste helft van de nacht dan..
Ik heb Lynn nu in een pyamaatje onder een lakentje liggen (tja slaapzak in de was nu) Het is 23 graden (ook al de hele dag) Ik heb nog een zomerdeken, die kan altijd nog over. Misschien moeten wel allemaal maar aan de wijn en dan bij Mir gaan overnachten Nee geen prisonbreak...seizoen is afgelopen. Ik heb ze wel allemaal opgezocht. Zal mijn vader ff vragen om ze te branden, dan neem ik ze woensdag voor je mee
Bij mij is de eerste helft van de avond vaak een goede indicatie hoe de rest van de nacht gaat worden. Ik heb hem niet gehoord vanavond en net even bij hem gaan kijken. We gaan morgen dan echt verduisteringsgordijnen . rolgordijnen of wat dan ook kopen en ophangen want dit wordt te warm voor mn lieve mannetke. Paddy fijne dagen met je gezinnetje. Misschien doet verandering van omgeving Sean wel goed. Ik ga mn bed in kan mn ogen niet meer openhouden. trusten