September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Haha achter een gesloten deur natuurlijk :D Daarvoor is de straat te druk

Blupje een taxi is ook een plan :D

Zeeman heeft idd ook leuke kleertjes.

Lynn was lekker vrolijk, maar aan het eind van de dag erg moe. Het zal het weer wel zijn. Ze lag er om 18.15 al in en kwam uit zichzelf nog om 19.15 voor een fles.
    Heb trouwens gegoogled op diarree..en het kan idd zo 3 weken aanhouden als het een buikgriepvirus is. Kan niet heel veel kwaad, alleen opletten dat ze niet uitdroogd (en dat doet ze niet, want kwijlt volop)

He gets mir, je bent nog druk :(
    Kan me voorstellen dat het saai is zonder Bart....maar je hebt ons nog :D
    Waar is Bart eigenlijk heen met zijn schip?

2. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    wat leuk! Blupje, wat doet je vader?

3. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    3 weken diarree? Dat is wel lang zeg. Raken ze dan niet allerlei voedingstoffen kwijt; die worden dan niet opgenomen uit de voeding toch?

M'n vader doet vanalles; is een bezig mannetje. Maar deze keer moet hij met de harmonie optreden.

4. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Mir ik heb vanaf 22 weken bloedverlies gehad. Mijn buik is ook vanaf het begin heel zwaar geweest.
    Ik heb bloedingen gehad met 22 weken , 30 weken, 32 weken en toen bleek dus dat ik weeen had en mijn bmm was toen nog 1,5 cm. 4 dagen later was hij nog maar 7mm. Ging heel snel allemaal. Daarna hebben ze niet meer durven meten.
    Met 34 weken kreeg 2 gigantische bloedingen met stolsels. Dat is de enige keer dat ik echt bang ben geweest. Vanaf 36 weken ben ik weer gaan bewegen en toen was Quinn er binnen 1 dag.
    Ik heb geen nacontrole gehad hoe mijn baarmoeder er nu bijligt.
    Wat een volgende zwangerschap betreft kunnen ze niets over zeggen.
    Ik maak me daar best zrgen over. Er is me wel aangeraden minimaal 1 jaar 1,5 jaar te wachten met weer zwanger worden door een andere arts van mij.

Vorig jaar mei werd mijn zwangerschap van onbezorgd opeens heel bezorgd. Ik ben er op het moment heel erg mee bezig. Niet dramatisch ofzo maar heb daar toch nog wel wat van te verkauwen.
    Was echt heel blij toen ik de 26 weken grens gepasseerd was.

MAar goed genoeg daarover.

Bah vlooien. Toen ik nog katten had heb ik er ook wel eens last van gehad. HEt jeukt zo verschrikkelijk!

Jiky fijn dat je er weer bent.
    Lekker zooitje zal het in bed zijn geweest. heeft hij het niet opgegeten de sudocreme?

Heb vandaag wat hoofddeksels voor quinnetje gekocht. Het is zo'n snoepje die zoon van mij :)
    Wel jammer dat hij weer onder het eczeem zit en flink aan het krabben is.
    Ach zijn handje lag al weer open dus vanavond maar weer in het krabpakje gehezen en flink ingsmeerd.
    Had gehoopt dat de zon het juist wat beter zou maken.
    Ik heb hem vanochtend een fruithap met granen gegeven. Wat een gesmul zeg!
    Morgen druk dagje. Eerst Steven ophalen in Enschede, dan naar de ikea in HEngelo (zal ook effe naar Marline & Youame zwaaien :)) . Dan richting Soest . Bij schoonouders eten en daarna op bezoek bij Mama Mo. Kijken hoe haar kleine wondertje groeit :)

Ik ga een ijsje eten. Nog meer liefhebbers :)

fijn weekend meiden!

5. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    gelukkig... wat fijn he dat Google bestaat :D Vind ik ook. niet dat je altijd alles kan vinden, maar veel wel. Drinkt Lynn op het moment goed?

ja ... ik moet nog steeds de puinzooi opruimen... ben net met mn nichtje op msn en we praten.. dat is grappig joh!

6. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    ijs ijs ijs.. jummie jummie :D

Jeetje Pinguin, dat is wel een verhaal zeg...! Gelukkig is alles toch goed gegaan! Ik kan me voorstellen dat je er nog mee zit! Maar gelukkig heb je nu een prachtig kereltje :)

Blupje, de harmonie? Leuk dat je vader lekker bezig is zo!

ik heb best zin in woensdag trouwens :D het blijft volgende week droog he, hopelijk ook een beetje warm.

potverdriedubbeltjes 8) nu ga ik eens met mn luie reet hier vandaan en hier de boel opruimen

7. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Nee joh Mir; blijf maar gewoon gezellig hier.

Ik sla het ijsje even over hoor. Hou er niet heel erg van. Alleen toen ik zwanger was wel; de waterijsjes konden niet aangesleept worden!

Dat is wel heftig allemaal Pinguin!

8. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    yummie ben dol op ijs! :D Kom je het ff brengen pinguin? ;)

Lynn drinkt haar flessen aardig, vandaag zo'n 3x 170 cc, 150 ml fruit en 200 ml groente. Dus het kind is niet ziek. Het is ook geen doorlopende voorstelling...in die zin dat het direct beneden er uitkomt. Dus met die voedingsstoffen zit het wel goed.

Nou heb echt een vlooiebeet...mijn been is nu rood van het krabben.

Pinguin jij hebt echt een heftige zwangerschap meegemaakt. Brr. Ik hoop dat je bij een volgende wat meer kunt genieten.
    Ze hebben mij toen de stuipen op het lijf gejaagd omdat ze dachten dat ik zwangerschapssuiker had. Ach ik was gewoon dik :rolleyes:

Maar die zorgen is nog niks bij wat jij hebt gehad. Gelukkig is het helemaal goed gekomen.

Mir ben je al wat aan het doen of blijf je gezellig?

9. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    ja joh, ik blijf gezellig. En heb toch ondertussen even gesproeid en opgeruimd... de kaboutertjes doen de afwas... :D vertelden ze me.... 8)

10. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Gezellig en wat een lieve huiskabouters hebben jullie ;)
    Moet die van mij maar eens naar een heropvoedingscursus sturen

11. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Doe mij ook een paar van die kabouters!

Fijn dat Lynn wel goed eet en drinkt.

12. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    zei iemand ijs :D

we kunnen ook woesdag allemaal een laptop meenemen, dan kunnen we gewoon door kletsen en is niemand verlegen ;)

ik ga even de lama's kijken en dan bijlezen..

13. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hmmm ik heb geloof ik wel heel luie kabouters :rolleyes: ....

Ik kreeg net een mailtje en je kunt voor 4,95 een fotoalbumpje van 24 pag bestellen voor maar 4,95. Leuk, ga ik doen :D

14. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    JOEPIE :D

15. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Dat is een goed idee Niek. :)

Mir is dat net zo'n fotoalbum als van de hema...want dan is het echt niet duur

16. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    whahaha :) ik zie ons 8e al zitten met een laptop op schoot!

jiky; he gets,. lekkere kliederboel! zullen vast mee van dat soort dingen gebeuren,. !

chacha; heb je zo lang met je arm uit het raam gezeten dan!?

mir; snachts slaapt Marno in principe op zn rug,.tenzij hij zich dus omdraait,. maar overdag in de box slaapt ie vaak op zn buik,. vind het dus allebei lekker,.
    grappig dat tijn het eerst wel wilde en nu niet meer.
    Hij is goed gaan slapen,. niet meer gehoord,.

pinquin; jee zeg, zware zwangerschap,. kan me voorstellen dat je dat echt wel goed moet verwerken,. zorgeloos genieten was er dus niet bij.

leuk trouwens joh dat kruipen,... :( je blijft achter ze aan rennen,. eigen speeltjes zijn niet meer interesant, al het andere wel,... tijdschriften,.. horloges, schoenen,. planten,. c.d's , noem maar op,. hij ontdekt echt de hele kamer,.. geweldig om te zien maar je moet ogen in je achterhoofd hebben..!

17. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ezzie wat klinkt dat leuk dat kruipen...ik denk dat ik straks wel anders piep

En hihi nou klinkt het net alsof ik stoer met mijn arm buitenboord heb gereden :) Raam stond open en de zon stond er op....ik denk dat ik vandaag zo'n 3 uur in de auto heb doorgebracht :(

18. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    jee, drie uur in de auto, daar word je ook niet vrolijk van met dit weer! maar je hebt morgen wel 1 bruine arm! ha!

ja grappig hoor dat kruipen, maar hoe anders thuis als op mn werk,.. daar heb je niet iets waar ze niet aan mogen komen maar je huis staat er vol mee, en daar kom je pas achter als het zover is! hihi.
    moet ook alvast maar traphekje gaan installeren,.

19. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ezzie: ik geniet nog even van mijn rust en de katten ook ;)

pinquin: dat is niet zo mooi allemaal geweest. Bij mij werd met 37 weken zwangerschap verteld dat Deborah last had van dwerggroei. te korte armen en benen, terwijl de echo's daarvoor allemaal goed waren. Ik moest naar amsterdam en heb tot het einde in de stress gezeten. ook al weet je diep in je hart dat het goed zit. toen ik beviel vergat ik te vragen hoe het zat, wilde alleen weten wat het geslacht was en de verloskundige fluisterde mij toe dat alles er goed uit zag. gelukkig hebben we allemaal gezonde kinderen..

20. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ja ik realiseer me goed dat ik ondanks alles een fantastisch mooi kindje heb.
    Ik moet ook zeggen dat mijn turbobevalling ervoor gezorgd heeft dat ik toch heel positief terugkijk op alles.

Ik wilook wel wat van die kabouters trouwens. Wassen ze ook ramen? 8)

QUinnetje heeft echt liggen gillen vanavond. ZO proberen te krabben in zn gezicht. Echt zielig. Heb hem mee genomen naar beneden. het is hier nu rond de 20 graden en een stuk koeler en nu ligt hij al weer een tijdje in de box te slapen.

Ik ga mn bedje in meiden.
    Nog even de kinderen in bed lezen en dan oogjes dicht.

trusten!

Chacha is het alleen je arm of is je gezicht ook n beetje voor de helft gekleurd? :)

Deel Deze Pagina