September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Mir ik ben zelf voornamelijk naar de VS en Canada geweest ( zuid californie, Chicago area en Montreal) Ik heb mensen thuis bij mij gehad uit Australie en Zuid-Afrika en mensen ontmoet die hier op vakantie waren uit Australie, Hawaii, UK, Duitsland, Frankrijk. En heel veel mensen uit Nederland.
    Sommige heb ik nog wel contact mee anderen weer niet. Heel erg leuk

Quinn ligt op zo'n speelkleed waar n spiegeltje op zit. Hij vindt die spiegeltjes zo geweldig!

Ik ga koffie maken. Straks de auto in en heb geen zin BLeH!

Blup ik hoop voor je dat het werkt smiddags het fruit.

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Chacha ik bestel het brood speciaal bij de bakker. Merk dat hij dat het lekekrste vindt.

OOh blupje het is inderdaad wel spannend. Moet je het zelf ophalen? Hoe gemeen dat je het dan nog niet mag openmaken!
    BEn ook wel benieuwd wat jij nu als cadeautje hebt verzonnen.

Jiky lijkt me een vervelende nasleep van je zwangerschap meid.
    Nog steeds last van je stuitje he poeh. Nu ik gestopt ben met bv merk ik dat ik veel minder last van mijn bekken en dergelijke heb.
    Had geen bi, maar ben tijdens mijn zwangerschap en daarna meerdere malen bij een therapeut geweest om mijn bekken recht te laten zetten.
    Sinds ik met bv gestopt ben niet meer.
    Ik las dat een van de aprilmamma's dr stuitje heeft gebroken tijdens dr bevalling :pale: verschrikkelijk toch!

3. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hoii blupje k heb het boek ontvangen
    heb je het geld nog niet? k snap die K bank echt niet ze hebben wel 4x storing gehad van de week als je het maandag nog niet hebt ga k er dinsdag heen probeer het zo snel mogelijk op te lossen

hoera ben helemaal blij per 1 mei gaan we oficieel samenwonen \:D/
    hij was altijd wel bij me maar we woonde nog niet op papier maar 1 mei is het zo ver joepie

blupje alvast gefeliciteerd
    spannend wat er in zit

k heb ook hyves zit er om de 2 dagen achter

de 3 flessen gaat goed ze slaapt netjes door van 20.30 tot 8.30
    nog steeds geen tandje te bekennen

ohja willen jullie kindjes ook alles pakken wat ze zien youame maakt zo'n gilletje van hie hie en dan heeft ze het vast en verscheurdt ze het zoals gister kreeg het tijdschrift van jonge ouders yoyo ziet m ja hoor net te laat grote scheur in de bladzijde die k nog moest lezen :(

k ga maar s wat doen heb 3 verjaardagen vandaag blegh
    fijne middag

4. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    goedemorgen,

hier een rustige nacht geweest, moest vanmorgen vroeg naar mijn werk om een kat medicatie te geven na een operatie, dus kon niet uitslapen.

onze kat is net voor het eerst op pad geweest en kwam gelukkig naar een uur weer zelf terug.

Deborah eet al 2 dagen haar fruit niet op, wel de rest, kan dat door de tandjes komen dat het te koud is?

ze heeft net zelf uit haar tuitbeker gedronken (zonder de antilek) goeie tip chacha (geloof ik)

we gaan nu haar stel kopen en kijken voor een fiets, tot straks

5. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Niek toen Quinn moeilijk deed met zn fruithap bleek dat er een tandje zat. Zou goed kunnen dus.
    Welke stoel heb je nu voor gekozen? En ga je kijken voor een mamamfiets?
    Ik werd gisteren gebeld. Hij wordt vrijdag geleverd! Ben hardstikke blij want als ik hem hier had besteld had het tot half juni geduurd.

IK ben aan het pakken voor vandaag. JEmig mina wat moet ik een boel meenmen voor 1 dagje weg en gewoon thuis slapen.

GElukkig ligt Quinn lekker te slapen dus kan ik mn gang gaan.

Marline wat fijn dat het goed lukt met de flessen van Youame! En om half 9 naar bed ipv 10 uur is toch ook al heel fijn.
    GEfeliciteerd dat je officieel gaat samenwonen. Ik vond het ook heel bijzonder alhoewel Steven al 4 van de 7 dagen bij mij was.

Ik ga er vandoor meiden.

xxxx

6. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Voorlopig gaat het nu nog goed zonder fruit; nikki ligt lekker te spelen op het kleed.

Ik moets zelf naar de juwelier, omdat Marco moet werken vandaag. Ik ben zo nieuwgierig!
    Ik heb voor hem een poloshirt gekocht en chocola. Hij is het vrouwtje hier in huis; dol op choco en ik juist niet.
    We gaan morgen met Nikki naar het zwembad. We roepen al 2 maanden lang lang dat we een keer willen gaan, dus morgen is wel een mooie dag.

Chacha; idd vresleijk zo'n snurk-man! Hij kan er echt niks aan doen, want het komt gewoon door z'n allergieën en benauwdheid, maar lastig is het wel.
    Arme Lynn gevallen! Ik schrik er ook steeds zo van als er iets gebeurt.

Pinguin; zo zie je nog eens wat van de wereld zeg!
    Ol je krijgt je fiets al bijna! Had je hem nou via internet besteld? Ik ga waarschijnlijk donderdag bij de fietsenwinkel kijken.

Marline; fijn dat je het boek hebt. Ik hopelijk m'n geld ook snel. Maar dat zal wel goedkomen.

Niek; geen idee of het fruit te koud is voor de tandjes. Misschine eens uitproberen door het iets warm te maken?

Goed plan Mir! Zo kom je er het beste achter of tijntje zonder of met pap blieft ;)

Ik geef nooit pap eigenlijk. Kan geen kwaad toch? Het is niet dat ze dan voedingstoffen tekort komen ofzo?

Jiky; ook al een verjaardag. Ik ook vanmiddag. Weet je al wat jullie vanavond gaan doen?

7. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Niek Lynn eet haar fruithap altijd half lauw.

Blupje Als Nikki gewoon brood eet hebben ze niet echt behoefte aan pap. De voedingszvezels krijgen ze dan binnen via het brood.

Heb je het fruithapje goed uit kunnen stellen?

Lynn heeft een paar hapjes brood gehad. Jeetje wat duurt dat lang voordat ze het doorslikt.

8. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Dat gaat steeds beter hoor met het brood.

Nikki heeft geen fruit gehad nog; ze slaapt nu en rond 3 uur ga ik het geven. Ben benieuwd of ze dat pikt en niet gaat miepen om de fles.

Ik heb net voor het eerst smeerworst gegeven; ze vond het toch lekker! Hopelijk krijgt ze hier geen uitslag van.

9. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    he he nog eventjes snel!
    Ik heb alles klaar voor vertrek en Tijn besluit eens meer dan een uur te gaan slapen :D nou ja, relaxed!
    Ik heb het buurmeisje op bezoek, ze heeft Tijn voorgelezen. Ze is er nog steeds en zit nu tv te kijken met cola en een snoepje. heb je geen kind aan 8)

Wat warm is het he! i

Ik ga nu maar even knikkeren met mn buurmeisje hihi... is weer eens wat anders dan luiers verschonen haha...

nou fijne dag iedereen! Niet verbranden he!

DOEG :D

10. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Zo het is hier rustig geweest vanmiddag.

Wij gaan zo lekker BBQ-en :D

Lynn is nu opeens hartstikke verkouden. Ze heeft een goed virus te pakken.

Mir verjaardag overleefd?

Pinguin heb je een leuk dagje gehad? Nog wat gekocht bij de Ikea?

En hoe heeft Nikki haar fruit gegeten?

Marline ook de verjaardagen overleefd? En gefeliciteerd met je officiële samenwonen

Nou ik ga Linnepin in bad doen, flesje doen en lekker (vr)eten

Tot later

11. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ik wil jullie twee foto's niet onthouden, ze staan op haar site bij april. ik heb de tripp trapp gekocht en ze vindt het geweldig!

12. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    blub; wat spannend je kadootje! kan je het laten om hem niet open te maken? ik zou te nieuwsgierig zijn hoor,. (helaas is mijn man niet zo romantisch)

pinquin; goed joh dat het zo lekker gaat met afvallen, ik vind het knap,. en een weekje wat minder moet dan kunnen hoor,!
    gaaf joh, die site en zo plekjes hebben om te overnachten als je ergens bent,. erg handig, zo leer je ook een hoop mensen kennen!

marline; gefeliciteerd met je officiele samen wonen!

marno gaat ook als een speer de tuin door,. ook het gras op,.. eerst ff voelen en toen erover heen,. moet alleen continue achter hem aanlopen! haha,. zo blijf ik bezig.

13. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,
    Wat een weer vandaag zeg! Heerlijk!
    Veel buiten geweest. En...het zwembad weer in de tuin gezet!
    Morgen is mijn vriend jarig dus..feest!
    Vanmorgen na het hardlopen meteen door om oranjetompouzen te halen kom ik mijn trainer tegen. Gelijk commentaar.. Ha, ha.. ja, ik eet ze allemaal alleen op zeker!

Gisteravond heeft Helena voor het eerst s avonds bij de oppas geslapen. Nou ja, geslapen...?! Ze heeft wel veel gehuild. Arme meid. Ze is al een paar dagen niet helemaal in haar hum. Misschien een verlaat sprongetje?
    Nou ja, nu is ze gelukkig wel vlot gaan slapen zonder gedoe.

Goed, ik ga nog even buiten zitten..

14. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Joepi; Marco was zo lief dta ik m'n kadootje vandaag bij het eten al open mocht maken! Het is een kettinkje met onze letters MNM; erg mooi is ie! Ik doen hem woensdag om; kunnen jullie hem zien.

Chacha; lekker bbq! Doen wij zelf nooit eigenlijk; ik vind het zo'n gedoe. Maar ik laat me altijd graag bij anderen uitnodigen, haha!
    Arme Lynn weer verkouden.

Narcissen; alvast gefeliciteerd met je vriend! Helena moest vast wennen in een ander bedje.

Niek; leuke foto's zeg!

Ezzie; je hebt het maar druk met Marno zo! Hij is wel een snelle zeg.

Met het fruit ginge het goed; ze heeft bijna het hele potje leeggegeten! :confused: Nu weet ik alleen niet of ze veel at omdat ze nu meer trek had, of dat ze potjes gewoon lekkerder vindt. Ook maar eens vers fruit in de middag doen.
    Met dit nieuwe schema drinkt ze alleen nog maar 2,5 fles melk. Ik denk wel dat ze het kan hebben toch, qua gewicht? Ze heeft vrij veel water op en in het fruit en de groente zat ook vocht, dus genoeg vocht krijgt ze wel binnen.

15. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    wat leuk blubje, het kettinkje, echt lief! niet vergeten om te doen woensdag!

tis eindelijk gelukt om filmpje te plaatsen van zn kruipen,. waarom het nou steeds niet lukte,.. geen idee,...maar heb het voor elkaar.

16. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Wauw ezzie! Echt leuk om te zien zeg! Zo knap dat hij dat al kan.
    Hoe is dat gegaan eigenlijk? Kon hij het ineens van de één op andere dag, of deed hij eerst nog iets anders?

17. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    hij zat al een poosje op handen en knieen,. en schommelde zo heen en weer,. soms te ver en dan kukelde hij voorover,. toen kwam het naar achteren schuiven,..toen voorzichtig 1 handje in de lucht en steunen op de andere, en toen zn handjes steeds stukje verder zetten dat zn knieen erachter aan schoven en opeens 5 "pasjes" met handen en knieen,. en van daaruit vol gas! hihi.

18. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Lief zeg!

Ik ga naar bed; marco is weg, er is niks op tv en ik heb geen zin in de pc.

Doeiiiiiiiiiiiiii

19. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Wauw ezzie, wat een leuk filmpje en wat goed zeg!
    Lynn doet niet eens een poging om op handen en knieën te gaan zitten. Ik vind het er geweldig uitzien :D

Niek wat zit Deborah stoer op de fiets.

Narcissen alvast gefeliciteerd je met je vriend!
    Sneu dat Helena zo moest huilen bij de oppas. Misschien idd een sprongetje en wat verlatingsangst?

Blupje wat mooi zo'n kettinkje.
    BBQ vind ik ook eigenlijk te veel gedoe hoor. Maar het heeft gesmaakt.
    Lynn was alleen erg aan het spoken. Niet willen slapen, lol trappen. Gebeurt steeds vaker dat ze 's avonds een opleving krijgt.
    Ze is erg verkouden, snot loopt in straaltjes uit de neus, maar is niet ziek en nu lekker in diepe slaap (met een stink-ui :rolleyes: )
    Ik hoop echt dat ze woensdag de bacterieën en virussen heeft overwonnen, ik moet er niet aan denken dat ze jullie kleintjes ziek zou maken.

Vanmiddag de grote boodschappen gedaan. Lynn in het winkelwagentje. Ze vindt het geweldig. Was na die tijd ook helemaal uitgeput.
    Kwam de kraamverzorgster tegen die bij mijn bevalling is geweest (ik had de andere 7 dagen een ander) Is iemand die ik van vroeger ken.
    Even gekletst. Ik merk nu dat ik in mijn hoofd veel bezig ben met de bevalling, komt weer helemaal terug.

20. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    wow, wat kan marno goed kruipen. Wat een ventje :D Geweldig mooi! Nou Lynn en Tijn... waar blijven jullie haha...

Blupje wat lief, een kettinkje! Veel plezier morgen! Lekker zwemmen! T lijkt er op dat Nikki graag smiddags fruit wil?

Narcissen alvast gefeliciteerd met je man. Gaan jullie het vieren, hele huis vol morgen? of lekker rustig aan...met zn drietjes.

Ook aan de snot die lynn? Bij Tijn loopt het ook met straaltjes en soms is het opgedroogd.. getsie.. hij gaat heel hard gillen als ik het schoon wil maken :(

Ik heb Tijn gister ook voor het eerst in het winkelwagentje gehad. Geweldig vindt hij dat!
    Zal best meevallen hoor, dat Lynn de anderen aan gaat steken... zo te lezen is elke beeb om de haverklap verkouden. Vast wel dat het goed komt!

Verjaardag was gezellig. Ook bbqen, tuurlijk... haha.. wel lekker!
    Ik krijg de hele tijd te horen dat Tijn een spekkie is.. wat een spekbenen. Zn opa heeft het al over betonvoetjes... ach op zich wel grappig, maar ik vind het allemaal wel meevallen. Tijn is toch niet de zwaarste? Hij is alleen niet zo lang, dus valt het misschien wat meer op? Jullie moeten Tijn woensdag maar even bekijken en vertellen dat hij helemaal niet zulke spekpootjes heeft ok? ;)

Morgen weer een verjaardag, houdt het ooit op? Het buurmeisje van mijn ouders is jarig, dus ik ga er gelijk een logeerpartijtje van maken bij paps en mams en daar dan ook maar koninginnedag vieren. Ik twijfel nog of ik koninginnenacht in Utrecht ga doen... maar ja dan ben ik verrot de rest van de week... moet nog even kijken...

Nou welterusten... volgens mij ligt iedereen hier al op een oor.
    Ik heb er zin in woensdag! Het wordt vast lekker weer!

Deel Deze Pagina