Hihi ik ben nog wakker hoor. Lynn had dorst. 60 cc roosvicee gedronken roosvicee is "in" vandaag. Ben allang blij dat ze drinkt. Mir ik vind Tijn echt niet te dik ofzo. In vergelijking met Lynn vond ik hem wat grover gebouwd. Lynn ziet er fijntjes uit en Tijn ziet er wat grover uit. Dat kun je al aan het hoofd zien, de vorm enzo. (behalve de hamsterwangen zijn hetzelfde) Tijn is aardig in verhouding hoor (ook niet klein voor zijn gewicht vind ik) Ach tja...ik kreeg vandaag weer een opmerking dat Lynn zo klein is. Ja ik kan haar moeilijk een paar schoppen onder de kont geven in de hoop dat ze meer groeit. Hihi Tijn ook boos om de snot-obsessie van zijn moeder? Lynn zat tegen mijn armen aan te trappen toen ik haar neusje leeg wilde zuigen....echt gericht schoppen Mama-mishandeling Heb je morgen al weer een verjaardag Mir? Gatsie, je hele weekend weg.
Mir; zet Tijn woensdag maar naast Nikki, dan vind je hem vast slank Bah bah; was al om 4 uur wakker! Eerst werd ik wakker van Nikki die aan het huilen was en daarna van mannetje die thuiskwam. Hij was om 20 uur de deur uitgegaan om wat te drinken met een collega. Hij zou niet veel drinken en het niet te laat maken, omdat we vandaag gaan zwemmen. Komt ie dus om 4 uur z'n bed inrollen met een mega-alcoholwalm!
blub; lekker dan die man van je, . zometeen gewoon zn bed uitschoppen hoor als jullie gaan zwemmen,. dan moet ie maar niet zo laat thuis komen,. chacha; leuk he de boodschappen doen met ze in het karretje,. heb het gister ook weer gedaan,. hij was daarna wel moe! hihi. mir; jee joh, wat een verjaardagen heb jij. zo blijf je wel bezig! haha,. erg he vinden ze dat die neus schoonmaken,. hier ook,.
Blupje grrrrr MANNEN Dit zou ook een René-actie kunnen zijn. Ik zou 'm ook gewoon zijn bed uitschoppen hoor. Mannetje van mij ligt ook nog in bed. Hij moet vannacht een aantal uurtjes werken omdat de ziekenhuizen brood nodig hebben. Dus vanmorgen is het excuus: "ik moet vannacht werken". Morgen is het excuus: "ik heb vannacht gewerkt". Geen uitslapen voor mij dus. Balen dat je zo vroeg wakker was. Marno ook zo moe na het winkelwagenavontuur? Lynn was ook helemaal kapot....er was ook zoveel te zien. Lynn is vannacht erg onrustig geweest. Zo verkouden. Vanmorgen om half 6 klaarwakker. Ik heb het idee dat ze het ook wat kouder heeft dan normaal. Niet al te best pap gegeten, maar heb wat roosvicee gegeven en dat vond ze lekker. Natuurlijk dorst door al die verkoudheid. Positief puntje: Lynn had vanmorgen een normale poepluier....hehe
Mogge meisjes, Leuk Blup een ketting met jullie voorletters! Wel balen dat hij dan zo laat thuis was vancht. Steven zou zoiets ook kunnen doen. Chacha fijn dat Lynn weer een normale poepluier had, maar wel balen dat ze nu verkouden is zeg. Misschien is ze er nu dan overheen en heeft ze weerstand opgebouwd voor 10! Mir Tijn lijkt mij ook niet zo'n dikkerd, maar van Quinn zeggen ze ook dat het een flinkerd is. Ik zie het niet hoor, juist niet maar goed laat ze lekker praten... Koninginnenach in utreg! Leuk. Steven wilde eigenlijk ook, maar ik moet werken koninginnedag dus het is geen optie. Volgend jaar beter. Gisteren dus een druk dagje. Quinn heeft met vriendin suus(6wk ouder) liggen spelen in de tuin. Suus greep Quinn als begroeting flink in zijn kruis , en daarna lebberde ze hem af Samen van 1 bordje een broodje gegeten. Geweldig. Was erg leuk. Toch maar niet naar Ikea gegaan. Wel veel in de auto gezeten. Quinn heeft zich rotgezweet. Ik had 4 rompers extra meegenomen en heb er 3 gebruikt! Lekker in zn tummy gedaan bij opa en oma. Was gezellig. Enige minpuntje was dat hij zn middagfles en avond fles zo goed als geweigerd heeft. Van de roosvicee had hij ook maar 60 gedronken en wat badwater, dus toen wij vanacht thuiskwamen heb ik 100 cc gemaakt die er binnen notime inzat! Gillen daarna dus nog een flesje van 100cc. Ook helemaal op Vanochtend zn fles ook redelijk gedronken. Merk toch eigenlijk dat drinken het beste thuis gaat. Ergens anders is moeizamer. Ach ben al blij dat hij nog wat extra heeft gedronken. Ik heb hem in bed gelegd om 1 uur vanacht en hij heeft tot na 7 uur geslapen. HEb hem niet gehoord Ik ga mn kindje verschonen. Fijne zondag meiden! xxx Gefeliciteerd met je vriend Narcissen!
Haha die suus...die is er vroeg bij Leuke manier van begroeten. Fijn dat Quinn vannacht nog wel lekker wat gedronken heeft. Lynn is ook wat moeilijk qua drinken. Gisteravond maar 100cc, nou ja dan maar niet dacht ik, om een uur later toch weer te komen voor 90 cc Ik merk nu wel sinds ze beter ander vocht drinkt, ik het beter los kan laten dat ze de melkflessen minder drinkt. Wat lekker dat Quinn zo goed heeft geslapen. Mooi huidje heeft hij trouwens op de foto! Nou idd, Lynn heeft voorlopig weer behoorlijk wat weerstand opgebouwd. (het probleem is mijn weerstand, ben ook weer verkouden nu ) Joh en 3 rompers gebruikt. Poeh wat een gezweet.
Ja heb weer flink gesmeerd bij hem. Gelukkig geneest merendeel van zijn huidje dan snel weer behalve zijn knieholtes. Daar had hij gisteren echt een open wond en weet niet zo goed wat daar nu tegen te doen, want met die korte broeken krabbelt hij toch steeds. Het zweten gebeurde vooral in de auto. Misschien dat ik toch nog zo'n aerosleepmatje voor in de autostoel ga aanschaffen tegen het zweten, want zo'n badstofhoes helpt er niet zo tegen blijkbaar. heb hem gisteren ingesmeerd met sebamed bodylotion voor baby's. Tot nu toe nog geen rare reactie daarop. Maar volgens mij liggen zijn huidproblemen ook echt in voedsel en minder in cremetjes enzo (behalve vaseline) Ik merk dat het niet drinken me ook nog erg onzeker maakt. Hij drinkt nu af en toe wel roosvicee maar absoluut nog niet veel. Maar ja Suus bijv die drinkt weer heel goed, maar qua eten doet ze veel minder dan Quinn. Zo zal je eters en drinkers hebben. Ik merk trouwens dat de avondfles hier zoiezo erg moeilijk gaat. Ik hoop dat ik binnenkort met soja mag beginnen en dat hij daar tegenkan zou ook fijn zijn. Ga ik in plaats van die fles lekker een sojatoetje geven Heb trouwens ook al opvolgmelk gezien van soja. Zelfs sojaslagroom! Die foto is trouwens 1 van de eerste keren dat hij echt zelf bleef zitten zonder dubbel te klappen Hij leert het wel! Ik ga wat doen hier meiden. Steven is straks weer weg en ik kan nu nog ff lekker lang douchen xxx Pinguin
Gelukkig dat het zo goed gaat met z'n huidje. En dan is het idd goed opletten met voedsel. Heb je al een andere reactie kunnen ontdekken behalve dan op koemelk? Soja zou idd erg handig zijn. Nutrilon heeft ook soja-opvolgmelk. Wat goed dat Quinn zo bleef zitten. Zo is Lynn ook begonnen, nu kan zichzelf herstellen als ze naar voren buigt, ze komt zelf weer omhoog. Behalve als ze op haar rugt ligt, dan doet ze buikspieroefeningen. Jij hebt toch ook al liga gegeven? Daar zit ook soja in. Geen reactie ontdekt hierop....ik weet natuurlijk niet hoe het zal zijn als ze grotere hoeveelheden krijgt. Lynn slaapt trouwens al 1,5 uur (ik had ook mijn bed in moeten gaan)
Hmm dat had ik niet moeten schrijven...ze is wakker Ze heeft iets goors: Doet haar hand tegen haar neus en gaat dan door haar neus blazen.....gevolg....alles onder het snot
heee goedemorgen! ik heb haast want ga zo al naar mn ouders... tassen inpakken enzo.. Ja over dat dik zijn van Tijn, ik weet dat hij hier niet de dikste is. Maar anderen zitten er de hele tijd grapjes over te maken. Ook dat vind ik niet erg, maar op een gegeven moment ben ik het zat. Net als opmerkingen over zn volume.. tsss... ik heb gewoon echt wel een heel lief manneke hoor! tijn heeft vannacht ook liggen spoken, pff... ik ga gauw verder en reageer later op iedereen hoor! Wilde alleen even zeggen... .wat een erg lieve foto van quinn, mooi manneke! En Blup, veel plezier vanmiddag met zwemmen... en hoop dat je man het vandaag ook trekt doegggg
ewww klinkt lekker chacha. Ik heb inderdaad al liga gegeven en dat gaat goed. Eigenlijk heeft hij nergens meer een reactie op gegeven. Maar het eczeem blijft wel als ik niet smeer. Maar andere symptomen zoals krampen en kreunen blijven uit. Quinn doet ook buikspieroefeningen, zelfs in de auto in de maxicosi. Quinn is erg uit zijn hum, jankerig bleh. Steef doet niets want die is aan het oefenen voor zijn gvbexamen straks. Ik ga hem zo zijn fruithap geven kan hij daarna lekker naar bed een paar uurtjes plat. Volgens mij is hij hardstikke moe. xx
Meneer kwam om 9 uur zelf z'n bed uit, maar vroeg net met hangende pootjes of ik het erg vind dat hij nog een uurtje gaat slapen. Ik heb gezegd dat ie het zelf moest weten en verder niks. Bah; ik heb gelijk geen zin meer om te gaan zwemmen zo. Leuke dag zo vandaag; 2 jaar geleden was beter. Pinguin; wat een droppie op die foto zeg! Leuk vriendinnetje heeft Quin, haha. Nikki zweette gisteren ook zo erg in de auto. Chacha; fijn dat ze een normale poepluier had vanmorgen. Maar die verkoudheid is wel weer balen, zo blijf je bezig. Ik hou het hier even bij; nikki is in slaap gevallen, dus ik ga ook nog even proberen te slapen.
Bah Blupje wat balen zeg! Ik kan me voorstellen dat je zo teleurgesteld bent. Bij mij zou dit een goede aanleiding zijn voor een knallende ruzie. Fijn dat Quinn nergens anders op reageert. Hier tot nu toe ook geen reactie. Ik twijfel alleen een beetje over de spinazie. Mir Tijn dus weer gespookt? Groot spook. Veel plezier vandaag. Doe het rustig aan!
Hey Blupje wat naar. Wellicht is hij over een uurtje vrolijker en maken jullie er alsnog een leuke dag van! Gefeliciteerd in ieder geval! Mir veel plezier bij je ouders! Chacha mijn dietsite zei als je ergens over twijfelt niet meer geven. Quinn smult van de spinazie! Had hij ook een flinke stinkbroek van vanochtend. Volgens mij staat tand nummer 2 op doorbreken! Gisteren bij mijn shcoonouders was erg leuk trouwens. Het begint makkelijker te worden voor me. Maar vind het zoiezo makkelijker als we naar hun toegaan, kan ik Quinn makkelijker loslaten op de een of andere manier. Quinn begint nu ook zelf contact met ze te zoeken dus dat is natuurlijk ook erg leuk. Nou ja genoeg gewauwel van mij. Nu ga ik echt douchen (als ik achter mn pc wegkom )
En ben je gedoucht Pinguin? Fijn dat het beter ging bij de schoonouders. Misschien dat ik de spinazie nog 1x uitprobeer wanneer Lynn weer helemaal beter is. Blupje ben je nog lekker gaan zwemmen?
Ik dacht dat Quinn ook niet goed reageerde op de wortels. maar in combi met andere groente , dus een kleinere hoeveelheid heeft hij er geen last van. Zijn middagflesje is zo goed als op gegaan! Gedouched en badkamer gepoetst inmiddels! Quinn die springt zo zn wipstoel uit dus ik ga er weer vandoor! laterz.....