Hoi meiden, Net een bak met fruitsalade gemaakt voor vanavond bij de barbeque. Toen ik toch bezig was ook houmous gemaakt en auberginedip voor bij de pita-broodjes. Heerlijk. Ik ruik nu al naar knoflook (moest natuurlijk even proeven. Straks gaan we met een stel barbeknoeien en de andere mensen komen vanavond. Kunnen we lekker bij een fikkie in de tuin zitten. Daar kan ik altijd erg van genieten. Wat een ontzettend gaaf filmpje van Marno. Ik ben heel erg benieuwd wanneer Helana echt gaat kruipen. De "voortekenen" heeft ze al. Verder heeft ze inmiddels twee (!) tanden in haar onderkaak. De tweede kwam eigenlijk direct na de eerste door. Gaan jullie nog Koninginnnendag vieren? Of Koninginnennach? Bij ons is het de traditie om op Koninginnendag uit te slapen en bij te komen van het feest. Roseetje hier, roseetje daar en dan kan het opstaan wel wat moeite kosten. Nu zal het ongetwijfeld anders gaan want onze meid is wel vroeg wakker! Misschien maar goed ook. Dat behoed ons van te veel doorpimpelen. Goed, ik ga nog even buiten zitten. Tot later! Fijne dag vandaag!
hoi hoi! wat een weertje he! Blupje, nog lekker gezwommen? Leuke dag gehad? Lekker barbeknoeien he.. ik ook weer vanavond.. wel lekker maar niet echt goed voor je he zo vaak.. nou ja ach... Tijn was weer aan het mopperkonten. Dus maar om 17 uur op bed gedaan en niets meer gehoord. Dus echt moe. Hij had vanmiddag tot half 3 geslapen, dus ik dacht..hij is er wel klaar mee voor vandaag.. niet dus... Ik vind het ook altijd heerlijk in de tuin in de zomer met een roseetje en een fikkie Joh.. dan mis ik echt wel mn sigaretje op die momenten... Veel plezier vanavond Narcissen! Ennehh.. niet te laat maken he.. daar heb je morgen dan zekers te weten spijt van Wij gaan nu op verjaardagsvisite met barbenoei en babyfoon.. Tijn ligt nog lekker te snurken. Chacha, jij nog wat leuks gedaan? tot later! oh ja pinguin.. is de wipper voor Quinn ook niet meer veilig? Ik zet Tijn er nog maar heel soms in want wat hij daar allemaal in doet ondanks dat hij vast zit.. soms denk ik.. hij gaat met wipper en al omvallen... doeegg
Ik heb de wipper opgeruimd...hier is het niet meer vertrouwd en sinds ze zelf kan zitten vind ik het helemaal eng. Tja heb niet veel uitgevoerd vandaag. René is voetballen, Lynn is niet lekker dus huilerig en drammerig. Ze heeft veel in bed gelegen. Dus ik heb genoten van een boek in de tuin. Chippie erbij, glaasje wijn, sigaretje...het lijkt wel vakantie. Nog wel ff gewandeld met Lynn, maar ook dat vond ze niet echt top. Tijn dus moe? Zwaar weekendje voor hem. (en voor jou of course)
Lynn nog steeds niet helemaal lekker? Goed dat ze veel wil slapen, knapt ze altijd wat van op.. heerlijk he zo lui! Wat gaan jullie doen op koninginnedag morgen? Iets leuks? Ik ga geen koninginnennachtvieren... geen zin... nou nu word ik echt geroepen hihi.. doeeiii
Hier ook geen koninginnenach, René moet werken voor een paar uurtjes. Morgen naar Steenwijk, eens kijken wat daar te doen is. Lynn heeft behoorlijk last van de verkoudheid, geen diarree meer gelukkig. Doei Mir....veel plezier vanavond!
hey meisjes, Ik ook een dagje alleen. Steef heeft examen gedaan en is geslaagd voor zijn golfvaardigheidsbewijs! Geweldig , nu ik nog, kunnen we samen de baan op. Ik ben met Quinn naar mijn moeder gefietst. Mijn stiefbroer uit Duitsland zou er zijn, maar die was naar de dierentuin. Dus lekker met mamma en Quinn in het gras gelegen. Quinn kreeg een langevinger van dr. Hij vond het heerlijk! Niet te vaak doen want veels te veel suiker, maar voor een keertje vond ik het wel leuk. Toen terug gaan fietsen, maar ikw as de hoek nog niet om en hij sliep al Hem maar goed tegen me aangelegd en snel naar huis gefietst. Hij slaapt nu nog. Vind dat eng dat slapen op de fiets. Ik hoop dat Lynn er lekker een beetje doorheen komt nu Chacha. Dat ze ook lekker kan genieten van het weer enzo. Quinn vindt zijn wipper nog te geweldig en ik gebruik hem vooral nog als uitbuikstoel, maar soms ook nog om in te voeden.. Hij is dan te moe om in zijn eetstoel te zitten. Ik heb wel een vrij stevige wipper, maar moet hem wel in de gaten houden. Als Quinn gaat zitten gaat hij waarschijnlijk naar zolder. Oh ja ik ga morgen niets bijzonders doen. Moet al vroeg werken (half 7 beginnen) en dan tot een uur of half 3/ 3 uur. in de namiddag zijn we bij vrienden uitgenodigd om te komen barbeknoeien. Ik ga wat eten maken.
narcis; hier ook een tweede tandje,.! naast de andere en dus bijna tegelijk door,. vind het zo'n grappig gezicht dat als ie nu huilt je zo'n wit dingetje ziet zitten! Ze voorspellen mooi weer he voor woensdag! Picknickkleden kunnen dus mee,. dan kunnen we ook op het gras zitten enzo,.. ? dat was er toch ook omheen? gelukkig niet al te warm,,. 21 gr. anders hebben we sjaggie babies van de hitte. lekker jullie allemaal aan de BBQ, wij normaal ook wel maar manlief is druk aan de klus dus dan gaat het niet door,. moet zeggen dat ik het bij een ander altijd gezelliger vind om een of andere reden,. wij hebben patatje gegeten aan het water,. lekker bootjes kijken,. marno presteerde het om zo'n hele mini rijstewafel in zn mond te stoppen! potje groenten ging er weer niet in,.. fruit gister wel en vanmorgen weer niet, net waar meneer zin in heeft. hij zit nu bij me op schoot maar das ook niet al te handig hoor moet ik zeggen!
Pinguin ik zou dat ook eng vinden hoor slapen op de fiets. En een lange vinger? Heb ik laatst nog bij staan kijken bij de AH, die zijn koemelkvrij. Maar niet gedaan....ook door de suiker. En morgen werken? Nou ja het moet weer gebeuren he? Ezzie dus nog een tandje? Het is zo leuk. Bij Lynn zie je ze nog heel goed. Geweldig gezicht als ze lacht. En een rijstewafel in 1x? Moest je in zijn mondje graaien? Vandaag is het hier de omgekeerde wereld. Veel drinken en weinig eten. Groentehap was ze na 1/3 genoeg van. Fruit na een 1/2 potje. Heb vandaag dus 4 flessen aangeboden (waarvan 1 pap) en daarnaast heeft ze nog 150 cc roosvicee gedronken. Ze heeft koorts dus is alleen maar goed dat ze veel drinkt. Gelukkig kan er af en toe nog een lachje en wat babbels af. Het lichaam is goed aan het werk, dus ik verwacht er woensdag echt wel af te zijn....Vraag me alleen een beetje af hoe het morgen moet.
chacha; idd fijn dat Lynn wel zo goed drinkt nu ze koorts heeft,. dat ze maar snel weer opknapt hoor! moest de rijstewafel er wel even uitvissen ja,. was ie ook niet zo blij mee,.hihi roosvicee gebruiken jullie,. de gewone? zit daar dan geen suiker ofzo in? ik heb de fruitdikspa van olvarit maar dat moet ie niet,. misschien roosvicee wel. zal ook wel niet maar kan het allicht proberen,....
Roosvicee zit boordevol suiker volgens mij. Maar het is het enige wat ze echt lekker vindt (dus dan gooi ik mijn principes maar even overboord)
weeehh jullie gaan zo snel..ik houd het niet meer bij.. Ik ben zo vaak niet meer online hehe.. jullie meeting is bijna toch? Lekker want het is ook heerlijk weer in nederland hoorde ik.. Pinguin: Eslem had in nederland ook een lange vinger op hehe..mijn opa had een pak lange vingers voor haar gekocht..zo lief..maarja..dat mag ze natuurlijk nog helemaal niet..inderdaad heel veel suiker..maar ze heeft gesmuld joh! chacha: beterschap voor lynn..ziekjes lees ik? Hier had ik ook gister een ziek kindje..39,5 graden koorts..heel waterig uit haar oogjes..huilen..niets willen..maar vandaag was ze weer beter..ze had alleen een beetje verhoging. geen idee wat ze had..ze had een paar dagen terug een prikje gehad..mar die vrouw zei dat ze daar geen koorts van zou krijgen..daarbij was het ook een paar dagen later..strange dus..maarja. Chacha ik had het volgens mij al eens opgeschreven..maar omdat je zei dat je roosvicee geeft (lekker zoet natuurlijk) en dat dat vol suiker zit (errug slecht hehe) Kun je misschien ook eens zoals ik doe wat gedroogde druivjes en abrikoosjes (kan allebei bij elkaar of apart) koken in water..wordt hardstikke lekker..zoetig..en als het niet zoetig genoeg is voor haar kun je een heel klein beetje suiker er bij doen tijdens het koken of gewoon wat van dat nep suiker..eeh zoetstof?) Eslem vindt dit heerlijk..en is ook niet slecht (neem ik aan?) want het is net als fruit eten..zit verder geen troep bij (nouja als je geen suiker toevoegd dan heeh) misschien vindt ze dat ook wel lekker? is misschien net ietsje gezonder..hihi.. Hier trouwens een kindje die mij heel veel verdriet doet.. namelijk.. door eerst papa te zeggen inplaats van mama! hehe.. achja..nu maar hopen dat ze ook snel mama zegt.. Eslem is trouwens gegroeid ze is nu 69 a 70 cm (durf het niet precies te zeggen doe het ook maar met een meetlint) en nog steeds 8,4 kilo..dus ze wordt ietsjes slanker hehe..
Leuk om weer wat van je te horen / lezen Gulay! Alles goed verder? Het is idd een idee om op die manier een drankje te maken. Als ik tijd heb ga ik het eens uitproberen. Ik duik mijn bedje in...ik verwacht niet zo'n goede nacht ( en als die wel goed wordt, ben ik lekker uitgerust )
Hallo hallo hier zijn we weer. Ietsje eerder terug dan gepland. Het lijkt wel alsof er een vloek op onze vakanties heerst want na talloze vakanties dat Tim altijd ziek werd was nu Seán ziek. Vrijdagnacht heeft ie zitten spoken en alles wat ie binnen had uitgespuugd op alles en iedereen en zaterdag overdag was ie echt miserabel. We wilden eerst meteen al terug komen maar Tim had zich er zo op verheugd en had het zo naar zijn zin dat we besloten toch maar te blijven. We hebben het afgewisseld zodat we niet de hele dag bij dat snikhete huisje hoefden te blijven. Gelukkig was ie vandaag weer wat beter, nog wel wat verhoging maar hij kon tenminste zijn vaste voedsel binnen houden en hij kon zelfs lachen. Toen we thuis kwamen kon je echt zien dat ie blij was weer thuis in zijn eigen kamertje te zijn. Ik trouwens ben ook blij om weer terug te zijn. Pff nou ik reageer morgen op iedereen ben nu te moe. Wil nog wel ff snel zeggen Ezzie wat kan Marno goed kruipen! Super hoor. Oh en gisternacht zei Seán 'mama'! Ik dacht dat ik het had gedroomd maar manlief had het ook gehoord. Oh en wat lees ik nou? Iedereen verlegen? Mir jij ook? Was me eerlijk gezegd niet echt opgevallen hoor . Nou volgens mij is Juud niet verlegen en als die een paar wijntjes op heeft wordt het volgens mij een gezellige boel . Trusten iedereen.
Jemig Kira, dat is ook nou niet echt een ontspannen weekendje geweest. Fijn dat je aan Sean merkt dat hij het lekker vindt weer thuis te zijn. Quinn is er ook zo'n eentje. Ook al mamma zeggen. Geweldig Ik wil ook! Chacha vroeg naar bed he. Ik hoop voor je dat ze een goede nacht maakt meis! Quinn lag er al vroeg in. Gisteren is toch te veel voor hem geweest. Hij is dan sneller geprikkeld. Hij heeft heerlijk liggen spelen vanmiddag, maar uit zijn kleine afternoontukkie is hij een beetje knorrig ontwakkt. Heb hem al om half 7 zn flesje gegeven die ook op ging , vandaag dus weer een goede drinkdag en kwart voor 7 lag hij te slapen. Heb hem wel naar beneden gehaald en zijn balkondeur opengezet, want zijn lakentje was al weer nat ( hij ligt in zijn krabpakje). Hij ligt nu in de box te slapen, heel rustig. Ik ga zo ook mn bedje in. Morgen werken en daarna ook barbeknoeien. Ik ben er geen fan van (het eten), maar ik vind het wel heel gezellig! Gulay ik mis je verhalen hier wel hoor, maar kan me voorstellen dat je je met andere dingen bezig houdt. Trouwens Eslem & Quinn zijn even groot en zwaar nu. Nou ik ga slapen. fijne nacht voor al onze mamma's en beebjes. En de pappa's natuurlijk! Blupje , toch nog een fijne dag gehad?
Kira wat balen zeg.... Het zit jullie ook niet bepaald mee... Fijn om te lezen dat Seán weer wat beter gaat... Zou het een buikgriepje zijn geweest? Had hij er ook koorts bij? Goed zo Seán, je maakt je mama blij door mama te zeggen! Ik denk soms dat Tijn mama zegt... de klanken lijker erop. Maar als ik denk het te horen, zegt ie het niet meer Moet ie woensdag maar eens goed naar de anderen luisteren. Ik heb hem het filmpje van Lynn al een paar keer laten zien. Hij kijkt met grote ogen, maar t kwartje valt nog niet... Quinn is ook een ventje van regelmaat en ritme he? Lekker, een goede drinkdag, vooral ook omdat het zo warm is, dan is vocht heel belangrijk. Ik vind het altijd zo sneu om te lezen dat hij zo'n jeuk heeft. Ik vind hem altijd een scheetje om te zien, lekker vrolijk ventje op de filmpjes. Ook aan de barbeknoei.. nou ik kan nu geen worst meer zeggen haha.. maar wel lekker! Gulay, je bent weer goed thuis gekomen Eslem dus ook beetje ziek geweest Gelukkig van korte duur. Hmm. prikjes? Daar kunnen ze toch altijd wel een beetje verhoging van krijgen? 39,5 is best hoog, gelukkig is het snel weer gezakt. Goede tip trouwens van die gedroogde vruchtjes. Ga ik ook eens proberen. Kan je ergens dat gedroogde fruit kopen? Of moet ik het fruit eerst laten drogen? Of zeg ik weer iets doms nu Niek waar ben je? Juud waar ben je? Ik mis jullie! Ik mis ook Blup! Hoe was het vandaag? Toch nog een leuke dag gehad? En.. hoest met Lotte en Es? Lekker vroeg naar bed chacha, zal je goed doen en vooral als je perongeluk toch een goede nacht hebt! veel plezier morgen, hopelijk is Lynn een beetje goed te pas zodat jullie wat leuks kunnen ondernemen. Tijn ging vanavond niet slapen. Ik heb er meer dan een half uur over gedaan.... Ik denk echt dat hij het niet fijn vindt ergens anders te slapen... en het is niet donker genoeg hier denk ik... Maar ok, hij slaapt nu al een hele tijd en ik heb een gezellige verjaardag gehad.. lekker barbeknoeien (hihi leuk woord!) *burp* voor mij geen bbq meer voorlopig hoor! Hihi, wat ik nu had. Zat ik te kletsen met mensen die ik niet ken. Hadden we het over leeftijd... hihi.. ik werd 23 geschat.. mét kind zelfs, want Tijn hadden ze aan het begin van de avond nog even gezien.. toen opperde ik dat ik 17 was... maar daar trapten ze niet in hehe Maar toen ik zei dat ik 30 was keken ze erg verrast op haha... best leuk om 23 geschat te worden, maar eigenlijk was ik best verontwaardigd... ik zie er toch niet uit als een puber? dacht ik eigenlijk.. Doe mij dan maar gewoon 30 toch? Ik ga ook zo slapen! Iedereen morgen een fijne konininnedag! Geniet van het lekkere weer en de rommelmarktjes! Ik weet trouwens nog heel goed van vorig jaar. Toen was de koningin in Zeewolde. Maar wij hadden sochtends eerst de 20 weken echo... spannend! Toen we weer thuis waren wilde ik per sé naar het dorp om de koningin te zien. Bart vond het maar niets.. vooral omdat we met de fiets moesten omdat er geen auto in het dorp kon.. dus wij met de fiets klets en klets nat door de regen die er de hele dag viel. Maaar ik heb de koningin eventjes van verre mogen aanschouwen... nou trusten iedereen!
Zo; ik leef nog, hihi! Ik had er gisteren echt zo de balen van; had ook helemaal geen zin meer om te zwemmen. Ik kan niet ang boos blijven, dus later hebben we er wel gewoon over gepraat en hij begreep het wel; vond zichzelf ook een l*l. We zijn eventjes de stad ingewest en hebben daarna in de tuin gezeten. Moeten we nog even telefoonnummer uitwisselen voor woensdag? Voor als er iemand ergens gestrand is ofzo en de weg niet kan vinden? Pinguin; goed dat steven geslaagd is! Ik vind zo'n lange vinger ook niet erg al sze dat een keer bij opa en oma ofzo krjgt, maar zelf zou ik ze niet kopen. Idd die suiker. Nikki heeft het overigens nog niet op. Ezzie; marno had honger zeker! Hihi; als ik kan kruipen, kan ik ook m'n wafel in 1keer opeten, dacht hij vast! Chacha; goed dat lynn veel drinkt. Zeker met de warmte én koorts! Woensdag is ze helemaal beter hoor! Mir; abrikozen enzo kun je in de supermarkt kopen. Liggen bij de rozijnen en bakmeel enzo meestal. Ik word ook altijd jonger geschat. Maar ik voel me ook jong, haha. Nou ja, soms voel ik me ook wel 80! Gulay; zielig dat Eslem ziek is geweest. Volgens mij kan het best van de prikjes zijn. Kira; wat rot dat sean ziek is. Balen dat dat net gebeurt als jullie een weekendje weg zijn. Gelukkig heeft Tim zich toch goed kunnen vermaken. Narcissen; heb je je nog in kunnen houden met de roseetjes?
He gets Seán ook al ziek? Heeft ie vast van Tim overgenomen. Wat leuk dat hij het fijn vond om thuis te zijn en vooral dat hij mama zegt Mir ik zou je ook geen 30 geven hoor, maar 23 ook niet. Misschien 28 ofzo? Pinguin Lynn heeft dat ook vaak dat ze knorrig wakker wordt van zo'n dutje. Slapen ze eigenlijk niet lang genoeg, maar lang genoeg om toch wakker te zijn en te mopperen. En Mir gewoon blijven oefenen hoor met mama. Het komt vanzelf. Bij Lynn is de gein er nu weer een beetje af. Ze zegt het niet meer 50x achterelkaar. Nu zegt héhé....en ook echt met zo'n zucht er bij Blupje fijn dat jullie er over hebben kunnen praten. Maar toch niet gaan zwemmen als ik het zo lees? Ik heb die abrikozen ook bij de appie zien liggen. Weet alleen niet of het nou gezwaveld of ongezwaveld moest zijn. Ongezwaveld toch? Gisteren vroeg mijn bedje in. Werd ik mijn bed uitgebonkt. In de stad was een dance event bezig, sjonge wat een herrie. Net alsof iemand met een radio onder mijn raam stond. Dat is ook wel doorgegaan tot 2 uur vannacht. Toen maar undercover in NL gekeken in bedje...gatsie en dat ging over bestialiteiten (sex met dieren ) En lieten ze zien hoe hier in een weiland in Zwolle een man zijn geval liet aflebberen door een paard (oké gelukkig was het donker maar IEUW!) Ik wou dat dat paard zijn ding er af had gebeten. Zou een mooie actie zijn geweest Lynn is een aantal keren wakker geweest. Ff wat drinken, neusje schoonmaken en weer slapen. Vanmorgen was het 6 uur.
goedemorgen getverderrie wat een nare serie gister zeg? Lynn heeft dezelfde nacht als Tijn gehad dus...vannacht 3x wakker en vanmorgen 6 uur. Geef jij Lynn dan ook al de fles om 6 uur? Ik laat tijn eerst brabbelen, wordt het mopperen dan komt hij bij mij in bed en dan om 7 uur of half 8 maak ik het flesje. En hier vannacht allemaal 'jeugdige lui' (whaha) die lawaai aan het maken waren! oeff gelukkig zie ik er niet uit als een dertiger 8) Tijn ligt weer te pitten even. Dus ga ik maar snel douchen en dan gaan we met zn allen het 'stadje' in hier, even over de rommelmarkt enzo.. gezellig! En het is heeeeerlijk weer weer he! Idd woensdag allemaal een kleedje mee! Parasolletjes! En ik denk dat het zeker slim is om even telnrs. uit te wisselen! Even via een pbtje? Of via de mail? ik ga douchen! veel plezier vandaag iedereen!