September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Blup gets ik hoop niet dat het weer een oorontsteking is. Ik hoop dat het vannacht beter gaat.

Hier gaat het weer goed met de patient - tja we zijn weer thuis he :rolleyes: ?

Ik had geloof ik al verteld dat we gestopt waren met het geven van Lactulose, toch? Nou ik moet zeggen dat het sindsdien eigenlijk heel goed gaat met zijn ontlasting. Oke hij drinkt de laatste tijd wel beter uit de tuit maar daarvoor ging het ook al ietsje beter. Dus ik heb de difraxspeen nog niet uitgeprobeerd want het gaat eigenlijk heel goed met de zachte tuit van Avent. Nu nog even nutrilon drinken Seán en weer lekker slapen en dan ben ik weer heeeeeelemaal gelukkig. Nou ja ben ik nu ook hoor want hij is superlief.

Oh er is volgens mij weer bijgeschreven -ff lezen

2. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Wat een leuke foto's meiden!

Ik heb nog niet alle 06 nummers van iedereen maar zodra ik die heb dan verstuur ik de pb'tjes. Leuk trouwens om de echte namen van iedereen te ontdekken... Tja wat zou die van mij nou zijn......

3. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    welterusten Pinguin!

alle beebs slapen? Iedereen heeft zn kindje toch wel verteld niet ziek te worden he?

Iedereen leuke dag gehad?

Hier erg gezellig, ben net weer thuis, rotzooi opgeruimd en maar weer aan mn verslaving voldoen..
    zit trouwens weer een half uur over dit berichtje te tikken...

iedereen al zin in woensdag? :D

4. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Daar ben ik ook wel benieuwd naar wat jouw naam is Paddy!

Leuke foto's Blup!

Dus Seán is weer lekker opgeknapt?
    Fijn dat hij weer normaal kan poepen.
    Hier is het ook weer het normale ritme van 2x per dag. Als ik zo terug kijk....jee wat een problemen hebben we gehad. Eerst niet kunnen en dan te goed kunnen.

Dus Seán kan goed drinken uit de Avent? Ik gebruik nu 2 bekers. De oefenbeker en de tuitbeker (met harde tuit, gaat behoorlijk goed.)

5. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    WAt bedoel je precies met de oefenbeker?

6. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    halooo wat een geklep hier :D

7. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
  8. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ja Mir kom eens op...beetje tempo he? ;)

9. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    aaah ik begrijp het nu - dat lijkt wel op mijn maatschepje van de Ariel :D

10. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Ik hou het hier niet bij hoor!... tjonge.. weet je.. ik ga eerst eens jullie foto's bekijken :D

11. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    haha die kan je ook uitproberen :D

12. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    wat een leuke foto's weer! :D

Nikki is echt een lachebekkie zeg! Wat eet ze goed zelf haar brood. Tijn is een vliegtuig.. armen wijd en mond open.. lekker van de makkelijke... laat mama het brood er maar in stoppen 8)

Wat zit Lynn goed zeg! wat zag ze er ziek uit zeg... :( maar vandaag weer op haar best met haar vrolijke toet en mooie oranje shirt!
    Tijn was vandaag ook in oranje.. maar presteerde het al om sochtends zn trui weer onder te spugen.. ik heb maar gedept en het laten opdrogen.. ja kom zeg... hij moest vandaag wel in koninginnestijl he!

Tijn is heftig aan het dromen.. hij is al een paar keer gillend wakker geworden.. en dan echt keihard gillen en draaien met zn hoofd van recht naar links, oogjes dicht maar helemaal gefronst... speen erin en hij wordt gelijk rustig en slaapt weer.. hopelijk is de droom nu afgelopen.. anders heb ik pech vannacht.... :(

13. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Hahaha zal ik proberen Chacha! Ik probeer het soms wel met gewone bekertjes van Tim en dat gaat wel aardig.

Hier ook eentje wakker - is ook aan het hoesten. Hoop niet dat ie nu weer wat anders onder de leden krijgt..

Mir wel ff bijhouden he?

14. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    jeetje, wat een geklets! zijn jullie aan het oefenen voor woensdag of is het gesperkstof dan op!

misschien toch nog met 9 kindjes., leuk!

tuurlijk heb ik er zin in, denk aan niets anders, ook omdat ik bang ben dat ik dingen vergeet :rolleyes:

maar eerst nog een dagje werken en dus ga ik niet helemaal bijlezen maar lekker slapen.

leuke foto's allemaal!

blup: geen oorontsteking hopelijk, niemand mag ziek worden [-X

15. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Haha dat had ik ook gedaan hoor Mir....wel in het oranje he?

Lynn kan zeker goed zitten, ik durf er nu ook bij weg te lopen, ze valt zelden om (behalve wanneer ze moe is, maar volgens mij laat ze zich dan vallen)

Paddy het voordeel met deze bekertjes is dat ze niet direct een hele plens over zich heen krijgt.

Lynn werd net krijsend wakker. Bleek honger te hebben. Half flesje gegeven, ze kan wel wat extra's gebruiken met al dat ziek zijn. Ze is nu weer tevreden in slaap gevallen :D

16. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Trouwens trusten allemaal! :baby:

En Tijn nu fijn gaan dromen...

17. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Chacha dat klinkt wel interessant maar hoe ziet dat er van binnen dan uit? Wil je die woensdag misschien meenemen?

18. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Als een gewoon bekertje, ik neem m woensdag wel mee!

19. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Maar geen plens water? Nou ik ben dan erg benieuwd. Ik zal mijn maatbekertje dan maar niet gebruiken. Trusten!

20. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Nee door die schuine bovenkant gaat dat aardig goed. Je kunt het meer beheersen. Nou ja...je ziet het woensdag wel.

Trusten allemaal!

Deel Deze Pagina