Hihi; ik zie sean al drinken uit een ariel-maatbekertje! Ik heb ook zin in woensdag! Zie alleen op tegen het autorijden; ik wordt in de auto vaak een beetje paniekerig. Mir; het zelf eten van brood gaat goed. Lastige is alleen dat ze het net groente en fruit ook zelf wil doen/ En dat wordt dan een kliederboel Mopsie is wakker; tot later.
wat hebben jullie tot laat zitten kleppen zeg! toen lag ik al in mn mandje hoor,. ben ook erg benieuwd naar jullie echte namen. ze zullen daar toch ook wel bomen hebben? en anders ook de parasolletjes van de prenatal mee! haha, alsof je daar wat aan hebt,. lynn helemaal in oranje stemming! leuk hoor,. en wat zag ze er ziek uit! zielig hoopie. wat een pret heeft nikki met dr brood, en wat een lekkere kliederboel! hihi. fijn dat sean zn ontlasting beter gaat,. ik baal, moet vandaag werken,. eigenlijk was ik vrij maar hadden mensen tekort dus ben nu volgende week di. vrij, alleen nu is het mooi weer! en volgende week vast niet, wedden! Nou ja,. tis de hele week mooi gelukkig. gister dorp in geweest,. bij de kroeg gehangen,.. marno 3 kw. geslapen door alle herrie heen,. super! nog uurtje gebleven daarna en toen vond ik het wel weer mooi.
hooooi Hier ben ik ook weer een keer. Het hele weekend niet thuis geweest. Nu nog niet maar heb maar de pc aan gezet bij Jean. Moest toch ff 12 blz bijlezen. Natuurlijk ben ik morgen van de partij. Heb er zelfs veel zin in. Kan iemand mij nog een keer het adres vertellen? Mir? Kan ik daarna met jou mee dan? Of hoe deden we dat? Weet je wat. Ik bel je wel even. Ga nu nog even koffie drinken. Tot morgen meisjes. Dikke kus PS. Mijn nummer is 06-12141216
goedemorgen! Tuurlijk juud, kom je met mij mee, gezellig. Ik ga nu snel verder, ga zo naar lelystad om de kapotte babyfoon terug te brengen.. had ik al een hele tijd willen doen.... tot later!
Juud ben je niet bang om belaagd te worden nu je je tel.nr hier zo neerzet? Lynn hangt in haar baby-gym...tis net een aap Ezzie werk ze vandaag. Ik ga mijn huis schoonmaken, want daar heb ik morgen natuuuuuurlijk geen tijd voor.
Hihi; ik ben ook al druk bezig! Net al boodschappen gedaan en de was opgevouwen. Straks als Nikki weer wakker is nog stofzuigen. Morgen idd geen tijd voor. Nemen jullie de wandelwagen/buggy nog mee? Ik heb nikki vanmorgen een gewone flesvoeding gegeven i.p.v. hypo-allergeen. Is de beste anier om erachter te komen of de uitslag van de smeerkaas idd door kma komt denk ik. Tot nu toe nog geen reactie. Nou; ik ga weer verder opruimen!
hallo, allemaal een fijne koninginnedag gehad? wij zijn de stad in geweest en bij het wijkgebouw geweest. dimphy is de hele dag mee geweest en is nu dan ook helemaal kapot. hier gaat alles zijn gangetje. bij dimphy nog steeds geen tand te bekennen. ze is baby van de maand geworden heel veel plezier morgen bij de meeting.
Hoi meiden, hier een beroerde nacht gehad. Seán is toch nog niet lekker en heeft lekker zitten spoken. Vandaag is ie ook erg hangerig, niks is goed en heeft verhoging dus ik hoop echt dat ie morgen beter is. Bah het zal toch niet gebeuren dat we er niet bij kunnen zijn.. Volgens mij heb ik alle 06 nummers dus ik zal zo iedereen een pb-tje sturen. Juud fijn dat je een gezellig weekend hebt gehad. Dimphy gefeliciteerd! Blup ik ben erg benieuwd hoe ze vandaag reageert! Ik neem wel de buggy mee maar die zit eigenlijk standaard achter in de auto. Ezzie werk ze meid. Meiden moeten we nog ff reserveren voor morgen? Dan staat er in ieder geval een mooie tafel klaar met hopelijk 8 kinderstoeltjes?
O jeetje paddy, wanneer houdt het nu eens op voor jullie?! Hopelijk zet de verhoging niet door. Je zult intussen wel doodmoe zijn van al die gebroken nachten! Nog steeds geen reactie op de melk bij Nikki! Joepie! Wel heeft ze vlekjes/uitslag op haar borst en buik, wat steeds erger lijkt te worden. Dat is niet van de melk, wnat ik zag het gisteren al. Als het maar niet de 5e ziekte is; dat heeft haar vriendje afgelopen week gehad en ik geloof datdat wel besmettelijk is.
5e ziekte is idd besmettelijk, maar daar worden ze niet heel ziek van. Als de vlekjes verschijnen, is de ziekte volgens mij over het hoogtepunt heen. Paddy, ik hoop zo dat jullie er bij kunnen zijn. Ik zit hier ook telkens te kijken hoe Lynn zich voelt. Het wisselt met het uur. Ik stop haar vandaag lekker veel in bed. Blup ben benieuwd wat de melk gaat doen! Volgens mij bestaan wij niet meer voor Juud Ik heb geen zin meer in schoonmaken Beneden is schoon...nu boven nog. Zal ff kijken of ik het tel.nr van het theehuis kan vinden
ik heb gebeld. Er is gereseveerd. Vanaf 11.30 staat er een tafel voor ons klaar op mijn achternaam (haha en wat is die....ik pb m naar Paddy)
Hierbij de gegevens nog een keer: Adresgegevens Theehuis Rhijnauwen Rhijnauwenselaan 16 3981HH Bunnik Telefoon 030 - 656 12 85
O ja, wat ik me nog herinner van de vorige keer; als je er bijna bent, rij je onder een soort boogje door. Dan zie je het theehuis al aan de rechterkant. Je moet er dan voorbij rijden en dan is er rechts een parkeerplaats.
Bedankt Chacha! Ik heb iedereen een pb'tje gestuurd maar mocht ik iemand zijn vergeten laat het me dan weten. Seán is nog steeds erg klagerig vandaag. Hij heeft volgens mij last van pijnscheuten want uit het niets begint ie soms hard te huilen en hij moet perse op schoot zitten. Zucht nou gelukkig is de oudste bij zijn Oma en Opa met dit mooie weer.
PFFFFFFFFFFFFFF wat praten jullie veel net klaar met werken, nou ja moet zo nog wat websites bijwerken, maar daar zit niet zoveel werk in. Ik heb er ook zin in morgen. Ben ook erg nieuwsgierig hoe Quinn op jullie kindjes reageert. Ben nog steeds moe, maar dat komt vooral door werken. Quinn is net op de zaak in slaap gevallen. Heb hem in de auto gehezen, daarna thuisgekomen in de box gelegd en daar ligt hij nu ook alweer een tijdje te slapen. Vanmiddag weer een hele boterham gegeten, maar zijn flesje drinkt hij niet als hij niet thuis is (behalve zijn ochtendfles) Moeilijk vind ik dat. Hij is zo snel afgeleidt dus morgen zal het wel helemaal niet lukken. Ik ga nog ff werken en dan boodschappen doen. Zag dat de billendoeken(\witsal) weer in de aanbieding waren, dus moet de stad ook nog ff in. Ze hebben bij de HEMA nu trouwens een buitenspeelkleed in de aanbieding. Plastic van onderen en zacht aan de bovenkant. Wil ik ook nog kopen. Best handig. Fijne middag meisjes, Pinguin
Daar word ik verlegen van Pinguin lastig hoor dat Quinn niet wil drinken. Maar hij eet gelukkig wel goed. En Seán nog niet lekker....zielig zeg. Lynn heeft weer brood gehad vandaag. Na 4 stukjes had ze er genoeg van. Nou ik moet maar gewoon geduld hebben. Ik zou zo graag willen dat het sneller ging....De melk had ze ook al geen zin in. Maar ze is wel vrolijk Paddy thnx voor je pb!
Kom op sean; lekker gaan slapen vannacht, want morgen heb je een date en dan moet je we fit zijn! Pinguin; balen dat je zo moe bent. Chacha; dat brood eten komt vanzelf joh! Nikki laat het morgen wel even aan lynn zien hoe het moet. Whoops! Nikki heeft een videoband te pakken. Ze kan nog niet kruipen, maar rolt wle de hele kamer door; ik moet echt op gaan letten nu.