Mogge meiden, Menig horecabedrijf heeft meerdere parasols meiden. Denk dat je dat niet hoeft mee te nemen. Ik heb een kleed maar daar passen niet alle baby's op. Blupje balen zeg! Hopelijk knap je snel wat op meid en kan je er toch bij zijn! Op de routeplanner lijkt het vrij makkelijk te vinden dus hopelijk is dat ook zo. Mijn quinnetje slaapt zo goed op t moment. Ik hoef er snachts niet meer uit en dat doet me goed. Ik hoop dat hij wat minder poepbroeken heeft dan gisteren, want dan ben ik alleen maar aan het verschonen. Ik ga vast een tas inpakken met het een en ander. tot later!
Nou; ik blijf thuis hoor. Slapen lukte niet meer, dus ik voel me nog steeds brak. Mannetje is vanmorgen thuis, dus ik kan lekker rustig aan doen. Heel veel plezier en wel foto's maken hoor.
morgen! hihi, geloof dat iedereen druk in de weer is met spullen pakken. denk dat ik alles bijna wel heb, jammer nou blub dat je niet kan komen,. zal je altijd zien he,. beterschap in elk geval. tot straks meiden!
Nou meiden, jullie zullen wel in de auto zitten. Ik ook zo hoor. Even wachten op de tom tom en dan cross ik aan. Heej blipje, jammer hoor dat je er niet bij kunt zijn. Tot over een dik uur meisjes. doei doei
Nou ik ben weer thuis! Heb toch nog ff vast in het verkeer gestaan En moest een tussenstop maken omdat Lynn gekakt had. Ze heeft de terugrit niet geslapen, beetje jammeren. Nu ligt ze lekker in haar bedje. Ze is toch niet helemaal fit. Zal ff foto's gaan bekijken.
Ik ben ook net thuis. Ik vond het echt hardstikke leuk jullie te ontmoeten en natuurlijk alle beebjes. Quinn heeft de hele weg geslapen, kwam echt met een rood hoofd de auto uit. Ook weer flink liggen zweten. net lekker wat gedronken en mneer ligt alweer heerlijk te spelen. Ben Quinn zn tutlapje daar ergens kwijt geraakt. Heeft iemand van jullie hem toevallig?
Zie een goede reden binnenkort weer eens zo'n meeting te doen. Allemaal vergeten spulletjes enzo. Ik heb leuke foto's zal ze ook eens op mn site gaan zetten.