geweldig wat een leuke foto's! Ik ben ook weer terug. Tijn zn fruithapje en toch ook maar eventjes naar bed. Lynn dus toch niet helemaal lekker... Ik vond het super gezellig! Zeker voor herhaling vatbaar! We hadden het weer ook lekker mee! Ik ga eens kijken wat er van mijn foto's over is... ik krijg nl. steeds een foutmelding op mn schermpje... kaart onleesbaar hmm.. Eerst maar even de zooi opruimen oh chacha... de zonnebrand hebben we gezien.. we hadden geconcudeerd dat die van jou was, maar ik weet niet waar hij nu is? Ik heb er daarna ook niet meer op gelet.. iemand? tot later!
pinguin, ik zie nu je berichtje pas staan aangezien ik vandaag ook maar in mijn uppie op pad ben geweest Ik woon in Lisse De foto's zijn echt erg leuk geworden en ik ben benieuwd naar de rest van de foto's. Jullie hebben in ieder geval heerlijk weer gehad en zo te zien was het ook heel gezellig.
Jammer Nokinee, want het was hardstikke gezellig. Nou ja wellicht een andere keer dan wel van de partij toch!
Ik ben ook weer thuis. Lynn ligt nu in dr bedje. Was erg moe. Chacha, heb gezien dat Tijn met de zonnebrand zat te spelen. Heeft ie hem opgegeten? Hahaha. Quinn zijn tutje heb ik niet gezien. Heb mijn tas alweer gepakt. Dadelijk weer naar Jean. Hoe is het met Seán? Ik heb ook foto's. Maar moet eigenlijk eerst een apparaatje hebben waar ik de kaart kan indoen. Snappen jullie het nog? Pinguin? Heb je foto's van mij en Quinn gemaakt. Had je wel even mogen zeggen. Dan had ik mijn kapsel gefatsoeneerd! Nogmaals, ik vond het ook erg gezellig. Doei doei
Quinnetje heeft net zijn eerste 8 maanden potje groente gegeten en de helft weer uitgekotst! ale: Ik hoorde hem echt kokken YUK Nou ja ga hem zo maar lekker een badje geven. Misschien was het wel te warm voor hem in de auto ofzo.
hey meiden, was gezellig! terug gelukkig geen 2 uur over gedaan, uurtje dit keer en in 1 keer goed,. haha. chacha; ja, je zonnebrand vonden we onder een boekje net nadat je weg was,.. maar wat er daarna mee is gebeurd? misschien dat diegene die het kleed heeft opgeruimd het weet? marno de hele weg terug liggen pitten,. leuke fotos! zal die van mij straks ook ff erop zetten,.
ik ben ook weer thuis (al een tijdje), Deborah heeft heerlijk geslapen onderweg en was met een uur thuis. Het was heel gezellig!
aaah wat een leuke foto's! Wat een schatjes allemaal.. Ik geloof dat ik van bijna alle beebs weet wie wie is.. maar wie is dat schatje in het bruin achtige pakje met groen? Wat een leuk pakje..en wat een scheetig kindje
Op mijn site staan de namen er bij Gulay. Misschien is het mijn Quinnetje wel. Ligt hij op zijn buik of is het een zittende baby?