bij mij zeiden ze zelf dat je boven de 41 een keer moest bellen, maar het is wel vervelend voor hem. Hopelijk gaat het goed met de zetpil en slaapt ie lekker door..
hee! Ik ben de foto's nu op tijn zn site aan het zetten Ik heb verdorie nog maar 6 foto's. Mijn fototoestel gaf op een gegeven moment aan: kaart onleesbaar... de foto´s die ik daarvoor heb gemaakt zijn dus pleite Daar stond ook dat filmpje op van Tijn en Marno.. die is dus weg Ezzie, zou je die mij kunnen mailen, want jij was toen ook aan het filmen he? Ik wil m echt graag hebben maar jullie hebben ook super foto´s. Ik wil er wel een paar hebben als het mag 8) mail mij ? als jullie dat willen? Linda, gelukkig zeg dat er even wat nieuws is over Daphne.. Het gaat gelukkig goed. Tof dat je het even meldt Gelukkig gaat het met haar ook goed. Was het bij jullie ook geslaagd gister? Jullie hebben er al een aantal meetings opzitten he? Leuk joh! Ik heb de tas uitgespit, maar geen zonnebrandcreme gespot... ik zag ook niets meer liggen toen ik weg ging zou Tijn ´m dan echt hebben opgegeten? Geen idee dus Pfff wat duurt dat uploaden lang joh... Kira, hopelijk slaapt Seán vannacht goed op het zetpilletje. 39,4 is niet zorgwekkend maar ja je houdt het toch wel goed in de gaten natuurlijk! Sterkte en geef hem een dikke knuffel. Ik vond het echt sneu hem zo te zien Hopelijk knapt hij snel op. Blupje, hoe is het met jou? Ok.. over 10 minuten kom ik met een foto-invasie 8) tot later
hmmm.. dit wordt vast een klein fotootje.. wie kan mij zegge hoe ik ze groter krijg? Ik doe het trucje met eigenschappen, kopieeren en dan hier plakken.. maar er staat in de url: klein... en ik moet groot hebben natuurlijk....?
Mir je moet m aanklikken op je beebiesite, en dan idd eigenschappen en url kopiëren en dan hier plaatsen via de IMG knop
Trouwens met die kaart...er zit ook een beveiliging op...zo'n schuifje ...heb je daar al wat mee uitgeprobeerd?
hmmm jammer ze zijn allemaal klein!... Voor deze en de rest van de foto´s.. kijk maar eventjes op Tijn z´n site
he balen, mir, dat er een hoop weg zijn maar ik wil filmpje wel ff doormailen hoor,! moet je ff je email pbe of staat ie al ergens?
ja chacha, dat doe ik de url kopieren.. maar ik krijg hem alleen klein... Kijk dit is de url die ik kopieer... en daar staat tussen ´klein´ en ik wil dat daar ´groot´staat.... http://www.babytijn.beebiesite.nl/final ... 393433.jpg nee ik heb niets met die kaart gedaan? Ik zal eens kijken. het is al eens eerder gebeurd. En dan zegt ie opeens dat er 0 foto´s zijn gemaakt weg andere foto´s.... ik ga eens die kaart eruit en erin stoppen.. wie weet....
Ik heb dat ook een keer gehad. Bleek op 1 of andere manier dat de beveiliging er op was gekomen....heb je ook een sd-kaart? Daar zit zo'n wit schuifje aan de zijkant
Chacha is het handig als we alle mailadressen ff naar 1 iemand pb-en dan kunnen we ze allemaal tegelijk aan iedereen mailen.
mir, als je die foto op je site hebt staan dan moet je de url kopieren van de grote foto,. dus eerst een keer aanklikken, dan krijg je hem groot.
chacha ik heb mn emailaddy naar jou gepb-ed. Ik ga mn bedje in meiden. trusten! het was leuk vandaag! xxx
Ik verzamel de e-mail adressen wel. Stuur maar een PB. Ezzie en Pinguin ik heb jullie alvast de foto's gemaild van mijn toestel. Slaap lekker Pinguin