Ik wacht nu nog op het mailadres van Niek en Juud (maar Juud is naar Jean, maar ik weet haar email wel, dus ik ga er vanuit dat ik die gewoon mag PB-en naar jullie) Dus Niek....kom maar op met dat mail-adres
Nou meiden, ik ga douchen en duik mijn bedje in....kan wel lukken na vandaag. Lynn slaapt ook heerlijk. Morgen weer werken
Mogge meisjes, Quinnetje is geloof ik een beetje verkouden aan worden. Gisterenavond al snotterig, maar vanacht na 5 uur begon hij flink te hoesten. Is nu weer over, maar hij klinkt als een klein varkentje met zijn neusje vol knorknor We hebben tot na 8 uur samen liggen slapen En na zijn fles heb ik nog een fles gemaakt waar hij 50 cc van gedronken heeft. Van zijn avondfles had hij maar 50 cc gedronken en zijn eten had hij er ook uitgegooid, dus het zal wel inhalen zijn! Hij is hardstikke vrolijk dus dat is een goed teken! Ik wacht de mailadressen ff af en dan stuur ik de fotot's allemaal tegelijk. fijne dag!
hoi, zo te lezen hebben jullie het erg gezellig gehad gister middag. wat een leuke foto's. de volgende keer wil ik er ook graag bij zijn. lijkt me erg leuk al die babies bij elkaar. fijne dag allemaal
Heeej wat een rust vandaag. Wij zijn net terug van de HA. Seán heeft nog steeds koorts, voelt zich echt ellendig en kreeg ook nog eens uitslag. Dus toen ik dat zag heb ik meteen gebeld. Volgens de assistent had ik veel eerder langs moeten komen . Hier willen ze een baby na 3 dagen koorts al zien. Maar goed ze kon niks vinden en nu moeten we urine zien op te vangen en die vanmiddag nog langs brengen. Vervolgens morgenochtend weer een afspraak en als er dan geen verbetering is dan naar de KA. Bah ik hoop echt dat ie snel weer beter is want het is niet leuk om 'm zo ellendig te zien. Hihihi jullie waren er gisteren allemaal getuige van en de foto's liegen er niet om. Wel jammer want normaal is het zo'n vrolijk lief mannetje. Mamsie leuk dat je er de volgende er waarschijnlijk ook bij bent! Pinguin fijn dat Quinn zo vrolijk is. Heeft zijn snotterigheid nog doorgezet? Chacha bedankt voor de foto's.
Fijn dat de ha je nu wel serieus nam Kira! En goed dat ze hem nu goed gaan onderzoeken toch! Wel naar dat hij nog zo hangerig is. HAd stiekum best wel ff met hem willen knuffelen, want ik vind hem zo'n schatje! Quinnetje niest ontzettend veel vandaag en bij elke keer niezen stroomt het snot zn neus uit. Niet echt meer hoesten. Hij heeft ook n nieuw huiltje ontwikkeld. Geweldig jammeren. Beetje "pouting"weet daar het NL woord eigenlijk niet voor. Kira wat was de merknaam ookw eer van dat cremetje dat je me liet zien? BEn het alweer vergeten Oh ja hij heeft goed naar Marno gekeken want gisteren zat meneer opeens op zn knietjes.
Joh zijn we uitgekletst? Quinn dus toch niet fit? Hier loopt het snot ook nog in straaltjes. Maar ze is er vrolijk onder. Misschien is dat ook wel de reden van het gespuug geweest. Zo verkouden. En Seán nog steeds koorts? En nu ook uitslag Wat vreemd. Ik hoop dat hij echt snel opknapt. Arm ventje. Het nieuwe prinsesje ligt ook in het ziekenhuis he? Zo sneu. Nou ik heb gewerkt vandaag. Wel ff wennen na 5 dagen vrij. Lynn heeft mij vanmorgen uitgezwaaid. Zo lief. En volgens mijn moeder had ze slecht gedronken vanmiddag...160cc...nou mam dat is tegenwoordig voor Lynn-begrippen goed En dikke drama met het bedje....sinds gisteren dus weer....sprongetje ? Of gewoon irritant doen Ga ff bieten en speklap eten
hhhmmm lekker bieten en speklap. misschien is het niezen wel een beetje hooikoorts. heb er zelf veel last van en aan dimphy kan ik het ook merken. niezen, traan ogen, soms rood. snotterig. en dan is het ook zo weer weg. zit er weer een sprongetjes tijd aan te komen dan? ben daar niet zo van op de hoogte.
hoi, nee ik ben niet uitgepraat, maar moest werken. ik zag pas later dat ik mijn mail naar Chacha moest sturen, ik heb jou dus de foto's al gestuurd en als het goed is heb je mijn mail ook, maar zal ook even een andere pb-en. paddy: wat vervelend voor seán. ik vind het allemaal maar raar. wij krijgen steeds het idee dat we te snel naar de ha gaan, jij blijkbaar weer te laat , maar een prinsesje wordt gelijk voor een week opgenomen hopelijk knapt ie snel op!
De volgende keer dat ik naar de huisarts bel, zeg ik: "Ik bel voor prinses Lynn" (wie weet helpt het )
Toevallig was er net iets over op het nieuws. Iemand zei dat alle pasgeboren baby's die moeite hebben met ademhalen sowieso opgenomen worden op de intensive care. Nou; ik denk dat ze bij prinsesjes wel iets sneller handelen! Hoi trouwens! Paddy; wat naar zeg dat het met sean niet zo best gaat! Gelukkig nemen ze jullie wel serieus. Is het niet de 5e of 6e ziekte ofzo? Pinguin; quin flink aan het niezen? Lekker geslapen dus! Mooi! Chacha; lynn heeft juist lekker gedronken toch? Zeker als ze ook verkouden is. Voel me beter dan gisteren; was vroeg naar bed gegaan en daardoor weer erg vroeg wakker. Maar ja, what's new. Buikie rommelt nog steeds.
blupje: fijn dat het iets beter gaat is hier iemand al aan het tanden poetsen? ik wil straks beginnen, maar ben nog even aan het zoeken naar de juiste tijd, iemand tips?
hallo Hier bieten met een gehaktbal! jummie Bedankt voor de email adressen chacha! Ik ben nu bij mijn ouders tot zondag, dus daarna stuur ik de foto's naar iedereen door oke? Kira, te laat aan de bel getrokken? Huisartsen niet te geloven zeg! Hoe gaat het vandaag met Seán? Lastig.. urine opvallen... moet ie maar net plassen als je de luier afhebt... Misschien zn vingertje in een koud glas water.. bekertje om het op te vangen in de aanslag en maar hopen dat ie plast 8) Wat kunnen ze uit de urine halen? Quinn ook op zn knietjes! Goed zeg. Ik vond al dat hij zo sterk in zn armpjes was was als hij op zn buik ligt hij gaat echt helemaal omhoog. Goed joh Vandaag op bezoek geweest bij een oud klasgenootje. Erg leuk, lang niet gezien! Blijf dit weekend bij mijn ouders en hopelijk kan ik wat aan de studie doen. Woensdag t/m vrijdag gaat Tijn logeren, dan ga ik kei hard aan de slag. ik ga zo even lekker cappuccino drinken..
Blupje fijn dat je weer opknapt! En die rommelende darmen best irritant...Je hebt vakantie nu he? Goed gepland meid Hoe is het met Nikki? Al wat kunnen ontdekken van de melk? Tja Lynn heeft vanmiddag goed gedronken. De avondfles gaat gewoon echt minder. De laatste 3 avonden flikt ze het om 's avonds laat nog weer te komen (en dan heeft ze echt honger). Ik heb geprobeerd om haar zonder fles op bed te leggen, maar dan slaapt ze na een half uur nog niet. Weet het niet zo goed