September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Bedankt Juud, heb ik toch de goede verhouding...en ach is ze de poep ook weer kwijt....

Ezzie, normaal gesproken doen kraamverzorgsters dat ook niet, maar dit is een meid van mijn leeftijd en het klikte zo ontzettend goed tijdens de kraamweek, dat we e-mail adressen en telefoonnummers hebben uitgewisseld. Niet echt professioneel, maar wel heel erg gezellig en leuk (en ach haar baas weet van niks). Ze wil zelfs wel een keer oppassen als wij 's avonds weg willen. Is wel een lekker idee, want je weet dat ze goed met je kleintje om kan gaan.

Lynn en ik hebben net gestemd. We konden het net redden tussen de buien door, lekker een lange wandeling naar het stembureau. Hebben jullie nog gestemd?

Mir, ik weet het ook nog steeds niet qua anticonceptie, ik ben een beetje pilmoe en een spiraaltje lijkt mij ook pijnlijk, maar het schijnt dat als je eenmaal bevallen bent het minder pijn doet. Wij houden het nu maar op condooms, maar das ook zo'n gedoe.....

Ezzie wat fijn dat je knul de prikjes zo goed doorstaan heeft!

2. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    @ezzie: ik ga ongeveer hetzelfde als jij doen. Ik heb nu een voorraad op kunnen bouwen omdat ze 's middags een flesje kreeg. Vandaag voor het eerst niet meer afgekolfd tijdens dat flesje en ik moet zeggen ik sta nu aardig op knappen! :oops: Ik ga alleen 's ochtends op mijn werk kolven, omdat ik 's middags help met operaties en ik dus ook niet kan afkolven. Dus 's middags flesje en de rest bv zolang het goed gaat en anders helemaal afbouwen.

3. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    hoi,

de foto's zijn gemaakt. viel gelukkig mee.
    ze heeft even gehuild.
    maar al dat gedoe deze week is ook niet leuk meer.

nu tot maandag wachten voor de uitslag.
    ze krijgt waarschijnlijk een broekje met beugels.

bedankt voor het meeleven. hou jullie op de hoogte.

liefs

4. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Ik heb ook nog contact met mijn kraamhulp. Ze is vorige week nog op de koffie geweest. Ze heeft zelf ook 2 kindjes en we schelen 6 jaar.

@chacha, die verhouding maakt niks uit. Als je denkt dat ze minder last heeft van krampjes kun je ook 2 comfort en 3 normaal doen. Of 4 comfort en 1 schepje normaal. Ik ben gaan mengen om te kijken of ze daar al op reageerde. Dat deed ze goed, dus ik laat het nu maar even zo.

Ik ga lekker banken.

Fijne avond

Juud

5. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    @mamsie: sterkte!
    vandaag de babyshower gehad van mijn vriendin, erg gezellig! Daar was een baby van 7 maanden die al 12 kilo weegt! :confused: ik vond het later ook niet zo raar, want hij kreeg gebak, koek etc en gelijk daar achteraan melk. Ik was even bang dat ie zou stikken. Iedereen moet doen wat ie zelf wil, maar dit had ik nog nooit gezien...

6. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    oh my gosh..12 kilo!

Ik heb Eslem vanavond maar weer ingebakerd..had haar eerst in de slaapzak maar ze werd binnen een kwartier wakker..ik heb het neit nog een keer geprobeerd..ik wou een rustige avond hehe..

Zit wel te balen..want we zijn weer helemaal terug bij het bij mij in slaap vallen..en dit allemaal door dat prik dagje..maar goed..eerst maar leren on ingebakerd te slapen..het komt wel goed dat slapen..
    Als ze die speen maar leert vasthouden..

Heb trouwens op een een of andere manier het idee dat eslem redelijk slaapt in die slaapzak overdag omdat ze dan ook in de zijligger ligt..
    vanavond lag ze op haar rug en waaide die armpjes weer een beetje..op haar zij doet ze dat niet..

En soms als ik haar de speen wil geven gaat ze heel zeurderig huilen..dit is een nieuw soort huiltje..maar volgens mij betekent het: ik wil dat neppe ding niet geef me tiet :p

İk ben super moe en het is weerrrr laat geworden dus ik ga lekker slapen..

Tot morgen!

7. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    niek dan gaan we dus een beetje hezelfde doen wat afbouwen betreft,. welke voeding ga jij geven? ik zal dus de hele dag niet kolven,. denk wel dat dat lukt want nu zit er per borst ook ruim 8 uur tussen omdat hij maar uit 1 drinkt. we gaan het wel zien hoe het zal gaan,.
    jee, 7 mnd en dan al gebak etc? zou ik ook niet doen denk ,maar ja, iedereen mag het zelf weten he,.

8. Miguel

Miguel Lid

30 okt 2006
    87
    0
    0
    Emmen
    Goedenavond september mama's.
    Ik zit al een tijdje op dit forum, maar eigenlijk heb ik de september mama's nog maar net ontdekt. Hihihi.
    Ik zal me even voorstellen. Ik heet Maria, ben 29 jaar en heb 2 zoontjes. Miguel is geboren op 7 juli 2004 en Rafael op 14 september 2006. Rafael is op de uitgerekende datum geboren. Hij was bij de geboorte 45 cm en 3480 gram. Nu is hij 55,7 cm en 5400 gram. Flink gegroeid dus. Hij drinkt 5 x 170 cc flesvoeding en hij slaapt al door sinds dat hij 6 weken is. Eigenlijk sliep hij vanaf het begin door, maar we moesten hem toen nog na 6 uur slapen wakker maken. En toen dat niet meer hoefde was hij er aan gewend. Maar we mogen dus niet klagen. Nu al weken heerlijke nachtrust. Hij krijgt zijn laatste flesje rond 22 uur en word dan meestal tussen 7.30 en8.30 uur wakker. Vanaf morgen gaan we naar 180 cc per flesje.
    Alles gaat goed met hem. De 1e inentingen heeft hij ook gehad en hij had er geen last van. Hij heeft de hele dag gewoon heerlijk geslapen. Verder kan hij zijn hoofdje ook al goed omhoog houden en kijkt lekker rond. Ook lacht hij enorm veel en kraait daarbij. HIj heeft wel een voorkeurshouding naar links. Zijn hoofdje was daar ook wat plat geworden. Nu heb ik een baby stabilisator en daar ligt hij overdag tussen. 's Nachts mag hij liggen zoals hij dat wilt. En het helpt heel goed. Het platte is al bijna niet meer zichtbaar. En voor mensen die het niet weten valt het helemaal niet op.
    Miguel vind het ook geweldig zijn kleine broertje. Hij helpt me heel goed. Vanmiddag keek hij even in het wiegje en toen zei hij tegen me: mama, rafael mooi. Nou, dan smelt je hoor. Wat heerlijk ook om 2 van die fantastische knulletjes te hebben.
    Nou, ik zal stoppen met mijn lange verhaal en probeer zoveel mogelijk om gezellig met jullie mee te kletsen.

Liefs Maria

9. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Ik weet niet of jullie online zijn maar ik heb ff een snel vraagje. Zoals jullie weten heeft Seán gisteren zijn prikken gehad. Nou alles leek goed, goed geslapen, hij was vandaag wat hangerig, kreunde wat maar geen verhoging ofzo. Nu ging ie vanavond echt huilen en hoorde ik gilletjes die ik nog niet eerder had gehoord. Na de laatste voeding heeft ie alles, echt alles, er weer uitgespuugd. Hij heeft ook slijmerige diaree (sorry voor de details). Nu heeft ie dus zijn laatste voeding rond 15:00 gehad. Ik ben bang dat ie uitdroogt maar ik ben bang dat als ik 'm de borst geef dat ie alles er weer uit spuugt. Wat denken jullie? Hij wilde natuurlijk ook niet in zijn bedje slapen dus na lang rondlopen slaapt ie nu eindelijk... Hebben jullie nog tips?

10. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Paddykira, je moet goed op de plasluiers letten, als deze minder worden ( hij moet er zo'n 4 a 6 hebben, heb ik begrepen), moet je de huisartsenpost bellen. En ik zou de borst toch nog maar proberen, wie weet was het tijdelijk en houdt ie het nu binnen, spuugt hij weer alles uit, dan zou ik ook de huisartsenpost bellen. Geen risico's nemen met je kleintje, beter 10x teveel gebeld, dan 1x te laat

11. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    gewoon bellen als je het niet vertrouwd of twijfelt.
    je kunt inderdaad beter 10 x te veel bellen dan 1 x te laat.

liefs

12. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Leuk he Juudje. dat de kraamverzorgster op de koffie komt...Ik verheug me er helemaal op.
    De verhouding met comfort bevalt me prima zo....(wel 3 flinke poepluiers vandaag, maar Lynn is er lekker vrolijk onder). Ik weet dat je ook volledig comfort mag geven, maar ik hou me lekker aan jullie verhouding (want dat werkt ook goed bij jullie).

Hoi Miguel (Maria), welkom hier, gezellig dat je er ook bent! Leuk 2 mannetjes! En wat heerlijk dat het zo goed gaat. Is het niet druk met 2 kleine ventjes?

Pfff 12 kilo voor een baby van 7 maand, lijkt mij ook niet normaal....

Mamsie, gelukkig viel het mee om de foto's te maken. Ik hoop dat volgende week een leukere week voor jullie wordt! Hebben jullie wel verdiend na zo;n week!

Hier lijkt alles weer normaal. Behalve dat Lynn alle schade aan het inhalen is....ze is hongerig! Zit weer op 6 flessen vandaag, want het lukt me niet om te rekken en ik ga haar geen honger laten lijden. Ook kan ze nu opeens wel gewoon weer uit haar oude speen drinken. Jeeee al die moeite voor niks, mevrouw zoog gewoon niet met al haar kracht. Ach ben allang weer blij, het werkt toch wel een beetje op mijn zenuwen als ze niet goed drinkt.
    Nu slaapt ze lekker, straks de laatste fles en dan ga ik ook lekker mijn bedje opzoeken.

13. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    pfff dat is inderdaad flinkerd van 12 kilo.

welkom maria. Rafael is dan al flink in lengte gegroeid!
    Wat is zo'n stabilisator? Quinn heeft ook een voorkeurshouding en een behoorlijk plat hoofdje aan 1 kant :( Heb la zitten denken zo'n zijligger te kopen om hem op zijn zij te gaan leggen want zijn hoofdje draait hij toch steeds in de houding dat hij prettig vind.

Lief van je andere zoontje :)

Hebben jullie ook last van het ontzwangeren? Ik ben al sinds de bevalling regelmatig duizelig. Op het moment is het echt dagelijks van die headrushes. Niet echt lekker, maar vraag me af of ik er echt voor naar de dokter moet.

Ik ga mijn bedje in

xxx

pinguin

14. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hier heb k duzz ook erg veel last van net of het heel licht in je hoofd wordt
    k heb ook steeds buikpijn en ben nog nie ongesteld pff zit er nu togg wel op te wachten hoor

15. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    @Mir, Die minipil die ik nu heb, Cerazette, mag je bij bv gebruiken en heb dan ook geen stopweek. Deze pil slik je gewoon door. Wat het spiraaktje betreft, als je je gewoon goed ontspant doet het helemaal geen pijn. Na de geboortje van mn oudste heb ik een Mirena spiraal laten inbrengen en dat deed dus helemaal geen pijn. Ja je voelt wel wat natuurlijk, maar geen helse pijnen zoals je vaak leest en hoort en ik heb geen kind gekregen via de natuurlijke weg. (ks) Maar misschienh is het per persoon verschillend.

@Chacha, 2 kids is af en toe erg druk, vooral als Fiene ligt te tetteren dat ze eten wil en de oudste zit te zeuren om van alles. Dan wordt het me af en toe ook ff te veel en zet ik Z@ppelin aan en smeer em even naar boven met Fiene. :)
    Dat van die was opvouwen komt me erg bekend voor Chacha, er liggen alweer een paar bergen wqasgoed op me te wachten. :( Maar gelukkig helpt me moeder me daar ook wel mee. :D
    Fiene poept ook erg veel, en laat ook ontzettend veel scheten. Sta er vaak verbaasd van dat dat allemaal uit zo'n klein lichaampje komt.

@Mamsie, Sterkte met wachten op de uitslag. Hopelijk is er niks aan de hand. Mijn beide dochters hebben in stuit gelegen en hebben dus ook allebei een echo van de heupjes gehad. Bij de oudste was het allemaal prima. En bij Fiene zag het er gisteren ook goed uit op de echo. Maar ook wij krijgen maandag de uitslag.

@Niek, Een baby van 12 kg!? Dat lijkt me toch niet gezond hoor....de buren van ons hebben een jongetje van 15 mnd en die weegt nu 13 kg, dat vond ik al erg veel. (mijn oudste dochter is bijna 3 en weegt 17 kg) Maarja, net wat je zegt, iedwr z'n ding. Ik zie dat je ook uit de Zaanstreek komt, ook toevallig Kr'nie?

@Gulay, misschien mmoet je het inbakeren wel consequent uitvoeren. Sommige kinderen hebben sterke behoefte aan regelmaat. (weten wat er komen gaat/vast patroon) Zodra je er maar iets vanaf wijkt merk je dat meteen al aan ze. Daarmee wil ik niet zeggen dat dat met jouw Eslem ook zo is hoor. ;) Vind je het niet moeilijk om zo ver weg van je familie te wonen? Lijkt me erg naar namelijk dat je niet zomaar ff naar je moeder toe kan lopen ofzo voor een paar adviezen en een bakkie thee.

Miquel, Welkom op het forum en gezellig dat je mee komt kwekken met ons.

Paddykira, Vervelend he dat gespuug. Ik heb hier nog zo'n spuugmonster. Elke keer als ze gedronken heeft komen er wel een paar golven melk terug. Heb al johannesbroodpitmeel geprobeerd maar is zo'n gedoe om dat in d'r mondje te krijgen, en vooral om het erin he houden. Fiene had laatst een beetje groene ontlasting en het was net of er een beetje snot (sorry voor de smakelijke details :( ) in zat. Nu heb ik gelezen dat als je kindje verkouden is dat dat ook kan. Wat voeden betreft, ik geef na die golven spuug gewoon weer de borst, onbeperkt eigenlijk. Met bv kan je ze niet overvoeden.

@Pinquin, Ik heb dat ook af en toe dat als ik opsta dat ik dan licht in mn hoofd wordt. Zal er wel bijghoren als ik dat zo lees.

Ik erger me aan mn spek op mn buik en m'n nog iets te dikke heupen, bahhh! Ik snap dat het tijd nodig heeft om weer in vorm te komen maar ben te ongeduldig. Was immers maar 11 kilo aangekomen. Hoor van veel mensen dat als ze bv geven ze zo snel van hun zwangerschapskilo's afzijn. Ik hoef ook nog maar 2 kilo maar pas nog steed m'n broeken niet. :evil: Ik eet elke avond ook erg veel en heb ook vreselijke snoepbuien. (en maar mekkeren dat ik te dik ben, hahahah) Vind het alleen zo zonde om nu al een nieuwe garderobe aan te schaffen. Hoe doen jullie dit?

Ga gauw m'n mandje in, morgen weer vroeg uit de veren om mn dochter naar schooltje te brengen.

Doeiiiiiiiiiiiiiiiii

16. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    goedemorgen allemaal! ik ben er vroeg bij, want mijn buurman is net met de ambulance weggereden, dus al heel vroeg sirenes in de straat. Ik heb een lekkere nacht gehad. Ik had Deborah om 10:30 gegeven en ze kwam pas half 7. Hoe lang mag er tussen de voedingen in zitten 's nachts. Ik ben zo bang dat er te lang tussen zit?
    @miguel: welkom en klets gezellig mee! :D
    @ezzie: ik geef nu omneo omdat ze eens in de tien dagen poepte. Het ging hier heel goed mee, maar nu alweer een week niet gepoept. ze stinkt wel :oops:
    @suusje03: grappig, ik kom uit Wormerveer. Heb wel de joga gedaan in Krommenie en een jaar in Krommenie gewoond.

het wordt vandaag niet wandelen, want het komt hier met bakken uit de hemel...

17. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Goeiemorgen!

Paddykira: hoe is het met Seán? Is hij al wat opgeknapt? Ik werd vannacht wakker en moest nog wel even aan jullie denken. Ik hoop dat alles goed is!

Suusje: hier wacht ook nog stapels was....en ik zit lekker achter de computer....ik heb er ook werkelijk geen zin om op nu boven op te vouwen.

Ik pas nog steeds niet in mijn broeken, ja ik pas er wel, maar dan krijg ik overal rare bobbels, staat ook niet zo sexy....Ik heb een aantal broeken in een grotere maat aangeschaft. Ik heb nog steeds de illussie dat ik straks wel weer in mijn oude maatje pas. Maar het gaat me niet snel genoeg....Maar ik liep ook al 2 weken na de bevalling te zeuren, dat ik mijn oude kleding weer aan wilde....

Niek: Bij mij op het CB zeiden ze dat als Lynn goed groeit, goed drinkt, goed plast en poept en overdag tevreden is, ik langzaam de tijd mag gaan rekken (tot 10 uur er tussen). Lynn slaapt 's ochtends zo lekker en als ik haar wakker maak, drinkt ze heel slecht. Er mag sowieso 8 uur tussen zitten. Vandaag zat er 8 uur en 3 kwartier tussen de voeding. Als deborah wel eerder wil, moet je haar natuurlijk wel eerder geven, maar als ze lekker slaapt, zal ik het gewoon eens uitproberen. Jij geeft trouwens BV he? Maar volgens mij werkt het daar net zo mee.

Mir: Ik herken dat gedoe rondom boeren maar al te goed. ALs ik tussendoor stop om een Lynn een boertje te laten doen, gaat ze heel hoog gillen en headbangen en driftig met haar beentjes trappelen. Er zit wel een boertje, maar door dat gekrijs komt er niks.
    Ik denk dan vaak: dan maar niet en stop de fles er weer in, heeft ze toch eventjes een pauze gehad :D

Bah wat een sch*tweer....dat wordt weer een binnendag. Ga nog lekker een bakkie zetten

18. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Goedemorgen allemaal,

Ik zal weer even op iedereen reageren.

@Gulay, Dus je bent weer terug bij af. Jammer hoor. Misschien is Eslem echt van de R en R. En als je allemaal dingen uit gaat proberen, dat ze daar dan door van slag raakt. Je moet wel ff doorzetten. Lynn heeft ook nog een paar dagen vliegende armen gehad, zelfs als ik haar strak instopte, maar nu weet ze het. (heej, zijn die zwaaiende dingen van mij?)

@Mir, ik weet niet meer van wie ik het hoorde dat je niet te lang mag inbakeren, maar lees net op de site dat je een half jaar kunt inbakeren. Ik denk dat Tijn op een gegeven moment wel aan zal geven dat het genoeg is. Zo was dit met Lynn ook. Krijsen! Ik haar in de slaapzak in bed gelegd en toen was het goed.

@Maria, Haha, meer mensen hadden dat hoor, dat ze niet wisten dat er een aparte topic voor de september mama's was. Welkom. Leuke namen hoor voor je kindjes. Ik ken ook 2 broers en die heten ook rafael en miguel. Is je man spaans? Of jij zelf?

@Paddy, hoe heb je het opgelost? Heb je hem nog de borst gegeven? Idd wat chacha zegt, als ie goede plasluiers houdt, niet zo snel druk maken en anders meteen ha post bellen. Maar je bent en blijft moeder en het druk maken hoort er gewoon bij.

@Chacha, Ja het was erg gezellig met de kraamhulp. Hebben even lekker zitten lachen en ze vond Lynn al heel groot. Ze woog 2440gr en was 44 cm. Nu was ze al 53 cm en 4500gr. Hoeveel voeding geef jij Lynn? 6 flessen? Misschien kun je het per fles ophogen, zodat ze dus iets meer binnen krijgt en dus langer tevreden zal zijn? Lynn krijgt nu 5x 165cc om 7.00u - 11.00u - 15.00u - 18.30u - 22.00/22.30. Ik doe in de laatste fles 2 schepjes rijstebloem en bied haar bij deze fles 200cc aan. Ze drinkt hem niet helemaal op. Laat 25cc staan.

@mamsie, Lynn is ook in een stuit geboren en wij moeten 27dec echo's laten maken. Maak me wel zorgen, want de plooien bij Lynn lopen niet gelijk. Vriendin van me heeft een zoontje en die had dat ook. Die kreeg dus een spreidbroekje. En dat vind ik zo zielig.

@pinguin, Ik ben ook continue duizelig. Zit ook nog aan de ijzertabletten, maar heb niet het idee dat die werken. Ik moet vandaag sowieso de huisarts bellen. Ik ben volgens mij echt aan het ontzwangeren. Weeg nog maar 53 kg! Heb echt dagen dat er niks uit mijn handen komt. Is natuurlijk niet leuk voor Lynn. En niet goed voor mij.

@Marline, ik ben ook nog niet ongesteld. Vind het wel lekker hoor. Anders zou ik dat ook nog aan mijn kop hebben. Pfff!

@Suusje, Fijn he dat er zoiets als een tv bestaat. En zeker als je idd twee kids hebt. Is ie dan de hele tijd stil? Of heeft ie het na een paar minuten wel gezien?

@Niek, Oei iets ernstigs? De buurman? Wens hem veel beterschap! Hier komt het ook met bakken uit de hemel. Maar ik moet toch de deur uit, om het hondje uit te laten. Paraplu weer is het. Word ik ook niet vrolijk van.

Volgens mij heb ik op iedereen gereageerd. Zal ik nu ff zelf een stukje neerzetten.

Lynn heeft redelijk geslapen. Werd om 5.00u wakker. Even gesust en toen schrok ik om 7.15 wakker. Mevrouwtje sliep nog.
    Ik heb dagen, dat ik niks met Lynn kan en wil doen. Voel me daar zo schuldig over. Heb daar gewoon geen zin in. Hebben jullie dit ook? Lig de hele dag op de bank of ik ga naar mijn moeder, maar die moet ook gewoon werken en zit er niet op te wachten dat ik elke dag over de vloer kom. Ze vindt het niet erg, maar t is niet de oplossing. Zou dit het dan zijn? DEPRESSIE?! Hebben meer van jullie dit of ben ik de enige? Als ik er al aan denk dat ik 15 dec weer aan het werk moet.....kan ik wel janken! Zweet breekt me uit...

@Mir, bedankt voor je lieve pb.

Veel liefs Juud

19. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    goeiemorgen!

heb weer wat geleerd,. snachts sta je niet zo sterk in je schoenen met een slaperig hoofd! als hij wakker zou worden (was 4.40) wilde ik hem zn speen geven en kijken wat ie zou doen en desnoods even laten huilen,. goed, dat wel gedaan, maar na 5 min lag dat ding er al uit en begon ie toch te mekkeren,. toen zat ik bij mezelf te denken , of aankijken wat misschien wel uur kan duren of toch de borst en met 5 minuten klaar!, het werdt dat laatste,. hihi.

miquel welkom, gezellig dat je ook mee kletst,. wauw, al zo lang doorslapen,.. :D ging hij dat uit zichzelf doen? en hoe lang/vaak slaapt ie overdag?

suusje tja, die kilos,.. de kilos ben ik kwijt maar die buik wil nog niet, daardoor gaan mijn broeken ook nog niet dicht,. had wat groter vallende broeken en die trek ik nu aan maar mn spijkerbroek enzo kan ik echt nog wel vergeten,. misschien ook 1 goedkope broek erbij kopen? zal toch aan de buikspieroefeningen moeten,. ;)

20. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Juudje:

Ik ga proberen om het op te hogen, nu drinkt ze zo'n 120 a 125 met 6 voedingen, dus eens kijken of ik er iets extra's bij in krijg.

Ik heb dat ook, soms helemaal geen zin om dingen met Lynn te ondernemen, Dan leg ik haar in de box onder de mobile of zet ik haar in het wippertje en dan gaat ze kicken op de lamp die boven de tafel hangt.

Pfff het steunt me dat ik ergens heb gelezen dat baby's veel van hetzelfde houden, dus iedere keer hetzelfde speeltje, dat geeft ze ook wat houvast.

De weken net na de bevalling waren voor mij helemaal drama, ik kon helemaal nergens toe komen (ook als gevolg van de BV), maar ik heb zoveel zitten huilen....Nu heb ik ook nog van die dagen. Ik zat ook al te denken aan een depressie en dan ga je surfen op internet op zoek naar info, nou daar word je helemaal niet vrolijk van (en een beetje hypochonder werd ik er van).

Ik voel me wel schuldig, soms het idee geen goede moeder te zijn en dat Lynn beter verdiend. Maar ik denk ook dat iedereen dat wel eens heeft. Maar of het hormonen zijn? Je lcihaam is natuurlijk nog flink aan het herstellen.

Voor jou is het helemaal anders, jij staat er eigenlijk in je eentje voor (ondanks alle hulp die je krijgt van je familie). Je leven is echt 180 graden gedraaid. Ik vind het al lastig, maar heb wel een partner met wie ik kan overleggen en die het overneemt wanneer ik weer zo'n bui heb.

Maar lieve Juud, ik vind dat je het super doet met Lynn! Als ik je verhalen zo lees op dit forum, had ze zich geen betere moeder kunnen wensen!

Hou jezelf in de gaten en ga naar de HA als je denkt dat het te erg wordt.

Ik moet er ook niet aan denken om weer aan het werk te gaan. Ik liep gister langs het KDV en kreeg gewoon kippevel....Dat wordt weer janken als ik haar wegbreng. Maar ik heb geen keuze, we kunnen het niet met 1 loon doen.

Deel Deze Pagina