September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ik zou haar niet te warm aankleden. als ze koorts heeft of hangerig zou ik niet naar een verjaardag gaan, maar ieder kind is anders. Deborah werd toen ziek op een verjaardag en heeft alleen maar gehuild. thuis aangekomen bleek ze hoge koorts te hebben. Maar je kent je kind het beste ;) sterkte en beterschap!

2. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Marline als ze echt niet lekker is zou ik gewoon een zetpilletje geven. Wij nemen ook een paracetamol als wij niet fit zijn.
    Wel de temperatuur ff in de gaten blijven houden.

En luchtig kleden....een kindje met koorts moet haar warmte kwijt kunnen.

En ik zal eerlijk gezegd ook niet naar die verjaardag gaan, is waarschijnlijk veel te druk als Youame niet lekker is.

Beterschap Meid en een knuffel voor Youame

3. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    hey meisjes,

Alweer heen en terug naar Soest geweest. Steven afgezet en strakjes bij mijn moeder eten.
    Steven is naar Ajax-AZ, lekker rustig voor ons dus.

Weer een redelijk rustige nacht gehad Steven is er 1 x uit geweest en ik om 6 uur en 7 uur een keertje. Uitiendelijk werd hij om half 8 echt wakker. Toch wel een hele verbetering.
    Denk dat zn sprongetje al met al een week of 2 heeft geduurd en durf nog niet te hopen dat hij er al helemaal doorheen is.
    Hij kan nu bijna uit zichzelf gaan zitten trouwens!

Marline ik zou ook Youame een zetpilletje geven en niet naar de verjaardag gaan. Misschien kan je vriend anders bij Youame blijven zodat jij wel even kan gaan feliciteren.

Chacha vind het hardstikke goed van het niet roken. De eerste keer dat ik cold turkey stopte met roken kwamen de muren echt op me af! Chocola is dan best lekker toch! ;) Ik hoop voor je dat Lynn snel door dr sprongetje heen is. Wel duidelijk te zien dat de kindjes dan een eender gedrag vertonen!

Quinn zn nieuwe schema lijkt vooralsnog goed te gaan. Van zn flesje heeft hij net 20 laten staan in plaats van maar 20 te drinken.

Heb ik alverteld dat ik Quinn zijn handjes vandaag al een week niet meer heb ingesmeerd. Voor jullie misschien niet zo boeiend maar voor mij toch wel een mijlpaal. Zijn gezichtje moest ik vrijdag wel weer insmeren en gisteren ook omdat daar de eczeem toch weer doorheen kwam zetten.
    Ik smeer zijn lijfje tegenwoordig in met een babybodylotion van sebamed, gaat veel beter dan die hele vette troep die ik van de dermatoloog krijg. Ik gebruik tegenwoordig ook weer zwitsal in het badje. Lijkt hij geen last van te hebben en mijn snoepje ruikt dan zo lekker":)

Ik ga ff banken. Strakjes weer op pad!

fijne dag!

4. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    pinguin: steven zal wel blij zijn met de uitslag....

hier een moeder die onwijs zit te balen, had lekker eten gekookt en omdat we broccoli en bloemkool hadden kon Deborah gewoon mee eten. Stefan en Deborah hadden broccoli en toen Deborah het al bijna op had zag Stefan een wormpje bij zijn broccoli! :confused: ik vind het zo vreselijk, ik heb het gewassen en gekookt en totaal niets gezien. de broccoli hadden we gister gekocht en alleen bij de stronk vonden we er nog 1. wij gelijk de huisartsenpost gebeld ivm voedselvergiftiging en dan met name voor haar. we moeten haar de komende uren in de gaten houden. Bij enige twijfel of diarree, moeten we langs komen. ppfff, ik voel me zo'n slechte moeder....

5. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    jemig Niek daar zou ik ook van geschrokken zijn, maar daar kan jij toch niets aan doen meis. Kan iedereen toch overkomen!
    Ik vind je in ieder geval geen slechte moeder!
    Hopelijk heeft je meisje er geen last van!

6. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ze is in ieder geval in slaap gevallen en Stefan heeft ook nog nergens last van :oops:

ga film kijken, fijne avond (en een rustige avond)

7. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Jeetje Niek....Kan me voorstellen dat je je naar voelt...dat zou ik ook hebben. Maar jij kan daar echt niks aan doen. Ik hoop dat Deborah (en Stefan) nergens last van krijgen.

Pinguin Quinn en Lynn hebben dezelfde trekjes in een sprongetje he?
    Lekker dat Quinn over het hoogtepunt lijkt heen te zijn.
    En zo lekker dat Quinn het met steeds minder hormoonzalf af kan.
    Een teken dat het steeds beter met hem gaat. Lekker van genieten!

Ik heb Lynn's berg maar weer eens aangepakt. Is een stuk minder nu, maar op haar fontanelletje krijg ik het niet weg.
    René vindt ons net apen en dat ik aan het vlooien ben bij Lynn :rolleyes:

Bij mijn ouders op de koffie geweest. Lynn heeft zoveel leuke kleertjes van Zara gekregen. De maatjes zijn daar in Spanje heel anders...maatje 74 tot 80 is daar voor kindjes van 12 tot 18 maanden. Hihi heb eindelijk het gevoel dat Lynn groot is ;)
    Lynn heeft nog steeds kuurtjes, maar at vandaag beter. Vanmiddag at ze een rijstewafel en die deed ze telkens tegen mijn mond aan....alsof ze het wilde delen...zo lief

8. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    oooh leuk chacha kleertjes van Zara! Heb ik nog liggen voor Quinnetje. Heb wat setjes als kraamcadeau gehad. In rotterdam zit nl een zara junior winkel!
    Maar volgens mij kan je in Portugal ook wel goed uit je dak gaan! Heb in ieder geval destijds in Lissabon heel veel Zara winkels gezien!

Quinn heeft ook nog steeds berg maar hij heeft zoveel haar dat je het niet ziet. Ik doe er niets meer aan. En dat lijkt het beste te werken.

Lynn & Quinn lijken inderdaad wat dat betreft op elkaar chacha. Vind de sprongetjes wel lastig hoor. Ondanks dat je weet dat het een sprongetje is wordt je toch onzeker.

Zat net met mijn nichtje te praten. Haar dochter is 6 weken ouder en heeft vergelijkbaar gedrag vertoont een paar weken terug.
    Haar kindje krijgt nog maar 1 x 200 cc en 1 x 120 cc flesvoeding :confused: En yoghurt sávonds. Moet wel zeggen dat ze wel een flinke meid heeft.

Steven zit een enge film te kijken. Niet zo mijn ding..

9. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Pinguin, ik hoorde dat er ook een Zara in Apeldoorn geopend is.
    Dat zal wel heel gunstig zijn!

Ja waarschijnlijk is het ook het beste om niks aan die berg te doen, maar kon het vandaag niet laten, het was weer een project waardoor ik mijn handen vol had ;) En Bij Lynn zie je het wel goed hoor door die blonde haartjes, echt gele plakkaten :(

Ik word ook onzeker door die sprongetjes hoor. Toch ga ik twijfelen.
    En nog maar 320 cc? Het is niet veel. Maar tja als je het er niet in krijgt.
    Lynn heeft vandaag zo rond de 400 cc binnen en nog iets van 150 cc roosvicee...ik ben tevreden.

Welke film zit Steven te kijken?

10. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Steef zit de wickerman te kijken.
    IK zal eens ff kijken of ze ook een junior in apeldoorn hebben. In arnhem hebben ze ook Zara maar geen junior.

Hahaha inderdaad je houdt jezelf bezig.
    Misschien als het heel erg wordt kan je nep haar kopen en dreads bij Lynn maken? :D

Ze krijgt inderdaad nog maar 320 cc maar haar dochter is volgens mij ook al een kilootje of 11 en wordt in juli een jaar.

Ik heb Quinn omdat hij in bad was geweest en zn groente niet denderend had gegeten vlak na zn badje nog 60 cc aangeboden. Dronk het helemaal op :confused: Wordt je toch ook onzeker van!

11. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    ooooh zarakids zit inderdaad in apeldoorn! Thanx chacha! :thumup:

12. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Dat wordt shoppen Pinguin :D Ik ga er ook binnenkort eens een kijkje nemen, Apeldoorn is maar een half uurtje voor mij.

En die Quinn is ook geen peil op te trekken he?
    Dan wel melk en dan weer niet. Lynn is net zo...ik kan niet zeggen van: Oh dat hoeft ze niet meer...morgen kan alles weer anders zijn.

Die film ken ik niet, die Steven kijkt. René zit Peter R te kijken.

Lynn is al 3x wakker geweest :rolleyes:

13. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    chacha voor mij is t ook maar n half uurjte.
    En Apeldoorn is een leuk shoppingstad.

Zijn we nou met zn tweetjes?

Ik ben bijna Elitemember!

14. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ja iedereen is iets aan het doen, volgens mij. Hoop dat Deborah gewoon lekker slaapt.

En Apeldoorn is zeker leuk, kom er wel vaker (de oranjerie) en ze hebben ook leuke boetiekjes.

Nog ff 10 berichtjes plaatsen en dan ben je elite member :whistle:

15. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    hahah ja nog maar 10!

De dag voordat ik ging bevallen ging ik met mn moeder naar apeldoorn. Er zit daar zo'n leuk kinderwinkeltje, met zulke lieve kleertjes. Heb daar Quinn zn eerste jasje gekocht. OOk apart speelgoed enzo daar. Wel erg duur.

16. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hoi!
    Chacha weer op de praatstoel, gelukkig maar :D

Iedereen een leuke dag gehad?

Hier een ventje dat alleen maar aan het lachen is... geen sprongetje meer te bekennen :) Ik merk het sprongetje alleen aan zn driftbuitjes en het mopperen.. eten gaat altijd wel goed, te goed... dus hij spuugt ook best veel.. maar ja dat deed hij altijd al. Ik doe trouwens nu sinds een week een halve fles smiddags, dat gaat goed.

Vanmorgen waren we bij mn schoonouders. Hij is helemaal weg van de hond daar. En als de hond met zn speeltje speelt schatert hij het uit van het lachen. Leuk!

Morgen is bart in Honkong en heeft een kaart voor 300 belminuten :D dus... dat wordt lekker lang bellen, heerlijk!

Ah dat berg probleem, hier ook nog steeds. Ik doe er ook niets meer aan, maar je ziet het nog wel zitten. Tijn heeft van die dunne haartjes dus je ziet het erdoor heen, maar ik kreeg het niet weg. Na het zoveelste project ben ik er maar mee opgehouden.. maar ik moet zeggen, soms kan ik het ook niet laten om te vlooien ;)

heb net vrienden op bezoek gehad, gezellig.. alleen nu de zooi nog opruimen.. :(

ieww wat een eng idee Niek, die wormpjes! Stel je had het niet gezien? Getver! Nou gelukkig nog nergens last van. Moeten jullie Deborah vaker checken vanavond? Wat zijn de symptomen van voedselvergiftiging?

17. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Lekker dat je mannetje zo vrolijk is Mir!
    En tja over het eten hoef jij je geen zorgen te maken ;) Spuugt hij nog veel dan? En ook zijn brood en warme hap?

Zo he 300 minuten bellen.....das 5 uur :confused: Dus jou zien we hier de hele avond niet ? ;)

Wat leuk met die hond en dat Tijn daar zo op reageert!

18. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Zo mir 300 minuten! Leuk! Vroeg me af of je veel telefonisch contact had via de sateliet ofzo.

Lekker dat Tijn geen last heeft van een sprongetje toch!

Quinn zn haar groeit zo hard dat we het op sommige plekken moeten gaan knippen.

Ik heb vandaag aan mn schoonouders voorgesteld om bijv iedere laatste zondag van de maand naar hen te komen of zij bij ons. Dit omdat ik erg veel moeite heb met de druk die ze bij ons leggen en op deze manier dacht ik wat druk weg te halen zonder hen er heel ongemakkelijk bij te laten voelen.
    Het werd zo resoluut door ze afgewezen :( Echt niet grappig. Steven was toen al weg en toen ik het hem net vertelde was hij best teleurgesteld. Hij gaat nu met ze praten want hij zei dat hij nu ook teveel druk van hen voelt. Alle gesprekken die wij met hun hebben telefonisch of als we er zijn gaan om het zien van Quinn.
    Ik begrijp best dat ze Quinn vaker willen zien, maar soms gaat het gewoon niet omdat we graag wat tijd als gezin willen doorbrengen.
    Het maakt me heel verdrietig soms.

19. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Quinn leek van het weekend een beetje bang voor honden! Zou hij het van mij hebben?
    Ik had toen ik 5 was opeens een herder in mijn buik hangen.
    Vind honden nog steeds eng.

20. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Jeee Pinguin dat is ook niet leuk. Waarom moet het op zp'n gedwongen manier? Ik vind het heel begrijpelijk hoor dat jullie tijd als gezinnetje door willen brengen. Het is natuurlijk leuk dat je schoonouders zo dol op Quinn zijn, maar geef wel een beetje de ruimte.

Deel Deze Pagina