geen idee waarom Vind het moeilijk want het laatste wat ik wilis problemen creeren want het zijn hardstikke leive mensen. Heb alleen het gevoel alsof ze in mn nek lopen te hijgen en dat is niet prettig.
he wat balen dat je schoonouders zo reageren het zou wel netjes zijn als ze er gewoon op in waren gegaan. Het is jullie leventje toch? Nou ja hopelijk gaat het gesprek met steven en zn ouders beter. Tijn spuugt nog best veel, er komen hele broodstukken uit. Sochtends spuugt hij het minst, maar krijgt hij ook het minst. Het is de ene dag meer dan de andere hoor. Maar hij is zo gulzig, hij kauwt amper. Dus ik doe het al heel rustig aan.. het is een onverzadigdbaar gat dat maagje van hem Dat is toch gek? nou ja. hij heeft er geen last van van het spugen... Zijn melk blijft er in ieder geval wel in ja joh! 5 uur bellen nou ja, vast niet in een keer, hij belt meestal een paar keer op een dag en dan de volgende dag nog eens, en zijn familie belt hij dan ook. We hebben verder veel contact via de mail en de satelliettelefoon en ook weleens via zn mobieltje als hij bereik heeft. Dus de rekeningen vliegen ons hier dan ook om de oren als bart weg is oh Quinn bang voor honden, van die grote? Of ook kleintjes of degene die veel lawaai maken? Ik kan me voorstellen dat jij een angst hebt voor honden zeg! Als er zo'n herder in je buik hangt en je bent nog een klein meisje....
Nou dan doet die comfort in ieder geval goed zijn werk En jeetje hele broodstukken Nou ja als hij er geen last van heeft. Ik vind het bij Lynn echt reuze mee vallen...spuugt geen brood...heeft een keer van de broccoli gespuugd, maar dat leek echt op kotsen Ik ga dinsdag maar eens de dietiste bellen om te vragen of ze gewoon sojamelk bedoeld of die van nutrilon. Pinguin ik hoop dat Steef het duidelijker aan zijn ouders kan uitleggen. Jammer als het zo gaat. Ik heb tot nu toe niet gemerkt dat Lynn ergens bang voor is (tja Winnie, maar dat is weer over) Ze heeft dagen er tussen dat ze overal van schrikt, zelfs van de brievenbus....en de dag er op is geen geluid te hard.
Mir heb jij niet otnzettend veel was dan of heb je heel veel kleertjes als tijn zo spuugt? Ik kwam echt shirtjes tekort de afgelopen dagen met quinn zijn gespuug. Wel spannend toch weer lekker lang met je man aan de telefoon! Het was geen grote hond. Eerst vond hij hem wel spannend en dat hondje vind kindjes zo lief, dus toen hij dichterbij kwam zag je echt angst bij hem. Ik zal helaas nooit meer van die angst genezen/ Heb van alles geprobeerd. Het is neit anders toch! Ik denk dat ik mn bedje op ga zoeken. Morgen werken!
Ik vraag me af of quinn zn gespuug van de sojaboter kwam. Geef hem nu weer andere boter en het gespuug is minder. Niet over maar wel minder. Van de week maar weer eens yoghurt proberen.
Pinguin, probeer eens een paar dagen die andere boter, blijft het spugen minder...dan weer die soja boter..dan weet je het zeker. Slaap lekker voor straks en niet teveel piekeren over je schoonouders he? WIj gaan nog een dvd-tje kijken. Fijne nacht voor iedereen!
Wat ik dus doe wanneer ze wakker wordt is haar optillen een tijdje op mijn schouder houden en rondlopen totdat ze zo ongeveer slaapt en dan terugleggen.. Maar ik ga dat van jou eens proberen..maar eslem begint meteen te huilen eigenlijk..als je haar dan weer in bed legt..de sean dat ook? hoelang ben je in het begin bezig geweest? (optillen terugleggen optillen terugleggen) Overigens..het was helemaal geen issue meer hier..want ze sliep na haar laatste avond voeding gewoon door tot de volgende ochtend..maar de laatste week komt ze klokslag tussen kwart voor 3 en 3 uur (snachts) En ik ben het een beetje zat..laten huilen heeft geen zin..en kan ook niet door de buren. Het is gewoon een gewenning geworden. Ik leg haar niet meer aan want ze heeft geen honger..dus ik snap ook niet waarom ze nog wakker wordt.. Verder is ze nog steeds drama..ik ben het echt spuugzat..ze heeft vannochtend zeker een half uur zitten janken ben bij haar weggelopen..en uiteindelijk weer in de woonkamer gaan zitten en negeren..maar ze blijft doorgaan..het is onvoorstelbaar..ze houdt gewoon echt niet op..toch maar weer gepakt..pff ja wat moet je anders..zo houdt ze het wel 3 uur vol..dat kan toch ook niet goed zijn.. net ook..haal haar uit bed..zte haar naast me neer zodat ze kan spelen..en hup begint ze weer..ik heb haar bij haar vader gedropt want ik vind het wel weer genoeg zo op de vroege ochtend.. Het moet echt gaan zoals mevrouw het wilt..anders is ze niet te genieten.. Pff heb net trouwens even gekeken..ze is 9 kilo! oh my gosh..hehe.. en nog steeds 70 cm volgens mij.. Ik was juist zo blij dat ze gegroeid was..komt ze meteen ook een halve kilo aan..hehe.. stappen jullie kindjes ook al goed als je allebei de handjes vasthoudt? Ik ga met eslem zo van kamer naar kamer hihi..ze doet het best goed.. hoop binnenkort weer een wat gezelliger berichtje van mij hehe.
Jij ook Pinguin! Gulay, Eslem is ook nog niet door haar nukkige buien heen? Het is zeker de moeite waard om te proberen wat Kira met Seán deed. Ik heb helaas geen tips voor je (ik zit met hetzelfde ) Ik laat Lynn dan maar veel bij me...ik heb ook geen zin om zo'n hele stempel op de dag te laten drukken door haar buien. Ik heb de hoop dat het snel weer over is en ze het dan weer leuk vindt om alleen te spelen
goedemorgen! wat een geklets gisteravond van pinguin en chacha Deborah heeft niet gebraakt en ook geen diarree (Stefan ook niet) dus het lijkt mee te vallen. We gaan zo een tuinset kopen en vanavond komen vrienden bq-en, dus hopelijk blijft het zonnetje. o ja, Deborah heeft vanmorgen "papa" gezegd! lief he paddy: hoe gaat het met Seán en dan vooral de nachten? gulay: heb je al een leuk berichtje voor ons is ze al een beetje uit haar sprongetje? Deborah heeft alleen met het naar bed brengen last van huilbuien, maar mijn schoonvader heeft eergister opgepast en die ging bij ieder geluidje kijken en praten en hij heeft haar zelfs in de box gelegd, omdat hij dacht dat ze nog niet moe was nu probeert ze het ook bij ons, maar helaas..
Gelukkig Deborah niet ziek geworden Dan heeft ze een extra stukje vlees gehad Wat lief dat ze papa heeft gezegd. Veel plezier met BBQ-en Niek. Nou wat ik hier nou heb: Lynn is een slaapkop. Vanmorgen na de 1e voeding terug naar bed. Tot half 10 geslapen. En nu ligt ze er al weer in sinds 10.45 uur. Fruithap werd wel weer geweigerd. Maar zou dat slapen betekenen dat ze uit haar sprongetje komt? Nu aan het bijslapen ofzo?
Hoi meiden ben ik ook ff-tjes snel. Vanavond meer. Het gaat hier super. Vrijdagnacht een klein terugvalletje - het duurde ongeveer een uur voordat ie weer sliep maar gisternacht heeft ie van 19:30 tot 7:00 geslapen ! Dat is echt een record voor 'm. Ben heel trots op mijn mannetjes. Vooral de grote natuurlijk die het zware werk heeft gedaan. Vandaag is Seán ook supermoe. Om 9:00 heeft ie 30 minuten geslapen en nu ligt ie ook alweer. Voor de rest is ie ontzettend vrolijk. Klapt en zwaait erop los. Ik reageer later op iedereen! Fijne dag allemaal. Enne Mir niet te schor worden he?
wat een rust hier! goed van seán! Lynn weer wakker? als ze uit haar sprongetje komt, zal ze straks ook weer veel meer kunnen
Hoi meiden, Welk zonnetje? Hier regent het pijpestelen. Helena tijgert lekker door de kamer heen. Ben erg benieuwd wanneer het kruipen wordt.. Kruipen jullie kindjes al? Wanneer zijn ze daarmee begonnen? He bah, wormpjes in je eten... Gelukkig niet ziek geworden. Zitten wel veel eiwitten in... Brrrr. Gisteren hebben we gewandeld in het Natuurpark bij Lelystad. Leuk joh.. Er lopen allerlei dieren die in Nederland voor horen te komen. Er zaten ook twee ooievaars op een nest. Gaaf hoor. Verder edelherten, Przewalskipaarden, wilde zwanen, elanden, wilde zwijnen, wisenten, bevers en otters. Ik vond het erg leuk. Ze leven er in het "wild" en als je geluk hebt zie je ze. Het niet opeens zien van je kindje op bed, of schrikken door een vreemde slaaphouding herken ik wel. Helena tijgert ook haar hele bed door. Ze slaapt nu het liefst op haar buik, maar ligt soms ook met haar neus en mond in haar matras. Brrr, wel eng maar zij lijkt er geen last van te hebben. Paddy, wat geweldig dat het zo goed gaat met Sean! Wordt jij nu niet heel raar wakker? Ik moest er zelf enorm aan wennen toen Helena doorsliep. Helaas werd ze vanmorgen al om 6.00 wakker... Gisteren ruim na 7en.. Gulay, ik hoop dat Eslem heel snel weer de hele dag gezellig is. Zo heb je het volgens mij behoorlijk moeilijk met haar. Als ik zo'n dag met Helena heb ga ik vaak een eind fietsen of lopen met haar om er gewoon even uit te zijn. Lynn en Sean aan het slapen... Ik hoop dat het dan het eind van het sprongetje is! Nou goed, we waren vandaag van plan om buiten te gaan wandelen of fietsen maar het plenst al een hele poos dus ik geloof niet dat het ervan komt. Helena ligt onder de tafel aan mijn tenen te happen..raar kind . Ik heb blote voeten, vandaar. En Mir..al klaar? Lukt het allemaal? Wel fijn dat je Bart regelmatig aan de telefoon hebt.. Ik ga een bakkie thee zetten. Tot later!
Hey meisjes! Kira ik vind het geweldig dat Sean het zo goed doet! En voor jou moet het toch wel een opluchting ook zijn. Ah Gulay hopelijk treed er bij jou ook gauw verbetering op meid! Chacha Lynn een slaapdagje? Is ookb est vermoeiend dat sprongetjes. Zoud e natuur voor ons die slaapdag hebben bedacht? Hier was t vanacht weer mis. Gisterenavond eigenlijk al. HIj lag zo te dromen, flink aan het bewegen in zijn slaap, huilend wakker worden. Heb hem even wakker gemaakt en bij me gelegd. Daarna weer naar zijn eigen bedje. Geen idee hoevaak ik er uit ben geweest maar het was heel vaak. Maar uiteindelijk is Steven pas om half 9 met hem opgestaan, toen ik hem bij ons in bed had genomen. Ik ahd een druk dagje op het werk. Was een groot HArley Davidson festival bij ons in de buurt en hadden allemaal bikers in huis. Erg leuk! Weet neit zo goed wat ik moet met de onrustige nachten van Quinn. HEt is huilen in zijn slaap. ALs ik erbij kom en zn speentje geef is het goed. Nou ja het zal wel weer overgaan. Steven heeft trouwens een stukje in het dagboek op de site geschreven. Zo lief weer. Iemand van jullie ooit mijn bevallingsverhaal volgens steven gelezen? Erg grappig. Ik ga ff met mijn kindje spelen. Nog 1 dagje werken is het al weer weekend voor mij
Nou het is officieel slaapdag hier! Ze heeft vandaag 5,5 uur geslapen verdeeld over 4 slaapjes. Maf kind. En ze is boos om het nijntje voelboek. Ik denk dat ze de plaatjes wil pakken en dat lukt dus niet en dan wordt ze heeeeeel boos, spant alle spieren aan, trekt een boos gezicht er kraamt oergeluiden uit Vanmiddag wat frutapura gegeven vermengd met liga. Dan gaat het er wel in...ze geeft duidelijk de voorkeur aan peer en appel. De rest van de vruchten krijg ik er niet in. Boterham helemaal op en de groente ook. De fles niet, 100cc maar daar ben ik tevreden mee. Pinguin wat een leuk stuk van Steven en wat grappig...René noemt Lynn ook bokito En wat een leuk bevallingsverhaal Dus onrustige nachten? Lynn begint vanaf half 5 te zeuren om een speen. En dan is het continu raak. Ik heb helaas ook nog geen adviezen....Misschien eens laten huilen om te kijken wat er gebeurd? Of wordt hij dan te wakker? Wat leuk dat Helena tijgert? Hier dus geen gekruip...wel zitten en zich in allerlei standen begeven, maar dan zo uitgekookt dat ze niet op haar buik terecht komt want dat vindt ze nog steeds vreselijk. Wat een leuke wandeling hebben jullie gemaakt zeg! Seán dus ook aan het bijtanken? Hoe voel jij je Kira? Voel je je niet vermoeider dan eerst? Dat heb ik altijd wel als ik eindelijk weer eens goed kan slapen. Ga naar mijn ouders, een hapje eten. Vandaag de bovenste verdieping helemaal opgeruimd.
Hallo! iedereen een leuke dag gehad? Gelukkig Niek dat Deborah niets van de groente heeft gekregen.. daar zit je dan toch wel een beetje mee in je maag... Lekker gebarbequed? Is het bij jullie redelijk weer? Hier is het nu droog, maar de rest van de dag was bout. Heerlijk joh Kira, dat sean eindelijk goed slaapt. Tja en die terugval... weet je, Tijn heeft ook van wel eens van die nachten.. maar als het over het algemeen maar goed gaat! en van half 8 tot 7 is echt lang Lekker hoor. Nou bij Quinn is het dus nog steeds raak.. vreselijk.. ook voor Quinn dan, hij onderbeekt elke keer zn nachtrust en die van jullie natuurlijk.. hoe merk je dat hij droomt? Bij Tijn merk ik altijd dat hij heel erg met zn hoofdje heen en weer aan het schudden is en dan gilt hij elke keer... en dan is het weer stil... Het blijkt dat hij bij jullie wel goed slaapt dus? Hmm ik wou zeggen misschien verlatingsangst.. maar als hij met zn oogjes dicht zo huilt... dan kan dat haast niet he? Nou ja hopelijk is het een fase... maar dit gaat toch wel lang duren niet? Hopelijk vannacht een goede nacht meid Ik ga eens Quinn zn site lezen, ben benieuwd naar Steven zn ervaring van jouw bevalling. Hoi Narcissen, leuk weer van je te horen! Leuk he, natuurpark Lelystad! Die fretten zijn ook zo leuk, vooral als ze gevoerd worden Dus Helena ligt ook in alle standen te slapen. Eng idee he als ze met dr gezichtje in het matras gaat liggen... maar ja.. we moeten ons er maar bij neer leggen.. ze gaan nu zelf hun houding kiezen.. Tijn lag net trouwens ook op zn buik, maar liet even weten dat hij dat niet fijn vond, maar kon niet terugkomen, dus wat het brullen... Het einde is in zicht trouwens, laatste opdracht bijna klaar. Ik moet nog een handelingsplan schrijven, dat is nog het meeste werk.... nou ja ik schat nog een dag werk, dus Tijn moet volgende week zich nog even een dagje bij mijn ouders of schoonouders vermaken. Jee die Lynn, een echte bijslaapdag! Heeft ze wel eens vaker he? Zo sporadisch... Hee dat klinkt bekend, dat van die spieren aanspannen en dan oergeluiden uitkramen.. wordt ze er ook rood bij? Ik heb een filmpje van tijn op zn site waar hij dat ook doet, is dat hetzelfde als Lynn doet? Tijn doet het altijd als hij iets wil dat niet lukt of als hij niet snel genoeg zn eten krijgt of gewoon als hij indruk wil maken... gek kind! Lynn in ieder geval ook een goede eetdag als ik dat zo lees! Nou ja, de fles dan niet. Hoeveel melk heeft ze vandaag nu in totaal gedronken? Drinkt ze ook nog steeds zo goed ander vocht? Tijn had vandaag weer een mopperdag.. ach ja vanmorgen was hij wel vrolijk en tijdes de visite ook erg vrolijk.. maar toen het weer stil was in huis, was het raak... mopperdemopper... nou ja daarna wel weer lekker gelachen. Hij schatert het uit als ik 'er komt een muisje aangelopen'... doe. Maar van het ene op het andere moment kan het brullen zijn. Dat vind ik zo gek.. eerst ligt hij helemaal in een deuk en de lach verdwijnt dan zo ineens in brullen Nou, ik ga eens de site van Quinn bekijken tot later!
Hoi hoi Ook ik ben er weer eens. Heb weinig te melden. Lynn heeft vandaag voor het eerst hard moeten lachen. Echt schaterlachen. Mijn broer gooide een zacht balletje tegen haar hoofd en ze vond het erg leuk. Dus na een paar keer was het echt schuddenbuiken. Geweldig. Verder slaapt en eet ze goed. Slapen van 10.00-12.00/12.30 en van 15.00-17.00. En natuurlijk van 19.00-8.30. Ze verslaapt haar hele verstand. Ik had van de week een heel leuk doopjurkje gekocht. Maat 68. Te groot. GVD. Moet ik het weer gaan ruilen, maar ze hadden geen maat 62. Dus nu maar iets anders uitzoeken. Morgen ga ik zelf shoppen voor de doop. Ik wil een witte linnen broek, met mooie muiltjes en dan een leuk truitje erop. Of zoiets. Zal wel eens goed gaan kijken. Jean let dan op Lynn. Kan ik ff mijn gang gaan. Hoop dat alle kindjes weer uit het sprongetje zijn. Lynn heeft weing last gehad. Gelukkig. Hoera voor Seán. Super paddy. Fijn he, een hele nacht slapen. Tijntje een mopperdagje? Kiele kiele kiele. Nu is het weer goed he mannetje. Al veel kindjes staan en kruipen. Hier niet. Lynn kan net zitten en nog valt ze af en toe om. Gaat nu wel supersnel allemaal. Van de week ging ik haar 's morgens uit haar bedje halen en het eerste wat ze zei was: PAPA. Lynn drinkt nauwelijks tussen door. Paar slokjes en dan smijt ze de beker weg. Ze krijgt ook nog steeds 3x 200cc melk. Dus daar heeft deze dikke wel genoeg aan. Haha. Ik ga oceans eleven kijken met mijn mannetje. Veel liefs en jullie zijn schatten. doei doei
Niek hoe is het nu met Deborah? Heeft ze nog ergens last van gehad? Ach wat extra eiwitten kan geen kwaad. Eeh leuke BBQ gehad in de regen ? Pinguin wat jammer van je schoonouders. Is Quinn de eerste kleinzoon of -dochter? Vooral met de eerste dan gaan opa en oma er helemaal in op zonder rekening (willen) te houden met de gevoelens van de ouders. Ik denk ook niet dat de meesten het bewust doen - ze willen zo graag betrokken zijn. Wel erg vervelend natuurlijk. Als ze zo graag willen kunnen ze dan niet een keertje doordeweeks langs komen als een van jullie werkt zodat het ook geen tijd van jullie als gezin weg neemt? Of is dat een gekke gedachte? Ik vind echter wel dat ze jullie wensen moeten respecteren. Pff wat eng trouwens van die herdershond. Ik ben eigenlijk nooit bang geweest voor honden maar ik moet zeggen toen Tim werd geboren houd ik ze bewust op afstand. Vooral ook op straat als ik zo'n rotweiler zie ga ik er met een boog omheen als het kan. Toch moederinstinct denk ik. Je hoort best wel vaak verhalen dat die beesten opeens op hol slaan.. Seán is niet bang voor honden, hij vindt ze erg interessant. Ik was vanochtend even bij mijn oma en die heeft zo'n poedel met zo'n schel blafgeluid. Telkens als dat beest blaft (en dat is nogal vaak) schrikt de hele kamer including Seán. Chacha misschien heeft Lynn een slecht geweten als ze opeens zo vaak schrikt .. Ondanks het feit dat Seán gisternacht pas om 7:15 wakker werd ben ik super moe vandaag en heb de hele dag hoofdpijn. Ga ook vroeg naar bed. Narcissen leuke foto's! Hier trouwens eentje die nog niet kruipt of tijgert. Vandaag ging er wel een kont omhoog maar er kwam geen beweging in. Gulay het idee is dat ze zelf in slaap leren te vallen. Dus je pakt ze op en zodra ze stil zijn (geen seconde later) dan weer in bed leggen. Seán die begon al te brullen op weg naar zijn matras maar dan moet je ze evengoed neerleggen, sussen met je stem en ze even aanraken mochten ze dat fijn vinden, en dan weer oppakken. Dat herhaal je tot ze slapen. Bij Seán duurde het de eerste 2 nachten 1,5 uur en de 3e nacht 10 minuten. 4e en 5e nacht 2 minuten. 6e nacht 1 uur. 7e nacht NIKS! 12 uur geslapen! Als je eenmaal begint dan moet je consequent zijn en ermee doorgaan want als je dat niet doet en je ze toch weer in slaap wiegt dan raken ze alleen maar in de war met als gevolg ze nog meer en harder gaan huilen. Heej Juud leuk om te horen dat het bij jullie lekker gaat. Die Lynn wat een slaapkopje! Leuk he dat schaterlachen? Het werkt zo aanstekelijk, ik lig altijd helemaal in een deuk. Zo Mir lekker gekletst vandaag? Nog ongeveer 1 dag werk? Wat goed joh! Spannend hoor. Wanneer was de grote dag ook alweer? Pinguin wat kan Steven leuk schrijven. Lijkt me een lief mannetje!
Hahaha Pinguin ik bedoelde natuurlijk is Quinn de eerste kleinzoon of hebben ze al meerdere kleinzoons of -dochters? Zie je ik ben best wel moe..