hoi allemaal, succes nokinee. gulay wat een leuke foto's. een mooi poppetje hier gaat alles zijn gangetje. dimphy is volop aan het oefenen met kruipen. ze wil dan ook alleen nog maar op de grond spelen. ook probeert ze om te gaan zitte, hier door bviel ze gister erg hard. zoz ielig ze heeft nog steeds geen tandje, maar het bultje zit er nog wel steeds. hier is het ook bleepweer, maar zag dat het van de week weer mooier word. fijne middag allemaal
Even vlug. Lynn dr vijfde tand is een feit. Wat gaat het hard met de tandjes zeg. Ze heeft eerder dr mond vol tanden dan dat ze kruipt. Hahaha. Veel succes Nokinee. Sterkte. Gulay, die laatste foto is erg schattig/ Lynn ligt nooit zo. Erg mooie foto's. Vandaag dus naar de tandarts. Onverwachts een zenuwbehandeling. Ieksssss. Maar de pijn is al bijna weg. Kruip nu naast Jean op de bank. Fijne avond.
Even vlug. Lynn dr vijfde tand is een feit. Wat gaat het hard met de tandjes zeg. Ze heeft eerder dr mond vol tanden dan dat ze kruipt. Hahaha. Veel succes Nokinee. Sterkte. Gulay, die laatste foto is erg schattig/ Lynn ligt nooit zo. Erg mooie foto's. Vandaag dus naar de tandarts. Onverwachts een zenuwbehandeling. Ieksssss. Maar de pijn is al bijna weg. Kruip nu naast Jean op de bank. Fijne avond.
Oeps hoe breng je roddels de wereld in Ik bedoelde inderdaad Atlantis....hihi sorrie Narcis Wat een lieve foto's van Eslem, mooi meisje hoor Mir goed gegoogled idd niet aangeboren hersenletsel (mensen die een ongeluk hebben gehad of een hersenbloeding en nog veel meer) Jeetje wat kunnen mensen dan in hun gedrag veranderen. Was zeker interessant...duurde alleen een beetje lang...de hele ochtend en ik heb geen zitvlees meer. Pinguin we hebben het over rollie de rups...een speeltje van v-tech die de hele tijd hetzelfde liedje zingt en rollen maar roept. Binnen een kwartier ben je dat ding zat. Hihi Quinn gillen om Pino? Is ook een grappig beest Fijn dat jullie nacht zo goed was. Thijmen dus ook lekker geslapen? Lynn redt dat niet hoor. Vanmorgen was het kwart over 6....10 minuten voordat mijn wekker afging.... Weet je al meer nokinee? Ik hoop op goed nieuws Dimphy ook al aan het oefenen met kruipen? Dat kind van mij wil echt alleen maar staan...ze gaat echt brullen als je haar neerzet. Lynn al 5 tandjes Hopelijk heeft ze meer geluk met haar gebit dan haar moeder. Brrr een zenuwbehandeling...ik voel het hier
Hoi meiden, Wat een leuke filmpjes en foto's zeg! Wauw! Chacha, ha, ha, iedereen vergist zich wel eens.... Wat fijn dat er een aantal kinders zijn die beter slapen! Vooral s nachts is dat heerlijk! Nokinee ik denk aan je! Gisteren was een mooie dag. Wel heel erg intensief maar mooi. Was pas om 21.00 thuis.. Was een k... verbinding met de trein. Had nl. de auto niet en met de motor vond ik niet handig en gepast. Nog een morgentje werken en dan is het alweer weekend. Zondagmiddag komen mn schoonouders eten. Ik hoop dat het gezellig is! Narcissen
Nokinee sterkte meid! Heb je de uitslag al? Hier denken we in ieder geval aan je! Zo te lezen worden de babies wat actiever! Hier ook. Meneer trekt zichzelf nu op in de box en die staat nu ook helemaal laag met als gevolg een pijnlijke rug. Jammer want hij zat altijd zo heerlijk in de box te spelen maar nu is het alleen maar staan en soms valt ie met een plof neer waarop luid gejammer volgt . Voor de rest gaat het slapen hier nog steeds super. We horen 'm niet meer voor 6:00 of later. Echt heerlijk. Overdag gaat het ook ietsje beter. We gaan volgende week zaterdag op vakantie en ik hoop niet dat al ons harde werk dan verloren gaat. We zien wel. Mir super hoor. Nog 1 opdracht en het is voorbij. Ik vind het knap van je! En wat een cute mannetje heb je toch! Chacha hebben jullie nog last van ontwenningsverschijnselen of wordt het nu iets makkelijker? Gulay wat een mooie meid heb je! Echt een poppetje! Juud brrrr dat heb je gelukkig ook weer gehad. Pinguin hoe is het bij jullie? Kun je je gedachten rondom de schoonouders alweer een beetje verzetten? Lekker dat Quinn weer redelijk heeft geslapen. Niek ben je al weg of ben je er nog? Heb ff niet goed opgelet . Meiden hoe krijgen jullie het trouwens voor elkaar om berichtjes dubbel te plaatsen? Hier lukt het zelfs met opzet niet .
paddy: ik ben er nog ben druk bezig, want morgen nog een hele dag werken. ik ga nu even strijken en dan "house" kijken. Wat een leuke foto's van Eslem! fijne avond en vast nog wel tot straks
evenin' ladies! Nokinee ik hoop dat je goede berichten ehbt gehad. Kira Sean ook al zo vol in otnwikkeling opeens he. Quinn ook hoor. Elke dag is er iets nieuws bij. Quinn speelt eigenlijk nooit in de box dus optrekken doet hij daar ook niet. Heeft vandaag wel ontdekt dat het heel leuk is soepstengels in de convectorput te gooien Jemig Juud al 5 tandjes. Zal blij zijn als nummer 3 hier doorkomt want hij heeft er echt last van. Naar een zenuwbehandeling, maar wel een opluchting dat de pijn dan weg is! Narcissen succes zondag! Quinn heeft vandaag zo goed gegeten! Zoiezo een hele goede dag gehad met slaapjes van 10 tot 12 en 3 tot 5. Zo vrolijk en zo gelachen met hem. Echte lachebek! Sojayoghurt gaat hardstikke geod en als ik hem zn eerste hapje heb gegeven gaat het van MmMMMmmM, Snoepje heeft vandaag spagetti bolognese (8 maandenpotje) helemaal op gegeten. Het is trouwens zo grappig. Zodra hij muziek horot gaat hij dansen, maar vooral als mamma teletubbies of nijntje zingt Wat een schatje he!
het is zeker rustig Paddy nog steeds ontwenningsverschijnselen hoor...niet lichamelijk, maar geestelijk roken = gezellig (Not, maar dat krijg ik er nog niet echt uit) Hihi wat een schatje die Quinn. Lekker dat het zo goed is gegaan vandaag. En wat zijn jullie kindjes zich goed aan het ontwikkelen zeg. Lynn is alleen maar gefrustreerd aan het doen op het kleed en in de box en bij me op schoot. Alleen met het stappen door de kamer giert ze het uit van het lachen....Ze is zo beweeglijk, maar niks lukt haar...mevrouw ongeduld
Komt vanzelf chacha. Nu Quinn heeft ontdekt hoe zich vooruit te bewegen ipv achteruit gaat hij nog meer de kamer rond. pappa zn tv en alle lampjes die daar bij horen zijn reuze interessant! Volgens mij blijf je altijd wel een beetje geestelijk verslaafd. Ik droom ook nog heel vaak dat ik gerookt heb en dat ik dan weer opnieuw moet beginnen met stoppen. Raar he?
Ik hoop voor Lynn dat ze het snel door heeft dat er andere manieren zijn om voort te bewegen, dan kan ze misschien weer genieten van haar speelgoed....ze is nu alleen maar bezig met willen lopen (en dat kan ze echt niet in haar eentje) En eens een verslaafde altijd een verslaafde he? Hoe vaak René nu wel niet heeft gezegd dat hij een sigaret gaat roken, maar hij doet het uiteindelijk niet
Bij ons is het nogal glad in de huiskamer (houten vloer) en ik merk dat Seán daarom ook geen pogingen doet om te kruipen. Ook optrekken doet ie alleen in de box omdat ie geen grip krijgt tenzij ie misschien geen sokjes aan heeft. Ach ik vind het wel oke dat ie het alleen in de box doet anders zit ik de hele dag met zo'n gefrustreerd aapje . Hij wordt echt boos als het niet gaat zoals meneer wil .
Wij hebben ook een houten vloer Kira. Ik heb het hema kleed erop gelgd. IS ruw aan de onderkant en daardoor glijdt minder weg. Denk dat ik zo mn bedje inga. Ben heel moe vandaag. Dunno why, trusten meisjes! (tenzij jullie weer 10 berichten tegelijkertijd gepost hebben)
Trusten Pinguin. Kira hier ook een gladde vloer, maar bij het zitgedeelte wel een kleed. Ik heb trouwens voor papa-dag die veronicagids met eigen cover besteld...haha nu maar hopen dat het gaat opvallen
Chacha komt allemaal echt vanzelf hoor! Hier was het ook één en al frustratie van het niets kunnen, en van de één op de andere dag doet ze allemaal nieuwe dingen. En nu is ze nog steeds gefrustreerd, omdat ze nóg meer wil kunnen, dus wat dat betreft schiet je er niets mee op. Duurt vast totdat ze 18 is. Of 28... Ik krijg een jongen! Er was geen twijfel over mogelijk.
gefeliciteerd! ik zie nu pas dat je al bijna moet bevallen mijn schoentjes zijn binnen van kleine voetjes.com, nou ja voor Deborah