hoi dames! ik ben even niet van de partij hoor .. ben de hele tijd druk met alles afkrijgen enzo, ik heb me ontwikkeld tot een aardige tiepmiep.. ..... het gaat me lukken om alles op tijd af te krijgen! Als ik het weer rustig in mn koppie heb dan kom ik weer bijlezen en meekletsen! welterusten!
atlantis; wat leuk een jongen! maar ik dacht ook de laatste keer gezien te hebben dat je 17 weken was, en nu opeens 39? Wist je de eerste keer dat je een meisje zou krijgen? leuke foto's gulay! Gaat ze hard ineens he! nokinee; ik ben benieuwd naar de uitslag,. hier ook het hema kleed op de grond,. scheelt ook een hoop kou,. maar vaak kruipt ie er toch naast,. chacha; veronica gids cover? heb ik gemist denk? niek; leuk ook de schoentjes binnen,. bevallen ze? welke maat heb je genomen?
Hihi Atlantis je banner klopt niet Dan zou je echt direct na de geboorte van Sofia weer zwanger zijn geraakt. Wat leuk een jongen! Mir begrijpelijk hoor. Gewoon hard studeren en dan heb je straks weer alle tijd voor ons. Gaat Tijn nog logeren? Succes meid, zet m op, het gaat je allemaal lukken. Niek als ik je niet weer spreek, alvast een hele fijne vakantie! René is gisteren bij de internist geweest. Weer nieuwe medicatie, nu voor de bloeddruk. Cholestorol was mooi gedaald. René heeft alleen weinig witte bloedlichaampjes. Vraagt die arts of René HIV heeft Nou nee, ik ben nog tijdens mijn zwangerschap getest. Oh nee, dan zijn het de bijwerkingen van de medicatie. Echt zo'n vage dokter Ik ga aan het werk. Laatste daggie. Gisteren heb ik een cliëntenstop gekregen...ik zit me zelf overspannen te maken Straks intervisie....(is iets verplichts binnen ons vak, moeten we over onze eigen houding in het werk praten ) Nou fijne dag iedereen!
Ezzie op www.veronica.nl kun je een veronica gids bestellen voor vaderdag en dan kun je zelf de cover samenstellen.
goedemorgen dames, Ik ben gisteren pas laat in de middag gebeld en bij de eeg zijn geen afwijkingen gevonden en dit betekend dat ik geen epilepsie heb. Dus nu moet ik volgende week onder de MRI en mijn arts zou kijken of ik dan al een week na de mri de uitslag krijg i.p.v. nog twee weken wachten. Ik zei dat ik er gek van word van al dat wachten en dat begreep ze wel. Ik weet ook niet zo goed of ik nu blij moet zijn met deze uitslag Nou ja er staat in ieder geval weer een weekend met mooi weer voor de deur dus kunnen we lekker gaan genieten met onze actieve kindjes!
Jeee Nokinee, goed nieuws dat het geen epilepsie is....slecht nieuws dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt. Ik zal er ook knettergek van worden
Ja en ik heb het zelfde mee gemaakt met mijn moeder dus dat komt ook weer even lekker opborrelen allemaal Maar ik blijf positief tot dat ik duidelijkheid krijg over wat er nu mis is met me
Veel sterkte nokinee. Het is idd een positieve insteek om er optimistisch over te blijven zolang je geen duidelijkheid hebt. En als je hart wil luchten of van je af wil kletsen....hier kan het hoor
pfff Nokinee ik zou ook heel zenuwachtig worden van die onzekerheid, maar wel fijn te weten dat het geen epilepsie is. Chacha ga je nou eigenlijk nog van baan veranderen? Kira eet hij het kleed op? Leuk trouwens Atlantis een jongentje! Gefeliciteerd! Mir ik dacht dat je al klaar was. Nog niet helemaal dus. Nog ff doorbikkelen meid en dan zal je wel helemaal losgaan hier Is het telefoneren met Bart nog wel gelukt? Vanacht was weer bleep Ik neem hem pas om een uur of 6 bij ons, maar dan wil hij eigenlijk ook niet meer slapen. Zo'n dagje tot half 9 slapen zu toch wel weer fijn zijn voor deze mamma. Heb trouwens besloten dat hij vandaag echt gaat kruipen. 9 maand oud, dus het moet er nu maar eens van komen! fijne dag meiden
Nokinee; wat vervelend dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt! Kan me voorstellen dat je er gek van wordt. Sterkte!
pinguin ik ben het helemaal met je eens het word van daag nationale kruipdag voor baby's van 9 maanden En nu maar hopen dat onze beebs goed luisteren naar de mama's
Gefeliciteerd Quinn. Pinguin ik heb nu zo'n 16 cliënten. 7 daarvan zijn voor arbeidsvragen. De andere 9 zijn zorgvragen (dus wat ik altijd deed) Ik doe het nu dus half half. En dan draai ik ook nog 1x per 2 weken bureaudienst voor nieuwe aanmeldingen, korte vragen en crisissen Afgesproken is dat ik eerst de arbeidsvragen oppak, zijn die er niet dan pak ik gewoon de zorgvragen op. Dus ben gewoon een beetje vliegende keep.
ik heb alles gelezen..maar ben weer vergeten wie wat allemaal zei.. Atlantis..leuk een jongen! Zijn jullie er al uit welke naam jullie kiezen? (wat je uiteraard niet aan ons vertelt ) wanneer is het vaderdag? dan zorg ik dat ik me vader ook ff een smsje stuur (slijm slijm ) bedankt voor de reacties trouwens.. Ze wordt echt al een grote meid he hihi.. En juud: zo gaat ze af en toe liggen..zo schattig.. en in bed ligt ze ook zo te slapen geloof ik.. Ik weet het niet goed want ik kan haar kamer niet binnen (maakt te veel geluid) Eslem krijgt weer een nachtvoeding we zijn weer terug bij af..maarja niets aan te doen.. ze komt nu meestal rond 10 uur voor de avond voeding en dan 3 uur voor de nacht..maarja dan slaapt ze wel tot half 7 a 7 uur.. Beter dan dat ze 5 uur wakker is.. Ik voel me zo moe de laatste tijd..ik ben savonds als ik haar op bed heb gelegd (7 uur) werkelijk waar kapot.. Ik heb ook de laatste paar avonden steeds kramp ik mijn benen. Ik heb dit wel vaker als ik echt heel erg moe ben..beetje oververmoeidheid dus..en als ik dan wakker blij wordt de pijn zo ondragelijk dat ik er echt niet van kan slapen dus ga ik stil in bed liggen met een kruik bij me benen...masseren helpt ook en de neiging om er op te slaan of er af te hakken is er ook hehe.. Maar ik heb het nu al een paar avonden..ik snap er niets van..ik ben wel moe..maar zo moe toch ook weer niet.. Weet iemand toevallig wat het kan zijn? misschien herkenning? Ik ga ook even googlen.. Nokinee: wat een geruststelling..geen epilepsie..hopelijk komt er uit de MRI ook niets ergs.. Ik heb het begin een beetje gemist geloof ik..maar wat waren je klachten? Beterschap iniedergeval.. en juud 5 tandjes! (het schoot me weer te binnen dat jij dat zei hehe) jeetje.. Eslem heeft er drie hehe en dat vind ik al heel wat Je bent weinig meer op het forum trouwens...hehe veels te happy en druk met je vriendje om hier te komen natuurlijk Nou..het is hier bijna half 11 en ik heb al gestofzuigd..de badkamer en toilet schoongemaakt..de keuken is aan kant..de kamers opgeruimd..de was opgevouwen.. Heb nu alleen wat strijkwerk nog..eten maken en even een doekje overal over heen.. ohja en de was ophangen op het balkon
jemig gulay wat heb je al veel gedaan! Ik heb het trouwens ook kramp in mijn kuiten. HAd het tijdens mijn zwangerschap heel erg! Heb ik een stuk zeep (SUN) onder mn voeteneinde gelegd en geloof dat ik op een gegeven moment ook een kussen onder mn matras heb gedaan. BAlen dat je weer aan de nachtvoeding zit. Hopelijk is het een fase meid! Weet je zeker dat ze echt honger heeft? Jemig chacha wat een opmerking van die arts Quinnetje ligt alweer in bed. Als hij zo vroeg wakker is geef ik zijn fruit vroeger zodat hij voor 10 uur op zn bedje kan liggen. Anders trekt hij het simpelweg niet. Ik ga tegen 12en met mijn moeder naar de groothandel, dus nu kan hij nog even een urutje of anderhalf slaap pakken. Denk dat ik maar eens ala Gulay het een en ander ga doen hier!
haha..ja..ik heb alleen nog niet ontbeten hihi.. en barst van de honger..Eslem ligt te slapen en hopelijk slaapt ze nog wel even door.. Het is niet alleen in mijn kuiten..het loopt soms helemaal door naar mijn bovenbenen.. Ze kan inprincipe zonder de nachtvoeding.. Maar als ik haar terug leg steeds (wat al lang duurt) dan komt ze rond 5 uur weer..en dan merkt ze dat het licht is en slaapt ze niet meer.. Dus het leek me voor nu even het beste.. Ik probeer het in nederland wel weer..daar is haar kamertje super donker..dan kan ik haar ook even laten huilen enzo.. hoevaak slapen jullie kindjes nog? Ik heb eslem nu 2x op een dag..maar dan slaapt ze echt flink meestal toch wel 4 uur op een dag.. Is dat niet erg veel? En dan ligt ze er om 7 uur ook al weer in.. Hoe wassen jullie je kindjes eigenlijk? Eslem haar badje is helemaal opgeborgen.. Ik heb een matje speciaal voor haar en die leg in in de douche en daar zit ze dan op en dan krijgt ze haar badeendje en dan douche ik haar..
gulay: toevallig heb ik dat ook gedaan gister, ze had zo veel geplast net toen ze haar kleren uit had, dat ik haar in de douche heb gezet en afgespoeld. wij hebben geen bad, dus f we moeten zo'n speciale kinderbad kopen of inderdaad douchen. chacha: ik ben er nog tt morgenochtend en zal gerust nog wel een paar keer komen nokinee: sterkte met de uitslag, waarschijnlijk hoor je het als ik op vakantie ben, zal aan je denken. ezzie (ik geloof dat jij het vroeg): ik heb maat 2 genomen. ze zijn nog iets te grot, maar vond het zonde als ze ze niet meer aan kon met een maand. nou, ik ga zo werken en spreek jullie vast nog wel, fijne dag!