September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Quinn slaapt ook tussen de 3 en 4 uur per dag en gaat tussen 7 en 8 weer naar bed. Beetje hetzelfde dus.
    Quinn gaat nog steeds in zijn tummytub. Vindt hij heeeeeeeeeeeeeeerlijk

Heb hem ook wel eens meegenomen onder de douche, maar dat gaat niet heel goed. Te harde stralen ofzo.

2. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    leuk die veronica cover! Ga ik ook doen, alleen is de resolutie van mijn foto's te laag, die van m'n schoonzus zijn wel goed maar daar heb ik niet echt een leuke foto van, dus moet maar ff langs om een paar fot'os te maken met haar camera!

nokinee; fijn dat het geen epilepsie is maar meer weet je nu nog niet,. afwachten,. sterkte in elk geval.

marno slaapt dus ga nu echt wat doen,....

3. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    hihihihihihi, kijk die Quinn in zn badje! geweldig! :)

Marno gaat het meest onder de douche,. gister toevallig weer eens in het badje maar daar maakt ie zo'n spetter festijn van dat ik daarna een half uur bezig ben om al het water op te dweilen! Niet echt een succes dus, (voor hem wel dan,.. ;) )

4. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Nou dadelijk dus weer naar de tandarts. De kloppingen naar mijn oor zijn over, maar het is dus ook nog aan de onderkant. Om 16.50 mag ik weer. Dan ben ik er als het goed is vanaf. Waren allebei ook diepe vullingen.

5. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    succes Juud!
    Wordt Lynn dit weekend gedoopt?

6. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ben ook erg benieuwd hoe de veronica gids er uit gaat zien ezzie.

Nou Pinguin kruipt Quinn al ;)
    En heb je goed kunnen inslaan bij de groothandel?

De nachten zijn hier nog steeds ^$#%. Zo gemiddeld 4x op een nacht wakker en zo gaat het de hele week al.
    Vandaag wilde ze niet echt eten bij mijn schoonzusje...alleen maar flessen
    Terwijl het de rest van de week aardig ging.
    Ze laat zich ook van haar slechte kant zien bij mijn schoonzusje....ze wordt heeeeeel boos. Spant alle spieren aan, wordt rood en brult oerkreten. Geen gehuil, dit is haar nieuwe manier om duidelijk te maken dat ze het er niet mee eens is. Ik zal eens kijken of ik het morgen op camara kan krijgen

7. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    hallo,

hoe is het juud?

pppfff nokinee, vervelend dat je nog geen duidelijkheid hebt. sterkte.

dimphy slaapt ook zo'n 4 uur overdag, en s'avonds gaat ze 8 uur naar bed en word s'ochtends 7 uur wakker.

ik doe dimphy in de douche in haar badje en soms ga ik samen met haar douchen. maar dat vind ik vaak eng. ze is dan zo glad en ben bang dat ik haar laat vallen.

wat een ontzettend leuke foto van quinn. lekker snoetje!

atlantis, wat leuk een jongen. wij zijn nu ook bezig voor de tweede.
    helaas :( ben deze maand :evil: geworden. vol goede moed naar de tweede ronde.

fijn weekend allemaal, het word mooi weer. :p

8. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    hihi chacha nee nog niet kruipen. Wel bijna nog steeds , maar hij heeft vandaag wel zijn blokkendoos ontdekt en stuk voor stuk eruit gehaald.
    Hij heeft zo ontzettend lief liggen spelen!

Vanmiddag toen ik hem uit bed haalde zat hij opeens ssssss, ssssss.

Maak me nu een beetje zorgen omdat meneer een explosie in zijn luier heeft gehad. Alles zat onder zijn lijf, zijn kleding. Maar lekker even gebadderd dus meneertje ruikt weer heerlijk fris!

Alleen maar boodschappen voor de zaak gedaan bij de groothandel trouwens.

Raar dat Lynn zo opstandig is bij je schoonzusje. Misschien hoort het ook wel een beetje bij het sprongetje? (Denk tegenwoordig dat alles daarbij hoort ;) )
    Balen he die gebroken nachten. Ben het zoooooo zat! Steven helpt wel heel goed snachts tegenwoordig moet ik zeggen.

Balen mamsie van de :evil: volgende ronde nieuwe kansen weer toch! Was je van Dimphy snel zwanger?

Steef zit die bnn show te kijken. Weet niet zo goed wat ik er van moet denken.

9. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Hihi Quinn wilde vast dat je stil was tijdens het uit bed halen :)
    Wat voor een blokkendoos heb je?
    Lynn vindt het leuk om dingen in en uit doosjes te halen.

Een poepexplosie? Fijn :(

Lynn is heel lief geweest bij mijn schoonzusje...zolang ze met haar bezig was. Zodra ze wegliep ...echt woest.

Lynn heeft gezongen in de wandelwagen...althans daar leek het op

Ik baal ook van die gebroken nachten, snap het niet. Haar speen heeft ze ook nog...wanneer ik haar een kusje geef of even over het bolletje aai is het weer goed.
    René is weinig behulpzaam...hij wordt er gewoon echt niet wakker van.

Balen mamsie...maar volgende maand weer een nieuwe kans.

Oooh die bnn show...die ban ik met opzet

10. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Pinguin geef je trouwens al wat op brood?

En hoe zit dat met bananen? Was het juist dat rijpe of minder rijpe bananen stoppen?

Lynn heeft vandaag een ovenfrietje gegeten, ze vindt het geweldig om uit haar knuistje te eten, dus ga fruit op die manier aanbieden en wil beginnen met banaan omdat dat lekker zacht is

11. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    niet handig he zo'n man die niks hoort s'nachts!

leuk mamsie, bezig voor de 2e! Spannend weer.

ik ben voor het eerst weer ongi geworden! Echt lang geleden,. komt door de BV denk,. had van mij nog wel weg mogen blijven!

12. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Zit er aan te denken een nieuw matrasje te kopen. Vind dat hij erg indeukt.
    Ik heb zo'n wagentje. Heeft mn zus voor hem gekocht voor sinterklaas bij de wibra ofzo.
    Wij zijn wel een beetje van het houten speelgoed op het moment.
    Het spul met alle geluidjes enzo is niet zo ons ding.
    Alhoewel duplo is ook leuk en niet van hout. Spreek mezelf weer lekker tegen ;)
    Hopelijk was zn spuitbroek vanwege al zn tanden die nu moeten doorbreken zodat hij weer goed kan gaan slapen :) hahaha hoezo miss ongeduld.

Hij is trouwens zo'n grappenmaker. Zit ie net bij Steven op schoot roep ik hem een paar keer reageert ie niet. Blijft strak vooruit kijken maar je ziet de glimlach op zn gezicht verschijnen. Uiteindelijk schiet hij in een deuk en kijkt hij me aan. Kleine ondeugd. Zal nog wat worden als hij ouder is!

13. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Nu pas ezzie? lucky girl!

Ach eigenlijk vind ik het niet zo erg dat ik het al zo snel weer werd. Anders had ik er waarschijnlijk 1 miljoen testen tegenaan gegooid.

14. Eylem25

Eylem25 Lid

1 jun 2007
    13
    0
    0
    Wat leuk al die verhalen van jullie kinderen, mijn dochterje is dus net zo oud als jullie kinderen en ook een echte ondeugd maar ontzettend lui.
    kruipen doet ze niet ,ze doet meer kontschuiven ha ha ! aangezien wij tegels hebben is dat dus goed te doen voor haar.
    De laatste tijd heeft ze wel ontzettend last van verlatings angsten, zodra ik of mijn man weg loopt gaat ze hard huilen, zodra we er weer zijn is het weer goed.
    Dus mijn oplossing is haar overal meenemen want mevrouw kan heel hard huilen, zo hard dat ik er vaak van schrik.

15. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    welkom Eylem!

OOk uit Turkije zie ik. Woon je daar al lang?

16. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    hallo,

welkom eylem :)

bij dimphy was ik de tweede maand zwanger. dus wel snel.
    ik heb goede moed. maar is wel weer even een terleurstelling :( , je bent er zo mee bezig.
    nu pas weer :evil: ezzie, kan me voorstellen dat je het liever niet bent. ;) ik ben er nu zo ziek van, jij dan?

he bah chacha, gebroken nachten breken je echt op.
    dimphy werd ook heel lang snachts wakker en mijn man hoort haar niet.
    hij komt uit een gezin van 13 en daar huilde er altijd wel 1.
    kun je overdag nog wel wat bij slapen?

oohh ja, die donorshow..... :( ja, weet het ook niet.
    heb van de week dossier 2300 gezien over die moorden op scholen......ppppffffff echt wel heavy.

ga eens opruimen (visite gehad) en dan duik in mijn bed in.

weltrusten

17. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik duim vvoor je dat het snel raak is mamsie.

Ik ben weer aan de pil, scheelt weer mesntruatiepijn!

13 kinderen?! Echte achterhoeker?

De donor show was nep. Was wel enigzins te verwachten. Ze hebben wel bereikt wat bereikt moest worden en dat is aandacht voor het donorschap. Vind het een goed iets dat daar in ieder geval aandacht voor is nu.

Denk dat ik ook zo naar bed ga, anders is het ook maar zo eenzaam tegen mn scherm l*llen ;)

18. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ik ben er nog! :D

welkom eylem, misschien kunnen jullie een meeting doen in turkije ;)

pinguin: leuke foto!

heb het eigenlijk nog een beetje te druk om naar mijn bed te gaan, trusten in ieder geval vor degene die al gaan...

19. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Nog ff onder de aandacht brengen ;)

Welkom Eylem...leuk dat je mee komt kletsen. Wie weet kun je wel meeten met Gulay ;)

Jeee ezzie nu pas ongi...lekker dat het zo lang heeft geduurd, alleen nu moet je er weer aan geloven he?

Mamsie, ik kan overdag eigenlijk niet bijslapen, heb gister en vandaag gewerkt, ik moet eigenlijk 's avonds op tijd naar bed gaan, maar dan ben ik ook blij dat ik wat tijd voor mezelf en voor René heb
    Er zijn dus meer mannen die er dwars door heen slapen?

Die donorshow dus nep...tja was een beetje te verwachten

20. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    had er totaal overheen gelezen. :oops:
    Quinn krijgt nog steeds alleen maar boter op brood en dat vind hij prima! En ik ook. Geen geklieder en gedoe.

Rijpe bananen waren beter geloof ik. Ik geen in ieder geval altijd rijpe bananen.
    Quinn eheft laatst ook een ovenfrietje gehad, Wij geven hem best veel uit zn knuistje, soepstengels, fruit, korstjes brood.

Hoe is het eigenlijk met de lactulose? Krijgt lynn dat nog steeds.

Nu ga ik echt mn bed in.

Trusten meisjes
    xxx

Deel Deze Pagina