Haha maakt niet uit hoor pinguin...ik dacht..post het gewoon nog een keer Thnx voor je antwoord. Lynn neemt het ook gewoon alleen met boter. Maar ik vind het zo kaal Nog steeds lactulose hier. Ik moet van René de adviezen van de dokter opvolgen (ben soms wat eigenwijs ). Dat is dus 3 weken lang 5 ml, en dan 2 weken 2,5 We zitten er nu 3 weken aan. Maar het gaat erg goed met de lactulose. Geen problemen meer. Maar ooit moeten we toch weer zonder Slaap lekker!
hey eylem..welkom hier.. Ik zag je in een andere topic en had je een pm gestuurd..hehe maar nu zit je bij de september mama's wat een toeval Waar woon je in turkije? hehe meiden..een meeting zit er niet zo snel in..de afstanden in turkije zijn zeer groot..hoogstwaarschijnlijk woont ze minstens 15 uur van mij vandaan
oh mamsie wat leuk je gaat voor een tweede.. Nou meiden dan hadden we het toch mis.. Geen mir..geen chacha..maar mamsie!
hahahaha Gulay inderdaad! Was Eslem alweer zo vroeg wakker dat je er zo vroeg bij bent Gulay? Trouwens misschien woont Eylem wel bij je om de hoek You never know! Hier een goede nacht, want meneer heeft doorgeslapen. Om 6 uur werd hij wakker en is ie nog even tegen mij aangekropen, maar er toch maar uitgegaan. Duik straks als Steven er uit is nog wel even terug. Wel lekker dat ik er helemaal niet uit beng eweest vancht en Steven ook niet. Ik ga een kop koffie zetten, en Quinn uit de bloempot trekken fijne dag
het is hier een uur later he Eslem was 7 uur wakker.. haha ja het kan altijd..maar ik denk het niet..
pinquin; die quinn is wel een grappen maker he! hihi, gewoon voor zich uit blijven kijken maar het ondertussen wel horen! spookje. mamsie; heb gelukkig totaal geen last van mn maar ook nooit echt gehad, dus da's wel fijn. chacha; mijn vent slaapt ook dwars door alles heen hoor,. zelfs als marno tussen ons ligt voor de borst en hij huilt dan nog hoort ie niks,. echt wel beetje frustrerend af en toe. Gister langs de kermis geweest hier in het dorp,. er was zo'n ding dat hard ronddraait, heb ik even bij staan kijken met marno,. zo, hij keek zn ogen uit! en hij probeerde dat ding echt te volgen want z'n oogjes gingen ook heel snel van links naar rechts, erg grappig. Vandaag weer een mooie dag, ze hebben bij de dierenwinkel de fotograaf op bezoek,. kan je met je dier op de foto,. zit er aan te denken om dat te doen met Marno,. leuk voor vaderdag, maar het is vaak zo druk, dus ik kijk nog ff.
Goedemorgen allemaal, Iedereen weer lekker vroeg op voor de zaterdag. Thijmen werd ook al erg vroeg wakker maar ik ben lekker even blijven liggen en hij is toen gelukkig weer in slaap gevallen tot half 9. En als Thijmen wakker is gaat hij niet huilen maar brabbelen dus dan val ik toch snel weer in slaap. En 7 uur of helf 9 maakt toch een verschil. Gaan jullie nog iets leuks doen in het weekend?
Het is weer weekend Hier 2x vannacht wakker geworden, het gaat weer de goede kant op (al weet ik dat dat niks zegt) Ezzie wat leuk de kermis. Die komt hier in augustus. Wil ik ook een kijkje nemen met Lynn. Leuk om een foto te maken (maar wees voorbereid...duuuuuuur) Zeker omdat je meestal meer foto's wil nemen Wat lekker dat Quinn en Thijmen zo lekker hebben geslapen. Ik ga wat doen, tot later XXX
Oja iemand een juridische achtergrond? Ik heb gister mijn bekeuring binnen gekregen voor parkeren en niet betalen, pleegdatum: 18 DECEMBER Geldt er geen verjaringstermijn? Vind het zo oneerlijk dat ik m nu pas krijg....was al helemaal blij dat ze me vergeten waren. Wil bezwaar aantekenen, maar weet niet of ik eigenlijk wel in mijn recht sta.
meiden, ik ga jullie verlaten, ou ja voor twee weken langer houd ik het ok niet vol! niet teveel schrijven en ik zal jullie vreselijk missen tot gauw!
chacha wat vervelend dat ze twee keer wakker is geworden vannacht. Gaat ze dan ook echt huilen of gaat ze dan ook liggen brabbelen? Heb je ook een idee hoe dat komt dat ze wakker word? foto update
niek; FIJNE VAKANTIE! geniet ervan! chacha; he bah, bekeuring, vervelend zeg,. volgens mij kan dat nog gewoon hoor, van zo lang geleden, helaas,. maar er staat me ook iets van bij van max 6 mnd, maar dat weet ik niet zeker, veel heb je dus niet aan me,. toch maar niet naar de fotograaf gegaan,. het is al warm en die hond van ons kan daar niet zo goed tegen,. doe ik hem geen plezier mee,. en wat je zegt, kost toch ook weer geld straks! lekker thuis genieten van het mooie weer,. Marno heeft trouwens al een paar blauwe plekken op zn gezicht,. gaat op zn vader lijken vroeger,. die zat ook altijd onder,. dat is wel het nadeel van dat ze gaan staan enzo hoor! Hij trekt zich nu ook op aan de tafel en bank,.
Goedemorgen meiden, Wat een vroege vogels hier! Fijn dat jullie een wat betere/lekkere nacht gehad hebben. Bij ons was het deze keer een *&@ nacht. Helena heeft/had sinds donderdag hoge koorts. 39,5 Wat een kacheltje zeg! Donderdagnacht heeft ze doorgeslapen, vrijdag bij de oppas veel geslapen, maar vannacht was het bal.. Huilen, huilen huilen. Poeh... Vanmorgen was de koorts gelukkig weg! Ze tijgert nu de hele kamer weer door! Wat is dat naar zeg een ziek kindje! Vannavond gaan we samen barbequen en proefkamperen in de tuin met de tent. We hebben een 3persoonstentje waar we altijd met z'n 2en ruim in sliepen. Nu hebben we voor Helena een campingbedje gekocht (een lichtgewicht met zo;n opblaasbaarmatje erin) en moeten we eens uitproberen of ze er in slaapt en of wij ook nog een oog dicht doen. Ben benieuwd. Verder vanmiddag nog even naar het huis van mijn tante om te kijken hoe het er ook alweer uit ziet. Daarna wordt het ontmanteld. Ik ben trouwens ook pas twee keer ongesteld geweest. Wel weer balen dat het weer begonnen is he! Niek, fijne vakantie! Oja, wat een geweldige foto's van iedereen zeg! Wat een stoere kinders hebben we al! Goed, ga nog een bakkie doen. Tot later
Auw, gisteren dus weer een zenuw behandeling en nu is de pijn na genoeg weg. Heb wel een dikke wang. 3 spuiten heb ik gehad en nog voelde ik het. Pfff. Heb nu last van een stijve kaak, maar de echte pijn is gelukkig weg. Niek fijne vakantie. Ik zal je missen. Veel plezier. Jean is naar rally en ik ben helemaal alleen. Boehoe. Hij gaat maandag weer werken. Wat zal het stil zijn in huis. Ik ga naar mijn moeder fietsen. Met kind en hond. Misschien tot later meiden. Lynn krijgt trouwens ook alleen boter op haar brood. Ze drinkt ook alleen water. Verder geen zoetigheid. Ze weet nog niet wat ze mist, dus.... Nou doei doei
Zo daar ben ik weer. Juud Fiets ze. Narcissen, Helena ziek? Alleen koorts of ook verkouden? Wat leuk dat jullie gaan proef kamperen in eigen tuin! Kan je hondje niet tegen warmte ezzie? Is ook niks voor die beestjes he? En Marno onder de blauwe plekken? Is dat van het vallen dan? Of stoot hij zich elke keer? Nokinee, het zit tussen huilen en gillen in als ze 's nachts wakker wordt. Ik heb geen idee waarom. Als ik er ben geweest is het ook weer goed. Net naar het winkelcentrum geweest, de eenkennigheid is nog echt niet over Zo gaan we de grote boodschappen doen. Morgen gaan we misschien zwemmen of naar mijn schoonouders. Het 1e is leuker. Maar we moeten eigenlijk ook naar mijn schoonouders. Dilemma Mir laat zich hier echt niet zien he?
hoi! Niek fijne vakantie als je het nog leest! Lekker genieten he? Ik ging weer even spieken hier.. ik weet niet wat me overkomt, want Tijn slaapt nu al meer dan 2 uur... Maar hij is vanorgen ook niet meer naar bed geweest.. zal dat het zijn? ik ben nu bezig met een heel onzinnig deel van een van mijn opdrachten.. samenvattingen maken van artikelen... Ik ga zo even bijlezen, als Tijn het nog even volhoud. Ik ben net wel even wezen kijken maar nog steeds in een diepe slaap Chacha, ik herken het van snachts wakker worden, beetje huilerig gillen en als je bent geweest is het klaar. Vannacht stak hij ook echt zn armpjes naar mij uit, maar toen hij mijn gezicht tegen zijn gezichtje voelde was het ok en sliep hij gelijk weer... ik denk toch echt dat het iets van verlatingsangst is of zo? Daar hou ik het maar op. De ene keer komt ie vaker dan de andere keer. Ik hoop dat Lynn er snel mee ophoudt want het is echt vermoeiend he? ahh... ja ik had het kunnen weten.. Tijn wakker! Nou tot later weer!
Mir je moet dat soort dingen ook niet opschrijven, dat Tijntje lekker slaapt. Daarom zeg ik nu ook niet wat Lynn aan het doen is Schiet je al lekker op met je opdracht?
chacha ik ben een beetje stom geweest. We zijn vanmiddag in zwollywood geweest maar had jouw nummer niet bij me Wel leuk weer Zwolle. Was te lang geleden. Heerlijk terrasje aan het water gepakt. Was leuk geweest elkaar even te zien. Balen van je bekeuring trouwens. Ga ff wachten op ons pizzatje. Heb trek! tot later meiden
Stom,stom,stom Pinguin #-o Jullie waren zeker welkom geweest. Gezellig juist. Ik had vandaag toch niet heel veel bijzonders te doen. Waar ben je geweest aan het water? Joe Champ? Beugeltje? Verder nog iets in Zwolle gedaan?