We zaten bij het beugeltje geloof ik, vlak bij de Librije. We waren onderweg naar Apeldoorn en besltoen door te rijden naar Zwolle. HEb daar schoenen gekocht die door mijn arts die mijn rug steeds behandelt waren aangeraden. HArdstikke duur en een beetje lomp maar ik lijk ineens niet zwanger meer! Zijn voor de rest lekker door de stad gewandeld. Vanmiddag in Zutphen bij een winkeltje houten speelgoed voor quinn gekocht. Erg leuk maar geeeeeeeeeeeeeeeez wat schrokken we van de prijs. Niet normaal gewoon. Maar too much in shock om het niet te doen. Volgende keer maar eens op marktplaats kijken ofzo. Hij is er trouwens wel heel blij mee. Het is een auto waar achterop zon ding zit met verschillende figuurtjes waar hij blokjes in kan doen. Moet zeggen dat Zutphen -Zwolle goed te doen was. Is weer eens wat anders dan Arnhem. Vanochtend heeft ons manneke trouwens zoveel geslapen dat ik hem toen hij wakker werd maar een papfles heb gegeven ipv van zn fruithap. Eigenlijk de rest van de dag goed gegeten enzo. En hij begint de wat grovere potjes goed te eten. Vooral die van de AH huismerk en Zonnature trouwens. Denk dat ik zo bij Steef op de bank kruip en een filmpje ga kijken . Fijne avond meiden.
Het beugeltje zit idd dichtbij de Librije. Gezellig zeg! Leuk dat je in mijn hometown bent geweest. Zutphen - Zwolle is zeker goed te doen. Ik kies ook wel eens voor de toeristische route...over de dijk. Erg mooi, maar je bent langer onderweg. Lekker dat hij zoveel heeft geslapen en zo goed heeft gegeten. Hier ook een dametje wat goed heeft gegeten. Ook een 8 maanden potje, maar dan van de kruidvat. Spaghetti, het ging behoorlijk goed met al die sliertjes. Alleen voor het naar bed gaan, had ze pukkeltjes op haar wangen Tot nu wijt ik het aan de warme dag vandaag en het warme badje. Maar de volgende keer ga ik het goed in de gaten houden. Leuk dat houten speelgoed. Alleen waarom moet het nou weer zo duur zijn he? Ik ga ook kastje kijken Fijne avond Pinguin. (en waar is iedereen eigenlijk gebleven?)
Denk dat iedereen aan het barbeknoeien is, of misschien hebben ze gewoon een sociaal leven Quinn zat ook onder de uitslag Duidelijk van de warmte.
hallo! Is iedereen sociaal aan het doen ofzo? Lynn vandaag honger? Denk je dat die pukkeltjes dus misschien van de spaghetti komt? Wat zou er dan in kunnen zitten waar ze niet tegen kan? Pinguin, lekker op stap geweest? Nou beter zulke goede schoenen! ook al zijn ze misschien niet zo modieus dan.. maar als je er zoveel beter op loopt zou ik het ook wel weten! Lekker joh, dat je gelijk het verschil merkt! Ja, houten speelgoed is megaduur... maar wel errug leuk... Ik ben toen op zo'n bibbejanparty geweest bij Juud, dat was echt geweldig.. maar als ik los ga slaan ben ik echt failliet.. Quinn ook een slaapdag? Quinn gaat echt weer beter eten he? Op hoeveel flessen zit je nu? Of heb je dat al verteld dat ik het niet gelezen heb... Tijn trekt zich helemaal op aan de box tot staan en dan ploefff zakt ie weer terug. Hij doet het vooral bij mijn schoonouders in de box. Di hebben zo'n ouderwetse box met van die balletjes die draaien bovenin. Dat is echt een stimulans! Hij probeert zich de hele tijd aan de spijlen op te trekken en op een gegeven moment mét resultaat. Getver Juud.. al die tandartsbezoeken nou ik ga zo dan maar eens mn bedje opzoeken. Morgen gaan we naar mijn oma toe, ze is 83 geworden. Het is een hele rit.. daar zie ik wel tegenop zeg... maar ok...
ah Mir alweer een flinke reis morgen! Leuk dat Tijn zich al zo optrekt. Quinn doet dat aan mn handen maar verder niet, maar hij zit ook weinig in de box. Gelukkig eet hij weer goed, maar hij krijgt nu nog maar 2 flessen. Die laatste fles wil hij niet dus daar krijgt hij of frutapura, een half banaantje of sojayoghurt voor. Lijkt hardstikke goed te gaan. Vanmiddag heb ike en extra papfles gegeven omdat hij vanochtend maar 150 had gedronken. Vanmiddag had hij er 180. Toch wat prettiger op deze manier. Misschien doe ik het morgen ook wel zo. Mijn vader viert morgen zijn verjaardag en Quinn en public zijn fles is niet zo'n succes meestal. Gelukkig heoven we niet heel ver te rijden. Ik ga mn bedje in. Hebben net transamerica gekeken. Best mooie film eigenlijk. trusten!
veel plezier morgen Pinguin! Lekker trouwens dat die 2 flessen zo goed gaan. Dan drinkt hij tenminste effectief. Welterusten!
precies, liever dat hij er 2 zo goed als op drinkt dan 2 van de 3 waar hij mee klooit. trusten Mir! Jij ook een fijne dag morgen! xxx
Mir het enige waar Lynn op zou kunnen reageren is varkensvlees. Tomaat heeft ze al veel vaker gehad, dus dat kan het niet zijn. Maar ze heeft verder nergens last van...geen gekots of buikkramp. Dus misschien toch de warmte? Het ziet er ook uit als puistjes/warmte-uitslag. Lijkt iig niet op eczeem. Is Tijn zich aan het optrekken? Wat gaat dat mannetje hard. Lynn zit ook maar weinig in de box. Misschien ga ik het activitycentre maar weer boven in de box hangen Succes met de rit morgen en gefeliciteerd met je oma. Pinguin gefeliciteerd met je vader. Ook veel plezier morgen, hopelijk wil Quinn een beetje drinken met alle drukte. En anders misschien een rustig kamertje opzoeken? Fijne nacht allemaal
pffffffffffffffffff t was vanacht weer helemaal mis Begin t toch wel goed zat te worden. Hij was al weer vroeg wakker en steef is met hem opgestaan maar hoorde hem de hele tijd alleen maar jengelen. Toen ik eruit ging ging meneer zn bedje al weer in. Wel grappig toen ik hem om half 7 bij ons in bed nam tijgerde hij naar zn pappa toe, ging op zn rug tikken, aan zn haar zitten en toen lekker tegen hem aan liggen. Chacha wanneer ga jij trouwens soja toevoegen bij Lynn? Ik twijfel nog steeds bij QUinn of hij er toch niet een bepaalde intolerantie voor heeft. HEt is uitproberen. Hij vindt het in ieder geval heel lekker dus dat scheelt alweer. Ik denk dat ik een lekker warm bad ga nemen. fijne dag meiden xx
Pinguin kan me voorstellen dat je het goed zat begint te worden. Vermoeiend he? Heb je nog wel het idee dat hij moe is of is hij gewoon klaar met z'n slaapje? Hier vannacht ook 2x. René blijft roerloos liggen Soja kan volgens de diëtiste vanaf 9 maand geïntroduceerd worden. Ik heb dinsdag (of is het woensdag ?) een afspraak. En dan moet ik het introduceren
Dat vroeg wakker worden vind ik nog niet zo erg, als ik er maar niet zo vaak uit hoef snachts. Vanacht heeft hij zeker een keer of 6 liggen huilen als het al niet vaker was. Het erge is dat hij in slaap is maar wel ligt te huilen. Overdag lijkt hij veel rustiger te slapen gek he. Ik heb volgende week een telefonisch consult met mijn nieuwe dietiste. BEn super sjagie
Gezellig, nog zo'n 1 René ook al. Slaaptekort is niet bevordelijk voor je humeur. Pinguin doe rustig aan meid en later anders Steef ff voor Quinn zorgen en kruip je nest in. Grijze lucht hier....ik ben benieuwd of de zon nog gaat schijnen
moet straks naar de verjaardag van mn pappa Zit op marktplaats naar houten speelgoed te kijken. NOg steeds erg duur maar wel iets heel leuks gezien. Nou ja nog 3 maandjes is ie jarig, mijn kleine bink. Ik schop Steven er gewoon uit, nee hoor maar zeg wel steeeheeef wil jij nu gaan.
Als ik het rené vraag, zegt hij ja, maar slaapt vervolgens gewoon verder. De buggy was....schrik niet...159 euro
ja best prijzig he. Maar volgens mij is de koelstra ook best prijzig. Ga eens kijken of ik online het een en ander kan vinden. Bijkieskeurig kan je geen buggy's vergelijken. raar toch!
pinquin, krijg je een nieuwe dietiste? Hoe gaat het eigenlijk met afvallen? hier gaat alles lekker eigenlijk,. Naar een motordag geweest,. hoop lawaai natuurlijk, Marno keek z'n ogen uit,. was gelukkig niet bang. Hij gaat nu echt overal aan staan,... tafel, bank, aan de box als ie eruit is,. (of had ik dat al gezegd,...) leuk hoor,. Omdat ie nu hele potjes fruit en groente eet (en dat best wel aantikt wat prijs betreft) ben ik aan de slag gegaan in de keuken voor een eigen gemaakt prakkie,. aardappel met broccoli en wortel,. nou, hij smulde ervan! (toch nog iemand die mijn kookkunsten waardeert!) Van de week als ik tijd heb ga ik wat maken uit het baby kookboek,. heb dat ding niet voor niets besteld natuurlijk.