Juud, leuk samen wonen! wat een schatje die Lynn.. ik voel me zo stom! vanmorgen was onze poes ons weer te slim af en is ze weer buiten de tuin gegaan. alleen nu hebben we haar nog steeds niet en maak me vreselijke zorgen. een half uur geleden hoorde we gillende banden een blok naast ons en zagen we hoe een donkere kat net niet onder de auto kwam. ik ben er heen gerend, maar niets gevonden, zucht. ik had ook de poorten open gedaan, zodat ze makkelijker terug kon, was aleen vergeten het konijnenhok dicht te doen ik kwam de tuin in en zag een vrouw bijna de auto in stappen met mijn konijn die aan de overkant liep. gelukkig hebben we hem terug, nu minou nog...
Och Niek dat gaat lekker bij jullie Hebben de huisdieren de weglooperitus? Is Minou al terug? Ezzie laat jij Marno ook gewoon op de buik liggen? Nou we weten onze vliegtijden: 05.30 heen 19.10 (portugese tijd) terug Hmmm het kon beter Net bij mijn ouders geweest, kindjes van mijn broer waren er ook. Die zijn zo lief met Lynn, gingen haar elke keer lekkere dingen voeren en haar speelgoedjes oppakken....zo vertederend
jee niek wat vervelend, minou weg, vaak komen ze wel terug als ze honger hebben. Als het de eerste keer is dat ze echt buiten de tuin komt heeft ze het misschien nog even erg druk met alles ontdekken,.. hebben jullie de tuin afgesloten dat ze er normaal in blijft ofzo? gelukkig zit het konijn wel weer veilig in zn hok! chacha, ik laat marno gewoon op zn buik slapen hoor, al heel lang, hij rolt er zelf naar toe en ik kan ook niet zien wat ie snachts doet. Dus lekker laten liggen. hmm, de vliegtijden kunnen idd beter,.. maar ja, je doet er weinig aan, er het beste van maken.. Net even naar het strandje hier in de buurt geweest. vind marno helemaal geweldig, heerlijk dat zand tussen zn handen laten gaan en natuurlijk ook even proeven. Als een dolle naar het water kruipen maar helaas, dat ging niet, had gewoon zn kleren aan. moet het ff kwijt hoor, mn man is de sleutels van de boot kwijt,.. wilde gaan varen maar dat ging dus even niet door! werkelijk geen idee waar ze kunnen zijn, overal gezocht, ook op het politie bureau gekeken. Echt balen dit,. nou hebben we nog een reserve sleutel maar hij ligt ook op slot, hadden we net nieuw gekocht en raad eens waar de reserve sleutel van het slot aan hangt, ...juist aan de verdwenen sleutel bos! ook hing er een sleutel aan van de slagboom,.. podver,.. hij heeft nog klein beetje hoop dat ze ergens liggen op een stomme plek maar we hebben toch echt overal al gekeken,..
Is de kat al terug Niek? Vervelend joh! Hopelijk komt ze idd als ze honger heeft weer opdagen. Ezzie; balen dat die sleutel kwijt is zeg! Zou wel fijn zijn als hij gewoon op een stom plekje ligt ja. Nikki ligt ook al een tijd op haar buik met slapen. Ik vond het in het begin ook eng, maar het gaat hartstikke goed. Ze wil nu niet gaan slapen; we zijn allebe al een paar keer naar boven geeest om te kijken of ze niet gepoept of gespuugd had, maar nee. Ik hoop dat ze zo wel lekker in slaap valt.
sleutels nog niet gevonden, hij is nu aan het kijken of ie er nog wel ligt, gats, moet er niet aan denken zeg dat ie weg is,.. hoop dat als ie ergens verloren is iemand zo aardig is om de sleutels naar het politie bureau te brengen.... al een teken van minou? hier nog een monstertje dat niet wil slapen, hij is niet aan het huilen maar hoor hem af en toe. Vond het ook eng iin het begin op de buik, maar ja, overdag kan je ze wel leuk terug leggen maar snachts gaat dat natuurlijk niet,. komt er nog wat leuks op tv vnvnd of word het weer kletsen hier?
nog geen teken van minou, kan alleen maar huilen en aan het ergste denken. ik heb haar al vanaf 4 weken en haar broer is erg onrustig. we zijn de hele dag al aan het zoeken en hebben haar als vermist opgegeven.
Hey meisjes, Ben ik weer. Heerlijke vakantie gehad! Eerst een paar daagjes met zn drietjes en daarna een week met vrienden van ons met hun dohcter van een jaar. Erg leuk! Erg leuke omgeving waar we zaten en hebben heerlijk weer gehad. Het gevolg hiervan is dat ik eruit zie als een aardbei door een behoorlijke heftige zonneallergie aanval. Ach ja... gaat ook weer over. Quinn heeft het geweldig gedaan! De eerste paar dagen had hij alleen erg last van een buikvirusje ofzo. Zo ontzettende diaree en heel veel buikkrampen snachts. Echt gillen! ( lekker als je in een hotel overnacht) En op een gegeven moment zijn we maar gelijk een flesje gaan maken en dat hielp. De nachten zijn hier ook nog erg onrustig. Hij kwijlt ook enorm en zie boven twee tandjes zitten maar die zijn nog niet door. Wordt ook wel een beetje tijd want meneer heeft er nog maar 4. Denk dat mn kereltje door die 5 dagen diaree wel wat is afgevallen. Hij heeft tijdens de vakantie ook geen brood gehad en ook met yoghurtjes heb ik voorzichtig aan gedaan ivm zn buikje. Voor de rest was hij heerlijk. Hij heeft heerlijk met zn kleine vriendinnetje gespeeld. Veel kusjes gegeven. Samen gezwommen, gedanst. Vandaag in 1 ruk teruggereden en pas het laatste half uurtje werd hij jengelig. Merk trouwens wel dat ik een erg makkelijk kindje heb! (behalve het wakker worden snachts ) Heb trouwens koekjes ontdekt zonder koemelk en eiwit van LU! Noddy's. Hij vind ze heerlijk. Juud dank je wel voor je lieve berichtje! succes met de operatie! Marline fijn dat je een datum hebt voor de operatie! Mir lekker dat je genoten hebt op vakantie! Chacha ik vind Quinn ook zo in bed. Hij slaapt al heel lang op zn buik trouwens. Lekker zo snel naar Portugal! Ezzie zijn de sleutels al gevonden? Ik kan heel slecht tegen dat soort dingen! Niek is de poes al terug? Mijn kat is wel eens 10 dagen weggeweest, maar ook weer teruggekomen. Hoop dat je dr gauw weer vind! Blup heb je nog last van het spiraaltje of is de kramp al over? Mamsie fijn dat je het hartje al hebt gehoord. Moet je maandag weer beginnen NikkiF? Werk ze! Heb trouwens tijdens mijn vakantie gewoon gesnoept en gedaan. Vind dat dat best eens mag. Was geen gram aangekomen!, Sterker nog was een halve kilo afgevallen! Hebben veel gelopen en veel steden bekeken! Daar zal het wel door komen. Ik duik mn bedje zo eens in, eerst nog een beetje hier rond neuzen. Mir ben je al ver in HP? Vind hem zoooooooooooooo spannend!
niek; dikke knuf voor je, geef de moed nog niet op.... misschien is ze druk met vogeltjes vangen... hier wel een lichtpuntje,... \/ de sleutels zijn terecht! manlief heeft de hele berm nog afgezocht, ligt thuis te balen op de bank en opeens staat ie op, loopt naar de kast, pakt Marno zn rugzak, en tadaaaa,. sleutels! Hij had hem donderdag opgehaald van het kdv en toen ie thuis kwam stopte hij van alles in zn tas, zo ook de sleutels,.. eind goed al goed,...
pinquin gezellig dat je er weer bent! Fijn dat alles zo goed is gegaan, jammer van het buikgriepje, eet hij nu wel weer goed ? Was hij ook blij om weer thuis te zijn of merkte je daar niks van. Ook nog steeds 4 tandjes ,.. hier ook,. ze komen er aan, maar dat zeg ik al weken,.. in elk geval een hoop gekwijl. Super een halve kilo kwijt, en dat terwijl je gesnoept hebt, wat wil je nog meer! Jezelf af en toe verwennen moet kunnen hoor.
Nou gelukkig maar Ezzie! wat sneu Niek! Hopelijk is het toch niet zo en komt poesie weer lekker terug bij jullie! Pinguin; leuk dat je er weer bent! Klinkt als een heerlijke vakantie, maar wel sneu voor jouw zonneallergie en Quin z'n buikgriepje. Heb je weleens utrizon korreltjes gebruikt voor je zonneallergie? Helpt bij mij erg goed. Krampen zijn helemaal over; lief dat je het vraagt.
Hihi Ezzie begrijp ik nou dat Marno de sleutels had verstopt? Pinquin leuk dat je er weer bent. Wat sneu voor je mannetje dat ie een buikgriepje had en dat nog wel op vakantie. Niek ik hoop dat Minou snel weer naar huis gaat. Grappig wij hadden vroeger ook een kat die minou heette. Jeetje wat een tijden Chacha. Vlieg je dan ook nog eens vanaf Schiphol? Volgens mij hebben wij vergelijkbare tijden wannner wij in Oktober weg gaan. Ik zou ook een beetje huiverig zijn hoor als ik Seán opeens op zijn buik zou vinden. Juud spannend samenwonen! Hihi leuk ik zou ook de hele boel veranderen ongeacht hoe leuk het er ook uit ziet. Nikki woon je in welk deel van NL woon je dat de scholen alweer beginnen? Hier een heel vrolijk mannetje totdat ie na zijn 2e slaapje wakker werd. Huilen, huilen, huilen .. ik denk dat ie pijnscheuten heeft. Zijn laatste fles dronk ie ook niet maar hij ging zonder problemen slapen. Nou ja we merken het wel.. Mir zit je weer in de tuin fikkie te stoken?
hoi! Pinguin, welkom weer terug! Alleen Narcissen is nog op vakantie he? Lekekr dat jullie hebben genoten van de vakantie. Balen van je zonneallergie. Ik heb er ook een tijdje last van gehad. Een keer zo behoorlijk dat ik helemaal gek werd van de jeuk, overal rode bultjes.. dat was echt vreselijk. Ik kon op een gegeven moment alleen maar natte shirts aan dat wat verlichting gaf. Ik heb het nu al een tijd niet meer, alleen nog een beetje op mijn borst. Sneu dat Quinn een buikvirusje had gelukkig was het snel over en heeft ie van de rest van de vakantie wel kunnen genieten. lekker joh dat Quinn zo'n makkelijk kindje is. Hoe ging het dan met uiteten? Zat hij dan rustig in zn buggy te koekeloeren? Ik vond het drama met Tijn en werd er super nerveus van...behalve als hij in een kinderstoeltje kon, dan hielt hij het wat langer uit. Tijn is jammer genoeg snel verveeld en zet het dan op een krijsen (pure boosheid om stil te moeten zitten) Is Minou nog niet terecht? Ik snap je bezorgdheid, vooral omdat ze nooit buiten komt. Ik hoop dat ze gewoon haar buikje lekker heeft rondgegeten met een vogeltje of muisje of zo en straks weer aan komt dartelen. Deborha weer lekker gaan slapen vanavond? De rest van de beebs niet zo te lezen? Tijn was vanavond totallos, heeft weinig geslapen vanmiddag, dus ik heb hem gelukkig niet meer gehoord vanavond. Wij hebben lekker geberbecued en we zitten nu uit te buiken. Chacha, het gaat de goede kant op he? Lynn steeds een keer minder vaak wakker. Tijn ligt trouwens ook altijd op zn buik te slapen en ik vond het ook engig, nog steeds wel een beete. maar nu draai ik hem niet meer om en laat hem zo liggen. Als ik hem omdraai, wordt hij boos wakker en als hij dan weer in gaat slapen rolt hij hup weer op zn buik, dus tja, laat dan ook maar. Het is ook niet meer gevaarlijk nu hoor! Jee wat een vliegtijden vooral heen.. en dan moet je er ook nog eens een paar uur van te voren zijn... misschien slaapt Lynn eerst wel lekker in de buggy, alhoewel ik nu zit te bedenken dat die natuurlijk met de bagage mee moet... Schiet nu op he? Bijna vakantie! Ezzie, wat een verhaal! Gelukkig zijn de sleutels terecht zeg! Wat een gedoe.. Goed zo'n helder moment.. alleen wel een beetje laat haha.. maar ja, beter laat dan niet.. pff.. je zou er niet van kunnen slapen zeg... Slaapt Marno nu ook lekker? wauw.. juud, samenwonen! Heerlijk zeg! Haha.. kan me voorstellen dat je vol plannen zit om het huis eens te herinrichten, dan wordt het ook meer van jouw natuurlijk. Ik hoop dat het allemaal goed geregeld kan worden met je ww enzo.. dat zal wel weer een papieren rompslomp worden.. pff die rot instanties ook altijd.... ieuww.. NikkiF, je vakantie zit er dus bijna al weer op.. gaat toch snel he, ook al heb je lekker lang vakantie gehad. Heerlijk dit weer, morgen wordt het nog warmer he? We zijn dan de hele dag op visite. Gelukkig bij mijn schoonouders, die hebben een grote tuin. Er komt veel familie, dus Tijn wordt wel bezig gehouden, kan ik lekker even van de zon genieten Was ik vandaag ook van plan, maar Tijn wilde niet slapen vanmiddag. Toch wel in de tuin gezeten, maar dan ben je meer bezig met Tijn en kan je niet lekker even harry potter lezen ofzo... Pinguin, ik ben nog maar bij een van de eerste hoofdstukken. Bart heeft hem bijna in een ruk uitgelezen, het gaat dus nog wel spannend worden! Waar ben jij, heb je m al bijna uit?
Ezzie hij was echt HARDSTIKKE blij weer thuis te zijn. Zo leuk om te zien. Samen met mij de auto uitgepakt (steven was eten halen) Quinn heen en weer van de auto naar de voordeur kruipen. Iedere kamer is hij een paar keer in geweest. Beetje vreemd is dat hij opeens erg veel moeite met een bad heeft. Vandaag gilde hij het uit maar hij heeft ook al een tijdje een rare uitslag over zijn beentjes. Het gekke van die buikgriep was dat hij geen koorts had en overdag nergens last van leek te hebben ( behalve sochtends dus, dan waren er 3/4 luiers in een uur, dan een paar uur niets en dan begon het sávonds weer) Fijn trouwens dat de sleutels er weer zijn Ezzie! Kira Quinn eet ook moeilijk brood op het moment. Hij heeft nu een tijdje niet gehad en ben benieuwd hoe hij het nu weer gaat doen. Wat hoeveelheid melk betreft. Quinn drinkt denk ik ook veel, alhoewel ik vind dat hij eigenlijk vrij weinig eet en drinkt op een dag, vooral als de boterham zo moeizaam gaat. Mijn schema is als volgt 7.30 210/7 en 3 schepjes bambix 9.30 potje fruit 12.30-13.30 150/5 en 1 boterham 18.00 potje groente en bakje soya yoghurt 19.00-19.30 150/5 opvolgmelk Tussendoor krijgt hij roosvicee maar daar drinkt hij niet heel veel van tenzij hij van 1 van zn andere flessen iets laat staan. OOk zijn rijstwafels, soepstengels en die Noddy koekjes favoriet. En alles wat mamma eet wil hij ook. ik ga nu echt mn bedje in meiden. trusten!
ooh Mir uit eten als hij in de buggy zit is ook niet zo´n succes gaat hij ook laten horen hoe hard hij kan gillen. EN je kan niet genoeg soepstengels blijven geven, maar goed. De vrienden met wie wij waren, hun dochter gilt om alles , heel hard, constant huilen. Wellicht de leeftijd geen idee, maar met dat kindje kan je niet eens een drankje doen op een terrasje. Gaat ze helemaal over de rooie. Voor de rest is het een scheetje hoor, maar vond het wel een belemmering ,of mag ik dat niet zeggen. Quinn kunnen wij met gemak een dagje mee op stap nemen, hij past zich wel aan. Met dat kindje was dat niet mogelijk. Best moeilijk lijkt me dat. Ook omdat het een stukje gedragsprobleem was volgens mij. Mir wat jij beschrijft zo zie ik er nu uit. Als een aardbei, rode jeukende bultjes, ongeveer overal. Blup heb die pilletjes al wel eens gebruikt. Maar had in Indonesie geen last dus dacht het niet nodig te hebben. nu ga ik echt slapen hihihi trusten!
Ik zou het ook een belemmering vinden hoor, mag je best hier zeggen vind ik. Nikki is gelukkig erg makkelijk met zulke dingen mits ze idd een soepstengel, cracotje of hapje van ons krijgt, haha) Ik wil ook weer harry potter gaan lezen. Weet alleen niet meer precies welke delen ik al gelezen heb.
Slaap lekker Pinguin.. ik reageer toch nog ff op je... Tijn is ook lastig met een drankje drinken.. hij gilt de boel bij elkaar hoor, na een minuut of tien. Het geven van soepstengels klinkt me bekend in de oren Het is echt wel vervelend hoor dat Tijn niet lang gewoon kan zitten in de buggy.... je zit dan echt niet relaxed op een terrasje. Ik hoop dat het snel over is... Getver, nou dan weet ik hoe je je voelt met die zonneallergie Bij mij was het wel weer snel weg toen ik een tijdje geen zon had. HOpelijk is ht bij jou ook snel weg