huh pinguin, hoe zie je de foto? Ik had m net hier gespamd, maar met posten ging iets mis... Nou ja, in iedergeval, Bart heeft Tijn vanavond in de gootsteen geplaatst omdat hij zo met zn eten had geknoeid en nog eens de helft had uitgespuugd, dat we m bijna niet meer durfden op te tillen....
ik zag hem op de homepage van beebiesite en ben zo even op je site gaan kijken. Ben sneller dan je denkt
Gelukkig heeft Lynn lekker geslapen vannacht! Vooral ook omdat ze er al zo vroeg in lag... Hoest nu met Seán, ook geen last meer van de prikjes? Leuk Pinguin, heb je die walker al in huis? Ik wil m ook en vraag m voor Tijn zn verjaardag. Maar hij loopt nu achter zn speelbox aan die over de grond schuift, dus denk dat hij die walker wel erg leuk zou vinden. Misschien koop ik m toch zelf maar. Heb je die van V tech? Tijn heeft vandaag super veel gespuugd. Het wordt de laatste tijd weer meer. Ik ga het er volgende week maar eens over hebben bij het consulatiebureau.. hier verder een mopperig kindje vandaag.. pff.. niet zelf willen spelen en maar gillen en schreeuwen... Ik denk dat ie niet zo lekker is ook.. vanavond werd hij ook wakker en toen ik m oppakte spuugde hij weer wat... Morgen gaat hij bij zn oma logeren en zaterdag ook. Bart en ik hebben zaterdag een vrijgezellenfeestje, ieder apart, maar savonds gaan we wel gezamenlijk stappen. Ik heb er echt zin in! Ik ga nog even harry potter lezen.. t is nu echt wel spannend aan het worden
Mir ik heb die walker nu dik een maand geloof ik. Inderdaad die van Vtech. Ik vind hem geweldig en nog belangrijker Quinn ook. Er achter lopen doet hij soms ook maar dat gaat nog niet vloeiend. Mijn kereltje ligt nu te kletsen in bed. Net was het huilen dus even bij hem geweest. Steven vond he tniet erg want die ziet Quinn deze dagen niet omdat hij al om 7 uur in de trein zit en pas tegen 20.45 terug is. Nu kon hij even knuffelen en troosten. Ik ga ook wat proberen te lezen als mn hoofdpijn het toestaat. Fijn vrijgezellenfeest Mir!
Hier gaat het goed. Afgezien van het feit dat ie niet wil eten is ie erg vrolijk. Nu wil ie zelfs geen LU crackers of ontbijtkoek meer en bij het avondeten wilde ie alleen zijn vleesje. Rare knakker. Het vreemde is dat ie tussendoor ook niet veel trek heeft. Hij drinkt wel goed dus we zien wel. OH en hij KRUIPT \/ ! Ook ons zwaargewicht gaat nu vooruit. Nog wel een beetje onwennig maar het begin is er. Mir leuke foto van Tijn in de gootsteen! Wat een lekker koppie heeft ie toch ook. Veel plezier van het weekend. Dat klinkt gezellig. Pinguin tja dat schiet dan ook niet op. Is het trouwens zo'n open wenteltrap of een dichte? Anders zou je als tijdelijke noodoplossing een paal in de vloer kunnen zetten. Maar ja wel zonde van je vloer natuurlijk. Hier eten we ook altijd om 18:15. Dat trekt ie gelukkig goed tot die tijd. Chacha hoera voor Lynn. Echt lekker zeg. Ik hoop dat ze het vannacht weer doet.
wauwww Seán ook aan het kruipen! Nu wordt het dus echt opletten geblazen! Gelukkig heb je Tim ook nog om mee te helpen opletten Hoofdpijn Pinguin... heel erg irritant.. dan gaat lezen niet al te best. Als ik hoofdpijn heb is het enige wat ik moet doen.. ogen dicht... Slaapt Quinn nu weer lekker?
Hihi wat een leuke foto van Tijn. Blupje kan me voorstellen dat je dan wat angst hebt in de auto. Collega van mij heeft een heftig autoongeluk meegemaakt en die is behoorlijk bang in de auto. Joepie Seán kruipt. Wat leuk! En Seán ook geen zin in eten? Lynn smaakt het ook niet echt. Lynn krijgt ook de walker van Vtech, ben benieuwd wat ze er van vindt. Ik word nou echt niet goed van dat gewandel met haar. Ze zoekt mijn handen en als ik die niet geef word ze heel boos. Pinguin lastig zeg met die trap. En hoe is het met je hoofdpijn? En Quinn weer eens geen zin in drinken? Hopelijk eenmalig. Ik hou hier ook een strak ritme met Lynn aan. Alleen laat Lynn zich niet echt in een ritme stoppen. De ene dag gaat het heel goed, de andere dag niet. Mir Tijn weer zo aan het spugen? Niks geen nieuwe dingen gegeven? Lynn had het ook van de week...echte kots En vanavond was ze direct aan het kruipen na het eten...en dan maakt ze zich druk...duser kwam een tufje tonijnrisotto uit. Maar de melk blijft erin. Misschien niet echt fit? Hij spuugt toch al zo snel als hij zich druk maakt. Hij ziet er in ieder geval vrolijk uit in de wasbak Veel plezier op het vrijgezellenfeest. Lynn was gisteravond om 18.45 wakker geworden en om 19.15 stonden we onder de douche. Daarna is ze snel weer gaan slapen. Oh ja marline gefeliciteerd met je verjaardag!
ja nou idd chacha, nu je het zegt.. tijn heeft vandaag voor het eerst brood met gewone kaas gegeten... zou dat het zijn? Hier altijd echte kots hoor.. maar vanavond zo erg... de bank zat onder en zuuur dat het rook ik hoop dat ik die geur uit de bank heb gekregen.. ik heb er flink op lopen boenen... en Bart en ik hebben ons moeten verkleden... haha Lynn wil alsmaar lopen he? Al een hele tijd toch? Als ze die walker heeft duurt het vast niet lang meer voordat ze echt loopt! Is ze vast daarmee de eerste
Het kan er door komen, maar lijkt me sterk omdat hij ook gewoon smeerkaas eet. Maar ja de enige manier om er achter te komen is het een aantal dagen niet geven, als het spugen op is gehouden dan weer aan te bieden Ha Lynn moet nog een maandje wachten op haar walker.
ach ja dat is het lastigste.. Tijn spuugt altijd wel.. de ene keer meer dan de andere keer, dus is het moeilijk te achterhalen.. Ik denk dat ie niet zo lekker is. Hij had vanavond 37,9. Dat is niet echt hoog, maar toch hoger dan normaal. Ik hoop niet dat ie ziek wordt... net nu we een gezellig weekend voor de boeg hebben zonder Tijn. ha Tijn moet hier ook nog een maand wachten op de walker. Ik krijg m van mn ouders, misschien geven ze m wel eerder.. ik denk dat hij m super vindt. maar ja aan de andere kant is dat ook weer zonde.. ik ga zo slapen.. ben uitgeteld... Tijn heeft ons vandaag goed bezig gehouden. Hopelijk slaapt hij gewoon goed vannacht!
Mir; bij Nikki is het net zo...dan spuugt ze dagen niet en vervolgens is het weer een hele dag prijs. Weet ook nooit zo goed waar het dan aan ligt. Ach, nou ja; m'n huisarts zegt dat het goed is, want anders zou ze te dik worden, dus het kan vast geen kwaad (hmmmm......ben daar npg steeds een beetje kwaad om merk ik wel, hahaha!) Ga ook naar bed.
Weltrusten Mir. Slaap lekker en hopelijk is Tijn weer de oude morgen met een beetje spugerij en niet veel spugerij
Ik heb trouwens een emailadres van pinguin en paddykira gekregen. Als de rest hem ook ff pb't kan ik jullie de datumprikker weer sturen.
ja he, blupje. Bij Nikki is het ook zo he? Ach... ik ga er maar niet mee naar de ha.. straks vertelt ie mij ook dat Tijn te dik is... tssssss nou welterusten blup! hier worden de lichten al uit gedaan... trusten iedereen!
pffff heb nog steeds zo'n hoofdpijn. Had het de hele nacht door. Komt vanuit mn nek. Zo mn docr maar eens bellen of ze me zo snel mogelijk kan behandelen. Quinn had weer een goede nacht ! JOEPIE! Is trouwens ook weer keurig gaan slapen na de knuffels van zn pappa. Nu zit hij aan tafel bij me bumba te lezen. Hij begint in zn nek een beetje krulletjes te krijgen. so cute! Hoe waren jullie nachten? Spugen van Tijn over? Lynn goed geslapen? Gisteren heb ik een deel van de bevallingslijst september 2006 teruggelezen. Wel grappig dat zo terug te lezen eigenlijk. We zijn er nog niet uit met het traphekje, maar we verzinnen er wel wat op. fijne dag meiden!
balen van je hoofdpijn pinquin, maar wel lekker dat Quinn weer door heeft geslapen! ooohhh, leuk krulletjes! ik ben al blij met marno zn pluis haartjes! haha blubje, ik heb je een pb-tje gestuurd, had nog hoop email adressen van iedereen van de vorige keer! leuke foto van tijn trouwens!