September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    goedemorgen!

Lekker dat Quinn weer zo goed slaapt! :D
    Vervelend van je hoofdpijn Pinguin... kan je er voor naar de fysiotherapeut?

Hier een best beroerde nacht. Tijn was veel wakker, of nou ja wakker... huilen in zn slaap en kreunen :( Ik moest aan Quinn denken, dat deed hij laatst toch ook zoveel? Waar had hij toen last van? Of heb je dat niet kunnen achterhalen?
    Hij huilde vannacht behoorlijk vaak, maar zn oogjes waren dicht. Toen ik weer wegging hoorde ik hem zuchten en kreunen agosh.. Om half 6 tussen ons in gelegd en hij was zo onrustig. Net maar een zetpilletje. Hij heeft verder niet echt koorts 37,6, wel wat hoger dan normaal en hij voelt wel warm. Nu is hij even niet aan het mopperen in de box (volgens mij zit ie nu te poepen...)
    Ik wacht de rest van de ochtend even af. Als hij niet veel beter wordt, dan weet ik nog niet of ik hem vandaag naar mijn ouders breng...

Nou ik ga maar even hier wat opruimen... hmm.. en het gemopper begint hier weer...

fijne dag iedereen

2. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Goodmorning meisjes.

Paar daagjes geleden.

\:D/ :whistle: Voor Lynn. Goed zo meisje. Lekker doorslapen. Is toch veel fijner.

Haha. die Tijn, geweldig zeg. Badderen in de wasbak. Hij vindt het wel grappig.

Pinguin hoe is het met de traphekjes? En met je hoofdpijn? Lynn krijgt ook echt een matje achter in haar nek nu. Staart maken. Haha.

Blup, butsmuts@hotmail.com

Lynn was dinsdag helemaal total loss. Om 12.00 wakker en de rest van de dag niet meer geslapen. Ze heeft nog gegeten, maar om 18.00u hebben we haar in bed gelegd. Zonder fles en ze werd woensdag om 8.00u wakker met grote honger.

Luier maat 4 is een feit. Had 2 bonnetje voor 10 euro korting. Dus heb even 6 pakken luiers gehaald voor 20 euro. Dus maar meteen maat 4 gepakt. Deze heeft ze 's nachts wel al aan. Ze piest heel veel dan.

Lynn kan gaan zitten. Als ik haar op dr rug leg, draait ze om, duwt zichzelf met haar handjes omhoog en frot haar beentjes naar voren. Dus ik hou het billen schuiven niet meer tegen.

Ze heeft gisteren tomatensoep en pannekoeken gegeten. Vond ze helemaal geweldig. Haha. Heb gefilmd, maar Krijg dat niet op de pc. Is een handycam van 10 jaar oud.

Woensdag bij de psych geweest en heb me toch moeten huilen. Ging over de bevalling. Blijkt nu dus dat ik die nog niet heb verwerkt.

Gisterenavond om 23.00u had lynn hele verhalen. Hoge gilletjes, grommen. Heb haar dr gang maar laten gaan. Klonk erg grappig. Nu ligt ze natuurlijk nog te slapen. Dadelijk lekker flesje.

Verder weinig plannen voor vandaag. Morgen zwemmen met neefje en nichtje van Jean. Beetje voor rusten dus. Haha.

Fijne dag meisjes.

3. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Mir dat is precies wat Quinn zijn onrustige nachten inhouden. Huilen in zijn slaap.
    Nu hoor ik hem trouwens lachen en praten in zijn slaap. Zo lief!
    Misschien ligt het toch aan de kaas en moeten zijn darmen nog even wennen.
    Ik ga naar een orthomaueel arts voor mijn nek en rug problemen.
    Zij duwt in feite mijn wervels weer in de goede positie. Sinds ik bij haar ben zijn mijn klachten heel erg verminderd.Vroeger at ik een pakje pijnstillers per maand. Nu nog niet eens per jaar.

Quinn heeft echt een flinke bos met haar en het gedeelte dat dus echt lang aan het worden is begint nu te krullen. Mijn schoonmoeder en mijn vader zijn allebei van de slag en krul in hun haren dus ben benieuwd.
    Ik ga het voorlopig even laten groeien en misschien krijgt hij wel van die mooie pijpekrullen! ;)

Ik ga douchen meiden!

fijne dag

4. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    hallo meiden, is iedereen aan het werk?

Juud: het zal wel opluchten dat je er over kan praten en je hart kan luchten. had je ook het gevoel dat het dat was?

Hier een rot ochtend, eerst met de fiets naar de hema in een plaatsje naast ons. kom ik daar: lekke band. het hele stuk terug moeten lopen met Deborah in het zitje. mijn trechter arm doet erg zeer steeds en nu helemaal :rolleyes:

enfin, Deborah in bed gelegd, zit ik even tv te kijken hoor ik toch een klap! daarna een gekrijs! ik denk dat ze probeerde te staan en dat ze met haar hoofd tegen de spijlen van haar bed viel.

hopelijk gaat het straks beter, hihi

gisteravond op kraamvisite geweest bij een collega (de zoveelste ;) ). het kindje is nu het geboortegewicht van deborah, maar kan me dat niet meer voorstellen, raar he

ga straks naar mijn werk, hier is het droog, fijne dag allemaal

5. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Mir; misschien toch ff de kaas weglaten? Hopelijk knapt hij snel op!

Juudje; wat rot dat je zo moest huilen meis! Voelde je je na afloop wel opgelucht of juist niet?

Niek; gebeurt hier ook rgelmatig, dat ze valt. Vervelend.

Pinguin; balen van je hoofdpijn. Dan gaat het overa vastzitten he? Ik heb het ook geregeld. Hopelijk ben je er snel vanaf.

Ik heb emails van paddy, pinguin, mir, chacha, niek, ezzie en juudje. Ik weet niet of narcissen, nokinee, dorien, mamsie, marline.......(ik vergeet vast nog iemand, sorry!) ook mee willen? Dan heb ik daar ook nog een adres van nodig.

6. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo !

Blupje, Thijs eet meestal zijn warme eten rond 18.00 / 18.30. Het ligt er een beetje aan hoe laat zijn andere "maaltijden" waren, maar hij redt dat prima !

Gisteren zoiets engs gehad. Ik dacht echt dat ik flauw zou vallen ! Draaierig, misselijk, zweet brak me uit, hoofdpijn. Paniek natuurlijk, en daar wordt het ook al niet beter van. Mijn man gebeld, maar ik kreeg de voicemail, mijn moeder gebeld en die zei dat ik de HA moest bellen. Ik was daar eergisteren voor mijn bloeddruk, en daar had het dus alles mee te maken. De HA zei dat de onderdruk laag was (60) maar zei me verder niet wat daarmee te doen. Ik was dus veel te snel met van alles aan de slag gegaan, waardoor ik draaierig werd. Wel heel eng hoor, ik hoop dat het niet meer gebeurd en dat die bloeddruk snel weer in orde is.

Mir ! Leuke foto ! Heb je HP al uit ? Woensdag ben ik naar de film gegaan, maar ze laten zo enorm veel weg ... moet ook eigenlijk wel, maar toch is het jammer.

Groetjes,
    Nikki F

7. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hallo!

Jee dat was echt schrikken zeker NikkiF :( Was Thijs bij je toen het gebeurde? Let maar goed op met lage bloeddruk.. dropjes eten helpt of zout (geloof ik...) Hou het maar goed in de gaten. Hoe voel je je nu?

Naar de film van Harry Potter geweest? De films zijn zeker wat anders dan het boek. Van films vind ik altijd dat ze je eigen fantasiebeeld weghalen. Maar toch vind ik het wel leuk om de harry potter films te kijken. Ik merk dat ik na het kijken van de eerste film en het lezen van het volgende boek, wel een heel andere beeldvorming heb (omdat ik dus de film heb gezien)

Hier is Tijn ziek :( Vanmorgen 39,5 koorts en hij hield niet op met huilen :cry: Echt heel sneu. Brood wilde hij ook niet, een fles lukte wel in twee delen. Nu ligt hij te slapen. Ik hoop dat slapen hem goed doet. Tijn gaat vanmiddag zo niet naar zn opa en oma. Morgen bekijken we het nog even hoe het gaat en of we wel of niet naar het vrijgezellenfeest gaan.

Ik heb net kaartjes verstuurd via greetz voor tijn z'n verjaardag. We gaan het zondag de 9e vieren. Nu moet ik nog even kijken voor slingers. Ezzie, jij had toch online slingers besteld met Marno zn naam? Of was dat nu Pinguin? Welke site was dat?
    En wat voor taart doen jullie?

Zondag gaan we toch een beetje mn verjaardag vieren. Alleen familie en dan is het wel klaar voor mij. Ik heb veel meer zin in de verjaardag van Tijn :) Bart heeft net alle boodschappen in huis gehaald.. nou... wat ik hem allemaal naar binnen zag sjouwen.... Net of ie de hele wereld heeft uitgenodigd.... ;) (volgens mij had ie honger toen ie boodschappen ging doen...)

fijne dag iedereen!

8. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    ha juud! las zo over je berichtje heen...
    Ahh jammer, dat je de film niet op je computer krijgt...
    Lynn in maatje 4? :D Kijk, ze wordt wel groot!

Het is dus heel goed dat je naar die pshych gaat meid, dan komt er dus heel wat los. Nou en je hebt dan ook zeker geen makkelijke bevalling gehad. Hoevaak ga je daarheen om te praten? Merk je dat het helpt?

Tijn is hier nu weer wakker. Hij ziet er wat beter uit, maar voelt nog wel warm...

Ik ga even wat eten doeidoei

9. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    nou ja zeg, ik lees over heel veel berichtjes heen.. wat gek, toen ik terugscrolde leken ze er nog niet te staan.. Heb trouwens elke keer wat problemen met posten en surfen hier op de site? Soms als ik naar beneden scrol gaan alle letters in elkaar overlopen :(

Getver Niek, een lekke band :( Dat is zeker zwaar lopen met én een lege band én deborah nog voorop..
    Hoe is het nu met Deborah dr hoofdje? Een dikke bult? Tijn valt ook regelmatig tegen de spijlen aan. Omdat hij in zn slaapzakje zit gaat het staan soms niet zo goed en dan butst ie zo voorover...

Fijn dat Quinn nu praat in zn slaap ipv huilen...
    HEb je al een afspraak kunnen maken voor je nek? Hoe gaat het nu met de hoofdpijn?

Haha.. tijn hier ook ´pluishaar´.. geen krul te bekennen hoor.. en het groeit ook niet zo heel snel. Maar een dezer dagen moet zn oma het wel even bij gaan knippen want er groeien plukjes over zn oor (Bart noemt Tijn al ´Einstein´...)

ieuww.. ik geloof dat de zetpil bij Tijn uitgewerkt is... :( Tijn toch nog maar even op bed leggen ofzo...

10. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hai..
    volgens mij ben ik hier vandaag in mn uppie...

Tijn is nog steeds best erg ziek. Hij ligt nu bij Bart stilletjes, beetje te kreunen.. hij heeft nu 39,7 en het is nog geen avond. Hoeveel koorts mag een baby hebben maximaal? Volgens mij toch wel 40? Hoe was dat bij Deborah Niek, die had een tijdje geleden toch zo'n hoge koorts?

Verder heeft ie goede plasluiers en wil wel drinken. Alleen is hij erg sloom. Nou ja, ik denk dat ie een flinke griep te pakken heeft. :( :( :(

11. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Mir als je het niet vertrouwd zou ik een arts bellen en gewoon wat info vragen. Kan nooit kwaad toch.
    Denk dat onze kindjes inmiddels al best wat kunnen hebben hoor.
    Wel naar dat hij zo ziek is net op het moment dat hij uit logeren zou gaan.

Ik moet nog uitnodigingen voor Quinn zn verjaardag versturen en het is al over 2 weken.
    Weet nog niet eens hoe of wat eigenlijk.
    Weet wel dat Steven volgende week bij een leuke ballonnenwinkel in amsterdam wat aankopen gaat doen.
    Moet natuurlijk wel net weer effies anders hier ;)

Ik heb voor volgende week vrijdag een afspraak bij mijn arts. Gelukkig heb ik verder geen pijnstillers hoeven nemen (begon mijn ontbijt met 2 stuks en veel water)

Vanmiddag was ik bij de ETOS en stond in een boekje van bumba te kijken. Ik liet het aan Quinn zien en toen zei hij kwakkwak!. Hij heeft thuis al een ander boekje van Bumba waar eendjes in voorkomen en als ik het voorlees vertel ik hem van de eendjes en dat ze kwakkwak zeggen natuurlijk.
    Was verbaasd!

Nikki naar dat je bloeddruk niet goed is. Inderdaad dropjes eten. Heb je ook een tekort aan ijzer? dan kan roosvicee Ferro ook nog wel eens helpen!

Ik ga mn kindje eten geven.

fijne avond!

12. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Nikki; wat schrikken zeg! Idd maar hopen dat het snel beter gaat met je bloeddruk. Drop eten schijnt te helpen. Zit een stofje in dat de bloeddruk verhoogd.

Mir; rot dat Tijn ziek is en ook precies als jullie iets leuks te doen hadden. Hopelijk is hij morgen opgeknpat en kunnen jullie toch naar het feestje.
    Volgens mij is het tot 40 graden nog wel acceptabel. Maar als je twijfelt gewoon een dokter bellen hoor!

Pinguin; lief dat quin kwakkwak zei!

Niek; balen zo'n lekker band. Nog last van je arm?

Nikki is lief gaan slapen vandaag; viel al tijdens de fles in slaap. Ze was ook zo moe, want ze heeft maar 1 keer geslapen vandaag. Wel lang; van half 10 tot kwart voor 12.

13. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Oei oei, nog meer kindermishandeling. Lynn is van de bank gedonderd. Haha. Terwijl ik naast haar zat. :oops: :cry: . Ze lag op haar rug, draaide in een keer om en zwiepte met haar beentjes van de bank af. Hoofd tegen tafel en daarna op de grond. Zielig. Ze moest huilen, maar toen ik haar oppakte was het gauw genoeg over.

Mir, lynn gaat ook zitten in bed. Straks zat ze hele verhalen tegen haar spookjes te vertellen.

Hebben jullie het bedje allemaal al naar beneden?

Mir, ik ga meestal 1 keer in de 2 weken. Normaal hebben we het over koetjes en kalfjes, maar nu begon ze dat ik eigenlijk geen post natale depressie had, want dat had met de bevalling te maken. Ja, toen kwamen bij mij de waterlanders. Ik heb werkelijkwaar alles tegen gehad tijdens de bevalling.

Jaja, eindelijk in maatje 4 ('snachts dan) overdag nog maatje 3. Maatje 4 kan ze wel ff mee doen. Is van 7 tot 18 kilo.

Vieren jullie het ook 9 september. Wij ook. Heb er ook veel zin in. Heb voor lynn een taart besteld. Een vierkante. Die wordt al voorgesneden en op elke stukje komt een eetbare foto van lynn met hoera, lynn 1 jaar.

Voor lynn zelf heb ik een slagroom taart nr 1. Kan ze flink meppen.

Jean komt thuis. Ga stoppen.

Lynn ligt er al lekker in.

Doei doei

Ps, mir veel beterschap voor tijnemans.

14. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Goh wat zijn jullie allemaal al druk bezig met de verjaardagen. Ik nog helemaal niet :oops: . Wij vieren het ook gewoon de 9e en dan 's ochtends en 's middags. We zien het wel. Ik zat er aan te denken om dit keer geen uitnodigingen te versturen en gewoon maar kijken wie er komt. Pfff als ik weer terug denk aan de drukte en chaos op de verjaardag van Tim word ik alweer moe.

Hier nog steeds een mannetje die nog steeds niet helemaal zichzelf is maar dat komt nu echt door hoektandjes of kiesjes. Gisternacht werd ie uiteindelijk om 5:00 wakker - pijn. Ik hoorde 'm al vanaf 2:00 kreunen dus ik was allang blij dat ie pas om vijf uur kwam. Voor de rest is ie wel vrolijk en gaat nu echt de hele kamer door. Ik moet echt opletten nu. Gelukkig let zijn grote broer ook op.

Mir jeetje arme Tijn! Hoe gaat het nu met 'm? Ik vind zijn temperatuur ook wel hoog hoor - heb je de dokter nog gebeld?

Oh en hier nog steeds eetdrama. Hij vertikt het gewoon om te eten. Het enige wat ie vanavond heeft gegeten is droge pasta. Spercieboontjes die hij normaal heerlijk vindt moest ie niet. Hij weet echt wat ie wel en niet wil eten. Pfff wat een sterk willetje heeft ie. Nou ja ik weet uit ervaring dat je er geen strijd van moet maken maar soms word ik echt boos als al het eten op grond belandt :evil: .

Nikki wat schrikken zeg!

Juud haha ik ga de kinderbescherming bellen!

Niek jeetje wat balen van je lekke band.

15. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Evening ladies!

Agos arme Tijn, zo ziek? Dan was het spugen toch een voorbode. Hoe is het nu met hem?
    Hier doet de HA-post niks met een temperatuur onder 41.2 graden.
    Maar dat vind ik zelf veel te hoog. Voor mij zou de grens 40 graden zijn.
    Bij die kleintjes komt de temperatuur in een keer opzetten om zo ook opeens weer te dalen.
    Hopen dat Tijn snel opknapt. Houden jullie hem vandaag thuis?
    Beterschapsknuf voor Tijn.

Pinguin wat fijn dat Quinn weer zo lekker heeft geslapen. En krulletjes? oooh wat schattig. Lynn is polletje piekhaar.

Juud super dat Lynn kan gaan zitten! Misschien gaat ze toch wel kruipen. Lynn deed eerst ook aan billenschuiven, maar is er nu achter gekomen dat kruipen toch veel sneller gaat.
    En maatje 4? Wij zijn ook sinds kort overgegaan.

Goed dat je je verhaal zo bij de psych kwijt kan (of zoals mijn clienten zeggen: de spiegiater :) )

Ik heb het bedje omlaag gedaan zodra Lynn zelf kon gaan zitten...was er liever op tijd bij, dan te laat

Niek balen van die lekke band zeg. En arme Deborah gevallen?
    Lynn gaat ook altijd staan in haar slaapzak, das vragen om problemen

NikkiF wat een naar gevoel is dat he? Ik had tijdens mijn zwangerschap een hele lage bloeddruk. Werd regelmatig licht in het hoofd en moest dan echt gaan zitten. Ik mocht dan ook geoorloofd drop eten van de VK

Mir wij houden hier zondag een klein beetje mijn verjaardag, maar ondertussen komen er toch een heleboel mensen...dat gaat nooit passen.
    die site is feestslinger.com Maar dan mag je wel opschieten want ze doet er lang over om die slinger te maken.

Kira Seán dus nog niet zichzelf?
    Lynn heeft ook wat over gehouden van de prikjes....heel hard gillen voor de lol...ik schrik me elke keer kapot
    Verder geen last.
    En dat eten...wat vreemd dat hij toch elke keer geen zin heeft. Tja en strijd heeft geen zin, maar ik baal toch ook wel als alles op de grond beland.
    EN geen beste nacht dus.

Lynn is vannacht 1x heel verdrietig wakker geworden...vingers in haar mondje. Daarna lekker geslapen.
    Op mijn werk was het saaaaaaaaai. De telefoniste was er en nog 1 collega. Das de minimale bezetting....maar das niet echt bevorderlijk voor mijn werktempo. Wanneer ik andere mensen hard zie werken, ga ik zelf ook hard werken.

Maandag komen ze voor het dak....heb er maar weer achteraan gebeld :rolleyes:

16. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hoi!

Tijn is moeizaam in slaap gevallen. zetpilletje en 39,6 koorts. Nu maar afwachten wat de nacht brengt.

Juud, foei! je kind van de bank laten lazeren :rolleyes: tja joh.. kan zo maar gebeuren. T is meestal een fractie van een seconde... Hier nog niet van de bank gevallen, maar wel veel gebutst met zn hoofd tegen de tafel en grond e.d.

Kira, Seán nog steeds niet helemaal zichzelf? :( Er zijn dus weer een partij tandjes op komst.. pff... Je slaapt dan de hele nacht ook niet lekker he als je m tussendoor hoort... en 5 uur is vreselijk vroeg joh... hopelijk was het eenmalig (net nu je eindelijk een aantal weken heerlijk hebt kunnen slapen)

Nikki doet t goed :) Gelijk tijdens de fles in slaap vallen :D Is ze de laatste tijd lekker goed gemutst? Helemaal geen last meer van het ziek zijn van vorige week?

17. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Nee, Nikki heeft geen last meer van het ziek zijn. (is trouwens al ruim 2 weken geleden; de tijd vliegt!)

Sneu dat Tijn zo ziekies is! Hopelijk slaapt hij goed vannacht; daar zal hij van opknappen! En is ook fijn voor jullie natuurlijk!

Juudje; arme Lynn van de bank gevallen! Gelukkig viel het mee.

Paddy; vreemd dat sean dan ineens dingen weigert die hij eigenlijk erg leker vindt! Dan zit hem echt iets dwars denk ik. Hopelijk komen die tandjes dan maar snel door.

Chacha; nog een paar van die saaie dagen en dna heb je vakantie! De tijd gaat dan wel erg langzaam he? Gelukkig was Lynn maar 1 keer wakker geworden.

18. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Lekker lui dagje gehad chacha? Nu lekker weekend.. en de vakantie komt nu echt steeds dichterbij :D

Ja ik vind 41,2 zeker veeeel te hoog.. Bij 40 ga ik bellen.. maar het leek er nu niet op dat het nog hoger werd. Vlak voor het slapen gaan was het nog steeds t zelfde. We hebben hem nu gewoon thuis. We kijken morgen aan of we hem naar mn ouders doen of dat we niet naar het vrijgezellenfeest gaan. (houden we wel geld in onze zak zeg.. pff.. weer veel geld joh.. 75 voor mij 115 voor bart :confused: we lijken wel gek)

Ik geef vanavond de beterschapsknuf door :) lief!

Ik zal snel eens gaan kijken op die site! hopelijk lukt het nog en anders gewone slingers...
    Dus jullie zondag toch ook het huis vol?

Lynn misschien toch last van doorkomende tandjes of kiesjes? Sneu he als ze zo verdrietig wakker worden.. Maar ok, 1x wakker, dat is beter dan dat het geweest is he! joepie!

19. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    kijk.. zo zielig was tijn vandaag...
    Zo stil zitten doet hij nooooiiitt... we hebben dus wel een lekkere knuffeldag gehad vandaag.. alleen de reden was wat minder..

20. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    oh ok.. t lukt niet....

Deel Deze Pagina