September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Chacha en Mir; gefeliciteerd!

Chacha; bi Nikki begin de 5e ziekte met hele rare rode wangetjes, dus hou het maar ff in de gaten. Ze at toen ook nauwelijks.

Ik hou het hier ff bij; is nogal hectisch hier. Het gaat niet goe dmet m'n opa; hij valt steeds en reageert nauelijks meer ergens op, terwijl hij altijd zo'n actieve man is (zelf nog autorijden enzo). Hij heeft een week of 2 geleden een herseninfarct gehad aar daarna hebben ze hem gewoon weer naar huis gestuurd; belachelijk een man va 80! Het ging dus helemaal niet goed en nu hebben ze hem gisteravond eindelijk opgenomen. Ik ga straks ff langs.

2. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    chacha, van harte gefeliciteerd! hoe is het nu met lynn?

Mir van harte gefeliciteerd.

blupje, sterkte met je opa.. hoe is het nu met hem?

dimphy deed gisteravond zelfs lastig met gaan slapen. ze is heel erg ons aan het uitproberen. gisteravond heeft ze een uur liggen huilen voordat ze eindelijk ging slapen.
    dat heeft ze nog nooit gedaan....
    hoop zo dat het een fase/sprongetje is. :(
    benieuwd hoe het eten straks weer gaat........

3. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Hellow!

he blup wat naar! Hoe is het nu met je opa? Sterkte hoor meis! dikke knuffel!

Marline hoe is het met youame gegaan?

Mamsie waarom krijgt Dimphy geen flessenmeer of heb ik het verkeerd begrepen?

Vandaag was dus DE dag !
    Met een knoop in mijn maag eneen brok in mijn keel heb ik Quinn vandaag naar het KDV gebracht.
    Toen ik om 10 uur belde had hij fruit gegeten en lag hij heerlijk te slapen. Hij was zonder huilen direct in slaap gevallen.
    smiddags nog een keer gebeld en alles is hartstikke goed gegaan.
    Toen ik hem kwam ophalen ging hij gewoon door met spelen :(
    Het is dus echt heel goed gegaan en daar ben ik best heel blij mee!

Later meer meiden.

Nu even met mn vermoeide mannetje knuffelen :)

4. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Mir, en chacha, proficiat met jullie verjaardagen.

Marline, hoe is het gegaan met youame?

Later meer.

5. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo !

Paddy ! Die Sean lust al veel ! Heerlijk hoor !

Chahca, het minder werken bevalt mij prima ! Houden zo ! Maar als mij dadelijk de woensdag erbij (wel maar een halve dag) erg tegenvalt, moet ik die dag toch nog 1 jaar werken omdat ik anders mijn ouderschapsverlof helemaal moet terugbetalen :( Volhouden dus, minimaal een jaartje.

Ik heb de rietjesbeker gekocht ! Vandaag bij Etos, 1 minuut voor 6 waren we daar. Gelukkig kon het nog !

Nu ben ik doodmoe ... drukke dag gehad met groep 7/8 ... wat die voor hebben hebben ze niet altijd na ... :rolleyes:

Groetjes,
    Nikki F

6. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    hoi,

pinguin, ik mocht van het cb, stoppen met opvolgmelk en overgaan op gewoon melk.
    fijn dat het op het kdv zo goed ging. dat is alweer een hele zorg minder.

ik heb door waarom ze niet wil eten. ze wil het zelf doen :)
    ze heeft vanavond heel goed gegeten.
    alles weer op.

fijne avond.....

7. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    mir en chacha; van harte gefeliciteerd! hoop dat het een leuke dag was.
    Nu even bij komen van jullie drukke dagen zeg! phew,..

wat een hoop niet etende kids zeg,... hier gelukkig nog geen last van. Hoop niet dat het te lang duurt.

blubje; sterkte met je opa,..

pinquin, wat fijn dat het zo goed ging met Quinn op het kdv, bent nu denk een stuk geruster? En met dat halen, hihi, dat heb ik ook,. ik helemaal blij om hem weer te zien en meneer komt geeneens naar me toen,.. :(

8. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    chacha en mir gefeleciteerd!

blup: sterkte met je opa

pinquin: wat lekker dat het ged ging

morgen naar het cb, hopelijk valt het mee :cry:

later meer

9. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ezzie ik ben hardstikke opgelucht dat het zo goed is gegaan.
    Vooral dat het eten en slapen zo goed ging vind ik fijn.

Niek succes morgen meid! Krijgt Deborah prikjes? Ik moet vrijdag met mn manneke.

Heb je je baas nog aangesproken op de camera's?

Quinn was wel op hoor! Heb hem vroeg naar bed gebracht en ik heb hem niet meer gehoord.
    Hij slaapt nu sinds een dag of 10 weer echt door. Merk het zo dat ik me daardoor al veel beter voel!
    Hij heeft daar een hele beker diksap gedronken. Thuis krijg ik het er niet in bij hem. Gek he.

Steven is bezig een geboortekaartje voor iemand te maken.

Ik las dat de operatie van Youame goed was gegaan en dat Marline er erg emotioneel onder was. Logisch. Denk dat ik ook tranen met tuiten zou huilen. Sterkte Marline!

Ik heb nog 4 zomerzegels nodig heeft iemand ze toevallig over?

Ik ga banken en dan naar bed!

10. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    marline: een dikke knuffel! het valt ook allemaal niet mee

Deborah krijgt inderdaad haar prikjes, heb vrij genomen en ga lekker lopend heen, zodat we daarna nog even kunnen wandelen. ze sliep overigens gelijk, maar ze heeft de hele middag gespeeld (zie haar site) met drie andere kindjes.

mijn baas is net terug van vakantie, heb hem nog niet gesproken.

ik wordt gek van de muggen! :cry: jullie ook?

11. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Meiden bedankt voor de felicitaties!

Mir jij ook gefeliciteerd, hoop dat je een leuke dag hebt gehad en een beetje hebt kunnen bijtanken.

Pinguin wat fijn dat het zo goed ging op het KDV, een hele geruststelling.
    Dat hij zo goed heeft gedronken, geslapen en gegeten zeg!

Ik kom trouwens nog 7 zomerzegels tekort. Maar ach zo gaat dat altijd...ik raak altijd van die dingen kwijt...mijn auto maar eens op de kop zetten

Blup wat naar van je opa zeg. Die ziekenhuizen sturen echt snel mensen naar huis. Sterkte met je opa.

Mamsie fijn dat Dimphy weer eet.

Mijn collega's hadden vanmorgen mijn bureau versierd. Zo lief.

Lynn is vannacht als cadeautje van 2 tot 4 wakker geweest. Weer zo krijsen. Ik probeerde vol te houden om haar te laten liggen, maar dat gekrijs hoor je een blok verder.
    Even dacht ik dat er echt wat medisch aan de hand was. Dus twijfel twijfel. Dus toen maar meegenomen naar onze slaapkamer. Tja niks aan de hand dus, sliep binnen een minuut. GRRRR
    Dus vanavond heel streng geweest, ze is haar bed niet uitgeweest. Half 10 sliep ze.
    Ik duik ook mijn bedje in, ff bijtanken

12. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Nou zeg...wat is iedereen aan het doen?

13. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik ben hier chacha!
    Ben net thuis van het werk! :whistle:

14. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Joepie heb contact! :whistle:

Lekker gewerkt?

15. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Zo nu even een behoorlijk berichtje.

Niek alles goed gegaan bij het cb?

Marline hoe is het nu met Youame?

Blup hoe is het nu met je Opa?

Chacha hoe was je nacht?
    Pfff@ gisterennacht. Flesje geven enzo heb je zeker allemaal al geprobeerd. Vind het gewoon K*T voor je.

Quinn is gisteren goed gaan slapen maar om 10 uur was hij wakker. Lekker babbelen en daarna heel erg huilen.
    Gelukkig rond half 11 weer zoet gaan slapen maar hij was erg onrustig vanacht. Heb hem na een keer of 3 wakker worden bij me in bed genomen.
    Heeft hij zn armpjes om mijn arm heen gewikkeld en is hij zo gaan slapen (agosh!) Rond 5 uur heb ik hem wer terug in bed gelegd waar Steven hem vanochtend om 7 uur weer uit heeft gehaald.
    Hij heeft de hele dag al een temp van rond de 38. Beetje hangerig.
    Hij ligt nu lekker in bed. Hopelijk slaapt hij een uur of twee, want vanochtend heeft hij nog geen uur geslapen.
    Ik had trouwens wel verwacht dat hij wat onrustig zou zijn vanacht. Toch veel nieuwe prikkels van het KDV.

Steven heeft in een ballonenwinkel in Amsterdam ballonnen gekocht voor ons manneke. Ben benieuwd.
    Komt nu toch wel heel dichtbij allemaal!

Er staan trouwens foto's van de vakantie op mijn site in het mapje van augustus.

Waar is Mir eigenlijk? In de slagroomtaart gevallen? :D

16. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Chacha waarom heb je de datumprikker nog niet ingevuld?

Mir en Niek trouwens ook nog niet.

17. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ohja dat moet ik ook nog doen, de datumprikker. Ga het straks ff doen.

Vannacht was iets beter. Vanaf half 12 tot half 3 3x wakker en daarna tot 8 geslapen. Er is een hoektand door zag ik vanmorgen.

Gisternacht hebben we alles geprobeerd, flesje, schone luier, maar ze wou gewoon bij ons zijn.

Quinn dus een beetje geprikkeld vannacht? Kan me ook wel voorstellen na zo'n drukke dag.
    Of misschien toch niet fit? Ik lees dat hij koorts heeft. Hopelijk wordt hij niet ziek.

Vanmorgen stond hier eindelijk een mannetje voor de deur voor het dak. Er zou een dakdekker komen gister, niet geweest. Dus weer gebeld. Zouden vandaag bellen, staat hij om half 9 voor de deur. Zat nog in mijn pyama :oops: Maar heb hem zowat naar binnen gesleurd....haha je komt niet weg

Ik ga ff vakantie foto's kijken

18. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Quinn heeft ook last van doorkomende tandjes. Zn poep ruikt ook heel zuur.
    Denk dat zn temp daar ook van komt, maar hij heeft al meer dan een week een tempt van 37.7/37.8

BleH ben opgeroepen voor een uitstrijkje! Wel goed dat ze het doen maar t is geen hobby ofzo.

Fijn dat de dakdekker er eindelijk was. IS het nu opgelost?
    Hier net weer een hoosbui!

19. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Pinguin; ik heb een paar weken geleden m'n uitstrijkje gehad en het valt mee hoor!
    Fijn dat het zo lekker ging op het kdv!

Onrustige kindjes allemaal; ik las dat er ook weer een sprongetje aankomt.

Gaat echt opschieten he, met de verjaardagen straks.

Met opa gaat het redelijk. Hij is in 1 klap een hele oude man georden. Hij was altijd zo actief en nu ligt hij maar te liggen en reageert hij niet echt. Ze weten nog steeds niet wat er nou precies is.
    Hij gaat in ieder geval niet meer terug naar huis; als het zo blijft gaat hij naar een verpleeghuis en als hij nog wat opknapt gaat hij naar een aanleunwoning of zoiets.

20. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Leuke vakantiefoto's!

Ik heb de datumprikker ingevuld!

Blupje zo naar van je opa. Gelukkig gaat het iets beter, maar wat een verschil dan. Hopelijk kan hij nog naar een aanleunwoning en hoeft hij zijn dagen niet te slijten in een verpleeghuis.

Oh een sprongetje? Ik was al op zoek geweest naar oei ik groei.

Ga zo naar mijn broer, die is jarig (jaja een dag na mij :rolleyes: :) )

Deel Deze Pagina