September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Trouwens over dat dak...ze hebben alleen onderzoek gedaan, morgen komen ze het maken.

Ze hebben zelfs een foto gemaakt van ons wateropvangsysteempje (een trechter met slang met tape aan het plafond). Gaan ze gebruiken voor mijn klacht (die ik heb ingediend, want dit was niet meer normaal)

2. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Nu wil ik op Lynn site aangeven dat er weer een tandje is op het gebitsplaatje. Ze heeft alle 4 boventanden al, nu wil ik dus de hoektand linksboven aangeven, maar dat lijkt net op dat plaatje een kies...klopt dat wel? Snap het niet :rolleyes:

3. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    heeft Lynn ze alle 4 al?
    Volgens mij blijft Quinn een konijntje! ;)

Blup naar van je Opa hoor meid!

Ik heb het uitstrijkje ook gehad toen ik 30 werd. Nu dus weer. Maar vorig jaar tijdens mijn zwangerschap heb ik er ook meerdere gehad.

Hoop voor je dat het snel gemaakt wordt je dak en dat je niet weer 3 weken moet wachten.oh Chacha bij jullie vroeger ook 1 drukke maand?

Bij mijn zus zijn ze allemaal in juni jarig op 1 na, die is 2 dagen voor mij jarig.
    Quinn , Steven en ik zijn alledrie in september jarig. Zijn we overigens ook 5 jaar bij elkaar.
    Had ik al verteld dat verjaardagen niet mijn favoriete ding zijn?

Quinn heeft tot 4 uur geslapen

Ik ga even lekker spelen emt mn ventje!

fijne middag nog!

4. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    hoi meiden, vanmiddag bij het cb geweest, ze weegt nu 9725 gram en is 73.5 cm groot. bij de prikjes moest ze huilen, maar daarna ging het wel weer. ze ligt nu in bed, maar was net wel wat warm. ze heeft vanmiddag wel een kado gekregen ;)

omdat ze oorontsteking heeft gehad mag ik niet meer zwemmen :cry: raar, want mijn huisarts zegt wat anders. aangezien Deborah het erg leuk vindt, ga ik toch heen morgen alleen doe ik haar niet meer onder water. toen ik vroeg wat zij de juiste leeftijd vindt, ziei ze dat ze geen een leeftijd goed vint ivm bacteriën en zo :rolleyes:

Lynn al 4 tandjes erbij :confused: Deborah nog steeds 2 tandjes!

5. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ik heb de datumprikker ingevuld :D

6. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Mir en Chacha nog gefeliciteerd met jullie verjaardag!

Marline hoe gaat het nu met Youame?

Hier niet veel nieuws te melden. Seán heeft de afgelopen 2 dagen zijn avondeten goed opgegeten alleen met zijn ontbijtje en lunch is het nog wat minder maar ik ben allang al blij. Voor de rest slaapt ie nog steeds goed. Hij wordt tegenwoordig ietsje later wakker namelijk rond 7:00 dus we zijn helemaal blij. Hij kruipt nu achter zijn grote broer aan om tikkertje te spelen - dat is echt heel leuk om te zien.

Blup wat naar van je opa. Het is moeilijk om te zien dat ze opeens zo hulpeloos zijn he?

Hier geen last van muggen maar wij hebben voor elk gat gaas dus ze krijgen hier geen kans ;) .

Chacha lekker dat de dakdekker er eindelijk was. Hier zij manlief en Tim op dezelfde dag jarig. Chacha het is mij ook niet helemaal duidelijk van die hoektand. Bij Seán voel ik nu overal bobbels.

Pinguin lekker dat het zo goed is gegaan op het KDV. Dat is toch een hele zorg minder.

Chacha sorry wat is die link ook alweer van jouw topic over de cadeaus :oops: ? Moet me er toch ook maar in gaan verdiepen want over 2 weken is het alweer zover.

Jeetje wat zou er met onze verslaafde Mir zijn?

7. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo allemaal !

Blupje, veel sterkte met je opa !

Marline, ik hoop dat het allemaal heel goed is gegaan met Youame en ik wil je graag veel sterkte toewensen.

Pinguin, mooie vakantiefoto's ! Waar was je ook weer op vakantie geweest ? Fijn dat het goed ging bij het KDV ! Ik denk dat ik ook wel opgeroepen zal worden voor een uitstrijkje rond mijn 30e. Dat word ik in april. Ook moeten mijn zusje en ik vanaf 35 jaar borstonderzoek laten doen ivm borsrkanker bij mijn moeder, die gelukkig wel helemaal genezen is. Allemaal niet zo prettig, maar toch een veilig gevoel dat alles in de gaten wordt gehouden.

Hier ook wat last van tandjes. Thijs heeft daardoor ook wat meer moeite met slapen. Vannacht kwam hij al snel bij ons liggen. Dan slaap je zelf toch een stuk minder goed. Hopen dat de tand snel door is.

Tot snel !

Groetjes,
    Nikki F

8. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    wat een rust hier!

heb eigenlijk ook niet zoveel te vertellen,..

leuke foto's pinquin! wat heb je toch een lekker ventje!

paddy; wil je even aan sean vragen hoe die dat doet , wat langer slapen? Zou hier heel welkom zijn, nog steeds wakker om 6 uur,.. :(
    (aan de andere kant mag ik niet klagen want hij slaapt altijd door)

niek; fijn dat alles goed was bij het CB! Mag je helemaal niet meer zwemmen? Dus er word gezegd dat je helemaal niet met kinderen moet zwemmen?

pinquin, heb jij het ook niet met verjaardagen? ik ook niet, weet eigenlijk niet waarom, heb die van mij al eeuwen niet gevierd,

marno vandaag weer een super slaap dag, 2 keer bijna 2 uur, hij gaat liggen en is weg, ook vanavond geen geluid, gelijk snurken.
    Super vrolijk, behalve toen ie de zijkant van zn hoofd stoote,.. echt pijn had ie, dan kan ik ook zo janken joh,. maar was op visite dus heb me ingehouden, haha.

9. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    alleen mir moet de datum prikker nog invullen,... tenzij er nog meer mee willen?
    tot nu toe wint 29 sep het,... alleen dan ben ik er niet! :cry: :cry:

10. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    ezzie ik vind verjaardagen vaak van een 'gemaakte'gezellighied.
    In een rondje zitten en worst en kaas eten.
    Ik voel me vaak niet op mn gemak, maar moet zeggen dat het er wel aan ligt waar ik op verjaardagen ben.
    Ik ga eigenlijk alleen maar naar de verjaardagen die ik wil. Erg he.
    Mijn eigen verjaardag ben ik vaak op vakantie. Vind ik ook prettig. Mijn dag en mijn ding doen.
    Egoist dat ik ben ;)

Fijn dat Marno ook zo lekker in slaap kan vallen.
    Over het algemeen genomen is dat hetzelfde bij Quinn!

Niek ik vind het een beetje een raar advies van eht cb. Volg je zelf of beter nog Deborah hierin.

Nikki volgens mij wordt iedere vrouw vanaf haar 30e opgeroepen voor een uitstrijkje. Naar van je moeder.

aww ezzie.
    Ik ga hem zo ook eens bekijken.

Meiden ik denk dat ik zo mn bed inkruip.
    Beetje tv kijken, misschien wat lezen.

Mijn weekend is alweer begonnen. Heerlijk!

11. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    24 oktober is ook een optie ezzie.
    Bij mij is er alleen de kans dat ik dan op vakantie ben.
    We gaan ergens eind oktober maar wanneer is nog niet duidelijk. Hangt een beetje van Steven zijn werkzaamheden af.

12. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    slaap lekker pinquin,...

zal aan mir liggen welke dag het word denk! ;)

niek of blubje, 1 van jullie was toch naar ballorig geweest? hoe was dat?

ga nog ff bank hangen met manlief,..

13. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    pinquin, ik snap precies wat je bedoelt wat die verjaardagen betreft,.. ga ook naar zo weing mogelijk eigenlijk,.. heel soms zit er wel een luek tussen maar vaak ook moetjes helaas,..

14. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hoi hoi, ben even online.. ik ga morgenochtend de datumprikker invullen! het is hier ff megadruk en nu ben ik zo moe dat het enige dat ik wil is mn kussen voelen haha..

iedereen welterusten!

15. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Hier ook nog steeds elke morgen 6 uur hoor ezzie!

Het wil niet echt lukken met de datumprikker he? Geen enkele dag waarop we allemaal kunnen :(

Ik ben in ballorig geweest. Ik vond het erg leuk en Nikki ook. Het is wel donker, warm en druk daar en niet alle kindjes kunnen daar misschien tegen?

16. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    hey, nikki ook een vroege vogel! :D voel ik me tenminste niet zo alleen sochtends! haha.

lijkt me wel leuk ballorig.

ga vandaag weer naar V&D voor die gratis foto shoot. die ander is alweer van een half jaar geleden. Beetje rot tijd alleen, om 10.30 daar zijn,. zit ik eigenlijk net mn zn slaapje,. nou ja, moet ie maar ff door heen. Slaapt ie wel in de buggy hoop ik.

17. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Hier ook een vroege vogel vanochtend. Kwart voor 6 vond hij het genoeg geweest.
    Heb het nog tot half 7 kunnen rekken, maar dat was het dan ook.
    Toen ik hem net naar bed bracht viel hij al op de kommode in slaap.
    tandje nummer 5 is door. 2 beneden en 3 boven nu.
    Denk dat zijn verhoging daarvan is geweest. Hij ahd nu 37.4.

Wij gaan de eerste week van september waarschijnlijk weer een fotoshoot doen met Quinn, bij dezelfde fotograaf die zijn shoot heeft gedaan toen hij 3 dagen oud was.

Ik begin echt een herfstgevoel te krijgen als ik naar buiten kijk.
    :(
    Ik kan nog wel wat zon gebruiken.

krijgen straks schoorsteenvegers hier. En een vertegenwoordiger van de Nuon.
    Ben blij dat Steven thuis aan het werk is. Hoef ik dat niet allemaal alleen af te handelen.

fijne dag meiden!

18. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Ja, we gaan echt samenwonen. 4 september komt de verzekeringsagent. Volgende week heeft Jean vakantie en dan gaan we mijn huisje leeghalen.

Er kan een hoop naar de rommelmarkt. We zullen ook veel dubbel hebben, maar dat sla ik gewoon op in de loods van papa.

Lynn is eergisteren 2 x krijsend wakker geworden. Raar meisje. Als ik ze dan bij mij in bed neem, gaat ze echt niet slapen. Keten. Gezellig met mama.

Heb voor de verjaardag balonnen gehaald. LYNN 1. En slingers bij de zeeman. 6 meter voor 70 cent.. Leuke dingen hoor.

Hier verder weinig nieuws. Sorry voor mijn niet reactie op jullie, maar ben dus druk met rommelen hier in huis. Heb al het een en ander veranderd zodat mijn dressoir erin kan. Hihi.

Ga weer verder.

Dikke x

19. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Nou ja, vanmorgen heeft Nikki tot 7 uur geslapen! :confused: Schreef ik gisteren nog dat ze altijd om 6 uur wakker is, haha! Zal wel een eenmailge actie van d'r zijn.

Juudje'leuk hoor samenwonen en spannend! Woont Jean in dezelfde plaatst eigenlijk of ga je nu naar een andere stad verhuizen?

Leuk die fotohoot ezzie! Toevallig hebben we een paar weken geleden foto's laten maken.

Pinguin; nu was Quin dus vroeg wakker. Hier is het ook net herfst hoor; vanmorgen scheen de zon nog even, maar die is nu helemaal weg.

20. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    grrrr, ben ik een tekst aan het schrijven, valt mijn computer uit!

goedemorgen! :D

ga het nog even proberen....

Deel Deze Pagina