September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ik ga niet meer naar de v en d voor de fotoshoot, want Deborah huilt altijd! nu doet mijn vader het en dan lacht ze juist heel veel

ze was vanmorgen pas om 8 uur wakker :confused: de beentjes zijn niet pijnlijk en ze is erg vrolijk. nu ligt ze nog even te slapen, en dan zo lekker zwemmen :D ga het toch doen, ik kan het niet laten, ze vindt het zo leuk en bovendien heb ik twee weekjes terug ook gezwommen, eigenwijs he :oops:

wij gaan in oktobetr twee weekendjes achter elkaar naar center parcs, eerst met mijn ouders en nog een keer met een stel vrienden, dus vandaar dat ik ook vaak nee heb met de datumprikker

2. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    Zo, weer op de foto geweest, ik mocht kiezen voor een close up of full body voor de gratis foto,.. gets, weet ik veel, heb voor de close up gekozen,.. nu denk ik met zn lijf was ook leuk geweest,..
    Afijn, nog paar genomen met witte achtergrond dat ie staat naast een stoeltje en zittend met allemaal gekleurde ballen om hem heen.

Hoop aan de ene kant niet dat ze leuk zijn want wil eigenlijk alleen met de gratis foto weg! haha. 15 sep pas halen.

ga ook eens informeren bij de fotograaf wat het daar kost, wil heel graag ook samen met marno, in het wit allebei, met witte achtergrond,.. misschien leuker als ie ff ouder is, volgend jaar.

juudje; wat leuk meid samen wonen, toch de knoop doorgehakt! gefeliciteerd,. dat jullie maar heeel gelukkig worden met zn 3tjes!

niek lekker gezwommen? ;)

lekker blubje tot 7 uur! wat een verwennerij, hihi.
    vaak idd maar 1 keer.

3. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ezzie: ik ging toen ook met veel meer foto's naar huis, het is zonde als ze het weggooien ;)

zwemmen was heerlijk, tenminste ik was wel mee, maar het was de beurt van Stefan

mijn vader is net door het ziekenhuis gebeld, hij moet met spoed opgenomen worden. hij heeft weer last en hebben vanmorgen een echo gemaakt, daar bleek dat er weer een galsteen vast zat. mijn moeder is naar condoleren van een collega, dus daar wacht hij op, hopelijk helpen ze dan nog wel vandaag, wordt vervlogd...

4. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Ik heb foto's van nikki en ons door een vriendin laten maken. Zijn echt supermooi!
    Ik kan evt de link van haar site aan iemand geven; geen idee of ze goedkoper is dan een andere fotograaf, maar het voordeel is dat ze bij je thuis komt.

Niek; wat naar voor je vader! Hopelijk wordt hij snel geholpen. Sterkte!

5. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hallo!

Ik heb de datumprikker helemaal niet ontvangen? :( Hoe kan dat?

Alles goed met idereen? Juud wel lees ik :D Samenwonen, joepie! En snel al zeg! Ik ben heel blij voor je, heb je verdiend!

bleeh ja Pinguin, ik heb ook een herfstgevoel.. :( het was trouwens hier wel redeljik weer.. alleen zo'n herfstachtige wind, getver..
    Quinn zo vroeg wakker? Neem je hem dan bij je in bed of rek je het zolang als hij nog in zn eigen bedje ligt? ah.. tandje nummer 5 :D gaat nu snel he?

Lekker joh Blupje, kan je een keer 'uitslapen'... Hier is Tijn normaal gesproken ook zo'n vroege vogel en ik word dan ook standaard om kwart over 6 wakker.. ook als hij heeft besloten langer te slapen, dat is dan weer wat minder voor mij, dan ga ik er op liggen tot hij wakker wordt.

Leuk die fotoshoot! volgens mij had ik ook eens zo'n bon van de V&D.. maar die is vast al weer kwijt. kan je dan een gratis foto krijgen? Ik zit er ook over te denken om foto's met Tijn te maken bij een fotograaf... Maar ja dat komt er dan elke keer niet van.

Lekker niek, er ook even tussenuit. Centreparcs is echt leuk. lekker zwemmen daar! Waar gaan jullie? Ah.. als jullie ook naar de Eemhof gaan kom ik even langs hoor :)

Ezzie, klinkt echt leuk die foto's! Kon je gelijk kijken welke je wilde? Ja tuurlijk.. zal allemaal wel digitaal zijn niet?

Jee, niek, nog steeds niet helemaal goed met je vader? :( Hopelijk gaat het snel beter met hem! Zou hij vandaag dan geopereerd kunnen worden?

Tijn gaat nu echt aan de hand stappen. En heel stoer tegen de bank aan staan en dan met zn ene hand een flesje water.. en dan met een hand drinken haha.. grappig. Hij vindt steeds meer zn evenwicht! Hebben jullie ook zulke problemen met nageltjes knippen? Tijn wil het absoluut niet. Het is echt een gevecht.. ik moet hem echt in de houdgreep houden en mijn trommelvliezen trekken het bijna niet... :( Zelfde trouwens met tandenpoetsen. De boventandjes krijg ik nauwelijks gepoetst... pff...

Trouwens, waar is Gulay? Die heb ik al een tijdje niet meer gezien? Ben benieuwd hoe het met haar is en met Eslem.. die zal nu vast al lekker zelf aan het rondstappen zijn :D

Ik ga weer even verder in harry potter... echt een langdurig project dat boek.. maar wel erg spannend. Jammer dat ik elke keer maar kleine stukjes kan lezen.. Ik ben nu dik over de helft. Toch vind ik het wel lastig hoor, Engels lezen... maar ok, het maakt het er niet minder spannend op.. het gaat alleen iets langzamer...

Oh.. Blup, wil je nog eens kijken of ik wel in de mail sta voor de datumprikker? Want ik heb nl. geen mail ontvangen om m in te vullen!

tot later!

6. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Hoi Meiden,

Juud gefeli met jullie officiele samenwonen. Leuk zeg!

Niek sterkte met je vader! Hopelijk is hij snel weer thuis. En gelukkig heeft Deborah niet veel last van de prikjes gehad.

Blupje lekker dat je hebt kunnen uitslapen.

Jeee Quinn zijn 5e tandje. Lynn heeft er nu 5 boven en 2 onder. En een witte plek waar een kies moet komen.
    Ook een druk dagje dus bij jullie pinguin? Hier zijn de dakdekkers geweest. Lynn was net een standbeeld.

Ik ben een beetje druk. Voorbereidingen vakantie, huis schoon en nog 2 dagen werken. Ik krijg er een beetje de zenuwen van hoe ik het allemaal ga doen.

7. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hihi Lynn was net een standbeeld?

Ja Chacha, nog een paar daagjes..en dan lekker naar de zon! *jaloerrrsss*...

Oei, nog twee dagen werken... 27e gaan jullie toch weg? Dan heb je alleen nog het weekend? Wat een drukte... gaat vast wel lukken!

Ah.. gefeliciteerd nog chacha met je verjaardag.. dat had ik nog niet gedaan! Las wel dat je een drukke bedoening had zondag.. had je maandag ook nog bezoek? Lief trouwens dat je collega's je als feestvarken hadden bestempeld met versierde stoel :)

8. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Mir; ik heb de datumprikker naar een wanadoo-adres gemaild. Had ik van ezzie gekregen. Pb je email anders nog ff, dan stuur ik hem opnieuw.
    Hier is nagels knippen ook zo'n gedoe. Ik doe nu maar 1 of 2 nagels per keer en dan stop ik weer.

Chacha; schiet al op zeg, nog maar 2 dagen werken!

9. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    ik had jullie tweetjes al gemist!

Niek sterkte met je vader meid!

Blup hoe is het met je Opa?

Ik mis Gulay hier ook, maar ik heb het gevoel dat ze er misschien wel een beetje klaar mee is. Of wellicht komt ze weer als ze in Turkije is.

Juud gefeliciteerd met je officiele samenwoonplannen! Spannend!
    Sterkte trouwens voor vrijdag!

Chacha ik hoop dat het allemaal een beetje lukt met inpakken, opruimen en vooral lekker verheugen op je vakantie!

Mir ik heb sinds ik terug ben nog geen 1 x gelezen in HP. Weet niet waar ik de tijd vandaan moet halen op het moment, of beter gezegd neem er de tijd niet voor.
    Staat de datumprikker niet in je junkmail ofzo?

Heb zojuist nog slingers besteld voor Quinn zijn verjaardag. Het meisje knipt ze allemaal zelf!
    Ook een ballon voor Quinn opgeblazen. Dat was geen succes . Meneer is bang! Echt bang! :(
    Nu nog een taart, bestel ik er 1 bij de hema en geef ik Quinn gewoon een lekker koekje? Zag ook mini tompoucen.
    Kan zo besluiteloos zijn wat dit soort dingen betreft!

Steven is een avondje tappen in zn oude studentenkroeg . Introductie van nieuwe studenten vindt nu plaats en er zijn big party's.

Oh ezzie wij hebben vorig jaar maar 60 Euro betaald voor de fotoshoot , maar hebben de foto's alleen digitaal gehad en gebruikt voor het geboortekaartje.
    Geen idee wat een voglende kost. Moet de afspraak nog maken.

Pfffff schoorsteenvegers hebben me vergeten. Zijn bij buren en weer ik veel waar geweest en hebben me overgeslagen.
    Nu komen ze vrijdag.

10. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    oh meiden tip voor het knippen van nagels. Kindje in de kinderstoel zetten.
    Hoef je in ieder geval niet te worstelen :D

was een tip van mn zus. Vooral voor teennagels gaat dit goed!

11. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Dat is een briljante tip Pinguin! :D :D

Blup, ik heb weer ff mijn mailadres gepbt.. :)

12. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    ja he, waar moet je de tijd vandaan halen...om een boek te lezen.. best jammer soms.. En hier ook nog beppen.. wat een drukte ;) Ik lig nu trouwens in bed.. harry potter en de compu hier... haha.. erg he?

Ja, Pinguin, ik zal nog eens kijken in mijn spamberichten of hij daar tussen is gekomen. Wacht eerst even af of de mail nu wel aan komt.

Steven aan het stappen? Quinn ligt lekker te slapen?
    Jaa... Quinn is hier de oudste he? Nog een weekje en dan issie al 1 jaar! Quinn bang voor de ballon? Tijn is er dol op haha... Er is zelfs een ballon geknapt naast hem, hij schrok even en vrat toen de rubbertjes (of hoe zeg je dat.. de overblijfselen..?) op...
    Oh ja.. geen taart voor Quinn :( na ja.. een lekker koekje is ook smullen, toch!

13. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Ok; ga ik ook eens proberen in de kinderstoel!

14. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik kan wel speciaal een taartje voor hem maken of laten maken maar hij is net zo blij met een rijstwafeltje of koekje. Denk dat het alleen voor onszelf zou zijn.
    Wel jammer dat er al veel mensen afzeggen voor zn feestje :(

hihihi In bed with ...... Mir (instead of Madonna) ;)

Moeilijk kiezen he? HP of hier?

Zaterdag over een week is het al en we weten nog niet eens wat wij voor hem moeten gaan kopen als cadeautje. :(

15. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    oh ja meisjes, Quinn raakt echt in paniek als ik hem in bad doe :( Zou het een fase zijn? Iemand anders hier ervaring mee?

Mir ik nam Quinn in bed maar dat was geen succes. Ging gelijk zn vader wakker meppen :D :-$
    Toen weer terug in bed en toen heeft hij het nog even volgehouden.
    Eigenlijk is dat dat hij iedere dag nog even bij ons sliep wel over gegaan, stilletjes. Jij hebt Tijntje toch ook best regelmatig bij je genomen toen hij nog wat jonger was .

16. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Vervelend Pinguin. Ik heb geen tips; nikki vindt badderen hartstikke leuk. Vind hij de douchestraal niet leuk of het in bad gaan op zich al niet?

Ik heb even een zooi data verwijderd bij de datumprikker. Nu staan alleen de data er nog waarop bijna iedereen kan. Maar er is dus geen dag waarop we echt allemaal kunnen.

17. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Truste allemaal!

18. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    blup volgens mij werk jij woensdag/donderdag/vrijdag of niet?

De badkamer ingaan vindt hij al naar.
    het is op vakantie begonnen.
    misschien de tummy weer eens proberen anders.

Ik ga ook slapen.

trusten!

19. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    trusten blup!

hihi ja.. het is te erg voor woorden.. ik lig hier nu een beetje oncomfortabel te typen hier in mn bed.. en het harrypotterboek ligt nog steeds dicht naast me haha.. en Bart zit beneden tv te kijken.. lekkere familie hier :oops: haha

Ik heb geen tips om het bad leuk te maken.. vindt hij douchen wel ok? Of is het echt het water dat hij niet leuk vindt? Misschiem met wat extra schuim om het interessanter te maken? Als zn huidje er tegen kan dan. Of hem afleiden met speeltjes? Hier is het andersom. Tijn maakt er een dolle boel van in bad en is zo wild dat hij nog wel eens half kopje onder gaat :( Ik geef wel even wat van het enthousiasme van Tijn aan Quinn ;)

ik geloof dat de 29e van september wint? dan kan bijna iedereen... ezzie alleen niet :( jammer he, dat het zo lastig is om iets te prikken wanneer echt iedereen kan...

Kira, waar ben jij? Alles goed?

20. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    ja trouwens Pinguin.. hier is het ook verleden tijd hoor, dat Tijn bij mij slaapt.... :( best jammer.. als hij wakker is, dan gaat hij ons ook lekker irritere als hij bij ons ligt...maar hem in zn bedje laten, dat wordt altijd een luid protest...

Deel Deze Pagina