hoi! nu lees ik het ook.. ik bedoelde solexen.. tikfoutje ha Gulay, leuk dat je er weer bent! En weer thuis dus! Eslem loopt nu goed los? Het kan idd een sprongetje zijn. Misschien ook weer even de overgang van Nederland naar Turkije? Volgens mij niet het laatste sprongetje hoor.. er zijn er 10 geloof ik. Hoe ging je reis terug? Geen dingen kwijtgeraakt? Jee chacha.. 10 kilo overgewicht! oepsie! Nou ik weet wel dat onze auto ook tjokvol zat. Dus als we met het vliegtuig hadden gemoeten... Maar ok, wij hadden ook de tent, luchtbedden, dekbedden, stoelen, tafel blabla... maar ja je komt dus snel aan teveel aan kilo's, vooral met een kleine erbij! Rene zn koffers al gepakt? hihi.. Nikki, wat heb je een mooi mannetje! Mooie banner hoor. Echt sprekende oogjes heeft ie! Leuk weer naar de geitenboerderij Ezzie! Is dat vlak bij jullie in de buurt? Wij zijn vandaag ook naar de geitenboerderij geweest bij mijn oma. Naast het verzorgingshuis is zo'n boerderijtje met daarnaast een tentje waar je wat kunt drinken, met speeltuin en zand enzo. Tijn heeft zich prima vermaakt! Oh, dus je neefjes zijn al wel wat ouder. HEbben ze leuk met Deborah gespeeld? Hier komen de buurkindjes ook heel vaak even bij Tijn kijken en spelen. Maar dat is hooguit tien minuten en dan zitten ze alweer met hun hoofd in de tv bij ons. Deborah pas om half 9 wakker?! Ging ze gisteren laat naar bed? Jullie ook al naar de kinderboerderij geweest? Pinguin, ben je nog naar Scheveningen geweest? Alles ok bij de weg? Kira, hoe gaat ie bij jullie? Chacha, hopelijk lees je het nog: HEEL FIJNE VAKANTIE! ennehh wij gaan je ook missen hier hoor!
Het ging van de week vrij goed met m'n opa, maar vanmiddag is hij toch overleden. Heb nog afscheid van hem kunnen nemen en het was zo naar om hem te zien; happend naar adem. Heb verder niks gelezen, maar wilde het jullie ff laten weten.
gecondoleerd blupje. Wat een verdriet voor je! Fijn dat je hem toch nog even hebt gezien. Heel veel sterkte de komende tijd!
blupje: meid, heel veel sterkte, het is naar dat je hem dan zo ziet, maar ook wel fijn dat je afscheid heb kunnen nemen... mir: mijn neefjes zijn dol op Deborah hier niet zoveel kindjes op de buurt, we willen graag hier blijven wonen en binnenkort komt er ook wat nieuwbouw aan de overkant, maar zitten soms wel een aan verhuizen te denken. hoewel het vanzelf wel komt als ze echt gaan zwemmen en naar school gaan. heb nu ook al een moeder regelmatig op de koffie van zwemmen chacha: fijne vakantie!
Ben hier nog ff om bij te lezen, lees ik het nare nieuws van blup Gecondoleerd meid en heel veel sterkte. Ook voor de rest van je familie. Een dikke knuffel van deze kant voor jou. Nou ik ga nu echt dag zeggen. We gaan de koffers in de auto doen en nog een beetje slaap proberen te krijgen. DOEHOEG LIEVE DINNETJES!
gecondoleerd blupje.... heel veel sterkte en een dikke knuf. marline, fijn dat youame weer thuis is. chacha, een fijne vakantie, (ook al lees je het niet meer. ) gulay wat leuk dat eslem al kan lopen. dimphy stapt alleen aan de hand en langs de tafel enz. dimphy wil toch niet eten. ik heb vrijdag het cb gebeld, wat ik kon doen. hun advies was: proberen, wil ze niet, weg zetten. geen wedstrijd van maken. ze wil gewoon haar zin door drijven, ze heeft ontdekt dat ze iets kan weigeren.... maandag/dinsdag word ik nog terug gebeld. vind het niet fijn dat ze niet eet. ze heeft de afgelopen week 3 van de 7 dagen gegeten. en dit doet ze nu al 2/3 weken. hoop dat ze snel weer lekker gaat eten. ik ga banken, ben moe.... groetjes
effies snel wil mn bed in. Blup condoleerd meid! dikke knuffel voor je! Gulay fijn dat je er weer bent. Heb je gemist! Chacha hele hele fijne vakantie. Zal jou ook missen! Inderdaad naar Scheveningen geweest. Geen files gehad. Waren pas tegen 3-en daar. Quinn heeft heerlijk gespeeld en veel zand gegeten Daarna terrasje en daarna met een groep van 8 nog lekker bij een visrestaurantje gegeten. Ben trouwens wel gezien door een agent met een laserding om je snelheid te meten en ik reed denk ik 115 waar je 100 mocht. Tja its part of the game toch. Iedereen wil op een andere dag komen dan dat ik Quinn zn verjaardag vier. Vind ik eigenlijk helemaal niet leuk. Binkie heeft zn mamma echt ontdekt. Als hij nu huilt is het ook Mammammmammma hihi en ik vind het nog leuk ook! Ik ga slapen, morgenvroeg weer werken. trusten meiden en tot morgen! xx
zo, laatste week 3 dagen werken voor ik op vakantie ga! \/ verder 2. Heerlijk. Het was vanmorgen 6.50 dat ik hem hoorde! weet niet of ie nou eerder wakker was en dat ik gewoon in coma lag hoor! Klinkt als een gezellig middagje pinquin! hmmm, allemaal op een andere dag hey, niet echt leuk idd. Maar ja, je kan er denk niks aan doen? ooohh, hij heeft je dus echt nodig! Fijn om te weten he! Ik vind het ook wel fijnals ie perse naar mij toe wil ofzo hoor, (vooral omdat ie dat niet vaak wil) Hoe zal chacha dr ochtend verlopen zijn? Vervelend mamsie dat dimphy niet wil eten,. maar het is idd het beste advies, ze hebben heel goed door als jij iets wil,. Mir, die geitenboerderij zit hier in het amsterdamse bos dus vlakbij, ook met eet en drink tentje ernaast, erg leuk. Alleen geen zandbak, da's wel jammer. leuk he dat ze zich steeds beter gaan vermaken! Ga nog ff met mn ventje kroelen,m oet hem weer een hele dag missen,.
Chacha je bent er niet meer maar toch nog een fijne vakantie! Ik hoop dat je veilig gearriveerd bent zonder al teveel stress . Ezzie die geitenboerderij is idd heel leuk. Mijn oudste was er vorige week nog met zijn opa en oma. Als het warm weer is is het badje ook super. Ik heb wel mee zitten lezen maar zal vast wel mensen vergeten. Mamsie tja hier wordt ook nog steeds selectief gegeten. Het gevecht niet aan gaan is ook mijn advies, je wint het toch niet. Dus wat ik doe is de gezonde dingen achter de favoriete dingen verstoppen en zo naar binnen werken. Gezonde tussendoortjes en afleiding werkt hier ook nog wel. Meer kun je niet doen. Het gaat vanzelf weer over. Blup wat naar van je opa, gecondoleerd meid. Oh ik moet gaan.
chacha hele fijne vakantie blupje wat naar van je opa gelukkig heb je hem nog ff gezien eindelijk de pleister is er af dit is het resultaat het lipje is weer mooi recht geworden ik moet weer naar youame toe
Hallo allemaal ! Blupje, gecondoleerd ! Veel sterkte ! Marline, het ziet er heel mooi uit ! Ik hoop dat Youame zich ook goed voelt ! Een hele opluchting voor jullie dat het er weer op zit, toch ? Het lijkt me heel zwaar allemaal. Is ze nu voorlopig klaar met operaties ? Ik hoop het ! Mir, dank je wel voor je compliment ! Thijs is ook echt een heerlijk mannetje ! Iedereen die hem ziet is meteen helemaal weg van hem ! Het is een echte knuffelkont, heerlijk ! Ezzie, een ander meisje van het forum heeft de banner voor mij gemaakt ! Ik ben er heel blij mee ! Super ! Ik ben nj nog op het werk, maar ga zo snel naar huis. Thijs is ziek, flink verkouden en vanochtend had hij verhoging (38,1) en zijn neusje leek wel een kraantje. Vannacht zat zijn neus ook dicht, en hij wil graag het speentje in zijn mondje, maar dat hielp dus niet echt met adem halen en lekker slapen. Hij heeft vannacht dan ook heel zielig bij mij geslapen. Hij is nu bij opa en oma. Ik kan niet wachten om hem te halen nu ! Groetjes en tot snel ! Nikki F
Marline wat ziet Youame dr mondje er mooi uit! Fijn dat het allemaal zo goed is gegaan. Steven heeft Quinn vanochtend naar het kdv gebracht. Toen ik belde om te vertellen waar Quinn zn doekje verstopt zat in zn rugzak hoorde ik hem zo hard huilen zucht... das niet leuk. Toen hij zn doekje kreeg ging het gelukkig goed. Heb vanmiddag nog een keer gebeld en hij heeft het vanochtend dus best effies moeilijk gehad. Denk dat ik hem zo al ga halen. cadeautje voor Quinn is besteld (en hopelijk op tijd binnen) Ik merk dat ik spierballen begin te krijgen van het tillen van Quinn, jullie daar ook last van? ben er vanavond weer! xxx
pinguin: wat sneu voor Quinn, gelukkig hecht hij veel aan zijn doekje! heb er vast over heen gelezen, maar wat heb je gekocht? marline: ziet er inderdaad mooi uit, blij dat het goed gaat!
Een loopautootje niek http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=19982&postdays=0&postorder=asc&start=9570 Daar staat een foto ervan. Hoe is het nu met je vader?
geloof dat iedereen weg is pinquin! had dus niet zoveel om bij te lezen,.. ook wel handig! Sneu dat Quinn het een beetje moeilijk had vanmorgen, dan zit je niet echt lekker meer als moeder he, wel fijn dat ie wat van thuis heeft waar hij aan gehecht is. Dan gaat het vaak wel goed. beterschap voor Thijs! marline; mooi geworden zeg! Vind het toch knap dat ze dat allemaal kunnen tegenwoordig hoor. Heeft ze er verder last van of merkt ze er weinig van? net van marktplaats een sta tafel waar allemaal knopjes en geluidjes op zitten en een raket van v-tech opgehaald, samen voor 15 euro. Hartstikke netjes nog, dus ben helemaal in mn nopjes met mijn koopje. Die raket bewaar ik voor zn verjaardag, die tafel ziet ie morgen want hij lag al op bed.
Dank je wel Ezzie. Het is zo zielig als die kleintjes niet lekker zijn. Voor Thijs is het nu de eerste keer. Dan breng je hem toch niet graag weg. Ik heb gelukkig nog een babyneusspray gevonden. Ik hoop dat die een beetje helpt, anders wordt het een lange nacht denk ik. Groetjes Nikki F
Blup, gecondoleerd meisje. Dikke knuf en veel sterkte. Pinguin, die had ik al, maar ze worden nu steeds groter. Haha. Nikki, wat heeft thijs mooie ogen zeg. Zul je vast vaak horen. Zeggen ze ook altijd over Lynn. Marline, dat ziet er mooi uit hoor. Ik ging net even boven kijken en dacht ga ff bij Lynn kijken. Ze zat te slapen. En dan voor over gevouwen met haar hoofd tegen de spijlen. Ach gossie. Heb haar maar vlug neergelegd. Mir, verband is eraf en het ziet er heel goed uit. Helemaal door. Dus nu kan er een ringetje om. Hihi. Ga ook slapen. Trusten. xx