Hoi Juudje ! Dank je wel ! Ja hij heeft de ogen precies zoals pappa ! Je verdrinkt er in ! Heerlijk ! Fijn dat alles weer goed gaat met Lynn ! Tot snel ! Groetjes, Nikki F
Goedemorgen dames, Allemaal een rustige nacht gehad met de kindjes? Het gaat weer een stuk beter met THijmen zijn beentje. Er zit nog wel een dikke bult op zijn been maar hij heeft er geen pijn meer van. Vanaf gisteren ben ik van de opvolg melk af en nu krijgt hij half volle melk. Hij krijgt nog wel een papje voordat hij gaat slapen maar daar wil ik ook vanaf. De laatste nachten is THijmen ook een beetje onrustig. Hij gaat gewoon lekker zitten spelen en praten (gelukkig niet huilen) dus ik laat het maar gaan.
chacha je bent er niet meer...maar ik hoop dat je een fijne vakantie hebt! NikkiF wat heeft jouw zoontje prachtige ogen joh! Dus de meeste kindjes hier zijn in de fase aan tafel lopen enzo..achja..het is ook wel lastig hoor..ik dacht dat als ze zou lopen ze niet veel meer zou kunnen als toen ze gewoon overal ging staan maar heb me echt vergist joh..ze zit overal aan..vindt het wel eng..ze kan ook de oven aan zetten enzo en je hebt hier geen veiligheids dingen voor kinderen. heb wel van die dingen voor in het stopcontact gekocht. Eslem heeft ook 8 tandjes nu 4 boven en 4 onder.. Mir: Eslem loopt nu echt helemaal goed los..ze loopt het hele huis door..als ze moe is gaat ze wel zitten hihi..ze begint nu ook met het opstaan zonder iets vast te houden.. Ik dacht dat de sprongetjes maar tot het eerste jaar waren? Nouja..ach hehe..we merken het wel.. Ze is erg hangerig en jankerig als ik weg loopt wilt me steeds vasthouden en omhelzen enzo..wel irritant.. En ze wilt dus weer vaak aan de borst..ze wordt echt boos als ze niet mag..en trekt mijn shirt omhoog of omlaag hehe.. enne..ik ben trouwens niets kwijtgeraakt op de terugweg haha...moest er ook nog eens bijkomen! Blupje: gecondoleerd meis! Marline: wat is ze mooi geworden joh!
hallo! Rustig hier! Nou in huize Tijnemans helemaal niet.. Tijn heeft gisteren zn prikjes gehad en ik denk dat hij daar erg last van heeft (of het is iets anders). Hij huilt alleen maar, is koortsig (39) en kan moeilijk in slaap komen. Vannacht heb ik meer naast mn bed gestaan dan in mn bed gelegen Nu slaapt hij weer.. elke keer maar een half uurtje, dan er weer uit, huilen, weer moe en er weer in.. Pff.. En bart is net voor een paar dagen in Engeland. Dan merk ik wel dat het erg handig is om met zn tweetjes te zijn hoor... maar ok, hopelijk knapt ie snel weer op. Oh de cijfertjes van het cb gewicht: 10.990 lengte: 76 hoofdje: 46.2 Hij is dus niet zo heel erg in gewicht gegroeid, maar wel behoorlijk in lengte. Van 71cm naar 76cm! Is Thijs weer opgeknapt Nikki? Of is ie zieker geworden? hoe is de nacht gegaan? Pinguin, het lijkt me ook vreselijk om je kindje door de telefoon te horen huilen dan zou je wel door de telefoon willen gaan om hem even te troosten. Heeft Quinn ook een doekje om te slapen en te knuffen? Tijn ook. Als hij moe is pakt hij het doekje altijd en wrijft er dan mee in zn gezichtje. Wat een gaaf loopautootje zeg Pinguin! waar heb je die gekocht? Wij zitten ook te denken aan zo iets. We willen graag een zandbak kopen en een loopautootje. Van mijn ouders krijgt hij de walker van V tech. Ik merk wel dat Tijn toe is aan iets nieuws om mee te spelen. Hij lijkt op zn oude speelgoed uitgekeken? Of komt dat gewoon omdat ie niet lekker in zn hum is.. kan ook... Dat zijn ook koopjes Ezzie! Hoe vindt Marno het tafeltje? Moest je ver rijden om het op te halen of was het bij jou in de buurt? Wat voor soort raket heb je gekocht? Wat moet ik me er bij voorstellen? Ook zoiets met allemaal knopjes en lichtjes enzo? Juud, Lynn dus weer 5 mooie vingertjes! Top dat het nu wel zo goed is gelukt en mooi is genezen? Mag ze gewoon zwemmen op vakantie? Gelukkig dat het met Thijmen beter gaat met zn beentje! Dat is ook wat zeg, 3x moeten prikken HOe bevalt de halfvolle melk? Vindt hij het lekker? Wat ziet het er goed uit Marline, het mondje van Youame! Super! Moet ze nu nog een keer geopereerd worden? Of is het nu helemaal klaar? Kan ze taart eten met dr verjaardag? Of moet ze nog lang vloeibaar voedsel eten? Gulay... dus Eslem volop in een sprongetje? maak je borst maar nat meid! .... tot 17 maanden zijn er sprongetjes. Met 11 maanden dus (zit ze nu zo ongeveer in denk ik), met 13 maanden, met 15 maanden en dan met 17 maanden! Eslem is echt de snelste hier zeg! ze loopt dus al flink! en dat ze zelf kan staan zonder zich op te trekken is echt snel hoor! Ja, nu wordt ze dus echt een handenbindertje. HOe is het leren lopen eigenlijk gegaan? Met veel bulten? Of is het echt een natuurtalentje? Nou, ik zit hier nog te tikken, dat betekent dus dat Tijn even een flinke ruk maakt. Hij heeft het dus echt nodig. Ik wil vanmiddag nog even naar het dorp, dus hopelijk is hij straks goed uitgerust en een beetje beter te pas. Bij het cb trouwens, ging Tijn ook hoofdbonken... kon de wijkverpleegster het gelijk zien.. Spugen deed hij ook even voor... Lachen en brullen ook.. Temperamentvol ventje vond ze. En ik moest geen aandacht geven aan ht hoofdbonken en ook niet aan het spugen. Ze kunnen het namelijk gaan gebruiken als aandachtstrekker En gaat dus wel vanzelf weer over. Ah.. daar wordt een mannetje wakker.. dit klinkt niet echt vrolijk moet ik zeggen tot later!
HAllo! Hier een hele goede nacht gehad! Steven si er 1 keer uitgeweest en ik helemaal niet! Heel fijn want ik moest er al voor 6 uur uit om te gaan werken! Mir je hebt verschillende van die auto's . Die van het plaatje schijnt de meest verkochte ter wereld te zijn, maar wij hebben een nieuwer model en een andere kleur gekozen. Deze ====> Ik heb hem besteld bij www.speelgoedplezier.nl, best prijzig maar wel heel leuk. Als het goed is komt hij vandaag al binnen! Ik weet heel goed hoe je je voelt na zo'n nacht. Is Bart weer aan het werk? of moet hij binnenkort weer op reis? Ezzie is het normaal dat kindjes zo hyper zijn nadat ze thuiskomen van het kdv? Of zal het vooral nog wennen zijn voor hem? Leuk trouwens die dingen die je voor Marno hebt gekocht. Vind hij het ook leuk? Nokinee heeft Thymen zo ontzettend last gehad van zn prikjes? Hoe is het nu met jou eigenlijk? Gulay hier ook nog geen zelfstandig lopend mannetje. Wel aan de hand en overal langs, en hij klimt de trap op enzo. Ben nieuwsgierig hoe Eslem er nu uit ziet. Heb je geen foto van dat ze loopt? Nikki hoe is het met Thijs? Echt ziek geworden of valt het mee? Blup hoe is het met jou meis? Kira hoe is het bij jullie? Sean nog steeds aan het rommelen met zijn eten? Ik merk dat Quinn ook wat moeilijker begint te worden. Ik denk dat ik ook ff een uurtje plat ga meiden. fijne dag! xx Pinguin
Thijmen 12140 gram / 83 cm Sean 11690 gram / 78 cm Nikki 11630 / 75 cm Tijn 10990 gram / 76 cm/ hoofd 46.2 Thijs 10600 gram / 73,5 cm Marno 10500 gram / 77 cm Deborah 9750/73.5 cm Quinn 9575 gram / 74 cm/ Hoofd 50 cm Dimphy 9150 gram / 76 cm Lynn 8475 gram / 73 cm Lynnie 8500 / 70 cm Gulay wat zijn Eslem dr getalletjes? Kunnen we haar ook toevoegen aan de lijst. Narcissen zal ook al wel weer bijna terugkomen volgens mij. Kunnen we Helena ook toevoegen.
Mir wat zielig voor die kleine man dat hij ook zoveel last heeft gehad van zijn prikjes. Ging het na zijn slaapje wel wat beter? Thijmen sliep ook erg veel de volgende dag dus ik denk dat ze het op de een of andere manier echt even nodig hebben na die prikjes. Thijmen bleef trouwens ook maar huilen en dat was zo zielig omdat je gewoon ziet dat ze pijn hebben en daarom hebben wij uiteindelijk ook maar een zetpilletje gegeven. Thijmen heeft nog wel een giga bult op het been zitten waar hij 3 keer geprikt is en een blauwe plek. pinguin wat een leuke auto! Lekker stoer ding. Wij zitten nog steeds te dubben wat we nou zullen kopen. Ik heb echt geen idee. Het lijkt wel of hij op het moment alles leuk vind behalve zijn speelgoed Met mij gaat het redelijk maar ik blijf zo moe door die ontsteking in mijn darm en dat is soms wel vervelend met Thijmen omdat hij toch de hele dag aandacht nodig heeft. Wij hebben trouwens eindelijk een eetstoel voor thijmen gekocht en ik ben er helemaal blij mee.
Mir ik vergeet helemaal antwoord te geven op je vraag over de half volle melk. Hij vind het lekker en hij is nu helemaal van de opvolgmelk af. S'morgens lekker bordje brinta met half volle melk en ik zie ook nog niet echt een verschil met zijn poepgedrag dus volgens mij is het allemaal wel ok zo
blunder op mn werk, word een nieuw kindje gehaald door moeders, ik stel me voor en zeg, dat zijn haar twee broers? Nou, zegt ze, 1 broer en 1 zus! daar sta je dan, hihi. maar mama zei zelf al, een zus die geen zus wil zijn,. het meissie zag er ook echt uit als een jongetje hoor, kort opgeschoren haar, jongens kleren.. iedereen kon die fout maken, wat achteraf ook weer blijkt want mn collega had dat ook al gedaan! hmmm, Marno wil niet slapen, dat gebeurt niet vaak, ben net nog even bij hem geweest, nog even met hem geknuffeld, hele dag niet gezien,. net even met het eten, maar dat vind ik dan best kort hoor! Geloof dat ie nu stil is. cool die auto pinquin! ga zo ook even op die site kijken. het is heel normaal hoor, dat kids hyper zijn als ze thuis komen van het kdv, vaak komt alles wat ze hebben opgekropt er dan uit, zo kunnen ze poes lief zijn op het kdv en thuis strond vervelend. Gewoon een manier van afreageren. Thui s voelen ze zich het veiligst en daar laten ze zich lekker gaan. marno is helemaal blij met dat tafeltje,. hihi, zal er morgen wel ff een foto van maken. Staat er als een gek bij te glimlachen. Mir; tijn is lekker de lengte ingeschoten zeg! wauw! mooie cijfertjes hoor. Ik moest niet ver rijden hoor voor die spulletjes, ik zoek het bewust dicht bij huis anders ben je het alsnog kwijt aan benzine! Die raket is idd met knopjes en lichtjes, ik maak er een foto van op zn verjaardag, hij is nu al ingepakt.
Hallo allemaal ! Bedankt voor je compliment Gulay ! Jij hebt ook een knappe meid ! Een meisje bij mij op de Pabo heette ook Gulay, zij was ook een Turks meisje ! Toevallig ! De koorts van Thijs is nu gelukkig weg, maar hij heeft nog wel een enorme snotneus en is huileriger dan normaal. Ik denk ook dat hij, naast deze flinke verkoudheid, ook nog eens last heeft van een doorkomende tand. Echt zielig. Op momenten is hij ontroostbaar. Gelukkig heeft hij vannacht wel beter geslapen. Thijs is vandaag voor het eerst zelf rechtop gaan staan in de box ! Dat deed hij bij oma, ik heb het zelf helaas gemist. Ik moet gaan, Thijs huilt. Tot de volgende keer ! Groetjes, Nikki F
ezzie hoe oud was dat meisje? kort ongeschoren haar is toch ook wel een beetje typisch voor een meisje of zie ik dat nou verkeerd? En je collega de zelfde fout, oeps Nikkif ben je niet trots dat hij zelf staat nu! goed hoor van je ventje er staan weer wat nieuwe foto's in het album
nokinee; denk dat het meisje al een jaar of 6 a 7 was,.. wat een mannetje is thijmen al zeg! stoer ventje hoor, mooie stoel ook, had je die nog niet dan? waar heeft ie dan steeds in gezeten?
Leuke foto's Nokinee! ook leuk om jou te zien Lekker mannetje is het toch. Mooie stoel trouwens! Ik vond het ook erg moeilijk een cadeau voor Quinn te vinden. Mijn buurvrouw raadde me dit aan (ze heeft 3 kindjes). Hihi Ezzie kan me goed voorstellen dat je die fout maakte. Bij mijn neefje in de klas zat een meisje dat altijd heeft geroepen dat ze een jongetje is. Ze zag er ook uit als een jongen. Geen idee hoe het nu is want ze zijn naar de US geemigreerd geloof ik. Quinn heeft sinds 2 dagen s'avonds ook veel moeite met in slaap komen. Veel verdriet en veel geknuffel. Het lijkt bijna op een soort verlatingsangst, maar misschien is het ook omdat het volle maan is nu. Nikki fijn dat thijs geen koorts meer heeft! Quinn is ook nog nooit echt verkouden geweest. ALs er tandjes doorkomen heeft hij echter wel eens last van een loopneusje! Er lag een appeltje bij ons op de salontafel. Quinn zag hem en heeft hem grotendeels op zitten peuzelen, ongeschild, gesneden of wat dan ook. Als ik een appeltje in stukjes snij dan gaat hij kokken en doen en dit gaat wel goed. Rare knakker. Zal zo een fotootje plaatsen van mn mooie mannetje
pinguin Thijmen heeft van de week het zelfde gedaan met een appel. Hij pakte hem zo van de fruitschaal en begon er vrolijk in te happen. Hij heeft het ook met een sinaasappel en perzik geprobeerd. En hij bleef gewoon staan en dan in een hand die appel! hahaha Ik vond het zo leuk om te zien dat ik er ook een foto van gemaakt heb en die zal ik van de week wel in het album zetten. Moet ze nog ff van de camera naar de compu laden. Ja ik dacht laat ik me zelf maar een keer niet meer zo anoniem houden vandaar die foto Die stoel is een mutsy easy grow en die is ook verstelbaar dus dat leek ons wel handig. Hij zou er dan in moeten kunnen tot 12 jaar ofzo