hij vond het zo lekker. Appeltje happen met die 4 tandjes van hem! Zag net ook de foto van mijn buik een jaar geleden
Oh wat een schatje, hap hap Ik heb net even naar je buik gekeken en je had een goede buik! Wat zal jij je lekker zwanger gevoeld hebben. Ik heb bijna geen buik gehad tijdens mijn zwangerschap
Nou ik was op en top zwanger vanaf het moment dat ik positief testte. Downside is dat ik nog steeds bezig ben die buik eraf te krijgen. Nog minimaal 10 kilo!
Ja dat is wel iets minder, maar ik heb toch ergens een bericht van je gelezen dat het best goed ging met afvallen? Als je nu 10 kilo afvalt ben je dan weer op je oude gewicht? Ik heb net trouwens ook die loopauto besteld! Ik vond het zo een tof en stoer ding en ik vind het ook leuk dat je van alles en nog wat erbij kan kopen. Ook die stang om te duwen is wel handig! En ik wil niet een cadeau wat binnen een maand aan de kant ligt en na het een en ander gelezen te hebben lijkt het me wel een goede keuze.
Ohja het is ook weer prikjes tijd he.. Ik dacht dat het pas met een jaar hoefde? Ik heb geen datum op onze afspraak kaart staan dus ik denk dat ze hebben gezegd dat we moesten komen als ze 12 maanden zou zijn ofzo.. sterkte mir..hopelijk is tijn weer snel de oude! Mir eigenlijk is eslem nauwelijks tot eigenlijk helemaal niet (dat ik me kan herinneren) gevallen tijdens het leren lopen..niet met bulten ofzo..ze viel gewoon op haar bips of naar voren maar wist zich goed te draaien zodat ze niet pijnlijk viel.. Ze heeft nog geen bulten gehad eigenlijk..hehe.. pinguin wat een super gaaf loopautootje. Ik zou er ook wel eentje willen..maar ze zijn best prijzig hier..en ze zal het toch alleen in huis gebruiken en we hebben in de hal bijv. tapijten liggen..dus dan zou ik die moeten weghalen zodat zij kan rijden hehe. Ik zal even voor een fotootje kijken! heb op een cd staan..maar dat was van toen ze net echt stapjes ging zetten..heb wel andere fotos maar die staan bij mijn moeder op de comp en we hebben een andere cd maar die ligt in de auto..zucht ik heb een luie man die steeds die cd vergeet..grrrr Eslem is overigens niet veel veranderd..haar haar is langer nu..(kan het best redelijkg oed in een staart doen nu..bij alles kan er bij maar dan heeft ze wel een voor pony hihi..) qua lengte is ze echt zo klein pff nog steeds 72 cm en dat is nog ruim genomen geloof ik hehe..en qua kilo 9,4 dus nog steeds een vrij dikkig kindje hehe.. 72 cm 9,4 kilo dus NikkiF ik ben geen turkse. Ik ben gewoon nederlands maar woon in turkije. jeetje joh als ik zo jullie fotos bekijk zijn jullie kindjes zo groot..echt kindjes zeg maar..omdat eslem zo klein en mollig is heeft ze nog echt dat baby achtige vind ik.. Trouwens..in nederland was eslem bijna in een stuk appel gestikt..het was echt de schrik van ons leven.. Ik zat bij de tv en mijn zusje zat met een vriendin in de keuken en eslem liep met een stukje appel rond..op een gegeven moment riep mijn zusje een paar keer eslem stikt eslem stikt..maar ze zei het op zo'n manier dat ik dacht jaja..het klonkt niet alsof er echt wat aan de hand was zeg maar.. Dus toen schreeuwde ze echt en ging ik kijken was eslem werkelijk aan het stikken..ik gillen..mijn moeder roepen..mijn moeder gillend de trap af..ik wist niet wat ik moest doen..stop vinger in haar keel en duw het stuk dus nog verder (niet echt slim dus) en houd haar half op haar kop en geef haar over aan me moeder..me moeder nog steeds gillend (haha we zijn drama queens) op haar rug kloppen en op haar kop houden en toen ademde ze weer. we stonden echt met zijn allen vet in shock. Ik durf haar dus geen appel meer te geven hehe. En dan zijn er dus mensen die van af begin af aan aan rapley doen..nou sorry maar ik vind het gewoon levensgevaarlijk..je moet echt opletten..en dan nog kan het fout gaan.. maar goed..feit is..als ik alleen was geweest..had ik dus echt niet geweten wat ik moest doen...vind het dus best eng om alleen met haar te zijn soms. Ik heb trouwens twee pillen in huis nu... De diane 35 (is erg duur hier pff) en de desolett..maar die is dus niet bekend in nederland. De desolett is geloof ik een lichtere maar ik ben bekender met diane die heb ik vroeger ook geslikt om beharing tegen te gaan (niet dat het heeft geholpen hehe) zit dus nog in een dilemma..want die desolett is wel bijna de helft goedkoper per maand. je krijgt namelijk neit zoals in nl 3 strippen in een doosje maar maar een enkele voor een maand.
ohja..eslem heeft last van allemaal bultjes op haar buik en rug enzo..ik denk dat het door de warmte komt..want sochtends is het minder dan smiddags en savondsneemt het ook weer beetje af.. Zou daar zalf ofzo voor zijn of moet ik het gewoon zo laten?
Ha die meiden, We zijn d'r weer! Even een kort teken van leven voor ik weer aan het werk ga. Om 9.00 afgesproken op school. Gisteren ook al geweest...Pfffff De vakantie was heerlijk. Helena heeft het ook fijn gehad met kamperen en heeft er erg veel bijgeleerd! Leuk! Misschien kunnen jullie een korte update geven van de dingen die de afgelopen vier weken gebeurd zijn.... Dan hoef ik niet een hele dag bij te lezen Tot later. Oja, onze computer was traag....waarschijnlijk ook nog vakantie... Geloof dat alles nu weer functioneerd..
narcissen: welkom terug gulay: jee, wat schrikken, zou ook niet echt weten wat ik als eerste zou doen, denk ook gillen leuke foto's! ga zo weer zwemmen, maar mevrouw wil nu nog niet slapen
Gulay; Nikki heeft dat 2 keer gehad dat ze bijna stikte en je schrikt je inderdaad dood! Narcissen; welkom terug! Ben druk met vanalles regelen, straks in de stad een foto van m'n opa ophalen. Morgen is de crematie.
Veel sterkte blup morgen. Gulay, is dat je moeder op de foto? En wat is eslem een snelle zeg. Lynn doet nog geen moeite om te staan, maar daardoor blijft ze lekker lang baby. Nokinee, Vind je het niet zonde om haar pap te geven 's ochtends. Lynn mag ook een boterham of pap, maar ik vind het zooo fijn dat ze nog lekker bij me ligt. Ik heb hier nog 1 pak opvolg melk staan en dan gaan we ook over op gewone melk. Ze krijgt nu al halfvolle melk bij haar brood 's middags. Ach gossie Mir, Tijn zoveel last van zijn prikjes? Gek is dat hè, dat dat zoveel verschilt per kindje. Lynn heeft werkelijk waar nergens last van gehad. Ben niet tevreden over haar vingertjes. De chirurg heeft het litteken weefsel netjes weggehaald, maar onderaan haar vingertje zit het nog, met het gevolg dat ze nog haar vinger niet kan strekken. *zucht* Volgende week donderdag moeten we op controle. Ben druk bezig met opruimen en zo. Zodat binnenkort mijn meubels hier naar toe kunnen. Lynn dr kamertje eindelijk weer. Zo fijn. Ga ff de woningbouw bellen. Doei doei
Juudje Ik mis het ook wel hoor dat hij niet meer lekker bij me ligt maar aan de andere keer moet het er toch een keer van komen dat hij zelf gaat eten. En aangezien mijn opvolgmelk op was heb ik maar besloten op dat moment te beginnen en ook omdat het cb zei dat het ok was om te beginnen met half volle melk. Hoe gaat het met je dochter haar handje?
Op de foto staat ie met zn nieuwe speeltafel,. helemaal happy mee, juudje; heb je je huisje al officieel opgezegd? narcissen; gezellig dat je er weer bent, fijn dat alles goed is gegaan, nu helaas weer werken he! We zijn een meeting aan het plannen, wil je ook mee? Gulay lieve foto van eslem, stoere stapper! leuk ook dat LIEF jurkje! Schrikken zeg dat met die appel! gelukkig is alles goed afgelopen. leuk nokinee ook die auto! hij is idd wel erg stoer, ze hebben er ook echt wat aan. Staks wel foto zien he! pinquin; jee, je mannetje is zaterdag al jarig! \/ Leuk hoor. Had je met die buik al het idee dat ie groot was of kreeg je dat later pas toen je foto's zag, ik wel namelijk, op het moment zelf vond ik het wel mee vallen (wen je aan denk) maar achteraf op foto's, jee! haha.
Hallo ! Nokinee, we zijn heel trots op ons manneke ! Hij verraste ons gisteren nog eens met een demonstratie "kijk eens hoe ik kan staan in de box !" Geweldig ! Pinguin, ik denk dat Thijs ook nog last heeft van een tand ... een combinatie van. Leuke foto van Quinn ! En over die buikfoto's ... ik kan soms niet geloven dat mijn buik echt zo dik was ! Gulay, sorry voor mijn vergissing, ik moet beter lezen ! Je zult wel flink geschrokken zijn ! Gelikkig goed afgelopen ! Leuke foto's van Eslem ! Knap dat ze al zo kan staan en stapjes kan zetten ! Tot de volgende keer ! Groetjes, Nikki F
Ezzie. wat een leuke foto van Marno ! Die staat ook al lekker stevig ! En een leuke speeltafel is dat ! Groetjes, Nikki F
leuke foto ezzie! jullie kindjes zijn zo groot hihi..ze lijken veel ouder dan eslem vind ik.. het is trouwens een rompertje van lief hihi..maar er zit een beetje rok stukje overheen zeg maar..maar leuk is ie he..ben er ook weg van..kan em nu alleen niet meer vinden dus ik denk dat ik em helaas in nl heb laten liggen leuk die speeltafel trouwens..wou ook graag zoiets..maarja kan niet alles meenemen helaas..in turkije hebben ze echt helemaal niets fatsoenlijks aan speelgoed..en als ze het al in winkels hebben is het gewoonweg onbetaalbaar.. NikkiF: geen probleem joh! ze dachten hier ook bijna allemaal dat ik turkse was tot een paar maanden terug geloof ik hihi...logisch toch ook! ja daar op die foto zette ze nog stapjes..maar nu loopt ze hoor..wandelt het hele huis door hihi.. ze begint nu ook weer mama te zeggen trouwens hehe.. Mevrouw heeft overigens nog steeds soms driftbuien..ik raak daar dus echt zwaar dfklsalkfdlsjdsklkşlafdjfkl van..ze houdt dan echt gewoon niet op. Heel irritant. Ze heeft gewoon van die buien als ze haar zin niet krijgt of geen aandacht krijgt..maar vooral ook als ze net haar bed uit komt..ze komt dan gewoon saggie eruit en wilt perse bij mij zijn en dan ook op schoot.. hehe..het is echt een meisje met een eigen willetje...ze lijkt op mij geloof ik hehe..