September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Blub, sterkte morgen!

Leuk een meeting! Kan ik nog mee?

Wat geweldig he, al die kinderen die gaan staan en stappen. En sommigen zelfs al lopen! Wauw!
    Helena stapt zelf achter de buggy aan. Als ik de wielen vastzet loopt ze rondjes!

Vandaag weer de hele dag aan het werk geweest. Morgen vergadering, dan weekplanning in elkaar knutstelen. Is altijd een hele puzzel met een combinatiegroep. Komt vast goed.
    En dan hopelijk vrijdag nog een vrije dag!

Ik ga het gras maaien nu het nog licht is. Het staat erg hoog! Tot later.

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Hey meiden,

Blup veel sterkte morgen meid!

Narcissen fijn dat je er weer bent! Fijne vakantie gehad?
    Ik zou niet weten hoe een beknopte samenvatting van de laatste maand te geven.
    Gaat alles goed met Helena en met je zwangerschap?

Gulay wat een poppie is Eslem toch! Wat jij beschrijft over haar gedrag lijkt op een sprongetje meis. Is het niet fijn dat je Eslem niet altijd meer hoeft te tillen? dat je ook kan zeggen kom je hier heen?

Nokinee welk kleurtje auto heb je besteld?

OOH ezzie Marno lijkt hem erg leuk te vinden. Waarom doet je banner het niet?

Juud balen van dat handje. Hopelijk heeft de arts wat zinnigs te zeggen over het geheel.

Pfffffffffffff hier ook een die net in een sprongetje is beland. :( Het is mamma voor en mamma na. Vooral in op en tussen mamma zitten. Niet slapen overdag en sávonds begint het ook een drama te worden hem in bed te leggen. Heb hem net gewoon maar laten huilen. Niets voor mij.

Morgen al de eerste verjaardagsvisite. Vrijdag weer en dan zaterdag de echte verjaardag.
    Ben best teleurgesteld in mensen. Hebben er echt veel afgezegd. Willen allemaal wel op andere dagen komen maar ik heb geen zin om 10 keer zn verjaardag te moeten vieren. Buiten dat doe ik ook moeite voor anderen om er bij te kunnen zijn.
    Misschien moet ik mijn verwachtingspatroon iets bijstellen. Is een tere plek voor mij dit.

Het huis is in ieder geval schoon! Hard gewerkt vandaag. Deur 3 van ons deuropknap project ligt te drogen en kan morgen weer teruggehangen worden.
    OOk voor een traphekje hebben we een oplossing gevonden.
    We hebben een soort gleuf aan de voorzijde van de trap gem,aakt waar we een plank in laten glijden. Tot zover werkt het!

dit was hem weer ff voor vandaag.

Mir en kira waar zijn jullie?

xxx
    Pinguin

3. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hallo!

Blupje, sterkte morgen!

Narcissen, je bent weer terug! :D En dan gelijk druk aan het werk... tjonge... Hoe was je vakantie? Ook mooi warm weer gehad? Hoe ging het met Helena, moest ze erg wennen? En natuurlijk.. hoe gaat het met je zwangerschap? Heb je al weer een buikje? Hoeveel weken zwanger ben je nu? Loopt wel al tegen de 20 weken aan of niet? Ok.. excuses voor het vragen-bombardement...

Echt een moppie die Eslem zeg! :D Ja, als ik de andere kindjes bekijk (en dan met name Thijmen haha ;) ) dan is Eslem echt een minipropke :) Het heeft echt wel iets schattigs, vooral ook omdat ze gewoon al loopt met dat kleine lijfje.

Nokinee, wat een leuke foto's van Thijmen. Inderdaad hij is echt groot zeg! Echt een ventje al. Ik dacht dat hij met 12 kilo (zoiets was ie toch) wel behoorlijk stevig moest zijn, maar hij is gewoon slank.. komt natuurlijk door zn lengte.

T is toch niet waar juud :( Dus toch nog niet helemaal goed? Wat behoorlijk vervelend joh!
    Dus, druk met oververhuizen? Per wanneer heb je je eigen huis opgezegd?

Super Nikki, dat Thijs nu ook gaat staan in de box. Nou, nu gaat het snel hoor! Heb je nog geen last van het staan in bed? Dat ie, als je hem naar bed hebt gebracht, gelijk weer gaat staan? Dat probleem hadden we hier wel... maar is weer over gelukkig!

Marno lijkt ook groot op de foto. Echt een trots manneke met zn speeltafel! Leuk zeg!

Gulay, hier ook driftbuien.. ik herken het, soms heel erg lastig en je weet dan niet wat je er mee moet. Ik merk dat Tijn het vooral heeft als hij pijn heeft, moe is of boos is. Ik merk dus nu ook dat hij geen last meer heeft van zn prikjes, want hij was vandaag weer heel rustig. Was ik gisteren nog over de zeik dat Tijn vast en zeker een moeilijk-opvoedbaar kind zou worden... is hij vandaag heel rustig. Ik ben trouwens vandaag ook heel rustig geweest met hem, veel met hem gespeeld en daarnaast ook zn eigen gang laten gaan. Misschien werkt dat ook positief?

ah ja, de meeting! Welke datum wordt het? de 24e of de 29e? Er stond mij iets bij dat de 24e eigenlijk iedereen kon, maar dat Pinguin 'onbekend' had ingevuld? Pinguin, kan je dan wel of niet? En Ballorig een leuke optie? Welke Ballorig zullen we dan doen?

He leuk, Ezzie, zie ik op de foto een fatboy? Zit Marno daar ook wel eens in? Ik zit al een tijdje te denken om zo'n fatboy te kopen, ook voor mezelf natuurlijk ;), maar ook dat Tijn er lekker in kan zitten tv kijken of zo. Misschien blijft hij dan rustig zitten en als hij er af gaat kan er niet zoveel gebeuren.

Ik ga even koffie zetten! Straks bart van de trein halen, dan doe ik de babyfoon even bij de buren. hmm.. Tijn is al een paar keer wakker geworden, dus hopelijk straks niet.

tot later

4. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    ha pinguin! zo zie ik weer dat ik met een berichtje wel een half uur bezig ben ofzo? Heb jouw bericht helemaal gemist ondertussen...

Quinn in een sprongetje :( Vervelend joh, vooral ook omdat de nachten net weer goed gingen!
    Wat druk zeg, zoveel dagen bezoek...
    Ook naar dat zoveel mensen hebben afgezegd. Vooral omdat je toch een hele tijd van te voren meldt dat je op die dag zn verjaardag viert (en daarbij ook logisch omdat het dan ook zn geboortedag is) Kan me voorstellen dat je er teleurgesteld over bent. Ik merk ook wel dat ik soms teleurgesteld ben in mensen, maar dat is omdat ik bepaalde dingen wel gewoon doe en anderen niet, dus eigenlijk is het maar beter om dan niet wederzijdse verwachtingen te hebben, dat voorkomt dan een beetje die teleurstellingen. Ik heb er ook moeite mee hoor.

Dus, druk bezig geweest vandaag! Gelukkig hebben jullie een oplossing voor de traphekjes! Die zijn nu echt wel nodig he!

Is Quinn nu wel lekker aan het slapen? Heeft hij lang gehuild?

5. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    zag het ook dat mn banner het niet doet, vreemd, maar even een andere maken, maar niet nu, ga zo banken,.

mir, is idd een fatboy, tenminste, de goedkopere versie van de karwei geloof ik. Erg leuk, als ik hem plat leg klimt Marno er ook op en gaat er dan in liggen/zitten rollen, ook samen erin zitten is heerlijk en er in stoeien. aanrader.

slaap lekker voor straks,. mn series komen...

6. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    pinguin: kan me voorstellen dat je het niet 10 keer wil vieren, ben benieuwd hoe het gaat. wij mogen over een weekje, ga ook varkentejs op een stokje maken van spek en heb nijntje-poppetjes gemaakt met doosjes rozijntjes, hihi

de 24e is toch op maandag? dan kan ik ook niet mee :cry:

juud: geef jij ook al vitamine d druppels?

Deborah is steeds aan het tanden knarsen met haar derde (boven) tandje ;)

7. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    o ja, Deborah heeft een bad gekregen, zo'n biba bad of zoiets, ze vindt het geweldig en gaat van de ene hoek naar de andere, hihi heb foto's op haar site

8. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    OOh Niek ik wil nog nijntje plaatjes met rozijntjes om te trakteren op het KDV heb jij er een plaatje van?

Ik kan de 29e september wel, Maar we geven sávonds een feestje hier dus kan niet heel ver weg ofzo. Bij die eind oktober ben ik waarschijnlijk op vakantie.
    Anders gaat mijn beurt gewoon voorbij dit keer. Is niet anders.

Mir ik vind een FATBOY een echte aanrader. Wij hebben hem nog niet zo lang maar Quinn vindt het heerlijk er mee te spelen, stoeien, maar ook heel lekker om zijn flesje in te drinken.
    Wij hebben wel de originele. Wel duur maar vind het wel de moeite waard.

Quinn is net nog even wakker geworden. Was huilend zonder speentje in slaap gevallen en wilde nu graag zn tutje in zn mond.

OOh helemaal vergeten. Vandaag had ik een telefonisch consult met Quinn zijn dietiste. Ik moet dus eigenlijk gaan provoceren, zowel met melk als met kippeneiwit.
    Eerst de 1 en dan de ander natuurlijk.
    Zei het cb dat ik beter op gewone soyamelk kan overstappen omdat hij zoveel drinkt, zij zei juist omdat hij die KMA heeft en daardoor etenswaren als kaas, en andere producten mist die soya nutrilon nog juist wel hard nodig heeft.
    Ze zou een berekening maken en me mailen over hoe of wat.
    Volgende week of de week erna dus gaan provoceren. Eerst de ochtendfles 10 cc halfvolle melk bij doen en de rest van de dag niets.
    Vind het best eng!

Mir het is inderdaad zo dat wat ik doe ik dat niet van anderen kan verwachten. Wel moeilijk en pijnlijk soms, maar goed.

Ah BArt weer terug!
    Wanneer vertrekt hij weer? of moet ik misschien gewoon even mijn mond houden ;) :-#

xx
    Pinguin

9. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hihi.. nee hoor Pinguin je hoeft je mond niet te houden hoor. Ik vind het erg aardig dat je daar naar vraagt! Bart is 2 dagen op cursus geweest in Manchester en komt nu weer thuis. Alleen heeft hij nog niet gebeld om opgehaald te worden... dus ik wacht...
    In oktober gaat hij pas weer echt aan het werk. Eerst zou dat 23 september zijn, maar dat ging niet door. Dus hij is nog wel eventjes thuis :)

spannend, beginnen met provoceren! Wel fijn dat je zo goed contact hebt met de diëtiste. Quinn heeft het toch wel in behoorlijke mate he.. Erg lastig ook, want je bent dus bewust bezig nieuwe dingen te proberen waarvan je weet dat hij er last van zou kunnen krijgen... en dat is dan weer zo sneu :( Hopelijk reageert hij goed!

ja dus.. over die fatboy.. precies wat ik in gedachte had.. lekker samen er op liggen, tijn kan daar zn flesje drinken en spelen, zonder dat het gevaarlijk is. Ik ga er toch serieus over denken! maar dan denk ik wel aan een 'neppe'... tenminste als die ook lekker liggen dan.. bij de Karwei was t he? sjipss.. ben ik net jarig geweest...had ik mooi voor mn verjaardag kunnen vragen ;)

Niek, hier ook tandenknarsen. wat een vervelend geluid!

10. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Hier ben ik ook nog ff snel voor mijn serie begint ;) .

Pinguin kop op meid, het is inderdaad niet leuk als mensen niet doen wat jij had gehoopt. Als jullie maar een super dag met in ieder geval jullie drietjes hebben dat is het belangrijkst. Wat slim trouwens van dat traphekje.

Wij hebben vandaag de punten van een speeltafeltje afgeveild want Seán viel zo met zijn oog op een punt vanochtend. Gelukkig liep het goed af - het was alleen een beetje opgezwollen maar brrr moet er niet aan denken als ie echt op zijn oogje was gevallen.

Voor de rest is ie nog steeds super verkouden en hij zag ook wat pips vandaag. Slapen gaat overdag ook minder. Ik merk dat ie misschien wel minder slaap nodig heeft.

Juud balen joh- ik hoop zo dat het toch goed is. Wanneer moest je ook alweer heen?

Ik ga morgen maar eens wat taarten bestellen en een kado voor meneertje kopen. Oeps nog steeds niet gedaan.

Oh en Seán kan zelf uit een normaal glas drinken. Dus die drinkt nu bij zijn maaltijden zelf zijn sapje en melk. Maar eten ho maar :rolleyes: .

Wat goed van Eslem!

Blup sterkte morgen.

Oh mijn serie begint zo. Tot later meiden.

11. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    pinguin: als je op google: "nijntje traktatie" in vult dan krijg je de plaatjes

12. nokinee

nokinee Actief lid

24 feb 2006
    226
    0
    0
    Mir, het valt wel mee he hoe dik Thjmen is, hahaha!
    Jij dacht zeker het zal wel een holle bolle gijs zijn :)

pinguin Wij hebben een zwarte besteld, ik wilde de rode maar mijn vriend wilde de zwarte omdat het leuker staat met het blauwe zwaailicht :) en als het goed is komt hij morgen al.
    Ben benieuwd.
    Heb jij hem al in huis?

Wat vervelend trouwens dat zoveel mensen niet komen of op een andere dag willen komen.
    Ik herken dat zwakke punt wel :rolleyes:
    Dan doe je zo je best om er iets leuks van te maken en dan krijg je dit.
    Veel succes met de half volle melk en ik hoop voor je dat het zonder al te veel problemen gaat lukken.

Dus het is weer sprongetjes tijd....

13. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Goeiemorgen!

Weer een bleepnacht, maar zag dan ook net dat tandje nummer 6 met een puntje is doorgebroken.
    Hopelijk gauw weer rustige nachten.

Ah Nokinee jullie hebben nog wat goodies bij het wagentje besteld. Wij niet. Alleen het zwarte wagentje, maar die duwstang lijkt me ook nog wel wat voor buiten.
    Ik heb hem maandag besteld en had hem dinsdag in huis. Moet wel zeggen dat ik een spoedbetaling heb gedaan, want ik wilde zeker weten dat ik hem op tijd in huis had.

Dank je niek! Heb een leuk plaatje gevonden. Nu nog wat leuk papier kopen en uitprinten maar.

heb voor Quinn bretels gekocht en dat vindt hij reuze interessant. Het staat ookz o guitig!
    Sommige broeken kan ik geen riempje om doen of verstellen dus dan maar op deze manier.
    Ik heb gisteren zo'n leuke bodywarmer bij de HEMA gezien. Lime groen, maar maar niet gedaan. Hebben nl ook al een rode.

Kira wat eng dat hij zo viel!
    IK heb laatst de salontafel van plastic hoekjes voorzien, maar hij ahd ze er binnen 24 uur afgesloopt :(
    Wat ging jij Sean ook al wer geven, iets van VTECH toch?
    Quinn slaapt op het moment de ochtend wat minder. De middag wil hij nog wel lekker lang slapen. Denk dat kindjes het vanzelf wel een beetje aangeven als ze aan 1 slaapje toe zijn.

Nou ik ga nog eens een bakje koffie maken.
    Straks dus de visite. Mijn nicht komt met haar man en dochter. Mijn moeder komt dan ook nog even zodat zij hen weer ziet.

Oh ja de vijver is leeg! Vandaag of morgen zand halen en dan kan het dichtgegooid en betegeld worden. Leuk! heb ik een veel groter oppervlak in de tuin wat ik kan gebruiken!

groetjes!

14. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Thijmen 12140 gram / 83 cm
    Sean 11690 gram / 78 cm

Nikki 11630 / 75 cm
    Tijn 10990 gram / 76 cm/ hoofd 46.2
    Thijs 10600 gram / 73,5 cm
    Marno 10500 gram / 77 cm

Deborah 9750/73.5 cm
    Quinn 9575 gram / 74 cm/ Hoofd 50 cm
    Eslem 9400 gram- 72 cm
    Dimphy 9150 gram / 76 cm
    Lynn 8475 gram / 73 cm
    Lynnie 8380 / 70 cm

15. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Alweer verkeerd. Hahaha. Lynn is 8475 en Lynnie is 8380. Hahaha.

Hen het zelf veranderd nu.

16. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Niek ik geef al een tijdje vit d druppels. Eigenlijk vanaf het moment ndat ze halfvolle melk drinkt bij de boterham. Ik vergeet het ook wel ooit hoor. :oops:

Mir, vandaag ga ik mijn huur opzeggen. Heb al een paar dingen geregeld en opgezegd.

Ben nu het behang bij lynn eraf aan het halen. Gelukkig is het maar een band. En ze krijgt waarschijnlijl een roze metallic muur en de rest off white.
    Onze kamer krijgt een bruin metallic muur. Zag die kleuren en was helemaal verliefd. Wel prijzig, maar dan heb je ook wat.

Ik ga weer snel verder. Druk druk druk.

Weten jullie nog iemand die een inboedel wil kopen. Voor weinig?

17. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik kon hem nog veranderen dus maar even gedaan.
    Nu Helena nog toevoegen. Dus Narcissen als je haar cijfertjes hebt.

Hebben we dan iedereen=

Ik weet niemand die nog een inboedel zoekt, maar je kan het hier op de site en op marktplaats aanbieden.

Klinkt leuk die kleuren!
    Wij hebben een bordeaux rode muur en Quinn een ijsblauwe muur. Kleed het toch iets meer aan vind ik.

succes met klussen meis!

18. nokinee

nokinee Actief lid

24 feb 2006
    226
    0
    0
    Juudje spannend hoor "officieel je huur opzeggen" Dan is het voor het eggie :)
    Het is wel ook erg leuk dat je weer van alles kan veranderen in je nieuwe huis!

Pinguin wat vervelend dat je weer zo een bleeb nacht hebt gehad maar aangezien je een tandje ziet wat aan het doorkomen is kan het natuurlijk heel goed daar door komen of misschien wel door een sprongetje of heeft hij daar nog geen last van?
    Ik heb de auto onder rembours besteld dus ik ben benieuwd wanneer hij komt en hoe het er uit ziet en of Thijmen het leuk vind :)
    Ik vond die stang ook erg handig maar thijmen moet dan denk ik iets minder wild zijn voordat ik dat aandurf.
    Ik heb net even je foto's bekeken van de vakantie en wat zijn ze leuk geworden.
    Die foto's op het strand zijn ook erg leuk en heeft hij ook een hapje van het zand genomen :)

19. Niet meer actief

hee meiden, ff inbreken!

Meis, ontzettend sneu voor je dat er zoveel afhaken.
    Het is van mij ook gewoon onnagedacht geweest vorig jaar Oktober...
    (was toen nog zooo druk met denken aan 'hoe zal het zijn met de nieuwe baby' dat ik de rest glad vergeten ben :oops:)

Ik hoop dat je zaterdag gewoon een topdag hebt met je mannetje en niet te sip hoor! t is een prachtig ventje!

xxx

20. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ah Mo-tje maak je geen zorgen meis. Van jou begrijp ik het juist wel en jullie hebben die vakantie hard verdient meis!

dikke knuffel!

Deel Deze Pagina