hey meiden, Quinn kan inmiddels de trap in onze huiskamer (3 treden) ook zelf weer afklimmen! Beetje eng nog voor ons, maar hij heeft het vandaag meerdere malen gedaan. Leuke verjaardagsvisite gehad. HIj heeft een nijntje tvtje gekregen. Zon apparaatje met een liedje een een beeldje dat voorbij beweegt. Hij vind het erg leuk. Ook nog een teletubbie, omdat ik hem vaak mijn tinky binkie noem Kindjes hebben samen lief gespeeld. Erg leuk. Weet niet of er dames waren die zo'n rietjes beker van NUBY wilden. Ze zijn nu in de aanbieding bij de ETOS. ik ga douchen met mn kereltje. Daarna lekker ontspannen naar dromeland (hoop ik) later!
hier weer voor de derde keer een zielige Deborah. vannacht schreeuwend wakker geworden en naar haar oren grijpen. vanmiddag naar dokter geweest, gelukkig geen oorontsteking. wel verhoging en erg verkouden. ze eet en drinkt amper. het ergste is de neusspray, helemaal over de toeren hopelijk is ze met haar verjaardag beter.. pinguin: fijn dat je een leuke dag hebt gehad
Waar is iedereen? Bij Chacha in dr koffer gekropen? 8) Hier een hele goede nacht gehad. Quinn is vanaf het moment dat hij naar bed ging rond 8 uur maar 1 x wakker geweest en dan was rond half 12! Daarna pas weer om 6.15 om nog lekker door te lummelen tot 7 uur. Niet slecht toch! Gisteren ben ik samen met hem in bad geweest en nu vond hij het helemaal joepie! Geen geschreeuw of getril. Niek wanneer had Deborah haar prikjes gehad? of misschien zijn het tandjes die doorkomen? Quinn heeft nu al een week of 2 een temp tussen de 37.6 en 38.0. Grijpt veel naar zn oortjes en naar zn nek. Heb het allemaal laten nakijken maar er is niets aan de hand. Denk dus dat het met zn tandjes te maken heeft. Maar goed haalt niet weg dat het niet leuk is als je kindje zo huilt! Ik ga douchen en vast taarten bakken. fijne dag!
Hallo ! Gulay, Eslem is dan wel snel met lopen he ! Het lijkt me fijn dat je nu minder hoeft te tillen ! Narcissen, ben jij ook juf ? Ik heb ook een combi, groep 7/8. Ik ben er niert blij mee ... Pinguin, kan me voorstellen dat het vervelend is als veel mensen afzeggen voor Quinns verjaardag ! Maar ik zou ook geen 10 keer een verjaardag gaan vieren. Ik hoop dat hij een leuke verjaardag heeft ! Mir, staan in bed doet Thijs nog niet. Net zat hij op zijn knieen in de box, wist niet hoe hij terug moest, liet zich los en viel zo achteruit, bam, met zijn hoofd op de plaat van de box. Gelukkig niet zoveel aan de hand, maar ik schrok wel, en Thijs ook ... Tot snel ! Groetjes, Nikki F
hoi, kom even uit de koffer gekropen hihi.. Hier is het druk en de computer staat nauwelijks aan. Dus kom ik nu snel even koekeloeren en... natuurlijk voordat ik per ongeluk niet meer online ben vandaag of morgen...... wil ik Quinn niet vergeten zijn natuurlijk: QUINN, ik hoop dat je een super leuke dag hebt morgen! Dat je geniet van de aandacht en Pinguin, jij ook heel veel plezier, hopelijk gaat het lekker relaxed en genieten jullie alle 3 van Quinn zn eerste verjaardag! Ik ga nu shoppen voor de bruiloft die we volgende week hebben. Gisteren hebben we voor bart een pak gekocht. Voor mij niet geslaagd... dus ga ik nu nog maar even hier in het dorp de kledingwinkels af. Hopelijk kom ik iets leuks tegen. Tot later! iedereen fijne dag!
Zo, ik heb Marno zijn traktatie voor het kdv af, hoezo op tijd! Krijg het al druk genoeg deze maand dus vandaar. Hebben ook de paspooren geregeld, met foto's was ik 133 euro lichter! jee, echt niet normaal, maar ja, heb ze toch nodig! Volgende week ook eindelijk naar de notaris. Wil het nu echt vast hebben waar marno naar toe gaat mocht er wat met ons gebeuren. Niet leuk om aan te denken maar ook dat zijn de dingetjes die even gedaan moeten worden. Was met Marno in een speelgoed winkel en heb even bij die autootjes gekeken. Die bobby cars zijn idd wel erg leuk, hij zat er ook goed op. heeft op bijna alle auto's gezeten, haha, keek zn ogen uit! Toen ik alles weer terug zette was hij in de stellage geklommen bij een grote tractor, stond er met een big smile naast, die was snel weer verdwenen toen ik hem daar vandaan viste,.. brullen! Afijn, zit nu dus ook te twijfelen of ik die auto nog zal kopen, (en bedankt he pinquin! ) is wel erg leuk......... mir heb je nou weer een bruiloft joh, tijdje terug toch ook al? hoop dat je wat kon vinden. niek; hoe is het met deborah? heb ook zo'n rietjes beker bij de etos gehaald, leuke dingen. leuk bretels pinquin! kan zo stoer staan.. hebben jullie met reden de vijver dicht gegooid? voor Quinn? idd wel groter oppervlak nu, kan quinn lekker crossen! ik denk dat ik morgen ga beginnen met gewone melk tussen de middag, vanmiddag dronk ie hem weer bijna niet leeg, beetje zonde, en de paar slokken die hij al heeft gehad drinkt ie zo op. Wel beetje raar hoor vind ik het, zo baby af, die pap fles sochtends blijf ik nog even lekker geven! Nu snap ik wel dat moeders weer kriebels krijgen als het ene kind baby af is,...........
Hiep hiep hoera voor Quinn. Geniet van je eerste verjaardag. En mama en papa natuurlijk ook proficiat
|Quinn.. Van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag. een hele fijne dag....! en mama en papa ook van harte en een fijne dag.! mamsie en dimphy \/
Jeetje meiden, deze maand worden jullie 'beebs' al 1 jaar Snel gegaan he het jaar... Nu hebben jullie ook officieel een dreumes in huis haha Quinn proficiat!
Hoera! Quinn 1 jaar! hele fijne dag voor jullie allemaal! wat een mooi stukje heb je geschreven pinquin in zijn dagboek, moest een paar keer slikken!
Hieperdepiep hoera! Een hele fijne eerste verjaardagsdag toegewenst! Ik ga nog even op mijn bedje liggen. Vanmiddag en vanavond vrijgezellenfeestje. Ik ben de BOB en het kan best laat worden... Verder alles goed hier. Ben inmiddels 19 weken zwanger. Buikje groeit goed. Het is nu nog zo dat je zou kunnen denken dat ik lekker gegeten heb in de vakantie. De vakantie was heerlijk. Helena is een geboren kampeerster. Ze genoot van alle aandacht van andere mensten. Vooral Italianen hebben er een handje om te gaan tutten met haar. Grappig. Zwemmen in de zee vond ze leuk maar ook wandelen in de rugdrager ging goed. Is echt een must een rugdrager. Ze slaapt er ook heerlijk in! Maandag begint het schooljaar weer! Voor mij de werkweek op woensdag. Ik heb een 6/7 combi van 28 ! kinderen! Pffff... Soms zie ik daar best tegenop hoor. Maar, het zal wel loslopen. Ga nu echt plat! Fijn weekend
Dank jullie voor de felicitaties! Alles staat klaar en de visite kan komen! De auto is in de smaak gevallen! Dus so far so good. Beetje jammer alleen dat hij iets verkeerds gegeten heeft en een beetje aan het spugen is. Ezzie dank je wel voor je berichtje in mn guestbook. Ik moet zeggen dat het schrijven van het stukje ook niet zonder tranen is gegaan. Vanavond of morgen zal ik wat foto's proberen te plaatsen van het feestvarkentje! Fijne dag! xxxx
quinn gefeliciteerd met je eerste verjaardag hieperdepiep hoera! Papa en mama maak er een fijne dag van
Hieperdepiep hoera voor Quin!! Gefeliciteerd met je verjaardag ventje en een fijne dag voor jou en je papa en mama!
Hallo mama's september 2006, Ik lees jullie bijna elke dag. En ik ken al jullie kindjes door jullie foto's. Heel veel dingen heb ik geleerd want sommige dingen kon ik verklaren of verwachten van mijn dochtertje. Maar ik had toch een vraagje voor jullie? Mijn dochtertje heeft nog steeds geen tandjes. Ze stopt wel van alles in haar mond, haar vingertjes, speelgoed, ze kwijlt, maar toch geen tandjes...ik heb ergens gelezen dat het best tot 2e jaar kan duren. Weten jullie meer over? Niet dat ik bezorgd over ben, maar ik vroeg me ook af. Tot zover dan....
gefeliciteerd quinn! gut ik heb weer een paar pagina's gemist geloof ik..hehe.. Pinguin: het is zeker fijn dat ik eslem niet veel meer hoef te tillen..ze huppelt overal achter me aan (wat ook wel irritant is hoor hehe) buiten kan ze ook aan de hand mee enzo..ik vind het echt veel leuker zo..kan niet wachten tot ze echt lekker goed loopt en lekker zelf in de speeltuin en met kindjes kan spelen enzo.. Ik heb eindelijk contact gemaakt hier met een hele groep vrouwen..! En dus ook kindjes..ook leuk voor eslem.. Hoe was de verjaardag? wat voor kadootjes heeft hij gehad? Ik vind die fatboy er echt leuk uitzien..wel duur.. hier hebben ze dat (natuurlijk) niet hehe.. Mir: als ik rustig ben zijn eslem haar driftbuien ook minder erg hoor..als zij gaat gillen en janken om niets dan wordt ik ook altijd super gefrustreerd dus is het de een janken en de ander schreeuwen.. Ik kan er gewoon echt niet tegen.. Als ze pijn heeft of iets dwars zit ofzo en ze huilt dan dan kan ik alle geduld hebben..maar als ze een bui heeft en zit te krijzen omdat ze haar zin niet krijgt kan ik haar wel achter het behand plakken..dan dump ik haar meestal naast haar vader en ga even ergens anders zitten stoom afblazen hehe.. Maar als ik het rustig benader wordt zij ook sneller rustig hoor.. Ik had trouwens een fimpje gemaakt hoe eslem loopt..maar op een een of andere manier kan ik het niet meer op de computer zetten..hij herkent de camara niet..baal als een stekker want dan kan ik ook geen fotos enzo erop zetten.. Mijn man is zooo lui..die doet er ook maar niets aan grrr.. ik ruik poep..dus ik ga mevrouwtje even verschonen..