September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Hey meiden,

Het was hartstikke leuk gisteren!
    Hij is natuurlijk ook hartstikke verwend!. Jemig mina wat hebben mensen dure dingen voor hem gekocht !
    hij heeft van ons natuurlijk die bobbycar gekegen en van mijn moeder een houten bykie, maar daar kan hij pas op als hij 2,5 is volgens mij. Verder nog duplo,, kleertjes, boeken en auto van Little people van de andere opa's en oma's. Een auto van VTech van MamaMo . Het magische liedjesboek van Vtech, een blokkenkar, een houten boederderijtje waar je vormpjes van dieren in kan doen, en een houten autobaan, zo'n knikkerbaangeval maar dan met autootjes. Pfff ik vergeet vast het een en ander.
    HIj zelf heeft het allemaal geweldig ondergaan.
    Hij heeft alleen sóchtends geslapen en het drinken ging hem de gehele dag niet zo goed af. Uiteindelijk heb ik hem rond een uur of 10 nog maar wakker gemaakt voor een flesje.Daarna heeft hij nog eens in alle rust zijn cadeautjes bekeken en heeft zijn pappa hem naar bed gebracht en hem in tranen een verhaaltje voor gelezen dat zijn moeder hem altijd voorlas.
    Vanochtend werd hij pas tegen achten wakker, en het eerste wat hij zei was njanja. Dat betekent eten ! Meneertje had trek.
    Nu zit hij lekker in zijn pyamatje te spelen met zijn cadeautjes.

Ik ga zo maar eens wat fototjes uploaden naar zijn site. Heb er helemaal niet zo veel gemaakt :oops:

Ezzie wat voor traktatie heb je gemaakt?

Gulay leuk dat je kennis hebt gemaakt met wat vrouwen.
    Is het trouwens moeilijk voor je te integreren in Turkije als Nederlandse vrouw?

fijne dag meiden!

xxx

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    De foto's staan op zn site meiden.

3. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hallo!

Wow wat is Quinn verwend! :D Wat een cadeaus zeg! Fijn dat hij ook van de dag heeft genoten en goed te pas was, ondanks weinig slaap. Ik ga vanmiddag even de fotootjes bekijken! Ben heel benieuwd! HOe doe je dat met aanbieden van speelgoed? Leg je ook sommige dingen apart en laat je hem om de beurt spelen met een speelgoedje? Omdat ie nu natuurlijk ineens zoveel nieuw speelgoed heeft... Ik zit namelijk te denken dat ik niet alle cadeautjes die Tijn gaat krijgen beneden neerzet, maar elke keer wat nieuws naar beneden haal.

Wij gaan zo Tijn op halen, hij is wezen logeren bij de zus van Bart. We hadden gisteren een feest van mijn vader die 60 geworden was. Tijn heeft het gisteren lastig gehad daar, maar wel goed geslapen en vanmorgen heeft hij heerlijk gespeeld met zn nichtjes. Gelukkig maar!

Gulay, wat leuk dat je nu contact hebt met andere vrouwen. Lijkt me ook lastig hoor, om er zo tussen te komen. En ook leuk voor Eslem, kan ze spelen met andere kindjes.

Hoi She! Leuk dat je meeleest. Wat betreft de tandjes... ik kan me voorstellen dat je er bezorgd over bent. Tijn kreeg met 10 maanden tandjes en dan ineens ook heel veel. Ik heb het ook nagevraagd, want ik vond het ook vreemd dat het zo lang duurde. Maar het is idd zo dat het best tot het 2e jaar kan duren en er is geen geval bekend van kindjes waarbij de tandjes niet gekomen zijn. Dus maak je echt niet druk, het komt echt wel! Voel je wel bobbeltjes? Wat rood tandvlees of witte puntjes? Wanneer wordt jouw dochtertje een jaar?

Ik ga eten en dan Tijn ophalen! doeidoei.. fijne dag!

4. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Oh pinguin, een loopfiets. Die heeft mijn neefje van 3 ook en racet er op rond. Erg grappig. Wat heeft hij veel gekregen zeg.

Ik ben druk aan het schilderen. Net loeihard mijn hoofd gestoten tegen punt van het raam.

Gisteren nog met lynn naar eerste hulp geweest. Tis WÉÉR ontstoken. GVD. Nu niks gekregen. Per dag kwartiertje in de badedas.

Ga donderdag eens even flink mopperen op de plastisch chirurg.

Oh Lynn is wakker. Ga boterhammetje maken en dan weer verven..

Doei doei

5. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    he gets Juud alweer! Pff ik zou ook niet weten wat te doen meis.
    Inderdaad even klagen want hij doet blijkbaar iets niet goed!

Mir ik weet nog niet wat ik ga doen met de cadeautjes.
    We waren heel blij dat we weinig speelgoed met geluid hadden maar nu dus heel veel.
    Ach het zal wel loslopen. Een aantal dingen zet ik boven op zijn kamertje. Kan hij er daar mee spelen.
    Binnenkort krijgen we een oude dekenkist waar al zijn speelgoed in gaat. De box gaat er dan uit.
    Dan kan ik hem wat gedoseerd speelgoed geven.

Wij gaan zo richting Baarn, niet te lang want het is niet zulk goed weer. We izjn utigenodigd voor een picknickachtig iets.

We zullen het zien!

Fijne dag meisjes

6. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    juud: knuffel voor Lynn :cry: hopelijk heeft ze er niet zoveel last van.

quinn: leuke foto's en wat een verwennerij! ben ook wel een beetje zenuwachtig voor woensdag of alles wel soepel verloopt, we zullen zien! :D

7. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    niek; deborah is de volgende die jarig is 5 sep? ook al alles voorbereid?

wat een leuk speelgoed heeft Quinn gekregen, die is voorlopig wel even zoet! :D leuke foto's ook.

balen juud dat het weer ontstoken is! zit ff niet mee he. mopper maar lekker op die vent!

pinquin; ik heb badbeestjes gekocht, daaraan van gekleurd papier allemaal 1-tjes gehangen met hoera marno is jarig erop en dora/ernst en bobbie en nijntje koekjes om te eten.

Gister bloemencorso gezien, de laatste, erg jammer, marno was erg onder de indruk, hoop lawaai en veel te zien, hij was er stil van!
    Weer bij oma geslapen waar hij al om 5.30 wakker was! :confused: nou gaat zij er ook gelijk uit, ik laat hem dan nog ff aan kletsen hoor.

8. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    oh nee, Lynn is de volgende!

9. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    en ik geloof dat nikki gelijk met Deborah jarig is ;)

alles is klaar, dinsdagavond alles versieren en alles voorbereiden!

we hebben toch maar niet voor de schommel gekozen, maar voor de farm van little people en ze heeft natuurlijk haar bibabath gekregen, meer dan genoeg dus ;)

10. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    wat een leuke foto's van Quinn.. wat een cadeaus! Flink verwend!
    Hoe was het in Baarn? Was het nog een beetje lekker weer om te picknicken?

Wat vervelend Juud, dat het nog steeds niet goed is met Lynn
    dr handje :( Helpt die badedas een beetje? Zal dat niet vreselijk prikken? Is het ook open?

Lynn is de volgende jarige! :D
    Even een agenda maken :D

4 september: Lynn
    5 september: Nikki en Deborah
    8 september: Thijmen
    9 september: Marno, Lynn en Tijn
    .. september: Eslem
    .. september: Helena

Van Eslem en Helena weet ik even niet... en wie ben ik nu nog vergeten?

Niek. hoe is het nu met Deborah? Niet ziek geworden? Ze was toch wat aan het kwakkelen van de week?

Hoe gaat het met jou Blup? Hoe ging de begrafenis? Gaat het weer een beetje met je?

En hoe is het met Kira en Seán? Alles ok? Ook al druk aan de voorbereidingen voor volgende week?

11. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    6e dimphy
    9e sean

(heb het ook ff opgezocht ;) )

12. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    mir: Deborah is wel verkouden, maar niet zo erg als de vorige keer. ze eet wel wat minder, maar het gaat.

ze heeft vanmorgen voor het eerst melk gehad met een broodje met pasta, ze vond de melk erg lekker maar het brood niet :rolleyes:

sinds gisteravond staat ze in haar bed, hihi

13. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Pinguin; leuke foto's! Quin is lekker verwend zeg!

Mir; gelukkig is het logeren uiteindelijk wel goed gegaan.
    Hoe gaat het spugen nu bij Tijn eigenlijk? Nikki spuugt eigenlijk niet veel meer.

Gulay; fijn dat je nu wat aansluiting hebt daar!

Niek; Nikki is inderdaad ook woensdag jarig.

Juudje; wat een ***zooi! Lekker klagen bij die vent hoor! Heeft Lynn er veel last van? In de badedas heb ik nog nooit gehoord; wle biotex. Maar dat zal wel ongeveer dezelfde werking hebben?

De crematie donderdag was erg mooi, maar heel emotioneel. Zo rot ook om je eigen ouders zo hard te zien huilen! M'n opa lag er wel heel mooi bij. Daar ben ik wel blij om, want de keer daarvoor toen ik hem zag, was ik zo geschrokken. Lag hij daar helemaal bezweet, happend naar adem met allemaal apperatuur om hem heen.
    M'n oma is erg dapper; heeft het wel moeilijk nu iedereen weer aan het werk gaat enzo en zij écht alleen blijft, maar ze doet het zo goed!

Mijn vakante zit er ook alweer op; woensdag moet ik weer aan het werk. Nu voor dagen i.p.v. 2, zal wel wennen zijn.

Met Nikki alles prima; ze staat overal n loopt ook al door de kamer achter de 'rollator' :) Zie filmpje: http://nl.youtube.com/watch?v=9V5X_jFR_CE

[/url]

14. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    wat een leuk filmpje van Nikki! Ze stapt goed zeg! :D Is dat de walker van Vtech?
    Fijn dat het een mooie begrafenis was. Erg he als je je ouders zoveel verdriet ziet hebben en je oma die nu alleen is :(

Gelukkig is het niet zo erg met Deborah! En is haar verkoudheid woensdag over hopelijk! Brood niet lekker? Likte ze de pasta eraf zekers?

Ik had de datums een beetje verkeerd geschreven zie ik nu. Ik was bij de 9e september Seán, maar daar schrijf ik marno, tijn en lynn op... :rolleyes: hier komt een beter lijstje! (Dank je Ezzie :) )

1 september: Quinn
    4 september: Lynn
    5 september: Nikki en Deborah
    6 september: Dimphy
    8 september: Thijmen
    9 september: Seán
    11 september: Marno, Tijn en Lynn
    ... september: Eslem
    ... september: Helena

15. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Youame 19 september ( pinguin ook)
    Dimphy 6 september

Thijs van NIkkiF is volgens mij van 10-10 en Helena is volgens mij 30/9 maar dat weet ik niet zeker.

Hey meiden,

Leuk filmpje van Nikki Blup. Quinn is ook enthousiast achter zn rollator aan het lopen.

Mir het was koud en dan weer warm in Baarn. Het was okay maara eigenlijk had ik niet zo'n behoefte aan mensen. Dus we zijn niet heel lang gebleven (gelukkig)

Quinn eet op het moment slecht s'avonds. Geef hem dan maar een boterham, dat wil hij wel. Flesjes gaan ook niet echt joepie.
    Hij kan sinds gisteren bellen blazen en dat wil hij ook met zn eten :(

Morgen en overmorgen KDV en dan maar een paar dagen rust houden.

16. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    oh ja ik heb op Tijntje in de gootsteen gestemd bij de baby van de maand verkiezing!

17. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    leuk filmpje van Nikki! :D

gaat quinn ook trakteren op het kdv morgen?

blubje; 3 dagen ipv 2? (was je vergeten denk) heb je er wel zin in?

marno al 2 middagen ook gewone melk, maar het gaat nog niet van harte, nou ging de fles ook niet meer zo,.. hij moet toch wel wat binnen krijgen lijkt me...

18. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Pinguin; wat een leuke foto's van de verjaardag en ik wilde even zeggen dat die loopwagen STOERRRR is! Echt heel cool! Die heb ik nog nooit ergens gezien!

19. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Ja inderdaad 3dagen Ezzie! Ik heb nog geen zin, maar dat komt vast wel als ik er eenmaal ben.
    Drinkt Marno wel tussendoor? Misschien anders thee geven met een scheutje melk?

20. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Je ziet ze heel veel in het rood Sweetangel. Bobbycars zijn het van het merk BIG.
    Of bedoelde je het loopfietsje?

Deel Deze Pagina