September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Hier druk druk druk.

Schilderen, voorbereidingen voor morgen, slingers ophangen. Dadelijk lytnn dr originele kamertje halen en naar Jean brengen. Pffff.

Mir, badedas is juist heel goed. Schijnt iets in te zitten. Als je, tijdens de bevalling, ingeknipt bent en het gaat ontsteken, moet je ook met je billen in de badedas.

Oh de kapster is er. Doei meisjes.

2. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    ik bedoelde ook jouw lynnie hoor juud! ;)

Ga je het morgen groots vieren?

narcissen, marno krijgt nog 1 pap fles sochtends en savonds nog een klein beetje van 100 cc. smiddags nu tuit melk.

mamsie, herken het ook heel goed hoor, ik zal ook zeer waarschijnlijk een traantje laten met zn verjaardag, idd ook over hoe groot ie al is en hoe snel het allemaal gaat.
    beterschap met je!

gualy; ik wil wat vragen, als je niet wil antwoorden is het ook goed hoor, vind je het ergens niet jammer dat jullie verjaardagen niet vieren?(dat is toch ivm het geloof?) vooral nu voor eslem? neem aan dat jouw verjaardagen vroeger wel gevierd werden? geloof dat jullie helemaal niet zulke dingen vieren he? Staan jullie er wel bij stil of vier je het misschien op een andere manier?
    hmm, dat was niet 1 vraag,. :D hihi sorry,..

3. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik heb me vandaag hetzelfde zitten afvragen.

4. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    zo, hier ook druk bezig om alles klaar te hebben voor woensdag, ben zenuwachtiger dan Deborah! ;)

wat is jullie schema nou ongeveer?
    bij ons:
    7:30-20:00 broodje met melk (gewone melk)
    10:00 fruit
    12:00 brood en nu nog opvolgmelk
    14:30 koekje (hele middag op vraag drinken)
    17:30 eten (meestal met ons) en yogurt
    19:00 opvolgmelk

Deborah wil nu ook haar avondeten zelf doen, wat echt een puinhoop wordt :oops:

ik ben begonnen met vitamine d druppels, ik geef gewoon weer 5 druppels, zal toch wel genoeg zijn? ze vindt de gewone melk heerlijk, maar wil voorlopig de laatste fles nog als opvolgmelk houden, omdat ze die nog steeds helemaal leeg drinkt en er ook echt op wacht na haar badje

5. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    voor diegene met een beebiesite,...
    gaan jullie hem zo ook over zetten op dreumessite als ze 1 jaar zijn geworden?
    Dan ben je wat je nu hebt wel kwijt zeker?
    tenzij je het op cd laat zetten,.. maar da's wel 25 euro,...

6. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Even een nieuw berichtje om te laten weten dat mijn grote jongen voor het eerst in 4 maanden ECHT helemaal NIET is wakker geworden afgelopen nacht.
    Meestal wordt hij s ávonds nog wel wakker. Of snachts toch wel 1 keer maar nu nada noppes.
    Sterker nog we hebben hem vanochtend moeten wakker maken om half 7 en om half 9 lag hij al weer te slapen op het KDV.
    Denk dat mijn manneke erg moe is van de afgelopen dagen. Nu anderhalve dag KDV en dan een paar dagen lekker rustig doen.
    Viel me trouwens op dat hij vandaag helemaal niet hyper was toen hij thuis kwam.
    Narcissen Quinn krijgt nog 3 flessen 1 x 210 met pap en 2 van 150.
    Nu wisselt het op het moment hoe hij deze drinkt, maar omdat hij geen kaas en dat soort zaken krijgt heeft hij volgens de dietiste nog zoveel flessen nodig.

Mamsie ik ben de week naar Quinn zn verjaardag erg emotioneel geweest.
    Vooral vrijdag was dus pittig voor me. Denk dat voor jou in combi met hormonen dat dat wel wat te weeg brengt.

Steven is thuis en ik ga maar eens kijken of we nog iets gaan eten.
    Heb knallende koppijn.

fijne avond!

7. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ezzie volgens mij behoudt je alles als je het op dreumessite overzet. Heb het nog niet geprobeerd.
    Ik ga hem wel laten branden.
    Staat nu zoveel op en in. Kan ik ook wat foto's verwijderen.

8. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Ik ga alles van de beebiesite ook op dvd laten zetten denk ik. Heb ik alles van het eerste jaar bij elkaar.

Hihi niek! Ik ben ook al lekker zenuwachtog. Maar alles staat klaar; woensdag voordat de visite komt kunnen we alles pas echt klaarzetten en dan kan het feest beginnen!

Pinguin; super dat Quin niet wakker is geworden!

9. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Juud zijn alle voorbereidingen voor de grote dag klaar?

Pinguin leuke foto's van zijn verjaardag. Hij kijkt ook echt blij!

Blup wat een leuk filmpje en wat loopt ze goed! Die loopt binnenkort vast alleen.

Hier gaat het ook opeens snel. 2 weken geleden begon ie net te kruipen en nu cruist ie echt de hele kamer door. Ook lopen achter zo'n loopwagentje gaat goed. Het grappige is dat je nu pas ziet hoe groot ie eigenlijk is. Hij steekt bijna een kop boven de box uit.

Voor de rest voel ik een grote bobbel bij een kies. Hij heeft er ook last van, ik hoop maar dat ie snel door komt. Ook is ie nog steeds erg verkouden maar hij heeft er gelukkig geen last van.

Ik heb zojuist vandaag de taarten besteld. We vieren het gewoon de hele dag. Ik maak voor tussen de middag een grote pan soep met broodjes en ik zie wel hoe het gaat.

En Niek heb je al slofjes besteld :D ?

10. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ =D> =D> =D> =D> hoera voor Quinn!
    heerlijk zeg!

die rode chinees achtige slofjes met bloemetjes zijn leuk! maar dat zal ik marno maar niet aan doen.

geloof dat oma al die nieuwe kleertjes van nijntje gaat kopen in de V&D, hihi, kon natuurlijk niet uitblijven, verzot op nijn,

11. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Ik ben er helemaal klaar voor. Morgenvroeg om 8.30 nog ff snel boodschappen doen en dan om 9.30 komt een adviseur praten, maar daarna gaat alle tijd naar mijn jarig jobje.

Ben wel emotioneel hoor. Als ik nu terug denk. Bah bah. Weet wel dat ik het moet laten gaan, maar kan het gewoon niet.

Jean en ik gaan csi kijken en dan slapen. Zijn kapot. Lynn dr nieuwe slaapkamer is klaar. Dus hard gewerkt vandaag.

Dikke kus en tot morgen.

12. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    Juud: heel veel plezier morgen!

quinn: goed gedaan!

13. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo !

Ben ik weer even ... na een drukke werkdag ... ben doodop !

Inderdaad Pinguin, Thijs is op 10-10 geboren ! Is was 30-9 uitgeteld (vandaag toch aanvankelijk september-mamma) maar Thijs vond het veel te leuk in mijn buik ! Ha ha ! :D
    Leuke foto's van Quinn ! En ook de Nijntje traktaies vind ik heel leuk !

Ezzie, de traktaties van Marno vind ik ook erg leuk gemaakt !

Thijs gaat naar de opa's en oma's dus voor een KDV hoeven we geen traktaties te maken. Misschien is het wel leuk voor het bezoek dat gewoon komt ... eens even over denken !

Quinn heeft die mooie "auto" gekregen. Wat krijgen de andere kids voor hun verjaardag ? Ik ben diep aan het nadenken ... help ... 8)

Ik ga even relaxen ... morgen weer een werkdag en dan weekend ... ;)

O ja ... ik las net de berichtjes bij "geboren" en dan kriebelt het toch wel weer, al hebben we voorlopig nog geen nummer 2 in de planning ... hebben jullie dat ook ?

Groetjes,
    Nikki F

14. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    Quinn nog van harte gefeliciteerd ik hoop dat je een hele fijne dag hebt gehad

hier was ik weer
    youame is ook al bijna jarig maar we stellen het een paar weekjes uit omdat ze tot 6 weken na de operatie alleen vloeibaar moet eten

voor de rest gaat het goed 1 van de 2 tandjes is met 1 puntje al door

ze wil zich steeds optrekken maar wil nog niet lukken waar door ze boos wordt

ze heeft maandag laten zien dat ze kan kruipen en nu doet ze het niet meer maar heb het gelukkig op film staan :D

woensdag krijgt ze de gemene prikjes weer we waren vergeten te gaan omdat ze werd geopereerd

ze is nu denk ik 8 kilo nog wat en in het ziekenhuis was ze ong 73 cm

en we hebben bericht gehad van de klinisch geneticus dat er geen afweiking was gevonden in youame's bloed nu willen ze ook nog in ons bloed kijken of ze de oorzaak kunnen vinden van het hazelipje en eventueel bij volgend kindje

pff dit was het ff in het kort
    ben erg moe en best wel druk nu met youame

lynn alvast van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag
    ik hoop dat je een hele leuke dag hebt en heeel veel mooie kado's krijgt

fijne avond nog

15. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    oh nog ff snel

zouden jullie op youame willen stemmen bij baby van de maand :D

16. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    marline ik zal op jullie stemmen, want de meeste hebben denk ik al gestemt op Tijn.. (sorry Mir, beetje verdelen ;) )

17. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hallo!

lees ik nu dat Quinn zich vannacht niet heeft laten horen? :whistle:
    Heerlijk joh! Hij bedenkt zich natuurlijk dat hij nu al 1 jaar is en daar horen nachtelijke spookpartijen niet meer bij ;) Nee, zonder gekheid, heerlijk voor jullie en ook voor Quinn, kan hij optimaal van zn nachtrust profiteren. Hopelijk blijft dit zo!

harde werkers zijn jullie Juud! Leuk dat het kamertje van Lynn nu al af is!
    Veel plezier morgen. Geef Lynnie een dikke verjaardagsknuffel van mij he!

Lekker Nikki, morgen nog even werken en dan al weer weekend. Zo gaat t snel he? De kriebels weer Nikki? Hier ook hoor!

Geweldig dat Marno zo verzot is op Nijn! :D Heb je bij de V&D Nijntje-kleertjes? Leuk zeg! Loopt ie de hele dag op zn borst te wijzen.. nene nene... hihi!

Seán gaat ook ineens hard he! Gets.. een kies! Hier trouwens ook veel gekwijl, maar mag absoluut niet in zn mond kijken, dus kan geen bobbels checken. Hoeveel tandjes heeft Seán nu in totaal?

Gaat dus ook super met Youame Marline! Lekker zeg! Merk je dat ze nog last heeft van de operatie? Of gaat alles prima? Hoe reageert ze op vloeibaar voedsel? Vindt ze dat prima?
    Gelukkig zijn er geen afwijkingen gevonden in haar bloed! Hopelijk ook niet in jullie bloed en was het toevallig dat ze met een hazelipje geboren is.

Ik ga zo slapen, het is weer veeeeel te laat...

Tijn speelt trouwens al met zn verjaardagscadeau... Een autootje van Winnie de Pooh. Hij kan er als het ware inzitten doordat er een (afhaalbare) band omheen zit. Maaar ik heb al geconstateerd dat ik hem er niet in kan laten zitten zonder dat ik naar hem kijk... Want hij is al met auto en al omgekukeld :( Dikke bult bij zn slaap agosh... Dus nu maar de band erafgehaald en nu loopt hij er de hele tijd mee. Ook leuk!

Nou welterusten allemaal!

18. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    hieperdepiep hoera voor lynnie! \:D/

een hele fijne dag voor jou!

19. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    maakt niet uit hoor!
    Ach..wat is jammer..in nederland vieren we het wel een soort van..met mijn verjaardag bijv. was er toch visite (toen was ik in nl) en kreeg ik kado's..maar het is eigenlijk verboden. Hier in turkije komt er toch niemand op de verjaardag..en hebben we geen geld voor kadootjes..dus het is wel makkelijk :)
    Eslem weet niet wat ze mist..dus jammer is het voor haar niet..
    Kadootjes worden aan de kinderen gegeven met de islamitische feestdagen..dus het is niet zo dat ze nooit kadootjes krijgen.
    Maar het vieren van de feestdagen van de niet gelovigen is verboden in de Islam.

ik word trouwens helemaal gek van eslem en haar tiet fobie.
    Ze vraagt echt tig keer per dag om de borst..het is gewoon irritant. Ze steekt dan haar hand in mijn truitje en gaat aan mijn borst zitten of trekt mijn truitje omhoog..snap echt niet waar dit vandaan komt..we hadden het zo goed afgebouwd.maar ze wordt echt woest als ik niet geef..

Maar goed meiden..ik ga weer verder ben mijn huisje aan het opruimen hehe..
    ben al bijna klaar..en het is 9 uur hihi..tsja dat heb je al sje een kind hebt wat vroeg op staat..

20. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    thanks gulay, zo zijn mn vragen wel beantwoord!

moelijk dat ze steeds aan de borst wil, ze heeft nu natuurlijk donders goed door waar het vandaan komt! haha. weet ook niet zo goed wat je eraan kan doen.

Deel Deze Pagina