Denk dat Quinn ook verkouden aan het worden is. Snot loopt eruit. Hoesten, niezen. HEb hem een tijdje beneden gehad. Geen koorts, wel hangerig. Nikki Ik had tijdens mijn zwangerschap al last van mijn bekken, niet heftig, maar heb me een aantal keer recht laten zetten. Toen Quinn 6 weken oud was ben ik met hem van de trap gevallen. Dit heeft de boel behoorlijk ontwricht en door de zwangerschaps hormonen, het geven van borstvoeding was de boel nog behoorlijk week. Ik bleef daarom problemen houden. Het begint nu beter te worden, maar in zijn geheel ontzwangerd ben ik volgens mij nog niet (men zegt 9 maanden na het stoppen met bv) Volgens mijn Orthomanueel arts zou er nu juist verbetering moeten komen. Ik moet nu dus naar een therapie of begeleid fitness om de spieren in mijn rug sterker te maken. Ik ga ook slapen. trusten meisjes. Vind het een goed voornemen Mir dat onze jongens lekker door gaan slapen!
Thijmen 12140 gram / 83 cm Sean 11690 gram / 78 cm Nikki 11630 / 75 cm Tijn 10990 gram / 76 cm/ hoofd 46.2 Thijs 10600 gram / 73,5 cm Marno 10500 gram / 77 cm Deborah 9750/73.5 cm Quinn 9575 gram / 74 cm/ Hoofd 50 cm Eslem 9400 gram- 72 cm Dimphy 9150 gram / 76 cm Lynn 8475 gram / 73 cm Lynnie 8380 / 70 cm youame 7780 73cm youame heeft 2 prikjes ggehad vandaag ze huilde ff maar toen was het weer goed geen verhoging mag alleen niet aan der beentjes komen haar 3e tandje is door en heb der bed omlaag gedaan vandaag lynn en deborah hebben jullie een leuke dag gehad en veel kado's gekregen?
hoi meiden, hier een ontzettende leuke dag gehad, foto's staan op haar site. ze heeft het lang volgehouden en toen ik haar bed lag heeft ze een half uur de grootste lol gehad in bed en steeds staan. daarna is ze gaan slapen en heb haar niet meer gehoord. ze is echt niet vergeten en wat een kinderen, hihi heb onwijs genoten en hopelijk Deborah ook, ondanks het jammeren af en toe als ze moe was. dat kan ook niet anders , want vanaf kwart over 7 's ochtends maar 1 uurtje geslapen! hopelijk slapen de andere beebs ook goed, morgen ga ik even bijlezen. mamsie: fijne dag morgen! en Dimphy natuurlijk ook!
nog een vraag aan ik geloof pinguin, jij had laatst een link gezet van muziek van nijntje, weet jij dat nog?
Goeiemorgen, Mijn kindje is grieperig. Zijn er ieder uur uit geweest voor een gillende QUinn. Flink verkouden en keelpijn vermoed ik. Uiteindelijk maar tussen ons in gelegd. Toen sliep hij wel 3 uur achter elkaar gelukkig. Niek fijn dat het zo leuk is geweest gisteren. Ik zal straks even op de site gaan kijken. http://www.novazembla.nl/show_details.php?id=617 Ik ga een kop koffie maken. Misschien word ik dan een beetje wakker Fijne dag meisjes!
Gisteren is er dus meer mee gekomen dan de bedoeling was. Wasmachine, droger, bed, kast, diepvries, keukenkastje, koelkast, dressoir en spiegel. Alles staat in elkaar en ik heb heerlijk geslapen, in mijn eigen bedje. Nu met lynn naar cb en dan naar de plastisch chirurg.
Lekker Juud dat het allemaal zo goed gaat het verhuizen. Hoe was het bij het cb en de plastisch chirurg? Mir volgens mij heeft Tijn Quinn aangestoken. Net al 38.8. Veel huilen, hangen, niezen en snotteren. We hebben morgen een fotoshoot voor hem gepland staan maar denk dat ik hem ga verplaatsen. Dit wordt niets. Hoe is het nu met Tijn trouwens? En Sean was toch ook zo verkouden? Heb nog steeds je foto's niet bekeken Niek Ga ik gelijk doen nu!
Leuke fotot's Niek! Ik vind dat poppenbedje echt geweldig! Heeft ze uiteindelijk nog wat taart gegeten?
DIMPHY nog van harte gefeliciteerd,. hoop dat je een hele leuke dag hebt gehad! gewerkt vandaag en ga vanavond naar de feesttent, dus druk druk,. leuke foto's niek van de jarige! lekker verwend! marno ook beetje snotterig maar niet zo erg als tijn en quinn, beterschap met de mannetjes.
DIMPHY, VAN HARTE GEFELICITEERD! Mamsie, hebben jullie een leuke dag gehad? Veel bezoek, is Dimphy verwend? En ben jij de dag een beetje goed doorgekomen? Heb je nog veel last van moeheid en misselijkheid? Niek, super foto's van Deborah, jee wat is ze verwend Leuk Ezzie, naar een feesttent! Wat voor soort feest is het? Hopelijk is het droog vanavond! Juud, t verhuizen gaat dus voorspoedig! Lekker zeg! Hoe was het met Lynn dr handje en hoe was t bij het cb? Moest ze voor prikjes? Ieuww.. Pinguin... Quinn dus ook ziek aan het worden? Hoe is het nu met hem? Denk je dat je morgen nog naar de fotoshoot gaat of heb je t afgezegd? Hier is het helemaal niet zo goed met Tijn Vreselijk verkouden en de hele nacht wakker. Niet meer in slaap te krijgen. We hebben zelfs melk gemaakt vannacht... en daarna heeft hij tussen ons in geslapen, maar ook bij ons om het half uur wakker... Vandaag bijna niet geslapen. Het snot komt zelfs uit zn ogen... hele dikke ogen met groen pus eruit Dus morgen maar even de dokter bellen om langs te komen. En we maken ons op voor weer een lange nacht. Tijn is al weer 3x wakker geworden sinds 19 uur.. Ik vind het zoo sneu zeg... maar meer dan neusspray, vsm, luuf, ui, stomen in de douche en een zetpil kunnen we niet doen he... hopelijk is het morgen een stuk beter. Hoe is het bij jullie Blup? Heeft Nikki een mooie verjaardag gehad gisteren? En Seán, ook nog aan het snotteren? Of gaat het bij jullie de goede kant op? Ik ga even thee maken.. wij snotteren hier met Tijn mee... tot later!
Gestie Mir. Een dokterbezoek lijkt inderdaad een goed idee. Hier leek het beter te gaan. Hij zat lekker te spelen en te doen. Redelijk gegeten. Voor het douchen met mij even getemperatuurd. Bleek hij toch 39.3 te hebben. Vanmiddag al pijnstillers voor 1 jarige gehaald. Na het douchen dus een zetpilletje gegeven. Zijn laatste flesje compleet geweigerd en heb hem nog niet gehoord vanavond. Hopelijk trekt hij de nacht een beetje door, voelt hij zich vast een stuk beter. De fototgraaf nog niet gecancelled. Even kijken hoe hij het morgen doet. Hij heeft trouwens wel 3 slaapjes gedaan vandaag. Lekker gefeest Ezzie?
Dimphy proficiat meiske! Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad. Mir jeetje dat klinkt niet best bij jullie. Wat ontzettend sneu voor het mannetje. Tja je kunt inderdaad niet meer doen dan je al doet. Oogjes goed proberen schoon te houden met lauw gekookt water en als ze vastgeplakt zitten ook met lauw water voorzichtig losweken. Juud hoe is het gegaan bij het CB en arts vandaag? Quinn ook al niet lekker. Pfff het heerst wel zeg. Hier gaat het gelukkig weer beter. Hij is veel minder snotterig en lekker vrolijk. Het slapen gaat ook nog steeds goed. Ik moet zeggen dat ik fietsen met de 2 mannetjes toch wel zwaar vind. Het is vooral het erop hijsen van Seán in het voorzitje dat erg zwaar is. Ik ben niet zo groot en het is toch zo'n 12 kilo dat ik boven mijn macht erin moet worstelen. Tim hoeft niet zo hoog en werkt mee dus dat gaat wel. Nou ja goed voor mijn spierballen denk ik dan maar. Niek leuke foto's van deborah. Het wordt een echt dametje he? Hier ga ik morgen de meeste boodschappen doen zodat ik zaterdag niet zo hoef te stressen en kan ik de dingen halen die ik morgen ben vergeten . Wanneer komt Chacha eigenlijk terug? Dit weekend?
Kira volgens mij komt chacha de 10e terug. 1 dag voor de verjaardag van Lynn. Fijn dat het met Sean beter gaat. Heb jij een moeder fiets of een gewone fiets? Pff ik vind die 9,5 kilo van Quinn al pittig steeds rond te sjouwen. Kan me voorstellen dat 12 kilo al helemaal geen pretje is. ik ga slapen. trusten!
dimphy en mamsie: hopelijk hebben jullie een fijne dag gehad, mijn moeder is jarig en daar zitten we nu nog even aan de borrel. Deborah ligt heerlijk te slapen! mijn vader wilde de site even weten van nijntje (bedankt pinguin!) en zodoende ben ik nog even op de site (met flink wat rose op, hihi) morgen reageer ik even op de andere
Ik kom weer even een verhaaltje tikken. Tis rustig hier zonder chacha. Gisteren dus naar het cb geweest. Ze is en blijft een minitje. 72 cm en 8475 gr. Lynn liet ook even heel mooi zien hoe ze doet billen schuiven en de arts moest best lachen. Ik meteen even laten zien, dat als ik haar op dr buik leg ze dan in een mum op dr billen zit. Ze moest er wel om lachen. Ze zei wel dat, als kindjes billen schuiven ze dan later gaan lopen. Jammer dan. Daarna in volle vaart naar de plastisch chirurg en heb even flink gemopperd en gezegd dat ik niet tevreden ben. Gelukkig begreep hij me en zijn we nu door verwezen naar ergo therapie en krijgt ze een spalk. Hij wilde haar niet nog een keer opereren. Kans is groot dat het dan lelijker wordt. Als ze een jaar of 6 is, krijgt ze een corrigerende operatie. Haar vingers zijn nu wel mooi uit elkaar. Hier gaat alles goed. Druk druk druk. Lynn dr kamertje is klaar. Onze slaapkamer is klaar. De zolder is klaar. Mijn dressoir staat er. Nu kan dus in principe alle prularia gehaald worden. Gisteren hebben we 3 vuilniszakken met kleren en schoenen naar de kringloop gebracht. Lynn krijgt zondag haar stuk taart. Ze zal er wel met haar handen in meppen. Lynn kennende. Niek gefeliciteerd met je moeder. Dikke dikke beterschapsknuffel voor Tijn, Mir en Bart. Wanneer moet bart weer weg? Is Tijn een beetje beter? Volgens mij wordt er dit weekend heel weinig geschreven. Allemaal feestjes. Ik heb mijn bank en badkamer meubel verkocht. Beide voor 50 euro. Hahahaha. Ik heb zwaar te doen met de mama's waar de beebjes wakker van worden. Zullen we een nachtje ruilen? Ik moet dadelijk gewoon naar boven om er een wakker te maken. Heerlijk. Heb wel echt medelijden met jullie hoor. Ben ook erg benieuwd naar de taart van lynn. Heb er 2 besteld voor 55 euro. 2x 20 stuks en op elk stukje ligt een foto van lynn. Ik ga even koffie zetten. Fijne dag.
pfffff, beetje brak hier! hooguit 3 uur geslapen en ok, de nodige borrels zitten er ook in! Jan Smit was in de tent,.. half uurtje maar hoor, heb er niks mee, tis meer dat je allemaal oude bekende tegen komt dat het gezellig maakt. Ben erg benieuwd naar de taart juudje! Waarom is dat , dat billen schuifers later gaan lopen? lekker joh, bijna alles dat staat, hoop weg gedaan zeg! (weer een excuus om wat nieuws te kopen! ) fijn dat sean weer op de betere hand is, nu Tijn nog! is goed verkouden zeg! arm manneke,.. Hopelijk voelt Quinn zich ook goed genoeg voor de fotograaf,.. zal je misschien wel merken nu met het kdv dat verkoudheids virusjes lang kunnen duren! Vanmiddag naar de notaris, eindelijk alles ff vast leggen.
goedemorgen! Hoe was je nacht Pinguin? Ik hoop dat Quinn lekker heeft geslapen! Hier een betere nacht. Wel veel wakker, maar uiteindelijk toch tot half 7 geslapen (wel tussen ons in maar ok.) Hij is vrolijker, oogjes zijn niet meer zo dik gelukkig en het snot komt nu alleen nog maar uit zn neus. Nu twijfel ik of we nog naar de huisarts moeten... hij hoest nog wel en zit nog behoorlijk verstopt. Ezzie, beetje brak Ach, je hebt wel lekker gefeest...! Was Marno weer een vroege vogel vanmorgen? Leuk Juud, 2 taarten... wat een prijzen he... Wij hebben 1 taart besteld met foto. Jullie vieren het ook zondag he? Wat hebben jullie een werk verzet zeg! haha.. dan kom je er ineens achter wat voor oude kleren en schoenen je allemaal hebt he.. oei.. 3 vuilniszakken, Juud! Hmm.. ik zal hier dan toch maar mijn geheimpje verklappen...... van de week had ik positief getest..maar was nog vaag.. vanmorgen een vette streep, dus ik denk dat ik weer zwanger ben Had het niet verwacht zo snel... maar ok, het is nog erg kort en je weet nooit wat er kan gebeuren.. Toch wel leuk om het even op te schrijven We gaan Tijn stomen in de douche... even het snot eruit! doei doei.. fijne dag iedereen!
Morgen meiden, Ezzie vrienden van ons hebben een dochter, die volgende maand 2 wordt en sinds ze naar het KDV gaat continu verkouden is. Behalve als ze op vakantie zijn. Echt een heel naar hoestje. Ach ik had het wel verwacht en hij is goed gemutst dus dat scheelt! Leuk Juud foto taarten. Ik heb er ook aan zitten denken, maar omdat er vaak marsepein en nootjes gebruikt worden in die taarten was het geen goed idee, omdat Steven dat niet mag hebben, en Quinn ook niet trouwens. lekker een appeltaartje gebakken en een heerlijke vlaai gekocht. Net bij de huisarts geweest voor het uitstrijkje Bleh! Buiten dat moest hij nog wat verder onderzoek doen omdat ik steeds zo'n pijn heb met vrijen en ook tampons inbrengen kan niet omdat het TE pijnlijk is. Nu moet ik eerst de uitslag van het uitstrijkje afwachten en dan waarschijnlijk een inwendige echo laten maken bij de gynaecoloog. Ben helemaal van de kaart van dat gewroet in me. Quinn had een redelijke nacht. In ieder geval niet zo onrustig als gisteren. Hij eet en drinkt vrij goed, dus het zal allemaal wel meevallen. Gisteren bij Tuunte geweeste n voor een verjaardag morgen kleertjes van bakkaboe gekocht. Moest zo aan jou denken Gulay! Echt zulke leuke kleertjes. Marline wat is Youame een klein pupke zeg! Is dr mondje goed aan eht genezen? Mir hoe is het bij jou nu? Nog bij de dokter geweest? ik ga een therapeut bellen en een afspraak maken voor mn rug groetjes