ja ze is best klein Dimphy nog van harte gefeliciteerd hoop dat je een hele leuke dag hebt gehad en mooie kado's hebt gekregen Mir van harte gefeliciteerd meid youame heeft woensdag de prikjes gehad en gister had ze 38.7 ben gister ff wat gaan drinken in de stad kom ik terug staan manlief in de keuken met een oversteur meisje ze was al een uur aan het huilen wou niet zitten,liggen,staan heb der lekker bij me op schoot genomen en werd alweer wat rustiger ze heft gelukkig doorgeslapen vanacht veel zieke kindjes hier ja wat wil je ook met dit weer dit is toch geen zomer wie is het volgende kindje die jarig is ben het ff kwijt oh ik moet mijn neefje van school halen doegg
1 september: Quinn 4 september: Lynn 5 september: Nikki en Deborah 6 september: Dimphy 8 september: Thijmen 9 september: Seán 11 september: Marno, Tijn Lynn 16 september: Eslem 19 september: Youame 26 september: Helena 10 oktober: Thijs Thijmen is de volgende. Jammer dat Youame zo'n last heeft van dr prikjes Marline. Gelukkig heeft ze goed geslapen.
Hoi Mir en Pinguin ! Mir allereerst van harte gefeliciteerd ! Ja, die val op het stuitje heeft meer gevolgen dan ik dacht. De fysio helpt wel, mijn bekken is losser aan het worden waardoor het minder pijnlijk is allemaal. Ik geen nog steeds BV, misschien dat dat er ook mee te maken heeft. Helemaal ontzwangerd 9 maanden na het stoppen ... dat duurt bij mij dus nog wel even ! Thijs is wakker geworden ! Groot alarm hier ! Groetjes, Nikki F
hallo, kom jullie even vertellen, dat wij geen leuke verjaardag hebben gehad. ik vond dimphy om 11.15 bij ons in de vijver. ze ademde gelukkig snel weer zelf. en we zijn zelf naar de eerste hulp gegaan, nadat ik ze had afgedroogd enz. we hebben haar verjaardag door gebracht in het ziekenhuis. vanmorgen mocht ze gelukkig weer naar huis. ze heeft iets verhoging en voor een week antibiotica. 13 sep moeten we terug komen voor controle. het valt dus allemaal gelukkig mee, maar de schrik zit er goed in. 2 minuten niet opletten en ze was er bijna niet meer. voel me erg klote en schuldig. maar gelukkig kunnen we haar verjaardag nog in gaan halen. groetjes mamsie
de rillingen lopen me over mijn rug mamsie. Jemig meid wat zal je geschrokken zijn. wij hebben de vijver toevallig net dichtgegooid gisteren. Niet schuldig voelen hoor meis! Daar help je jezelf en vooral DImphy niet mee. Ik hoop dat jullie dr feestje gauw kunnen inhalen. Sterkte en een hele dikke knuffel uit Zutphen
Zo, bij de notaris geweest, waren met een kwartiertje alweer klaar. het is gewoon een standaard iets, je geeft door wie je als voogd wil en hun draaien er een verhaaltje van uit. Moeten we dus nog een keer langs om dat te ondertekeken. Maar dan is het wel geregeld. jee mir, ben nog steeds helemaal blij voor je! ooooo, mamsie wat lees ik nou, jeetje mina, ben er stil van! zal dat even schrikken geweest zijn! gelukkig is het goed afgelopen....
Goed dat je het geregeld hebt ezzie. Wij moeten dat ook nog doen. Alleen geen idee wie we als voogd zouden moeten kiezen. Voor mij is Steven zijn familie absoluut geen optie. Ik neig naar mijn zus maar die vind ik op dit moment te instabiel. Moeilijke dingen dit. Ben ook erg blij en verrast door Mir dr geheimpje, Maar ook verdrietig dat Dimphy dr verjaardag zo heeft moeten verlopen. Ben erg geschrokken.
Jezus zeg, ik heb overal kippenvel. En dan lees je het alleen. Wat moet je geschrokken zijn mamsie. Gelukkig is het goed afgelopen. Een dikke knuffel voor haar van Lynn.
de schrik zit er zeker goed in. en het was een heel naar gezicht om haar zo in de vijver te zien liggen...... mir, van harte gefeliciteerd! we gaan haar verjaardag 16 sep doen. de dag dat ik was uitgerekend...
Kan het me heel goed voorstellen mamsie. Ben er nog van onder de indruk en inderdaad wij lezen het alleen maar. Goed dat je al een datum hebt gekozen meid!
pinquin, moeilijk he iemand kiezen, hier is Bart zijn familie ook zeker geen optie, mijn broer gelukkig wel, dus dat staat nu vast, kan er ook geen getouwtrek ontstaan. wat zit een ongeluk in een klein hoekje he, het kan allemaal zo gebeurd zijn. net ook, ga ik boodschappen doen en marno zit in de winkelwagen, ik ben aan het betalen en terwijl ik dat doe staat meneer al in het zitje, 1 tel later gekeken en hij was eruit gekukeld op die harde vloer. brr. Dat de 16e maar een hele mooie vrolijke gezellige dag mag worden!
Jeetje mamsie; wat naar zeg! Gelukkig is het allemaal goed afgelopen. Ga jezelf idd niet schuldig voelen! Hoe naar het ook is, zulke dingen gebueren jammergenoeg. Die kleintjes zijn vaak zo snel! Mir weer zwanger? Wauw, gefeliciteerd! Sorry dat ik er zo wienig ben de laatste dagen. Ben weer aan het werk en moet zo wennen! Ben helemaal versleten joh! Nikki's verjaardag was erg leuk, ze is lekker verwend. Op de site staan wat foto's.
jee wat erg mamsie! Dat is echt schrikken! Gelukkig is alles goed afgelopen. En, denk erom dat je je niet schuldig gaat voelenhoor! Iedere moeder kan dat overkomen. Bijv. wat Ezzie schreef over Marno in het winkelwagentje.. is wel iets anders natuurlijk, maar gevaar schuilt in een klein hoekje. dank jullie voor de felicitaties... ik moet er nog aan wennen hoor.., Blup, ik kan me voorstellen dat het weer zwaar is hoor, weer aan het werk. Even inkomen, die koters even in het gareel krijgen en dan verloopt het allemaal weer wat soepeler... Ik ga zo eens de foto's bekijken, hoe Nikki verwend is! Top dat het een geslaagde dag was! Wat goed trouwens dat je nog BV geeft Nikki. Helemaal volledig? Morgen is Thijmen jarig Ik ga even thee drinken.. Tijn heeft ons hier geloof ik ook aangestoken.. keelpijn en ik heb overal spierpijn.. griepje denk ik. Morgen hebben we bruiloft, dus ik hoop dat de griep niet doorzet!
Mamsie jeetje meid ik schrok me helemaal wild toen ik het las. Ik ben zo blij dat het goed is afgelopen. Ik kan me heel goed voorstellen dat je je erg schuldig voelt maar niet doen. Je kan er niets meer aan veranderen. Juud je hebt het maar druk de laatste tijd. Weet je Tim was laat met lopen en die heeft nooit op zijn billen geschoven dus volgens mij is het bij elk kind weer anders. Mir GEFELICITEERD! Ezzie hihi hoe krijgt ie het voor elkaar om te gaan staan. Dat is hier nog nooit gebeurd. Bij Tim zou het gewoon niet in zijn hoofd opkomen om te gaan staan en Seán zit aardig klem . Jeetje hebben jullie gelezen dat die moeder van dat vermiste meisje Madeleine nu als verdachte wordt beschouwd?
THIJMEN, GEFELICITEERD MET JE 1E VERJAARDAG! Goedemorgen! Ik zit al een half uur beneden. Tijn gaat gewoon snachts niet meer slapen, dus zitten we midden in de nach met hem beneden. Als hij eindelijk weer slaapt, houdt hij het om 5 uur voor gezien. Bij ons in bed ook niet slapen, dus dan maar naar beneden. Ik denk dat ik m zo maar zn papfles ga geven. iedereen fijne dag! Nokinee jullie fijne verjaardag met Thijmen!
Hiep hiep hoera voor Thijmen! Gefeliciteerd Mir; wat klote dat je zo vroeg beneden zit zeg! Hopelijk is het een (hele korte) fase! Hoe voel je je eigenlijk? Misselijk ofzo?