September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Goedemorgen allemaal,
    Nikki, Helena viel ook regelmatig om. Ze wist niet hoe ze weer moest gaan zitten. Gelukkig ging het snel beter. Moest haar wel steeds in de gaten houden.
    Nu ook weer omdat ze soms denkt dat ze los kan staan.....

Die Quinn, spullen kapot maken....Gelukkig heb je nog een laptop! Hoe moet je anders je verslaving in stand houden :)

Helena klimt nu steeds op de salontafel. Die heeft wieltjes, dus ze schuift m eerst de hele kamer door. Ze klimt erop en schuift dan op haar buik net zo lang naar achteren tot ze er weer af kan... Dus als ik even naar boven ga ofzo moet ze echt in de box.

Mir, fijn verjaardagsfeest gehad?
    Gulay, wat vervelend voor je dat Eslem zo graag nog slokjes tussendoor wil. Kun je haar niet wat anders te drinken aanbieden op dat moment?
    Ik vind het zelf ook heerlijk dat de avond voor ons is. Helena ligt ook om 7 uur in bed meestal. En wordt meestal ook om ongeveer 7 uur weer wakker.
    Overdag slaapt ze nog maar een keer. Soms kort en soms wel drie en een half uur.

Ik vind het ook heel bijzonder om te zien hoe die kleine kinderen zich ontwikkelen. Er is zo veel verschil in! De een kletst sneller, de ander kruipt en loopt eerst. Geweldig! Daar kun je een heel bericht over vol schrijven.

Verder voel ik "kleintje" bijna elke dag borrelen! Erg leuk! Volgende week woensdag screeningsecho...spannend!
    Hoe gaat het met de andere zwangeren? Voelen jullie je goed? Ik hoop het wel!

Ik ga nog wat schoolwerk doen... tot later.

2. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Goedemorgen allemaal.

Gisteren dus de verjaardag van Lynn gevierd en ze is erg verwend. Kleertjes, speelgoed, boekjes.

De taart viel erg in de smaak bij haar, ze heeft met 2 handen een heel stuk naar binnen gewerkt. Waar je normaal ziet dat kindjes het niet durven, ging lynn er echt met volle vaart tegen aan en binnen een no time was het een rommeltje. Maar ze vond hem erg lekker. Ik ben door alle comotie helemaal vergeten foto's te maken.

Ze heeft ook een schommel gekregen. Die was echt leuk en viel goed in de smaak.

Wij nwaren bekaf gisteren en ik lag om half 10 in bed. Nu ga ik poetsen en dan naar mijn oude huisje. Nog wat spullen halen en daar poetsen.

3. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Oh, sorry Juudje.. Ook jij hebt een verjaardagsfeestje gevierd!
    Wat gaaf zeg dat ze de taart zo aanviel!
    Ga je het nog een keer over doen om dan wel foto's te maken?

Succes met de laatste dingetjes in je oude huisje.
    Ik ga bakkie koffie maken en fruit schillen voor Helena.

Gisteren had ze de fruitschaal geplunderd! Tijdens de schoonmaakwoede hadden we de box wat dichterbij gezet.
    Ze zat heerlijk met de tros bananen in haar box. Ze had van drie al een hapje schil genomen. Brrrr. Ze scheen er zelf geen last van te hebben.

Vraagje: wat doen jullie tegen luieruitslag? Helena heeft al bijna twee weken erge last. Het jeukt ook. Is rood, blaasjes. Ze zitten vooral op haar schaamlipjes. Arme meid. We smeren ons rot met sudocreme en zinkzalf maar het wordt niet echt minder. Ook wordt haar luier veel vaker verschoont dan " normaal" .
    Tips?

Nu echt aan de koffie!

4. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Narcissen; nikki heeft dat ook, vooral bij haar schaamlipjes. Hie helpt sudocreme wel goed. J kunt het beste met alleen water schoonmaken, die luierdoekjes irriteren juist. Maizena erop doen schijnt ook ged te helpen; ik heb het niog niet geprobeerd.

Juudje; fijn dat het een leuk feestje was! Jammerdat je foto's vergeten bent.
    Je bent altijd aan het schoonmaken lijkt het wel! :)

5. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hallo!

Leuk dat jullie feest ook leuk was juud.. ahhh geen foto's gemaakt.. balen! Kan me trouwens voorstellen dat je het vergeten bent. Ik geloof dat mijn moeder de meeste foto's heeft gemaakt, ik dacht er ook niet echt aan.

Hoe was de verjaardag van Seán, Kira? Ook geslaagd?

Hier was het een geslaagd feestje. Ben heel blij dat het best mooi weer was, zodat iedereen ook een beetje buiten kon zitten. Tijn heeft zich prima vermaakt. Vooral het eten van de taart was geweldig voor hem én heeel interessant, maar vooral lekker :D

Ik heb wat foto's en een filmpje op de site gezet.

hier eventjes een fotootje van een smullende Tijn (hij zou wel elke dag taart lusten volgens mij) Wij gaan zo even naar Ikea, ik ben er later weer!

Chacha, al weer terug? Lekker verrotjes door de reis? Heb je het mooi gehad?

tot later!

6. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Hier ben ik ff vanuit een Portugees cafeetje.
    We zitten te wachten op de taxi (om half 4 komt ie, half 5 NL tijd). Ik heb een klein beetje kunnen lezen, maar netten is duur dus ben zo weer weg

Mir Zwanger? Gefeliciteerd! Hoelang al?

Mamsie, wat schrikken zeg!

Alle kindjes gefeliciteerd.

We komen vanavond om 23 uur aan als alles goed is. Het is hier heerlijk weer. Rene is nu met Lynn aan het rondwandelen om haar in slaap te krijgen.

Meiden ik zie jullie later en dan ga ik goed bijlezen en reageren.

DOEI

7. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    wat leuk chacha!

goede reis!

tot gauw he!

doeg!

8. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Thnx Mir!

He ik heb dit best gemist ondanks de goede vakantie.

Lynn doet het super hier. Afgezien van de eerste 3 dagen. Die waren echt dramatisch. Gewoon niet willen slapen. Nu geen drama's meer. Ze gaat gewoon slapen en slaapt ook door. ze eet zich dood in geroosterd brood, patat en cake.
    Ook heeft ze haar eerste stapjes los gedaan.

Vliegen is op de heenreis erg goed gegaan. Ze heeft alleen helemaal niet geslapen. Om 1 uur snachts wakker gemaakt en om 16 uur 's middags deed ze pas haar ogen dicht.

Lynn is dol op de zee en het strand. En echt aandachtsgeil, maakt met iedereen contact.

Heb heel veel foto´s.

Thuis ga ik bijlezen en ga ik reageren, vannacht nog ff de huiskamer versieren, haha.

Meiden spreek jullie snel

Oja hier ook een nieuwtje: Rene heeft me hier ten huwelijk gevraagd (met ring en al, de stiekemerd)
    Hihi ik ga trouwen!

9. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    hallo,

voel me echt zwaar kl!@#!te!
    ben de hele tijd misselijk en moe. mijn bloeddruk is te laag.
    ben alleen maar bezig met, wat als ik later naar buiten was gegaan...
    voel me erg schuldig en dom, dat dit gebeurt is.
    ik zie haar nog steeds voor me in de vijver en als ik om haar moet lachen, denk ik gelijk, voor het zelfde geld was je er niet meer.
    moet de hele dag huilen en kan de draad maar moeilij op pakken.
    ben bang voor reacties van mensen..... dat ze zeggen dat ik een slechte moeder ben en haar maar beter in de gaten had moeten houden...

iedereen is heel lief en vraagt steeds hoe het met ons gaat...
    kan goed praten met mijn man en moeder.
    maar op de een of andere manier is het niet genoeg........
    blijf me rot voelen!

ga maar eens proberen om boodschappen op te schrijven.

sorry dat ik niet op jullie reageer, maar moest even mijn ei kwijt.

10. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Mamsie misschien is het verstandig even langs je huisarts te gaan meis.
    Wellicht kan hij/zij je verder helpen, want het lijkt me heel moeilijk hier zelf een goede weg in te vinden.

OOOHHH Chacha! Gefeliciteerd! Heb je al enig idee wanneer jullie gaan trouwen of moet je nog van de schrik bekomen?
    Had al verwacht dat Lynn dr eerste pasjes in Portugal zou doen!
    Fijn dat ze weer doorslaapt!

Mir hoe houdt Tijn zijn kussentjes in zijn stoel schoon? hahah geweldig lijkt me dat dat taart eten!

Hier een goede nacht! Quinn is nu naar het kdv en Steven staat in de tuin te werken. Ik was eerder klaar met werken en nu zit Quinn daar en wij hier. RAAR! Ik ga hem nu ook niet halen want hij ligt vast lekker te slapen.
    Heb hem nog helemaal niet gezien vandaag :( Niet echt leuk.

Vandaag geen jarige kindjes toch?

Oh ik moet gaan!

11. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Haha die Chacha toch nog ff loeren op de laatste dag van de vakantie.

Gisteren was super gezellig en meneertje heeft zich ook prima vermaakt.

Ik reageer later verder.

12. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    mamsie: ik kan alleen maar zeggen dat ik met het heel goed voor kan stellen en hopelijk voel je je straks wat beter..

CHACHA, GEFELICITEERD!!!!!!

paddy: fijn dat bij jullie ook het feestje leuk was!

Mir: leuke foto!, ga de rest even bekijken..

13. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    blup, altijd aan het poetsen? Haha dat lijkt, ik doe elke dag wel wat en dan idd meestal 's morgens. Elke dag stofzuigen. Dat wel.

Oooh chacha, gefeliciteerd. Je hebt natuurlijk volmondig ja geroepen. Hoe heeft hij je gevraagd?

Narcissen, wat als je een dag niet smeert. Dit helpt bij Lynn wel altijd.

Nou, de boven verdieping van mijn huisje is leeg en gepoetst. Morgen heb ik inspectie en dan gaan ze mijn huis weer te huur aanbieden.

Zal ik Jean ten huwelijk vragen?

14. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo !

Gulay, ik vind het ook fijn om nog door te gaan met voeden. Fijn dat eslem zo goed slaapt. Ik geef je gelijk hoor, het is heerlijk als je kindje om 19.00 gaat slapen ! Super ! Kun je zelf ook nog een en ander als je dat wilt !

Ja, het staan gaat steeds beter ! Ik hoop ook snel het leren hoe hij moet gaan zitten ! :(

Narcissen, ik heb laatst gewoon Bepanten gesmeerd op de luieruitslag. Dat is echt een super middel, bij Thijs werkt het nog beter dan Sudocrem ! Het was zo weer over !

Mir, lekker hoor dat Tijn zo smikkelt ! Hoe voel je je nu je zwanger bent ? Ik hoop goed ! Wel anders dan bij Tijn of precies hetzelfde ?

Mamsie, ik vind het heel erg voor je dat je je zo rot voelt. Nu je zwnager bent kun je al minder goed tegen dit soort dingen dan normaal, dus is het extra moeilijk. Pinguin heeft inderdaad een goede tip, even naar de dokter gaan. Die heeft wellicht tips.
    Mijn bloeddruk is ook laag. Ik heb een edelsteentje gehaald en nu is hij iets hoger waardoor ik me veel beter voel. Moet je eens kijken of zo'n winkel in de buurt is. Het helpt echt goed !

Ik heb overal pijn nu ... mijn man kwam me, samen met Thijs, van het werk halen omdat mijn auto in de garage was. Krijgen we onderweg een aanrijding ! Een of andere sul knalt vol tegen onze achterkant aan. Ik schrok me rot, dacht alleen aan Thijs. Hij lag lekke te slapen in zijn Maxi-cosi Toby, maar was meteen wakker. Het was echt een knal. Mijn man en ik hadden meteen nekpijn. Thijs huilde niet. Ik haalde hem uit de auto. Ze belden de politie die snel kwam. Mijn man belde zijn neef, waar de auto van mij was en die kwam mij ophalen zodat Thijs en ik weg konden. Ik ben meteen naar de HA gegaan, die heeft Thijs nagekeken en gelukkig kon hij niets vinden. Mijn nek doet nog steeds pijn, en het trekt door naar mijn rug .de HA zei dat mijn man en ik morgen wel stijf zouden zijn ... en dan te bedenken dat ik zo blij was dat ik vandaag sinds 5 weken voor het eerst zonder rugpijn de dag door was gekomen ... kunnen we woensdag bij de fysio weer opnieuw beginnen. Maar ... het belangrijkste is dat Thijs niets had. Dat was mijn grootste angst !

Nou, dames, ik ga eens naar mijn mannen, zo te horen hebben ze me nodig ... althans, mijn kleine man in ieder geval !

Groetjes,
    Nikki F

15. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    ff wat neer krabbelen en dan ga ik de boel hier versieren,.

jee nikkiF, schrikken die aanrijding! Gelukkig hebben jullie niks, en Thijs ook niet! Hoop dat het met je nek en rug ook zal gaan,..

mamsie; sterkte meid,. idd er met iemand over praten zou geen kwaad kunnen,..

chacha; gefeliciteerd! wat leuk trouwen! hebben jullie ook al een datum?
    Fijn dat Lynn het zo lekker heeft gedaan, ook wel weer lekker om terug te zijn denk?

stoere foto van tijn en zn taart! ga zo de rest van de foto's kijken,.

juudje, leuk dat de verjaardag geslaagd is, jammer van de fotos',.

16. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    O, mamsie! wat naardat je je zo voelt! Maar ik denk dat iedere moeder dat wel zou hebben. Blijf er maar veel over praten denk ik.

Chacha; gaaf dat je gaat trouwen!

Pinguin; ik had dat laatst ook dat Nikki op het kdv zat en ik thuis. Idd raar.

Juudje; gelukkig maak je niet zoveel schoon als ik dacht ;) Ging me al bijna schuldig voelen dat ik het te weinig doe, haha!

Nikki; wta schrikken zeg! Gelukkig is het meegevallen en hebben jullie niks!

17. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Chacha gefeliciteerd. Leuk hoor trouwen, alleen al voor het feestje :D .

Mamsie ik kan me heel goed voorstellen dat dit blijft malen. Vooral nu je hormonen op hol slaan is het misschien een idee om even naar de dokter te gaan. Fijn dat jullie er goed over kunnen praten.

Juud - waarom niet? Ik zou gewoon je gevoel volgen meid!

Nikki jeetje wat schrikken van het ongeluk. Ik hoop dat jullie er niet teveel last van houden. Gelukkig dat Thijs niks had.

Mir leuke foto's!

18. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    heb ik het weeeeer... :evil: bericht weg.... :cry:
    Nieuwe poging...

Mamsie, heel veel sterkte en blijf er over praten, dat is erg belangrijk! En blijf je inprenten dat jij degene was die haar toch nog op tijd uit het water heeft kunnen halen! Hier mag je zeker ook je ei kwijt hoor meid, dat lucht misschien wel op!

Chacha.. wauwie.. Gefeliciteerd! Trouwen! Tjonge, er schuilt in René een heel romantisch persoon! :D :D of eh.. is hij sowieso romantisch.. dat kan natuurlijk ook
    Hopelijk hebben jullie net zo'n goede terugreis gehad als heenreis, en dat Lynn maar lekker heeft geslapen in het vliegtuig en helemaal klaar is voor haar feestje morgen! Gaan jullie het morgen vieren?

Ezzie, alle slingers al opgehangen en de taart in huis?

Precies een jaar geleden, had ik geen idee dat ik deze nacht zou gaan bevallen.. echt raar hoor...

Juud, de poetsvrouw ;) , alles schoon?
    Jaaa.... Jean ten huwelijk vragen :D goed idee! Of gewoon een hint geven zodat hij je vraagt? ;)

Nikki, wat een schrik zeg, zo'n ongeluk! :( Jeetje, ook al let je zelf zo goed op in het verkeer, er kan dus altijd wat gebeuren. Gelukkig heeft Thijs niets! Goed dat je dat even hebt laten checken bij de ha. Hopelijk houden jullie er ook niets aan over en zijn de nekklachten snel weer weg! Pff... hou het maar goed in de gaten met de pijn in je nek, want je kan er nare dingen aan over houden.

Hoe heeft Quinn het gedaan op het kdv? Heeft hij daar ook lekker geslapen? Lekker gespeeld en is hij nu helemaal gewend daar?

Over mijn zwanger zijn, t is echt nog een beetje onwerkelijk eigenlijk hoor.. ik had het niet zo snel verwacht eigenijk. Gewoon het spiraaltje eruit laten halen en ik dacht, nou bart gaat straks weer voor een tijdje weg en daarna kunnen we wel serieus aan de klus...
    na het stoppen van de pil heeft het namelijk ook een jaar geduurd voordat Tijn in aantocht was... met een spiraaltje is het dan toch anders denk ik?
    Ik ben niet echt erg beroerd. Wel moe en een wee gevoel. Eigenlijk net zoals bij Tijn. Maar ja ik ben nog maar 5 weekjes onderweg, dus het is echt nog heel pril en geheim natuurlijk ;) Morgen ga ik de verloskundige eens bellen. Bij Tijn kreeg ik toen met 7 weken een echo. Misschien nu wel weer. ..
    En vrijdag en zaterdag heb ik een personeelsuitje van de sportschool. belden ze net of ik mee ging en de lollige mededeling om een aantal flessen alcohol mee te nemen.. hoe moet ik dat gaan verantwoorden? Ik moet dus nog met een smoes komen...

19. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    hallo,

voel me weer wat beter. heb vanavond met mijn moeder zitten praten over alles wat er is gebeurd....
    en ook dat ik mijn gevoel hier even kwijt kon, scheelt enorm.

als ik dit lang ga houden, ga ik ind even naar de huisarts. heb ook nog een beebje in mijn buik waar ik aan moet denken.

met dimphy gaat het goed, geen verhoging en ze is lekker eigenwijs.
    ze gaat nu gewoon meppen als iets niet mag. als ik zeg nee, zegt zij ja....
    ook probeerder ze vandaag om los te lopen, ze kwam 2 stappen vooruit.

ben heel bang dat mensen mij een slechte moeder vinden, omdat ze in de vijver is gevallen........

mir, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. en wat een mooie foto van tijn, met zijn taart.

chacha, van harte gefeliciteerd. hebben jullie al een datum?

nikki, wat een schrik, gelukkig was alles goed. hoop dat jullie er niet te veel last van zullen hebben.

bedankt voor jullie medeleven en opbeurende woorden.

duik mijn bed in.

weltrusten

20. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Lynn, Tijn en Marno van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag!!!

fijne dag!

Deel Deze Pagina