Gefeliciteerd jarige jopjes! Mir: ik vind het zo leuk dat je zwanger bent hehe..stond jij ook op het 'lijstje' waarvan de mensen dachten die weer snel zwanger zouden zijn? we hebben het er toen eens over gehad namelijk hehe.. Ik had het niet verwacht eigenlijk van je hihi..maar wel super leuk! weet iemand hier of het normaal is als je aan de pil begint op de dag van je menstruatie (wat uiteindelijk geen echte menstruatie was..enkel bruin verlies zeg maar) dat dat er voor kan zorgen dat je menstruatie helemaal uitblijft? Ik snap er echt helemaal niets van..ik had wat bruinverlies en ben toen aan de pil begonnen..ik heb toen een paar dagen heel klein beetje verlies gehad..en weer een paar dagen niets..en dan opeesn weer wel en het is nu helemaal over.. Ben benieuwd of dat door de pil kan komen? pfff mijn kind weigert te slapen geloof ik ik ga haar even halen..
HIEP HIEP HOERA. TIJN, LYNN EN MARNO 1 JAAR. DAT JULLIE MAAR VEEL CADEAUTJES MOGEN UITPAKKEN. PAPA'S EN MAMA'S OOK GEFELICITEERD!!
lYNN HEEFT iets nieuws. Zittend slapen. Maar uiteindelijk is ze zo moe dat ze dus voorover zakt. Dan ligt ze dus dubbelgevouwen in bed. Ze begrijpt nog niet dat ze kan gaan liggen. Gisteren trof ik haar ook zo aan en heb ik haar op dr buikje gelegd. Jemig nikki, das schrikken zeg. Gelukkig heeft thijs niks. Hoop voor jullie dat jullie alleen een klap op de spieren hebben en dat het snel wegtrekt. Mamsie, natuurlijk ben je geen slechte moeder. Een ongeluk zit in een klein hoekje. Chacha, welkom terug meis. Fijne nachtrust gehad? Ga mijn kiddie fles geven.
Hieperdepiep hoera voor Marno, Tijn en Lynn! Dat jullie maar lekker van de taart mogen genieten en een heeele fijne dag hebben! Mamsie, heeeel veeel sterkte! Fijn te lezen dat het weer wat beter met je gaat. Het kan natuurlijk zijn dat je hormonen je gevoel nog eens extra versterken. Lastig hoor. Nikki, wat een sukkel zeg die automobilist. Ben je niet vreselijk aan het schelden geslagen? Ik hoop voor jullie dat het bij een beetje spierpijn blijft. Chacha, gefeliciteerd! Wat leuk zeg zo'n aanzoek compleet met ringen. Vooral als je het niet verwacht.... Nu lekker gaan bedenken hoe jullie het allemaal gaan doen. Wat een gave taartfoto van Tijn zeg! Mir, ik was ook veel sneller zwanger dan ik dacht. Wel al bedacht dat het goed was. Maar...tussendoor maar een keer ongesteld geweest en toen was het raak..! Inmiddels ben ik alweer 20 weken en nog is het weer een raar idee. Ik ben ook sneller moe.. En..alcohol...ik weet niet meer hoe dat smaakt... Tsja, een goede smoes om niet te drinken.. geen idee.. Juudje, wel gaaf om Jean ten huwelijk te vragen. Lijkt me wel heeeel spannend. Ga je dan op je knieen? Ach, die Lynn, zittend slapen.... Gulay, geen idee hoe dat ook alweer met de pil zit. Wat leuk trouwens dat je nog borstvoeding geeft. Hopelijk zorgt Eslem er wel voor dat het leuk blijft. Wel gaaf dat ze al loopt zeg! Helena duwt al lopend alle stoelen door de kamer. Leve het laminaat! Goed, ik ga naar het cb. Helena krijgt weer prikjes.... Ben benieuwd hoe ze gegroeid is! Tot later
zo ik ben nu even goed wezen lezen vanaf blz. 663 hoor hehe.. NikkiF: wat naar zeg..denk je eindelijk van de rugpijn af te zijn..gebeurd er zoiets..maar goed..gelukkig is de kleine helemaal OK en dat is het allerbelangrijkste toch? Je zou je toch geen raad weten als zo'n kleintje er wat aan over zou houden..dan liever ik zelf denk ik dan. dan nog maar een extra sessie fysio hehe.. Juudje: ik kan je niet echt raad geven..ik ben nogal ouderwets en sta niet achter het idee dat een vrouw een man ten huwelijk vraagt hihi.. maar als het goed voelt..why not!? oh en chacha..wat gaaf..je gaat trouwen?! leuk! Mamsie veel sterkte! Ik zou inderdaad eens langs de dokter gaan als je het er moeilijk mee blijft houden.. Maar ik begrijp je heel goed hoor...zoiets heeft echt een grote impact.. narcissen: 20 weken al weer joh..wat gaat de tijd snel.. Hoe ervaren jullie (zwangeren) het nou? Ik zou het zo zwaar vinden ik weet niet..ik was echt moe toen ik zwanger was van eslem..ik durf het echt niet aan..hehe.. vind het zo knap mensen die snel weer zwanger raken na de bevalling..volgens mij hebben jullie een super geduld wat leuk dat helene het huis door loopt met de stoelen hehe.. Hier is iedereen helemaal gek van eslem.ze vinden haar zo lief lopen maar haar handjes een beetje in de lucht voor het evenwicht en dat kontje dat wiebeld hehe..ze rent nog niet maar loopt prima.. Maar ga nog niet zonder buggy naar buiten ofzo als we naar de winkel gaan.
hiep hiep hoera voor TIJN en LYNN!! gefeliciteerd! hier ook een jarig mannetje, was vanmorgen onder de indruk van alle slingers en ballonnen die er hingen. taart in huis gehaald, alles aan kant, visite kan komen,... Heeft maar even met zn nieuwe kado's gespeeld en ging toen weer verder met z'n oude speelgoed, haha. later!
LYNN,TIJN en MARNO: GEFELICITEERD!! mamsie: je bent GEEN slechte moeder, anders had het je niets gedaan. het kan allemaal zo snel gebeuren, je kunt niet alles tegen houden. het is allemaal goed afgelopen en daar gaat het om, wij vinden je een SUPER mama
o ja, mijn vader is gister geopereerd, hij heeft een buikoperatie gekregen en heeft veel pijn, maar het gaat goed.. hij mag zijn eigen morfine regelen, dus mijn moeder zat al in de stress, hihi hij ligt op cardiologie wegens ruimtegebrek!
Marno en Tijn van harte! Ik kom snel ff kijken. We zijn vannacht om 2 uur thuis gekomen. Goede reis gehad, Lynn heeft lekker getukt in het vliegtuig en auto. Ga nu boodschappen doen voor de verjaardag. Eb om 16 uur komt de visite. Vanavond kom ik lekker beppen.
Hey meiden, jarige jobjes een fijne dag gehad? Nikki balen dat je nuw eer last van je rug hebt. Hoe voel je je trouwens verder vandaag. Lijkt me erg schrikken een aanrijding! Gulay wat voor pil slik je? je kan online het een en ander opzoeken. Is het een pil die je dagelijks slikt of een met een stopweek? Ik weet dat je menstruatie tijdens het gebruik van de pil minder heftig is dan normaal. Niek fijn dat de operatie achter de rug is meis! Gaat het goed met je vader? Naricssen Quinn had vorige week ook een nare luieruitslag. Ben toen bepanthen gaan smeren, dat hielp goed. Als ze uti bad komen insmeren met vaseline schijnt ook te helpen. Mamsie hoe is het met jou? Waar zijn Nokinee & marline eigenlijk. Hier weinig nieuws. Afgelopen nacht was verschrikkelijk. Ons kereltje lag zo heftig te kreunen steeds. Hij gaat wel heel zoetjes slapen tegenwoordig. Een boekje voorlezen doet wonderen bij hem. Hij lijkt zijn draai te vinden op het kinderdagverblijf. Hij begint lekker te brabbelen tegen de leidsters en er kan zelfs een lach af Morgen heb ik een eerste therapiesessie voor mijn rug. Daarna vertrekken we waarschijnlijk voor een paar dagen naar duitsland (Documenta) maar het kan ook zijn dat we dat volgende week gaan doen. Beetje afhankelijk van hoe Steven zich voelt (is n beetje ziek) fijne avond!
pffff, dagje is achter de rug, visite is naar huis, was erg leuk, marno heeft zich ook super vermaakt en was erg lief. Hoop kado's en aandacht, wat ie heerlijk vond. Op zn site staat verhaaltje en foto's. ik heb geen puf meer om wat te schrijven of reageren, dus morgen weer! hoop dat tijn en lynn ook een leuke dag hebben gehad,. leuke foto van quinn! hihi.
Hehe ik zit! Leuke dag gehad, erg gezellig! Ben blij dat Lynn lekker slaapt. Ben ook blij weer thuis te zijn. Lynn werd vanmorgen pas om 09.45 wakker en heeft vanmiddag ook nog 3 uur geslapen. Ze heeft lekker van haar taart gesmuld en leuke cadeautjes gekregen (iemand nog een garagebox over?) Pinguin wat een leuke foto van Quinn! Cutie. Fijn dat hij het zo naar zijn zin heeft op het kdv. En jullie gaan er dus nog een paar daagjes tussenuit? Lekker zeg. Niek dus je vader is geopereerd? Ik hoop dat hij snel zal herstellen. Hoe is het met Deborah, slaapt ze al weer wat beter in? Mamsie wat vreselijk wat er gebeurd is. Ik kan me je schuldgevoel zo goed voorstellen. Maar meid niet in dat schuldgevoel blijven hangen hoor. Je bent je natuurlijk rotgeschrokken en hopelijk zakt dit nare gevoel snel weer af. Juudje, zullen we dan maar een duohuwelijk doen? En Lynn zittend slapen? Gekke griet, liggen is veel lekkerder. NikkiF wat schrikken zeg van die aanrijding! Gelukkig heeft Thijs niks, hopelijk gaat het met je rug ook snel beter. Mir wat een geweldige foto van Tijn. Taartmonster! En hoe is het met de zwangerschap? Raar idee of niet? Komt er weer zo'n kleine frummel. Gaat Bart nog op zoek naar ander werk? Dichterbij huis? En ja René heeft soms romantische momenten...normaal gesproken hoef ik dit niet zo snel van hem te verwachten. Heb vannacht trouwens nog naar je gezwaaid Narcissen hoe is het gegaan met de prikjes? Kira, hoe is het met Seán? Nog steeds goede slaapgewoonten? Blupje dus het is wel wennen weer aan het werk? Je werkt nu ook een dag meer toch? Ezzie wat een leuke foto's! Jullie hebben lekker buiten kunnen zitten? Hier maar niet, we vriezen hier dood met z'n 3-tjes...we hebben het zoooo koud Heb ik nog schokkend nieuws gemist? Heb wel bijgelezen, maar het was behoorlijk veel....kletskousen