September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    zo, Chacha is terug en de pagina's staan weer vol ;)
    schokkend nieuws alleen van ene jufffie die is bevallen van een kindje van 800 gram. toestand omdat iedereen gelijk het andere verhaal weer boven haalde en dus heeft sweetangel naar het ziekenhuis gebeld, maar het verhaal klopt, helaas. het gaat volgens mij redelijk. en natuurlijk van mamsie, maar dat wist je al

leuke foto's allemaal!

pinguin: hopelijk gaat deze nacht iets beter, slaapt ie nu wel al?
    Deborah gaat de laatste weken weer erg goed, je legt haar in bed en ze slaapt soms zelfs tot half 9, wat heerlijk is omdat we vakantie hebben ;) maar overdag hangt ze wel de hele dag aan onze broek :rolleyes:

o ja, ik heb dus vrij, maar kan morgen toch nog naar mijn werk, onze kat kwam net thuis met een scheur in zijn oor. ik kan het hier niet zelf hechten, heb niets bij me en durf niet alleen naar mijn werk te gaan om hem onder narcose te brengen. aangezien het waarschijnlijk toch helemaal opgefrist moet worden, ga ik morgen maar heen, zucht

nou, allemaal een fijne nacht en tot morgen!

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Good morning!

Hier weer een goede nacht. Moet toch zeggen dat deze vaker voorkomen dan de slechte nachten. Ooit zal hij wel heel goed gaan slapen ;)

Niek zielig van het oortje van je kat. succes met hechten!

Chacha verdraagd Lynn nog steeds koemelk? Lekker slagroomtaartje gegeten voor dr verjaardag?
    Ik moet ook provoceren maar durf niet zo goed eigenlijk. Ik heb er ook geen haast mee want van vergoedingen is toch geen sprake meer sinds hij op de soya zit. Zit ze ook nog steeds op 1 slaapje overdag?

Ik ga wat doen hier,

fijne dag!

3. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Heej chacha, leuk dat je er weer bent.

Vandaag gaan we dus mijn huisje helemaal leeghalen. Heb gisteren een beetje gemopperd op iedereen. Dat ik tot nu toe alles alleen heb gedaan en mijn bovenverdieping is al leeg. Dus nu komt iedereen in enen helpen en vandaag hebben we de bus van papa dus dan kan ik al mijn meubels inladen.

Volgens mij zijn nu de meeste verjaardagen achter de rug. Onze kindjes zijn bijna allemaal in de eerste helft van september jarig.

Gisteren uitslag gehad van mijn bloed. Heb geen reuma. Gelukkig. De dokter denkt dat ik een ontsteking op mijn gewrichten heb en dat het nog wel eens maanden kan duren voordat dit helemaal weg is. Kan soms niet eens een kopje vast houden. Pffff

Ik ga me aankleden en mijn kind en man uit bed trommelen. Druk dagje vandaag. Lynn gaat naar oma.
    Al mijn oude spullen schenk ik aan de kringloopwinkel.

4. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    hoera voor Quinn! :D wie weet krijg je helemaal geen slechte nacht meer!

Juud: succes vandaag, gelukkig is het geen reuma, maar dat het dan nog wel kan duren voordat het over is, is dan wel weer jammer. laat de andere maar lekker veel doen, hihi ;)

5. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Juud ik wist niet dat je last had van je gewrichten.
    ben je bij een reumatoloog geweest of alleen je huisarts?
    Kan het niet een bijwerking zijn van de medicijnen die je slikt?

Balen meis. Ik weet heel goed hoe hetis om gewrichtspijnen te hebben, helaas.

Heb je Jean nog ten huwelijk gevraagd? of laat je het aan hem over?

6. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Hoooooooi

Lekker Pinguin dat je weer een goede nacht hebt gehad. Lynn begon hier om half 6 te spoken. Raar, want op vakantie sliep ze door. Hopelijk geen oud patroon. Ben heel streng geweest, even getroost en toen maar even in haar sop gaar laten koken. Ze is weer in slaap gevallen tot vanmorgen 9 uur. Heerlijk

Lynn zit op 1 slaapje als ze 's ochtends laat wakker is. Als ze om 7 uur wakker is, redt ze het niet.

Pinguin ik vond het provoceren ook eng hoor. Je moet doen wat je gevoel je ingeeft. Anders probeer je het eerst met sporen, bijvoorbeeld normale boter ofzo.
    Lynn reageert nog steeds goed op koemelk. Geen gespuug of krampen gelukkig.

Juudje nog druk dus met verhuizen? Wat een drukte he?
    Ik wist ook niet dat je last had van je gewrichten. Hopelijk is het snel over en gelukkig geen reuma.

Niek succes met de kat. Je bent druk met dat beest zeg. Is ze niet meer weggelopen?

Wij hebben een hangdagje hier....errug lui.
    Ik ga nu eens kijken of ik foto's op de beebiesite kan zetten. Kom er maar niet aan toe.

Laterzzzz

7. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Chacha; gezellig dat je er weer bent! Ik werk idd een dag meer en kan m'n ritme nog niey zo vinden. Heb vooral geen tijd meer om hier te komen lijkt het.

Pinguin; gelukkig nu wel een goeie nacht!

Nikki is ook regelmatig aan het spoken 's nachts. Gisteren zag ik dat er boven tandjes door zijn. Zag er eerst altijd maar 1 en een klein puntje, dus hopleijk is dat het geweest.

Juudje; fijn dat je nu wel hulp krijgt!

Niek; sterkte met je kat!

Mamsie; hoe voel je je nu meis?

Nikki is vanmorgen gevallen en had 2 tandjes tegen haar tong. Huilen, bloed en ik was op m'n werk! Op zo'n moment wil ik het liefst thuis-moeder zijn! Gelukki heeft ze er nu geen last meer van.

8. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    arme nikki, hoe gaat het nu? geef haar maar een kusje...

hihi, dit is de broer van de kat die weg liep, maar het gaat goed, het is wat warm, maar nog niet dik, hij heeft antibiotica

ga naar mijn vader, tot later

9. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Hallo!

Ik vind het ook leuk dat je er weer bent Chacha! Allemaal blije moeders hier ;)

Blup vindt je het moeilijk weer een dag extra te werken. Ik krijg de indruk dat je het er een beetje moeilijk mee hebt.
    Kan ik me wel goed voorstellen hoor!
    Vandaag berekend wat wij terugkrijgen voor de kinderopvang. Jemig mina dat is best veel!
    Wanneer gaat Lynn weer naar het KDV ?

Zoals je ziet zijn we niet weggaan. Maar hebben nu voor volgende week geboekt.
    De 19e ben ik jarig en de 20e zijn we 5 jaar samen. hebben er gelijk maar een leuk uitje van gemaakt.

Ik denk dat we het inderdaad maar met producten moeten proberen waar sporen inzitten.
    Eerst maar eens een gewone boterham proberen.

Vanochtend een intakegesprek gehad voor Cesartherapie. Volgende week de echte therapie. Ik hoop dat er dan verbetering komt.
    Zou toch nog best een keer zwanger willen zijn en met zo'n rug als hij nu is is dat behoorlijk onverstandig.

Ik ga even een kopje koffie drinken vandaag en ook lekker hangen.
    Misschien nog eens onderzoeken waar onze vakantie eind oktober naar toe moet gaan. Iemand suggesties?

fijne middag!

10. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Leuke foto's chacha!
    Had je dat stoeltje dat om die stoel zit zelf meegenomen?

11. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Jee pinguin jij bent snel. Ben net klaar haha.
    Ja die stoel heb ik zelf meegenomen. Ideaal. Bij de hema gekocht.

Ben blij dat jullie zo blij met me zijn. ;)

Blup je werkt nu ook 3 dagen toch? Ik vind dat ook behoorlijk pittig hoor. En dat met nog al je andere taken. Maar je bent net begonnen, dus het is even wennen ook.

Wat zielig voor Nikki. Kusje voor haar. En dat zijn ook de momenten dat ik gewoon thuis wil zijn.

Niek mooie poezenfamilie heb je. Donderstenen!
    Hoe gaat het met je vader?

Lynn gaat vrijdag proefdraaien op het KDV.

Waar ga je volgende week heen Pinguin?

En wat wil je voor eind oktober? Een autoreis? Vliegreis?
    Canarische eilanden is in die periode altijd wel lekker. Maar weet niet of je wel zo ver weg wil.

Ik ga zo eens bij mijn meisje kijken. Die slaapt al vanaf 13 uur.

De portugal foto's staan er op. Vanavond verjaardagsfoto's.

Tot later meiden!

12. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    \:D/ gezellig dat je er weer bent chacha! :D

pinquin, je krijgt echt aardig wat terug he voor het kdv, vond ik ook al,. heb ons jaarinkomen geschat dus hoop zelfs nog meer terug te krijgen, zou helemaal lekker wezen!
    vervelend van je rug joh, zo kan je idd niet aan een volgende zwangerschap beginnen, zeggen ze dat ook of is dat je eigen idee?

kus voor nikki! vervelend he als zoiets gebeurd en je bent er niet.

een vriendin van me gaat ook proberen om zwanger te worden, zo leuk! en nu mir ook, krijg er zelf een beetje kriebels door! hellup! ;)

13. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    leuke foto's chacha! heb ook zoooo'n zin nu!
    hoe ging het in het vliegtuig, wilde ze een beetje stil zitten? en heeft ze gewoon op schoot geslapen?

oo, mn mannetje is wakker,.. toedels!

14. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38

:confused: :confused: :confused: :confused:

15. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    hihihi ezzie. Toch nog wel kriebels! Leuk!

Mijn arts raad het me wel af nu zwanger te raken. Eerst een beetje stabiliteit in mijn lijf krijgen.

Had helemaal over de val van Nikki heengelezen :oops: sorry blup
    Naar als je kindje zo'n smakkerd maakt.

Quinn balanceert tegenwoordig als ik hem in de box zet. Dan gaat hij op een auto of wat dan ook staan om iets hoger te kunnen kijken.
    Rare knakker ;)

Ik zit zelfs naar reizen naar Bali te kijken. Zou graag weer naar Indonesie gaan ! Vind het alleen te ver vliegen met ons manneke.

16. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    hihi pinquin, even kriebels hoor, zjin er nog steeds niet uit wel/niet. maar ik leef heel snel weer mee met iemand!

heerlijk bali, wel ver maar dan heb je ook wat! egypte? is geloof ik ook zonnig..

17. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Egypte zijn we al eens geweest. Niet echt iets waar ik nog een keer naartoe wil.

Indonesie trekt heel erg omdat steven zijn broer er woont en zijn vriendin in november is uitgerekend.
    We zijn er twee jaar geleden ook geweest.

Quinn is chagerijnig wakker geworden. Hij krijgt vanavond hutspot ben benieuwd wat hij daar van vindt.

Ezzie staat Marno eigenlijk al los? of Lopen?

Vanmiddag vroeg een opa in de super aan me of Quinn een jongen of meisje was :confused: pffffffffffffff

18. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    pffff, die opa had dan zeker zn bril niet op!

marno staat al een poosje los, nu wel steeds vaker, handjes in de lucht dan en kijken of iedereen hem wel ziet,.. lopen ho maar, wel aan de hand even maar liever zakt ie door zn knieen om verder te kruipen.

Hij is helemaal in zn hum met de bus van little people,. gaat er al helemaal naast liggen om er mee te spelen,. hihi

19. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Nikki heeft die bus ook ezzie! Hij is erg leuk.

Die opa's van tegenwoordig Pinguin, hihi! Ik krijg ook weleeens de vraag of nikki een jongen of meisje is; ook als ze helemaal in het roze is.
    Drie dagen werken vakt me wel ff zwaar ja. Maradat is meer omdat ik gewoon weer moet wennen denk ik. Heb natuurlijk 6 weken thuis gezeten.
    Wij betalen uiteindelijk 3 euro voor het kdv.

Chacha; leuke foto's zeg!

20. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    wow blubje; 3 euro maar? da's echt heel weinig. Voor 1 dag? Wij betalen 50 per maand, maar ik hoop dat dat dus teveel is en we wat terug krijgen!

Deel Deze Pagina