September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Ja voor 1 dag inderdaad. Het kost 202 euro en we krijgen 199 euro terug.

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    wij moeten 110 zelf betalen.

Quinn heeft rode appelwangetjes van weer een beginnende uitslag. Ook een flinke spuitluier. Zag wel een bult in zn mondje maar niet echt waar het op doorbreken stond.

Ons kereltje gaat zo geweldig slapen tegenwoordig en ook het douchen begint hij echt leuk te vinden!

Ik ga een spelletje online spelen.

later meiden!

3. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    chacha: leuke foto's, wordt ook al een echte meid!

hoeveel kinderen zijn hier eenkennig of hebben verlatingsangst? Deborah heeft het beide en het wil maar niet ophouden, heb het idee dat wij er weinig aan kunnen doen. vanmorgen zei de zwemjuf dat het vor haar 18e wel over is :rolleyes:

wanneer is nu de meeting?

4. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Hihi Ezzie de kriebels? Leuk zeg, gewoon van genieten! En je ziet wel welke keuze je maakt. Buuf van 2 huizen verderop is vandaag bevallen. Oei dan kriebelt het bij mij ook wel hoor.

Ik betaal 90 euro zelf voor het kdv, ook voor 1 dag.

Ezzie het vliegen ging heel goed. Stil zitten was wel lastig, maar ik liet haar ook gewoon staan op de stoel en contact maken met anderen. Op de heenreis was het vliegtuig niet helemaal vol, dus hadden we een stoel voor haar. Op de terugreis wel de hele weg op schoot. Ik heb een kussentje gevraagd en toen is ze op schoot in slaap gevallen. Niet echt prettig, maar ze sliep in ieder geval.

Neem veel te knabbelen mee voor in het vliegtuig en Lynn heeft het martinair-magazine helemaal uitgeplozen, Is ze behoorlijk tijdje zoet mee geweest.

Pinguin....ooh zelfs reizen naar Bali? Dat zou mooi zijn! Wil je binnen of buiten Europa?
    Hoe vond Quinn de hutspot?
    Lynn heeft met pot meegegeten. Boontjes, aardappels en voor haar een tartaartje. Ze heeft ook veel van onze verse worst gehad. Bedacht me later dat die wel erg gekruid was :( Maar ze heeft er geen last van gehad gelukkig.
    En jeee die opa :confused: Quinn is overduidelijk een jongetje.
    In Portugal vroegen ze ook continu of Lynn een bambina of bambino was (meisjesbaby of jongensbaby)

5. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    zal mij benieuwen wie de volgende zwangere is hier, hihi

6. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik denk dat jij dat zal zijn Niek of ben je het al?

Ik wil graag bij de meeting zijn maar de 2 dagen die zijn uitgekozen zijn helaas niet haalbaar voor mij.

Tja die vakantie, pff moeilijk hoor. Vallen een hleboel landen af, maar enigzins warmte is ook best fijn.
    Ik wil wel graag vliegen, maar naar Italie is dat bijna niet.
    NOu ja we zien wel.
    Eerst naar Kassel volgende week.

Niek Quinn heeft het heel even gehad die eenkennigheid en verlatingsangst.
    Vooral bij het naar bed brengen. Ik heb hem laten huilen en toen was hij er snel van af. Of dat het echt was, geen idee.
    Dit schijnt wel een belangrijke hechtingsperiode te zijn. Lekkere ik die dr kind juist in deze periode voor het eerst naar het kdv brengt. :(

7. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Ik niet denk ik :D . Ik, en vooral manlief, vinden 2 een mooi aantal.

Jeetje Pinguin Bali.. Ikzelf zou nu nog niet gaan. Ik vind het er prachtig maar met het oog op de reis en het eten daar zou ik het niet doen. Ik ben er echt zooooo ziek geweest terwijl ik echt niks raars at en dronk.

Chacha gezellig dat je er weer bent. Leuke foto's. Die stoelverhoger is handig he? Wij nemen 'm ook altijd mee op reis.

Ezzie nog even en dan ga je down under! Spannend hoor. Ik ben benieuwd hoe Marno de reis gaat vinden. Ik hoor van iemand die stewardess bij de KLM is dat die kleintjes er helemaal geen problemen mee hebben. Het gaat altijd goed. Dus hopelijk bij jullie ook. Wie weet is het vliegtuig niet helemaal vol en kan ie plat.

Niek Seán had er 1,5 maand geleden best wel veel last van maar nu niet echt meer. Gelukkig maar :D . Het is ook afhankelijk van hun karakter. Tim bijvoorbeeld die had het echt heel heel erg.

Seán staat nu best stevig. Soms per ongeluk helemaal alleen :D . Hij is nu echt super makkelijk en super vrolijk. We zitten een beetje te schipperen met 1 of 2 slaapjes per dag.

8. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Geweldig dat het zo goed gaat met sean Kira!
    Lekker genieten van dat manneke dus!

Denk niet dat het Bali wordt hoor. Denk dat de vlucht echt te lang was!
    Wil niet zeggen dat het me wel heerlijk lijkt.

Leuke foto's weer chacha van dr verjaardag. Ik zie dat Lynn de nieuwste walker heeft van Vtech! Leuk!

9. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    De foto's staan er nu helemaal op. En een filpmje op Faro airport. Lynn moest haar energie echt even kwijt.

Mijn spiraal zit nog waar ie zit, dus ik zou ook niet de volgende zwangere zijn, denk ik.

Niek Lynn heeft het ook erg gehad, zo'n 2 maand geleden. Nu gelukkig niet meer. Behalve wanneer ze moe is, dan wil ze alleen bij mij zijn.

Ach Pinguin, ik breng Lynn dus ook in deze periode weg, zal vast wel meevallen.

Kira wat lekker dat het zo goed gaat bij jullie.

10. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Jeetje wat is Lynn verwend! Leuke foto's Chacha.

11. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    nee, ik ben niet zwanger, maar soms komt het ineens uit onverwachtse hoek, kijk maar naar mir!

Deborah heeft het niet met naar bed gaan, we leggen haar tegenwoordig neer en je hoort haar niet meer tot de volgende ochtend. van de week was het zelfs half 9! :confused:
    het is vooral tegen andere mensen, maar ook tegen degene die oppast en bij de opa's en oma's en zo, erg vervelend..

12. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ja Lynn is echt verwend. Kom echt ruimte tekort.

Niek fijn dat ze het niet met naar bed gaan doet. Dat is wel lekker!

Waar is Mir....gevloerd door de hormonen?

13. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Pinguin: zijn jullie er al uit waar je eventueel heen wilt?
    Ik zou het persoonlijk niet zo zien zitten om naar een land als indonesie te gaan met een klein kind..je wordt zo snel ziek in dat soort landen..

Niek: eslem heeft niet echt last van verlatingsanst..en al helemaal niet van eenkennigheid..maar ze zit wel in een super sprong geloof ik..
    Overdag gilt ze de hele boel bij elkaar als ik haar in bed leg..ze wilt de hele dag de borst..en de hele dag aandacht en als ze het niet krijgt wordt ze gek..

Ik wist me trouwens echt geen raad met die borst..maar....elke keer als ze nu wilt smeer ik er citroen op..en ze walgt er nu echt van hahahaha..
    denk dat het maar 1 a 2 dagen duurt en dan zal ze er niet meer om vragen.

Ik moet trouwens echt eens opzoek gaan naar wat eslem nu allemaal nodig heeft..moet ik aan gewone melk beginnen etc. etc.

Kriebels heb ik hier helemaal niet meer..
    Ik heb mijn handen al vol aan eslem..zit er echt niet op te wachten..eslem is een schatje..maar soms echt een driftkikker en dat is dus wel moeilijk..

De ramadan is nu vandaag begonnen..dus we staan snachts op om te eten, daarna bidden we en dan vasten we de hele dag. Maar het 'leuke' is is dat eslem vreselijk vroeg wakker wordt..dus ik stond vannacht om 4 uur op..voor ik in bed lag..en echt sliep was het 5 uur..en om iets over half 6 wordt mevrouw wakker...
    Nou dan heb je mij dus sagerijnig en vreselijk moe de hele dag hehe..
    Hoelaat worden jullie kindjes wakker?

Ik heb geprobeerd de ramen te blinderen maar het heeft gewoon geen zin...! ik snap het niet..want in nederland..en de week bij mijn schoonzus in ankara sliep ze heerlijk tot minstens 7 uur..

chacha..ik heb je fotos bekeken! echt leuk..wat een knappe meid heb jij zeg..en die stoelverhoger..wat een handig ding! nog nooit gezien?

Nou pff..ik ben begonnen aan de pil..devolett..is in nederland niet bekend maar geloof dat het hetzelfde is als marvelon ofzoiets.
    heb het 6 dagen geslikt..maar ik stop ermee vandaag.
    Het maakt me echt stront ziek..en mijn moeder zegt..even doorzetten..maar ik heb al eerder de pil gehad 3 keer een andere..en heb er nog nooit last van gehad..ik heb hier gewoon geen zin in.
    Houd vreselijke vocht vast in mijn voeten..kan gewoon niet meer op mijn voeten staan..het voelt de hele dag alsof ik 10 km heb gewandeld..ik sta er mee op en ga er mee slapen..voel me vreselijk moe..ben kotsmisselijk.. en hij is dus blijkbaar zo sterk..dat mijn ongesteldheid dus niet heeft doorgezet toen ik de eerste pil slikte op de eerste dag.

Ik weet echt niet meer wat ik moet..want heb nu al een spiraal gehad en dat is ook geen optie meer. pff..wat een dilemma he..en een kindje wil ik op dit moment ook echt niet hehe..

Nou het is ochtend dus..tijd voor eslem haar poep luier..die zit op schoot en verspreid heerlijke poep luchten dus die ga ik even verschonen..

14. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    morgen!

zo marno naar het kdv brengen, daar viert ie zn verjaardag nog een keer!
    Ik geef video camera en fototoestel mee natuurlijk.

Leuk foto's weer van lynn dr verjaardag! wat een berg kado's! komt idd opslagruimte tekort!

paddy; jaaaa, nog even, heb echt wel de kriebels nu hoor, toch wel erg spannend, maar het gaat allemaal goed komen,.
    Zal jullie wel beetje op de hoogte houden hoor!

kanbbels mee is geen slecht idee, zal nog het 1 en ander inslaan.

niek; hier nog geen eenkeenigheid,. moet vreemde mensen eerst wel even bekijken maar kruipt niet in me weg ofzo, als mensen weg gaan kan ie soms wel even gaan huilen, maar da's zo weer over.

fijne dag allemaal

15. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    goede morgen

gulay: daar wordt je ook vermoeid van als ze zo de aandacht vraagt overdag. Deborah wordt tussen half 8 en half 9 wakker, maar dat kan ook zo weer veranderen. moet wel zeggen dat asl de zon schijnt ze eerder wakker is, ondanks het rolluik

16. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Gulay Quinn is ook een vroege vogel. Vanochtend was het 6 uur, maar dat komt omdat hij de hele nacht heeft liggen jammeren. Normaal gesproken wordt hij rond een uur of 7 wakker.
    Slim van je met citroen! Hoop dat ze op die manier wat minder zal vragen bij je.
    Vanaf een jaar kan je trouwens met gewone melk beginnen, ze mogen dan eigenlijk alles hebben.
    Ik heb gegoogled op die pil, maar er is helemaal nada niks te vinden daarover. Geen enkele pagina kreeg ik :(
    Als je je er zo naar bij voelt zou ik het ook niet nemen.
    Is het spiraaltje met hormonen verkrijgbaar in Turkije? Nuvaring is ook een optie maar waarschijnlijk niet verkrijgbaar bij jou.
    Moeilijk hoor!

Ben jaloers op je Niek! pas wakker tussen 8 en half 9. Wat een luxe!

Leuk ezzie Marno die zn verjaardag viert. Quinn kreeg een mooie muts! die hij vakkundig van zn koppie heeft gesloopt ;)

Quinn ligt er al sinds 8 uur weer in. Kereltje eheft last van een doorkomende tandje denk ik. Erg jengelig en erg onrustig en jammerend de hele nacht.
    Denk dat ik zelf ook nog even een uurtje plat ga.

fijne dag meiden!

17. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Niek: zeker vermoeiend...ze heeft ook een gil periode..dus ze gilt de hele dag door..heel vermoeiend..kan haar soms echt wel achter het behang plakken...helaas hebben we geen behang hahaha

Pinguin: een spiraal zie ik echt niet meer zitten..het deed zeer en vind het maar niets..bij die andere ging ik vreselikj bloeden dus zie dat gewoon niet zitten wil het niet eens proberen..
    Denk ook niet dat die nuvaring hier bekend is in turkije.
    Ze kennen hier amper tampons haha..

Ik heb nog wel de diana 35 pil hier liggen die heb ik vroeger ook gebruikt tegen overbeharing enzo..daar heb ik nooit last van gehad..maar die is dus wat duurder..dus vandaar dat ik die andere had gekozen..

Maar goed nu is het toch ramadan dus ik stop met deze en zie dan wel wanneer ik aan iets anders begin..

he get..een doorkomend tandje..ga maar even lekker liggen nu..ben jaloers dat je dat kan haha..ik heb een poging gedaan om eslem in bed te leggen maar ze schreeuwt moord en brand..ze slaapt gewoon de hele dag niet..ondanks dat ze moe is..bah :(

nou slaap lekker he voor zolang het duurt! hihi..

Als mijn man ooit nog van plan is zijn bed uit te komen gaat hij maar ff op haar letten en ga ik ook lekker slapen..

18. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Ik had al een tijdje last van mijn gewrichten, maar me er niet druk om gemaakt. Toen ik 2 weken geleden opeens geen kopje meer kon vast pakken heb ik de huisarts maar gebeld.

Gisteren helemaal kapot, maar mijn huisje is helemaal leeg. Nu moet ik alleen nog een keer terug om de gaatjes dicht te maken en een keer te poetsen.

Gulay, gassie citroen erop. Haha. Ik zie het gezicht van eslem al voor me.

Chacha, wat heeft ze veel gekregen zeg.

Ben gisteren door mijn rug gegaan. Had een speciekuip staan vol met keien. Die hebben Jean en ik samen opgepakt en toen voelde ik iets knappen in mijn rug. Nu heb ik dus rug pijn. Komt ook wel weer goed.

Vandaag gaan we shoppen in Eindhoven. Dadelijk maar eens aankleden dus.

Fijne dag.

19. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Hoooi meiden

Juudje gelukkig is je huisje helemaal leeg!
    En nu last van je rug? Doe het maar rustig aan! Aaaah lekker shoppen, heb ik ook wel zin in.

Gulay citroen? Haha wat een goede methode. Wordt Eslem niet woest?
    En Eslem wil dus niet slapen? Getsie.
    Lynn is ook heel wisselend met hoe laat ze wakker wordt. Kan er geen peil op trekken.

Ezzie op schiphol deden ze ook niet moeilijk over de vloeistoffen. Had zelfs pakjes roosvicee mee.
    Op Faro waren ze veel strenger. Ze hebben van alles uit mijn handbagage geplukt en weggegooid.

Pinguin bij jullie ook een jammernacht? Lynn begon om half 5 tot half 7. Jengeldejengeldejengel. Ik heb het maar laten gaan....ik weet het ook niet meer.
    Heb Lynn ook maar weer op bed gelegd. Ze maakte ook een flinke smak tegen de rand van de tafel en toen was het gebeurd met het humeurtje.

Ik ga maar eens douchen :oops:

20. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    hahaha chacha ook lekker lazy vandaag?

Hier ook hoor. pffffffffffffffff megarug en buikpijn.
    Steven is een filmpje aan het halen. Gaan we straks lekker op de bank hangen, chips eten en relaxen 8) :)

Quinn & lynn dus beide jengelig. Hij is zo verkouden. Het druipt zn neusje uit :( Hij heeft uiteindelijk vanochtend maar een uurtje geslapen. Daarna lekker met hem gaan douchen en nu zit hij lekker een boterhammetje te smikkelen.
    Gisteren weer eens appelstroop geprobeert maar dat was geen succes. Hij vindt het gewoon niet lekker.

Gulay is sex verboden tijdens de Ramadan? En is je man vrij de eerste dag van de Ramadan?
    Ik zou dan toch wellicht de Dianepil proberen als deze goedkopere niet goed bevalt.

Juudje ik zou als je zo last blijft houden van je gewrichten toch een verwijzing naar een reumatoloog vragen.
    Fijn dat je huisje nu leeg is!

Ik ben Quinn aan het laten overstappen op gewone soyamelk. De peutermelk drinkt hij ok maar de gewone heb ik nog niet geprobeerd.

Steven is terug. We kruipen op de bank!

later!

xx

Deel Deze Pagina