September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    sjonge sjonge, papa is beetje gek geworden hier en heeft wat gekcoht voor marno, verlaat kadootje,... ik zet zo ff een foto neer,... hij vind het wel helemaal geweldig, is er nog beetje klein voor maar dat komt vanzelf goed, pap's kon echt niet wachten...

lekker juudje, bijna vakantie, geniet ervan met zn 3e!

marline, en al testje gedaan? spannend hoor,..

maar gaat het nou wel met mir?

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Nu ben ik dus nieuwsgierig ezzie ;)

Ben ook benieuwd hoe de test bij Marline is gegaan.

hier geen nieuws.

3. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
  4. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    hahahaha Marno in zijn eigen Beetle! G E W E L D I G!

5. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Thijmen 12140 gram / 83 cm
    Sean 11690 gram / 78 cm

Nikki 11630 / 75 cm
    Tijn 10990 gram / 76 cm/ hoofd 46.2
    Thijs 10600 gram / 73,5 cm
    Marno 10500 gram / 77 cm

Deborah 9750/73.5 cm
    Quinn 9575 gram / 74 cm/ Hoofd 50 cm
    Eslem 9400 gram- 72 cm
    Dimphy 9150 gram / 76 cm
    Lynn 8475 gram / 73 cm
    Lynnie 8380 / 70 cm

1 september: Quinn
    4 september: Lynn
    5 september: Nikki en Deborah
    6 september: Dimphy

8 september: Thijmen
    9 september: Seán
    11 september: Marno, Tijn
    Lynn
    16 september: Eslem
    19 september: Youame
    26 september: Helena

10 oktober: Thijs

Zo weer even het lijstje naar boven gehaald. Hoop dat alles nog klopt.

6. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo !

Chacha, ik was al bij de fysio voor mijn bekken, nu neemt hij de rug ook meteen mee ... Ben woensdag geweest en heb twee dagen veel last gehad van mijn rug. Dadelijk mag ik weer :( Ik hoop dat het snel beter gaat !

Ezzie ! Wat een geweldig cadeau ! Super !

Pinguin, volgende week moet ik met Thijs naar het bureau, hij krijgt dan de spuit van 11 maanden ... dan hoor ik meer over lengte, gewicht en hoofdomtrek. Ik zal het dan aanpassen.

Groetjes,
    Nikki F

7. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hey hey

pfff heb de test gedaan hoor
    ben niet zwanger pff zat al van alles te bedenken
    stel nou dat het zo is
    maar gelukkig nog ff niet

ben bij de dokter geweest enige optie is de mirena spiraal
    heb boekje meegekregen en kon bellen voor een gesprek voor als ik vragen had
    wie heeft de mirena eigenlijk?

haha ezzie geweldig mijn vriend vondt het heel gaaf

ik hoop dat alles goed is bij mir

pinquin je was youame vergeten :(

Thijmen 12140 gram / 83 cm
    Sean 11690 gram / 78 cm

Nikki 11630 / 75 cm
    Tijn 10990 gram / 76 cm/ hoofd 46.2
    Thijs 10600 gram / 73,5 cm
    Marno 10500 gram / 77 cm

Deborah 9750/73.5 cm
    Quinn 9575 gram / 74 cm/ Hoofd 50 cm
    Eslem 9400 gram- 72 cm
    Dimphy 9150 gram / 76 cm
    Lynn 8475 gram / 73 cm
    Lynnie 8380 / 70 cm
    youame 7780 73cm

8. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Joh Juud al weer shoppen...hihi shopaholic! Als ik de kans kreeg (en de centen) was ik ook veel aan het shoppen hoor.
    Ik ga vanmiddag wel even bij de Hema kijken, ben benieuwd. Mijn moeder had een aantal weken terug een geweldige poncho meegenomen.

Ezzie hihi wat geweldig! Marno kijkt erg blij. Nog even en dan moet de box er bij jullie ook volgens mij uit. ;)

NikkiF hopelijk gaat het snel beter. Succes bij de fysio.

Ja hoe is het nou met Mir?

Mariline gelukkig niet zwanger (toch?). Ik heb de Mirena. Bevalt prima.
    Inbrengen was niet echt pijnlijk, maar om nou met de benen wijd voor de dokter te liggen zal nooit een hobby van me worden.

Hier een minder dramatische nacht, maar nog wel veel wakker. Toch gek hoor dat ze dat in Portugal niet deed (maar toen lag ze ook bij ons op de kamer)

Ik ga haar om 13 uur naar het KDV brengen. Heb er een goed gevoel bij (zie alleen een beetje tegen het afscheid op)

Wat vinden jullie van mijn nieuwe banner? Heeft Sweetangel gemaakt.

9. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    mooie banner chacha sweetangel kan wel mooie banners maken ;)

nikkiF veel succes bij de fysio hopelijk gaat het snel beter

ben toch wel opgelucht dat ik niet zwanger ben ik wiol er nog ff mee wachten tot de opratie volgend jaar daarna hoeft youame pas met 9 jaar weer geopereerd worden dus wie weet volgend jaar

http://www.outletplanet.nl/scuttlebug-o ... -2017.html

dit fietsje heeft youame alvast van ons gekregen ze vind m helemaal geweldig als ze erop zit gaat ze heen en weer bewegen met de lichaam omdat ze vooruit wil haha

10. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hallo!
    Hier is alles prima.
    Ik ben alleen eventjes niet zo van de klets :oops: want ik voel me alles behalve fijn. T valt allemaal wel mee, maar ik ben zeker niet echt in mn hum... gaat wel weer over!

Vanmiddag ga ik naar een personeelsuitje van de sportschool, die duurt tot morgenochtend, we gaan een survivaltocht ofzo doen... hopelijk overleef ik dat ;)

sorry dat ik even niet zo reageer en meelees, maar dat komt van t weekend wel weer.

fijn weekend iedereen!

11. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    mir: fijn dat je wat laat horen, hopelijk voel je je straks weer wat beter...

marline: gelukkig dan nu nog even niet zwanger, kan me voorstellen dat je eerst die laatste operatie wil afwachten en dan dubbel genieten, toch?

hier weinig te melden, alles gaat zijn gangetje. mijn vader is vanmorgen uit het ziekenhuis gekomen, dus daar gaan we straks even heen als Deborah (en Stefan) wakker worden ;)

12. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    zal sweetangel voor mij ook een nieuwe banner willen maken, vindt hem erg mooi, wat is ze toch lief voor iedereen!

mooie auto van Marno :D heeft ie al zijn rijbewijs? anders kost het je meubels, hihi

13. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    het is zo echt wel even klaar met nieuw speelgoed hoor,... pff, kan het amper kwijt! maar die beetle verdwijnt wel in de tuin schuur, hij kan er nu nog ff mee spelen,.en papa gaat hem les geven,. ;)

knuf voor mir,..

mooie banner chacha! denk dat ik ook wel een nieuwe wil na de vakantie, heb ik leuke foto's,..

leuk fietsje voor youame! ook erg handig dat je hem mee kan nemen!

hoe was het afscheid chacha? ging ze een middagje wennen?

14. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    even een vraagje: ik zag bij Deborah gister op haar onderrug een klein plekje met allemaal rode pukkeltjes. nu heeft ze over haar hele rug kleine pukkeltjes met 1 grote plek die ik gister ook al zag. ze heeft verder nergens last van en ok verder over haar lichaam niets te zien, heeft geen rare dingen gehad, iemand een idee?

15. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Weet niet wat het kan zijn Ezzie. Even aankijken. Coole beetle heeft marno. Wat is het ook een lekker ventje... ;)

Chacha, vandaag weer wezen shoppen. Cool spijkerbroekje voor lynn, met uitlopende pijpjes. Bij de zeeman hebben ze effen malliots. Heb er gelijk 4 meegenomen en 8 paar kniesokken. ( krijgt ze niet zo makkelijk uit.)

Ze heeft van shirtjes echt nog maatje 68. 74 is nog veel te groot. Broeken heeft ze kwa lengte wel 74 nodig, maar kwa buikomvang is 62 nog genoeg. Rokjes heeft ze nog maat 62 en soms maat 68. Is mijn kindje misvormd? :rolleyes: ;)

Sorry mir, helemaal vergeten te vertellen.
    Meiden, Mir leeft nog wel, alleen voelt ze zich niet zo lekker. Zwangerschapskwaaltjes.

Maandag is het hopelijk over. Dan komen we je even een echte knuffel geven. :D En allemaal cadeautjes.. :p ;)

Eum, iemand vergeten?

Pinguin, ik moet toch een verwijsbrief hebben iom naar een reumatoloog te gaan? Dat gaat dan toch via de ha? Maar die wil er op dit moment ff niks aan doen en het even aankijken.

Mijn rug is gelukkig ook weer wat beter. Gisteren kon ik helemaal niks.

Lynn is zo van de knuffels. Ze pakt met 2 handjes mijn gezicht vast (of niet), duwt dan haar hoofdje tegen mijn hoofd en zegt aaaah.

Dadelijk hebben we een verjaardag en dan mag lynnie in het campingbedje en dan nemen we haar vanavond weer mee.

Ik denk dat ik lin ook eens ga vragen. Vind het wel mooi.

Chacha, je vorige vond ik ook mooi, toen lynn nog een lynneke was. ;)

Jean is onder de douche vandaan, ga ik me even klaarmaken. Zijn we tegelijk klaar. Die heeft zoveel tijd nodig. Net een wijf.

Fijne avond meisjes.

16. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Mir ik ben blij dat alles goed met je is. Hopelijk voel je je snel beter. Een dikke knuffel van uit Zwollywood
    (begon me eerlijk gezegd een beetje zorgen te maken).

Succes met de survival...Bikkelmama.

Niek fijn dat je papa weer thuis is.
    Sweetangel zal dat vast wel willen, gewoon vragen.
    En geen idee wat die rode pukkeltjes kunnen zijn...Ander wasmiddel? Of andere lotion? Het lijkt een reactie op iets

Marline wat een leuk fietsje.

Juudje, ben vandaag ook bij de Hema geweest en mijn slag geslagen. Wat een leuk spul weer.

En mijn Lynn doet ook zo raar met maten. Maatje 68 past echt niet meer qua truitjes. Maar broeken 74 zijn net weer iets te lang. En hier zakt het ook inderdaad van de kont af. Zo smalletjes.

Het wenmiddagje is erg goed gegaan. Lynn heeft ons lachend uitgezwaaid (gek kind, gister mocht in niet eens een pashokje in)
    Ze heeft 2x gehuild, 1x om een poepluier en 1x omdat een ander kindje haar omver had geduwd (agossie)

Goed gedronken, amper fruit gegeten, maar wel Liga en een uur geslapen. Lacht veel om de andere kindjes en is erg aanhankelijk naar de leidsters.

Ben blij dat het zo goed gegaan is.

17. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Sjooo! Werkweek zit er weer op. Moet er echt nog aan wennen hoor, maar komt goed! Op m'n werk is het druk, maar leuk en op het kdv gaat het met Nikki erg goed.

Chacha; ik geef ook nog een fles om 19 uur. Doe ik eigenlijk omdat ze overdag weinig drinkt. Zo krijgt ze toch genoeg vocht binnen. Ik geef een fles van 200 ml water, maar doe er maar 3 schepjes in. Het is dus meer water dan melk, maar ze vindt het lekker.
    Leuke banner!
    Fijn dat het zo goed is gegaan op het kdv! Beetje je kindje omver duwen; tsss! :)

Mamsie; fijn dat alles goed is!

Ezzie; hihi! Heeft Marno z'n rijbewijs wel? Wel een gaaf ding hoor.

Marline; ik heb de mirena sinds een maand of 2 (geloof ik; ik hou het niet zo bij). Het zetten vind ik pijnlijk, maar wel te doen. Daarna kreeg ik wel erge buikpijn; dat was de volgende dag over en daarna heb ik nergens last meer van. Ja, wat bruinige afscheiding, maar dat schijnt normaal te zijn.

Mir; lekker rustig aan meis!

Niek; fijn dat je vader weer thuis is! Geen idee wat die piukkeltjes kunnen zijn.

Juudje; lekker geshopt! Lief dat Lynn zo met je kroelt!

18. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ahhh wat lief Niek :oops:
    Natuurlijk wil ik n nieuwe banner voor je maken :)

19. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    OOH Linda nog maar 10 berichtjes en dan zit je aan de 10.000.
    Vind het wel een feestje waard! ;)

Zo schoonouders zijn weer weg. Ging hartstikke goed dit keer. Heb me neit eens geergerd Best fijn toch!
    Steef heeft lekker met zn pa in de tuing ewerkt en ik heb gekookt enzo. Dat soort dingen (hoe bedoel je rolverdeling!)

Heb geprobeerd Quinn vandaag op 1 slaapje te doen maar dat ging niet voor dat manneke.
    Hij heeft zo heerlijk zitten spelen, al zijn trucjes aan oma& opa laten zien.
    De nacht was weer bagger. Echt last van tanden weer. Hij blijft ook wat verhoging houden.

Mir lekker naar je lijf luisteren! En dat kletsen komt later wel weer!
    Veel pelzier dit weekend!

Juud helaas zijn gewrichtsproblemen niet altijd met een bloedtest vast te stellen. Het kan ook iets hormonaals zijn of weet ik veel wat allemaal.
    Een reumatoloog weet daar vaak veel meer van dan een huisarts.
    Dus als je echt last blijft houden, toch proberene en verwijskaart te krijgen.

Marline fijn dat je niet zwanger bent meid. Kan me voorstellen dat je nog wel even wil wachten. Hier geen spiraal, maar de pil. Is de nuvaring anders niets voor je?

Chacha lekker dat Lynn het zo goed heeft gedaan. Hoelang is ze geweest? De hele middag? Quinn ging maar voor 2 uurjtes wennen.
    Raar dat Lynn nu opeens moeilijker slaapt.
    Matrasje enzo heb je al eens veranderd toch?

Blup lekker dat je werkweek er weer op zit! En helemaal fijnd at het met Nikki zo lekker gaat op het kdv.

Niek geen idee wat het is. Heeft ze er koorts bij?

Ezzie ik merk dat een boel dingen die Quinn gekregen heeft nog niet aan hem zijn besteed. Hij is er nog te jong voor.
    Vooralsnog is het vooral duplo en wat auto's waar hij mee speelt, maar duplo is echt je van het voor hem.

Quinn heeft ook dat zijn truitjes maat groter is dan zijn broekmaat.
    68 is nu precies goed voor hem voor zijn broekjes en 74 voor zijn truitjes.
    Hebben veel kindjes volgens mij.
    Hij heeft nu een pyama maat 62/68 aan, maar die is dan ook erg groot uitgevallen!

jullie ook lekker luiers ingeslagen bij de appie?
    Heb echt gigaveel luiers op voorraad ligen. Nou ja in ieder geval genoeg tot aan een volgende aanbieding!

fijne avond meiden!

20. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ja Linda FEESTJUH

Pinguin fijn dat het zo goed ging met je schoonouders. En wat zijn jullie ouderwets in jullie rolverdeling, hihi, hier net zo, ik vertik het om het gras te maaien en de container aan de weg te zetten

Lynn kan het op 1 slaapje, maar heb haar vandaag op het kdv gewoon 2 laten doen (met alle indrukken enzo)
    Ze is van 13 tot 16 uur daar geweest. Normaal doen ze eerst ook 1,5 uur, maar dat vond ik zo kort (en ik moet gewoon volgende week weer aan de slag)
    Ze hebben ook zo'n lief verhaaltje in het schriftje geschreven. Aan Lynn gericht en dat ze vinden dat ze het goed doet. Had tranen in mijn ogen toen ik het las.....*zucht* :rolleyes: ben een emotioneel wrak

Zie je al wat op doorbreken staan bij Quinn?

Hier ook luiers ingeslagen bij de Appie!

Tja dat slapen...ik denk dat het gewoon is dat ze niet alleen wil zijn. In Portugal sliep ze bij ons op de kamer. Een avond werd ze ook wakker, niet stil te krijgen totdat ik zelf naar bed ging

Blupje, nu lekker genieten van je weekend. Die 3 dagen gaan vast wel wennen (ondanks dat ik het ook druk blijf vinden hoor)
    Fijn dat het met Nikki zo lekker gaat op het kdv.

René is naar een bruiloft, zit alweer in mijn uppie.

Deel Deze Pagina