September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Oja over matrasjes gesproken. Lynn had op vakantie zo'n k*tmatras. De spiralen staken aan de zijkant er door en het was een en al hobbel.

Zag een ander bedje op de gang staan met een normaal matras. Gevraagd of ik m mocht ruilen bij de receptie, ze zouden kijken wat ze konden doen. Hoorde maar niks, toen maar aan de schoonmaakster gevraagd....eheh nao possible.

Toen heb ik m zelf maar geruild...hup snel deur open matras verwisselen en deur weer dicht. :oops:

Binnen 5 minuten: de bel...boze schoonmaakster aan de deur. :(
    Nam ze beide matrassen mee :confused: Maar gelukkig na 15 minuten kwam ze terug met een goed matras.

Pfieuw scheet m toch wel ff

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    hahaha megacrimineel chacha!

Ik had het ook gedaan hoor!

Mocht je niet mee naar de bruiloft.

Over bruiloften gesproken. Heb je al echt plannen of is het ot nu bij eht aanzoek gebleven.

Toen Steven mij een ring gaf en ten houden van vroeg (de schat) was ik helemaal flabbergasted!. (ten houden van is niet trouwen, ligt nogal gevoelig bij Steven het trouwens principe)

3. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Bruiloft is van een collega die ik niet ken...laat mij maar lekker thuis.

We hebben nog geen concrete plannen. Alleen dat we het intiem willen houden (geen groot feest met polonaise enzo)
    Misschien een mooi tuinfeest (iemand een tuin te leen?)

De datum moeten we ook even over denken (tja 08-08-08, maar dat gaat niet lukken waarschijnlijk, is ook nog op een vrijdag en in de zomer, dus dat zal wel vol zijn)

We hebben 2 kennissen die BABS zijn (bijzondere ambtenaar burgelijke stand) dus mogelijk vragen we een van hen.

Wat cryptisch Pinguin: Ten houden van :D

4. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik zou het zelf ook niet groot doen.
    Leuk een bekende als ambtenaar. Dat wilde wij ook, maar zij was destijds niet aan eht werk omdat ze zelf ins cheiding lag.
    Uiteindelijk hadden we bij onze registratie zo'n lief en leuk mens dat als wij ons partnerschap ooit gaan omzetten ik haar weer vraag.

Zal eens kijken of ik nog een fotootje daarvan kan vinden. Was toen 30 weken zwanger 8)

5. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Kom maar op met die foto :D

6. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    hahahaha je weet niet wat je ziet :oops:

Zit door foto's te neuzen van toen Quinn net geboren was. *zucht* wat lief en bijzonder toch weer.

7. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ojeee nog een met kriebels :D ;)

8. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    foto staat in mn album op mn site.

9. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    verstand en gevoel komen wat dat betreft nog niet overeen chacha.
    Lichamelijk is het ook nog beter even te wachten ;)

Maar kriebels, tja zeg maar dat ik jeuk heb! :D

10. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik ga slapen !

trusten en hopelijk een hele goede nacht voor ons allen en onze dreumesjes natuurlijk!

11. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo allemaal !

Mir, volhouden meid ! Ik hoop dat je je snel weer beter voelt !

Chacha en Marline, fijn dat jullie aan mij denken ! Mijn fysio heeft zijn werk vandaag goed gedaan. Ik heb minder pijn. Mijn man zei vandaag dat hij de hele dag al pijn in zijn nek had ... toch misschien van de aanrijding ! Ik vrees dat hij ook naar de fysio moet. :cry:

Marline, ik heb ook Mirena. Ik heb hem bijna 5 jaar gehad, voordat ik zwanger werd van Thijs. Ik heb hem in het ziekenhuis bij een gyn laten plaatsen en ook laten verwijderen. Ik heb nu ook weer een nieuwe. De Mirena is 5 jaar geldig, dan moet hij weg. Dat weghalen stelt niets voor. Ook het plaatsen valt erg mee. En als je hem weg laat halen kun je meteen weer zwanger worden !
    Ik heb hem omdat ik migraine kreeg van de pil en omdat mijn moeder borstkanker had gehad. Ik wilde per se geen hormonen meer in mijn hele lichaam. Deze Mirena werkt weer perfect, geen menstuatie meer, maar een cyclus blijf je wel houden ! Echt een aanrader.

Groetjes,
    Nikki F

12. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    dank je wel, ga morgen even foto's bekijken ;)

wat hebben jullie veel gekletst, willen jullie sweetangel inhalen en zelf een feestje organiseren :D

ga morgen even bijlezen, weltrusten allemaal

13. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Moet ik ff krabben Pinguin? ;)
    Hier hetzelfde hoor, gevoel zegt ja verstand zegt nee. Maar dat is meer omdat ik nu echt niet zwanger zou kunnen zijn met hyperactieve en slapeloze Lynn.

Slaap lekker meis

NikkiF gelukkig dat de fysio wat helpt! Misschien is het verstandig dat je man voor de zekerheid naar de HA gaat, je weet maar nooit met dat soort ongelukken.

Jij ook trusten Niek

14. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    wat een gekriebel hier! ;) :D

hier ook een kleine bruiloft gehad, gewoon in de tuin, niet teveel toeters en bellen, de meeste hadden nog nooit zo'n gezellige bruiloft gehad! ik raad het ook aan.

20-08-2008 is ook een leuke chacha. maar dat zullen er wel meer vinden!

hihi, lachen van dat matrasje,.. had het ook gedaan, (waarschijnlijk al zonder eerst te vragen! :oops: )

Schrijven ze bij Lynn elke keer een verhaaltje? Wel erg leuk, op mijn werk doen we dat ook, bij marno op het kdv helaas niet.

Fijn dat het met je schoonouders goed ging pinquin, scheelt een hoop geerger toch!

Straks foto halen in V&d, ben erg benieuwd, morgen weer zn verjaardag vieren voor familie van me,.laatste keer hoor!

15. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Morning!

Het was weer knudde vanacht. Manneke heeft echt pijn in zijn mond. Volgens schoonmoeder moeten we aan de camomilla . NOu dan gaan we dat maar eens proberen.

We gaan zometeen foto's uitzoeken van de fotoshoot van vorige week.
    Heb er zin in.
    Vanavond een buurtbarbeque!

Ezzie hier wordt ook iedere keer dat Quinn op het kdv is wat geschreven. Ik schrijf ook 1 x per week hoe de stand van zaken is.

Ik moet er vandoor.

LAter meer!

16. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ezzie 20-08-2008 is ook inderdaad leuk. Wel op mijn verjaardag, maar dat mag de pret niet drukken.

Morgen nog een keer de verjaardag? Leuk, jullie raken niet uitgefeest.

Hier schrijven ze dus elke keer een verhaaltje. Met bovenaan wat ze heeft gegeten en gedronken en de tijden waar ze op geslapen heeft.
    En verder is het aan Lynn gericht. Zo leuk.

Pinguin ik heb geen idee wat camomilla is...is dat speciaal voor de tanden of gewoon iets rustgevends?

Hier een goede nacht. Ze heeft gisteravond ook een fles pap gehad. Of het dat is of gewoon moeheid van het kdv? Ik ben er in ieder geval blij mee.

17. PaddyKira

PaddyKira Bekend lid

28 sep 2006
    984
    0
    0
    NH
    Haha Chacha camomilla is hetzelfde als Teetha!

Ik schrijf later meer want kom net terug uit het zwembad en heb KOFFIE nodig.

18. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    paddy: meestal heb ik na het zwemmen zin in een patatje ;)

pinguin: balen dat hij zo'n last heeft. en een paracetamol?

wat geven jullie "savonds? gewone melk? is iedereen nu volledig over op gewone melk?

19. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Dan trakteer ik jullie allemaal op taart :)

20. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Poeh he, bijna 1000 berichtjes! Nog even doorbijten en dan lukt het!

Ha, ha, stiekem matrasjes ruilen. Ik had het waarschijnlijk ook gedaan zonder vragen....

Vandaag is mijn vriend op stap gegaan naar de Ardennen. Dus zijn we met zijn 2en tot en met maandagavond laat.
    Waarschijnlijk lig ik al op bed voor hij terug komt.
    Gelukkig voor hem is het mooi weer, anders zou het wel afzien worden.

Wat vervelend Pinguin dat het een knudde-nacht was. Hopelijk helpt dat spulletje en slapen jullie vannacht beter!

Leuk hoor die trouwplannen! Wij hebben ons feestje ook thuis gehouden. Was erg gezellig. We gingen pas slapen toen de zon op kwam (dat was voor Helena er was).
    En, leuk al die kriebels! Tsja, verstand en gevoel....moeilijk hoor!

Mir, ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt!

Oja, bij het cb verder alles goed.
    Helena is inmiddels 10.450 gram! 73 cm lang.
    Ze krijgt nu nog drie (!) flessen. Ja, ja, eigelijk is 300 ml zuivel genoeg maar ik heb erg het gevoel dat ze ze nodig heeft!
    Hoe hebben jullie afgebouwd? Als ik gewone melk in een beker doe drinkt ze maar een paar slokken. In de fles gaat t veeeeel beter...

Nikki, wat vervelend dat jullie beiden last hebben van jullie lijf na het ongeluk.. Succes. Fijn dat de fysio goed werk heeft gedaan!

Ga nu in de tuin zitten, zon schijnt. Tot later!

Deel Deze Pagina