foto opgehaald bij V&D, de gratis foto was de leukste! dus heb niet meer genomen, ging ze helemaal vragen waarom niet en dat ze toch best leuk zijn, dus heb gezegd dat ze wel leuk zijn maar dat ze er niet uitspringen, jammer voor hun! haha. Was best trots op mezelf, normaal laat ik me omlullen. mooie cijfertjes van helena! niek; vroeg me ook af wat iedereen geeft nu, in principe hoeft poeder niet meer, ik geef sochtends en savonds nog wel poeder en tussen de middag gewone melk... leuk dat die schriftjes elke keer bij gehouden worden, ik heb er thuis 1 voor mezelf,. jammer dat ze het bij marno niet doen.
narcissen: Deborah krijgt haar melk ook in de fles, want dan kan ze het zelf. als ik het in een beker doe dan wilt ze het ook zelf doen, maar dat gaat helemaal fout en zet ze het op een gillen. de laatste fles hou ik er ook in, ze verwacht het ok en mijn neefjes krijgen nog steeds 's avonds melk en die zijn 3 en 6 jaar!
o ja, Deborah heeft even op het paard gezeten die ik rij. ze vond het prachtig, eerst even voorzichtig aan de snorhaartjes, maar later zo trots op de rug van het paard!
Ezzie wat goed van je! Ik laat me ook altijd omlullen Goed dat je het niet hebt gedaan. Ik heb de melkpoeder de deur uitgedaan. Ik geef nu dreumesmelk van Nestlé (ik weet het, tis een verkooptruc, maar Lynn vindt het errug lekker) Ze krijgt maar 1 fles nog, die van de avond. 's Ochtends een bordje pap, tussen de middag een beker melk met een rietje en dan 's avonds dus een flesje. Uit de beker drinkt ze beduidend minder, maar ze komt makkelijk aan 300 cc zuivel. Wat leuk dat er hier zoveel zijn die hun trouwfeestje thuis hebben gehouden. Hebben jullie nog tips voor mij? Niek wat leuk dat Deborah heeft paard gereden.
chacha;ff denklen, wat tips,.. regel een paar mensen die alles "regelen" ik had een bar buiten, met iemand erachter die alle drankjes inschonk, mensen konden dus daar naar toe om zelf drank te halen, niet dat jij de hele dag de gastvrouw bent, iemand voor de hapjes, lege glazen weg halen, asbakken legen, rommeltjes weg gooien, kinderen entertained, Voor het eten heb ik een cateraar laten komen, sate, borden bestek, alles zat erbij, kon zo vies weer mee, geen omkijken naar afwas. Ik had de tuin overdekt met zeil, voor het geval het ging regenen, kan moelijk iedereen binnen houden, (nou was het 30 gr dus uiteindelijk niet nodig, haha) leuk niek op het paard, heb je foto's gemaakt? het is je eigen paard toch?
Ik blijf de melk 's avonds nog gewoon geven zolang ze het wil. Ik ben 30 en drink ook bijna elke avond een beker warme melk voorday ik ga slapen, hihi! Ze krijgt nu 's avonds nog poedermelk, maar alleen omdat ik het nog op wil maken. Ezzie; wat goed! Wij hebben ons trouwfeest ook vrij klein gehouden. In een café een feestje met een DJ; was super! Onze auto was ook zo gaaf! Het was een auto van en vriend; hij had hem speciaal voor ons knalroze geverfd met roze hartjes. Pinguin; balen dat de nacht weer pet was. Hopelijk gaat dat spul dan helpen. Narcissen; lekker die 3 flessen geven hoor, als je denkt dat ze het nog nodig heeft! Komt vanzelf.
hoi! Hier weer een beter humeur! echt LIef dat jullie aan me dachten. Maar het gaat weer een stuk beter. Ik ben ook echt benieuwd of alles wel goed is enzo.. do 4 okt heb ik een echo.. spannend! Chacha, ik heb niet echt tips voor je wat betreft trouwen.. maar spiek het graag van je af, omdat je het klein wilt houden, toch? Wij willen ook wel trouwen in de toekomst, maar geen groot feest met allerlei toeters en bellen (alhoewel bart soms wel fantaseert over een groot feest op n kasteel enzo...) Super joh dat het goed gaat op het kdv! Tijn krijgt nog nu gewone melk. s Ochtends met pap. Smiddags een klein flesje (soms beker, maar idd net als Deborah is dat een gemier. Tijn wil het ook zelf doen en dat gaat niet) en voor het slapen gaan ook nog een flesje. hihi, blup, drink je nog steeds warme melk voor het slapen gaan? Klinkt wel lekker, maar dan met zo'n blokje anijs erin.. dat deed ik vroeger wel eens. Goed Ezzie, dat je je niet hebt laten omlullen.. da's natuurlijk dé verkooptruc daar.. 1 gratis foto aanbieden en dan hopen dat je er meer koopt... Narcissen, Helena is super gegroeid! Nog een weekje he, dan is ze jarig! Gaat het goed dit weekend zonder man? Heerlijk rustig? Chacha, Lynn krijgt melk met een rietje? Da's misschien hier ook een goed idee vor smiddags! Wat voor rietje? Een gewone of speciaal? Hoe is t nu met Quinn? Vervelend dat hij zo'n last heeft... wat denk je, kiesjes? Zie je wat aankomen? Ik mag trouwens absoluut niet bij tijn in zn mond kijken.. dus kan ook niet goed checken of er nog wat meer aan komt.. tandenpoetsen is ook een drama.. hij kwijlt wel vreselijk de laatste dagen, met uitlsag rond zn mondje van het kwijlen... dus wieweet.. groetjes!
Jep; inderdaad met anijs Mir! Lekker! Gelukkig voel je je weer wat beter. Het is ook gewoon spannend natuurlijk. Bij Nikki mag ik ook niet in haar mondje kijken. Toevallig van de week wel en toen zag ik dus 4 tandjes op een rij. Ik ga naar bed; ben bekaf! We hebben een logeetje.
mir, fijn dat het beter gaat. geef je 's avonds dan gewone melk? chach: ik heb ook aan de dreumesmelk zitten denken voor alleen de avond, omdat je dan ook nog wat rijstebloem kan geven en het lekker warm is, de gewone melk wil ze niet warm, geef jij wel al vitamine d? ezzie: heb 2 foto's op mijn site. het is niet mijn eigen paard, die is helaas overleden, maar wilde geen nieuw paard ivm de tijd die je er aan kwijt bent, misschien later nog, maar zo bevalt me prima.
hye meiden, Ik hou het even kort. net een buurtbarbeknoei gehad. Gezellig maar de eerste twee die op me af kwamen zeiden wat leuk dat je alweer zwanger bent van de tweede . Ik zeg dan gelijk Ik ben gewoon DIK maar stiekum kan ik wel door de grond zakken. Voor de rest was het wel leuk, maar als je als een van de weinige niet drinkt is het gewoon op een gegeven moment niet zo leuk meer ofzo. We hebben de foto's vanochtend opgehaald maar we zijn niet dolenthousiast. er zitten een aantal leuke foto's tussen en 1 hele mooie van ons drieen en 1 mooie van Quinn en mij samen, maar we vinden het niet voor herhaling vatbaar. Best jammer. Helaas heb ik ze niet digitaal dus zal ik moeten wachten tot ik er een aantal besteld heb en ze kan inscannen. Mir fijn dat je er niet bent. En best snel al die echo! Spannend! Ik ga slapen meiden. Morgenochtend vroeg moeten we naar Oldenzaal dus zal er niet zijn! Fijne nacht! xxx
pinquin: wat kunnen sommige mensen toch bot zijn mijn broer vroeg ook laatst of ik zwanger was. toen ik zei dat hij ook gewoon kon zeggen dat ik nog wat dik was vertelde hij dat hij het zag aan mijn uitstraling, tuurlijk! hij had overigens ongelijk hoor
pinquin, jammer van de foto's, had je ze bij een fotograaf laten doen? klote zo'n opmerking zeg, snap nooit dat mensen dat zo ronduit kunnen vragen hoor. Kreeg laatst ook een opmerking van hou je buik eens in joh,... en bedankt he,. leuke foto's van het paard niek. Fijn dat het weer gaat mir, missen je echt wel hier hoor! ja chacha, wat voor rietje? uit die etos beker of echt rietje uit een gewone beker? Zal zo ff foto maken van de v&d foto,. kan hem nog niet op mn site zetten want ik wil hem als verrasing aan mn moeder geven.
Ik zie hem niet ezzie. Misschien moet je hem anders gewoon in je album plaatsen ofzo. Ben wel neiuwsgierig! Ik heb de foto's inderdaad bij een fotograaf laten maken. Hij heeft ook de foto's van de geboortekaartjes gemaakt. De nacht was goed jippieeeeeeeeeeeeeee. Hij is maar 1 x wakker geweest en werd in plaats van 6 uur om kwart voor 7 wakker. Best fijn. Ik vind het hardstikke lomp als mensen dat tegen je zeggen van zooo ben je weer zwanger. Het erge nu was dat er eentje was die er gelijk achteraan zei "oh krijg je je kilo's er niet af". Waar bemoeien ze zich mee toch. Quinn zit zo onder het eczeem weer. Waar het van komt weet ik niet, maar ik ben maar weer even teruggestapt op de Nutrilon soya in plaats van de gewone soyamelk. Hij vond het trouwens geweldig al die mensen bij de bbq. Zat te kieren en te kraaien in zijn stoel. I need some coffee! later meiden!
zo moet je hem weer zien pinquin! balen dat quinn weer exceem heeft, het is nu helemaal moelijk om erachter te komen waardoor denk. Wel lekker dat ie zo goed geslapen heeft!
oh wat een cutie is Marno toch! Leuke foto ezzie! Zal je moeder geweldig vinden! Hoe lang woont je moeder al in Oz? Weet dat ik het al eens eerder heb gevraagd maar ben het vergeten Zijn eczeem kan ook door doorkomende tandjes komen. Het is zo moeilijkt e achterhalen allemaal.
lief is ie he! mn moeder woont alweer 22 jaar in Oz, ikzelf heb er 7 gewoond, dat het ook door tandjes kan komen joh, wist ik niet, weer wat geleerd!
Goedemorgen dames, Zonnetje schijnt! Joepie! Straks maar lekker naar buiten. Wat een stelletje botte mensen zijn er toch! Dat zeg je toch niet? En mocht je dan twijfelen dan houd je toch je mond? Mooie foto zeg van Marno. Lekker vrolijk! Fijn dat Quinn lekker geslapen heeft. Wel balen dat hij weer zo'n last heeft van exceem. Je kunt er geen pijl op trekken. Lastig. Hoop dat de melkswitch helpt! Dank jullie wel voor de melk-antwoorden. Ben ook wel nieuwgierig naar het rietje... gewoon een los rietje, of vast aan een bekertje. Helena kan al wel uit een pakje met rietje drinken, dus misschien is het wel wat. Ik ga m'n meisje nog even in haar bedje droppen. Zelf even douchen en lekker wat lezen. Hoop dat ze lekker nog een uurtje gaat slapen! Narcissen
Hieperdepiep!! Eslem is vandaag 1 jaar oud!! Gulay ik weet dat jullie het niet vieren maar desalniettemin feliciteer ik je met de verjaardag van je mooie meisje!