Van harte gefeliciteerd Eslem. vanadaag de verjaardag van dimphy vieren. zie er best tegen op, maar wordt vast super leuk. wat ik zo hoor, krijgt ze een hele berg kado's en ze heeft al zo veel gehad. ezzie, mooie foto van je ventje. niek, super op het paard. mir, fijn dat je je wat beter voelt. spannend allemaal he? en die hormonen pppffff. dimphy slaapt nog lekker, is ze vanmiddag goed uitgerust voor het grote feest. ik zelf heb het soms nog best moeilijk.... als ik dimphy niet zie of hoor, raak ik in paniek. maar het moet allemaal slijten. mensen met hun opmerkingen soms.... :x ik krijg nu veel naar mijn hoofd, dat ik maar beter had moeten opletten enz enz enz. ze doen soms net of ik haar erin heb gegooid...... fijne zondag allemaal.
Hierperdepiep Hoera voor Eslem! Gulay, wordt er voor borstvoedende vrouwen een uitzondering gemaakt bij de Ramadan? Of moet je zwanger zijn om niet mee te hoeven doen? Mamsie, ik hoop dat je kunt genieten van Dimpy! Het zal een rare dag worden lijkt me. Sterkte! Dat jullie maar flink in het zonnetje gezet mogen worden. Het weer werkt al mee! En..probeer je niet te veel aan te trekken van wat andere mensen zeggen. Die weten vaak niet beter, denken niet na..... Je bent een goede moeder! Helena had absoluut geen zin in slapen. Ze ligt er nu voor de tweede keer in. Het lijkt stil te zijn boven..... Ze heeft iets nieuws ontdekt: haar bedje opeten. Ze gaat staan en knabbelt aan het randje. Mmmm. Fijne zondag dames!
dankjullie wel! Ook zwangere en borstvoedende vrouwen doen mee aan de ramadan..enkel wanneer het een gevaar of niet gezond zou zijn voor een van beiden dan is het niet toegestaan. Maar normaal gesproken moet het geen punt zijn. Ik heb het vorig jaar niet gedaan omdat ik bang was dat mijn nmelk productie er door van slag zou raken..toen was ik ook net bevallen.. maar nu doe ik gewoon mee hoor..ze krijgt toch nog maar twee keer op een dag. We gaan denk ik vandaag toch een taartje kopen voor eslem hehe.. ik ben weer weg want heb niet zoveel tijd!
Eslem van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag. Gulay en man ook gefeliciteerd met deze mijlpaal. Oké het rietjes verhaal: haar melk krijgt ze in een gewone beker met een los rietje. (het andere drinken heeft ze haar rietjesbeker voor) Ik moet de beker wel vasthouden, maar verder gaat het goed. Niek ik geef geen Vit. D. Dat is niet nodig als ze minimaal 300 cc binnenkrijgt van de dreumesmelk. Pinguin sjezus...wat kunnen mensen toch bot zijn. En dat terwijl je al zoveel kilo's kwijt bent. Ik zou het nooit durven vragen aan iemand. Gewoon brutaal. Meid probeer je er niks van aan te trekken (al is dat wel lastig) Fijn dat jullie een goede nacht hebben gehad! En wat balen dat het eczeem terug is. Jammer dat de foto's niet zo bijzonder zijn geworden. Ezzie wat een mooie foto van Marno. AL het baby-achtige is echt weg nu he? Een mooie knul geworden! En wat woont je moeder allang down under. Hoe oud was je toen je er zelf woonde? Mir Fijn dat je er weer bent. Spannend 4 okt. de echo. Hoe is de survival gegaan? Kon je het een beetje volhouden? En nog last van misselijkheid? Narcissen hoe is het met jou en de zwangerschap? Gaat alles goed? Hoe ver ben je nu heen? Mamsie veel pleizer vandaag. Lekker van genieten meid! Lynn heeft ook een goede nacht gehad. Om 6 uur even wakker en toen geslapen tot 8.15. Dat doet een mens goed Vanmorgen op visite geweest bij opa en oma en nu een lekker tukkie. Vraagje hoe doen jullie het nu met zout in het eten? Kijken jullie daar nog mee uit of eten jullie kindjes nu echt met de pot mee?
Lieverd, bedankt hoor! ESLEM, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 1E VERJAARDAG! Hopelijk hebben je mama en papa nog een taart kunnen scoren en heb je al heerlijk zitten smullen Hoi! Wat is het lekker weer zeg! Alleen de wind is wat frisjes maar ok..Straks gaan we lekker even het bos in. Leuk, Pinguin, zo'n buurtbarbecue! Maar wat een brutaliteit zeg... :x Je kan dat gewoon niet máken om te vragen.. pff... Laat je maar niet op de kop zitten door zulke grieten hoor! Wat vervelend dat Quinn weer zo onder de exzeem zit.. waar ligt dat aan? Komt het gewoon zo nu en dan hardnekkig opzetten of ligt het echt aan het eten/ drinken dat hij op heeft... Wat een mooie foto van Marno Ezzie! Idd.. wat chacha zegt, het baby-achtige is er nu echt af he. Het is nu echt een stoer jochie met een mooie lach! Narcissen, dat knabbel-verhaal komt me bekend voor.. Gisteren toen ik Tijn zn bedje aan het verschonen was, keek ik in eens naar de rand van de achterkant van zn bedje... zijn er allemaal stukjes uit het hout Hij vreet gewoon het bed op als hij geen zin heeft om te slapen en in zn bedje aan het brullen is.. Mamsie, veel plezier vandaag met het vieren van Dimphy haar verjaardag. Ik hoop dat je er een beetje van kunt genieten! Ik kan begrijpen dat je het nog steeds moeilijk hebt. Het is niet niets en deze ervaring slijt niet makkelijk. Probeer vooral niet naar die rare opmerkingen te luisteren! Jeee Chacha, heeft Lynn tot 8.15 geslapen?! Ohhh wat heerlijk zeg! Hier is het al weer weken half 6, 6 uur... Kwart over 8 zal het denk ik nooit gaan worden, maar ik zal wel blij zijn als Tijn eens gewoon sliep tot 7 uur! Hoe laat doe je Lynn savonds naar bed? Trouwens hier ook 2 slaapjes als Tijn vroeg wakker is en 1 slaapje als hij laat wakker is... dus.. tegenwoordig weer altijd 2 slaapjes.. maar het nare daarvan is dat het 2 hazeslaapjes zijn.. Slaapt Lynn - als ze maar 1x slaapt - meer dan een uur achter elkaar? Ah, je gebruikt een gewoon rietje.. Die rietjesbeker lijkt me ook wel wat... bij de Etos toch? Ga morgen eens kijken.. Chacha, ik ben niet echt ernstig misselijk, wel sneller moe. Ik heb eigenlijk alleen last van mijn humeur... niet te peilen... maar ok, dat moet ook wel weer over gaan (hoop ik vooral voor bart) Fijne zondag iedereen!
Tijn stapt 3 stapjes los! En met een grote bigsmile Chacha, Tijn eet nu gewoon met de pot mee. We gebruiken sowieso niet zoveel zout. Gisteren hadden we varkenshaas met knoflook en uitjes.. Dat ging ook prima.. Alleen van de spaghetti die saus... die vind ik trouwens wel erg zout.. maar volgens mij is het nu niet meer zo'n probleem. Als ze maar niet elke dag heel zout eten. Ik wissel af en toe zeker nog wel af met een potje.
Joepie Tijn ook stapjes los gezet. Goed zo jongen! En dat van dat bed op eten is ook erg herkenbaar. Toen ik avonden bij haar bed zat, deed ze het ook (en ik maar niet reageren ) Gelukkig ben je niet al te misselijk Mir. En dat van dat humeur is erg herkenbaar. Ik was de hele zwangerschap zo labiel, dus ik hoop voor Bart dat het bij jou snel over gaat. Die rietjesbeker is van Nuby, heb het gezien bij DA en Kruidvat. Ja heerlijk dat 08.15! Jammer dat morgen mijn wekker weer om 06.30 uur gaat....bleeeeh ik wil niet werken. Lynn gaat 's avonds tussen 19.00 en 19.30 uur naar bed. En als ze overdag 1 slaapje doet, is dat meestal zo'n 2 uur. Soms wat korter en soms wat langer. Als ze 2 slaapjes doet is het meestal 2 x 1 uur. Mir jullie gebruiken dus wel wat zout? Dat doen wij dus ook. EN laatst macaroni en die kruidenmix is ook wel zout, maar toch maar gedaan. Lynn eet nu meestal mee, soms een potje als we laat zijn of slecht eten. Die 12 maanden potjes zijn trouwens veel gevarieerder naar mijn gevoel Wij zijn vanmiddag ook naar het bos geweest. Heerlijk!
Ezzie; wat een lieve foto! Pinguin; stomme mensen soms ook! Narcissen; Nikki drinkt uit een rietjesbeker en af en toe een pakje met een rietje. Maar melk krijgt ze 's avonds gewoon uit de fles. Eslem; jouw meisje ook al een jaar bij je! Gefeliciteerd! Mamsie; probeer je maar niks aan te trekken van andere mensen hoor! Zoiets kan echt iedereen gebeuren! Chacha; als ik aardappels/groente/vlees kook doe ik het zonder zout, maar verder eet ze ook wel 'gewone' dingen hoor! Ik let er wel op dat ze niet teveel zout krijgt. Eigenlijk snap ik het niet zo goed; je mag je kindje geen zout geven zeggen ze, maar op brood 'moet' je wel smeerkaas/smeerworst geven. Als er iets zout is..... Ja, ik snap wel dat teveel zout slecht voor de niertjes is, maar die adviezen zijn eigenlijk een beetje krom. Mir; wat goed van Tijn! M'n man is vanmorgen bijna met Nikki van de trap gevallen! Het ging net goed, anders waren ze wel een paar meter naar beneden gevallen! We hebben 2 open wenteltrappen boven elkaar. Hij tond op de bovenste en gleed uit. Hij kon zich aan de paal vastgrijpen, maar draaide daar wel een beetje omheen. Hij had Nikki gelukkig goed vast, want die zweefde zeg maar boven dat open gat! Pffff........Nikki maar lachen en wij trillen als een rietje daarna!
blup: wat zal je man geschrokken zijn die nikki dacht dat het een spelletje was, doe het maar niet nog een keer eslem: gefeliciteerd! mamsie: heb je een leuke dag gehad? hopelijk heb je niet te veel aan die andere dag gedacht.. ezzie: mooie foto ik moet morgen ook weer werken, we zijn nu bezig met de filmpjes en zag de beelden weer terug van toen ze net geboren was, een heel ander huiltje en zo klein
gefeliciteerd eslem! hoera voor tijn zijn eerste stapjes! hihi, en zn bed opeten,... marno doet het nog steeds met de box. schrikken blubje! gelukki hield ie dr goed vast zeg,.. pinquin/chacha; ik heb er van mn 10e tot mn 17e gewoond, toen wilde ik zelf terug, soms denk ik wel eens was ik er maar gebleven, het is zoveel mooier als hier, maar goed, ik heb hier nu alles, is soms wel moeilijk mn moeder zover weg, vooral nu met een kleine, maar het is nou eenmaal zo, het went ook wel,. maar ben extra happy als ik r zo weer zie! verjaardags visite nu helemaal achter de rug, wat vind ie het leuk zeg die aandacht,.. wel weer vermoeiend zo'n dagje, vroeg naar mn bed. Zijn ook nog ff naar schiphol geweest,.. marno is al helemaal bezeten van vliegtuigen, als ie ze alleen maar hoort wijst ie al naar boven om hem te zoeken, ff van dicht bij gekeken dus , (en ff burgertje bij de burger king nu we er toch waren! ) kan ie alvast beetje wennen voor over een week!
Blupje wat schrikken zeg! Gelukkig is het goed afgelopen. En dat Nikki er niet al te veel van mee heeft gekregen. Die meid wordt later achtbanengek. Niek, filmpjes aan het terugkijken? Schattig he? Zo klein. En jij morgen ook weer werken? Verdrink je ook al in zelfmedelijden? Ezzie wat leuk dat Marno zo op vliegtuigen gericht is. Weet je je vliegtijden al? Ik hoop op een gunstige tijd dan zijn jullie niet zo uit je ritme. Heeft Marno nog weer veel cadeaus gehad? En tot je 17e in Australië? Wel een lastige leeftijd om dan te verhuizen of niet? Ik ben nog nooit in Australië geweest, maar het lijkt me erg mooi. Waar is Kira eigenlijk? Heb haar al een tijdje niet gezien hier.
Kira was er gisteren heel even. Of was dat alweer eergisteren? Ezzie; moeilijk lijkt me dat inderdaad op die leeftijd. Nog even en dan kun je weer lekker naar haar toe! Ik wil niet weten wat er was gebeurd als ze echt waren gevallen, brrr! Chacha; lastig soms he, om dat werken en mama-zijn te combineren? Niek; leuk zge, filmpjes kijken! Wij hebben helemaal nog niet zoveel filmpes gemaakt.
zijn we zielig he dat we morgen weer moeten werken! me too. we vertrekken dinsdag om 21.30, op zich wel een gunstige tijd want dan ga ik er van uit dat ie het eerste stuk goed en veel zal slapen, uiteindelijk komen we daar nederlandse tijd wo 22 uur aan, slaaptijd voor hem maar dan is het daar ochtend, dus dat zal wel ff zwaar worden! hij heeft 2 t shirts en een stoere broek gehad. mt 98, dus daar kan ie nog ff in groeien! boekje, bal, en zand schepjes vormpjes,
o ja, hoera voor TIJN! hoe vinden jullie de nieuwe winterslofjes van kleine voetjes? ik vindt ze helemaal geweldig, maar zit erg met de maat
niek; duh, ik kom er nu pas achter dat er veel meer op staan! maar ze zijn erg leuk die winter sloffen! mt 1 is zeker te klein, denk dat je voor 2 moet gaan, misschien wel 3, meet anders haar voeten gewoon even op, dan zie je het zo. op www.roosjes.eu staan ook sloffen, heb ik ook een paar van, stuk goedkoper, vond die van kleine voetjes wel mooier,
Ja heb gewoon geen zin in werken. Morgen valt het combineren nog wel te doen, dan is René thuis, maar ik wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil niet Blup als ik de kans had, bleef ik gewoon lekker thuis, niks geen gevlieg en geren. Ezzie hopen dat Marno lekker kan slapen in het vliegtuig. Op zich wel een mooie tijd. Wij vlogen om half 6 en vertrokken om half 2 uit Zwolle. Lynn had toen al een behoorlijk tijdje slaap achter de rug. Die is dus de hele tijd wakker geweest. Maar dit is een mooie tijd. Als ik de kans krijg, wil ik zeker een keer die kant op. Niek leuke slofjes. Ik denk dat je echt moet gaan meten om wat duidelijkheid te krijgen
hmmm Mir lekker wakker was ik weer. Wat fijn dat je er weer bent had zeker beter geklonken Geweldig dat Tijn aan het stappen is! Niek ik vind die slofjes geweldig maar erg duur. Ik ga van de week in Duitsland kijken voor lekkere wollen slofjes ( ook voor mezelf) Wow Ezzie dat is inderdaad best lang dat je daar gewoond hebt. Je broer woont toch ook in Nederland? Gulay leuk dat jullie toch een lekker taartje voor dat moppie gaan halen. Lekker smullen! Heb je moeite met het vasten of gaat het je goed af? Mamsie ik hoop dat jullie een fijne dag met elkaar gehad hebben! Ik hoop dat je weer lekker zorgeloos kan genieten van je meisje! Chacha helaas lukt het hier nog niet om hem echt met de pot mee te laten eten. Hij wil nog niet echt. Vanavond heb ik hem wel een stuk frikandel gegeven en dat vond hij echt HEERLIJK! Pfff Blup dat zal flink schrikken zijn geweest. Helaas heb ik het al een keer gedaan (van de trap vallen met Quinn op mn arm) dus ik weet hoe je je voelt en wat er dan allemaal door je heen gaat. Vandaag hadden we een uitje met 4 stelletjes. Erg leuk. We zouden eigenlijk een weekend weg gaan maar door omstandigheden ging dat allemaal niet door. Quinn heeft alleen in de auto heen en terug geslapen en daarna een flesje pap en meneertje rolde zo zn bedje in. Kleine knuffelkont heeft weer lekker veel aandacht gehad! Dinsdagmiddag vertrekken we naar Kassel. Lekker even weg. Vrijdag zijn we dan al weer terug. Nou voor de rest weinig nieuws eigenlijk. Denk dat ik zo mn bedje in duik. Morgen weer werken. fijne avond/nacht!
Hallo ! Eslem, proficiat ! Mir, fijn dat je je weer beter voelt ! Spannend, weer een echo ! geweldig om het weer op nieuw te mogen beleven ! Ezzie, mooie foto van Marno ! Pinguin, trek je niets aan van domme opmerkingen ! Ik ga, ben moe en Thijs huilt ! Groetjes, Nikki F
Mamsie was het toch nog gezellig vandaag? Eslem gefeliciteerd! Hier ben ik ook weer. Ik vind het moeilijk om soms de tijd te vinden om er even voor te gaan zitten en te typen. Ik lees wel mee dus ik ben geloof ik aardig op de hoogte maar sorry dat ik niet op iedereen reageer. Ezzie leuk die site! Ik ga morgen meteen het meetlint bij Seán's voetjes houden want manlief is gisteren een slofje verloren grrrrr.. Voor de rest alles goed hier. Nou ja.. Seán wilde vandaag weinig eten, nou is dat niet uitzonderlijk maar later op de dag had ie flinke diarree. Agossie nu maar hopen dat het snel over gaat. Voor de rest gaat het nog steeds goed met het mannetje. Ik had 'm laatst opgemeten en ik kom op 83cm uit. Hihi en volgens mij wordt ie ook wat slanker dus kan ie niet langer 'bolle' worden genoemd. Vorige week zijn we voor het eerst naar de kapper geweest. Hij vond het maar niks en bleef naar de schaar slaan. Uiteindelijk is het wel gelukt en hij ziet er nu echt uit als een jongetje. Echt geen baby meer maar dat vond ik 'm al heel lang niet meer. Hij kruipt nu met 1 knie en en 1 voet, volgens mij gaat dat sneller voor 'm want hij is super snel. Ook lukte het vandaag om op de eerste trede van de trap te komen dus uitkijken geblazen.. Oh en Seán is een echte vleeseter. Hij eist eerst alle vleesjes op zijn bordje en dan pas eet ie wat groente en aardappel. Hij eet eigenlijk altijd met de pot mee. Blup jee wat schrikken voor jullie! Gelukkig is het goed afgelopen maar ik kan me voorstellen dat jullie erna zaten te beven als een rietje. Mir gaat het weer een beetje meid? En wat goed van Tijn. Chacha en alle andere meiden ik vind het knap dat jullie het werken erbij goed kunnen combineren hoor. Hier iemand die nu nog even de makkelijke weg kiest . Pinguin leuk dat je zo'n fijne dag hebt gehad. En wat een super domme opmerking zeg.. Ik snap sommige mensen echt niet. Nu moet ik zeggen dat ik regelmatig commentaar van mijn oudste zoon krijg. Zo van, zit er weer een baby in je buik mama? Of jij met je dikke buik hihihi. Ja van je familie moet je het hebben maar ik kan er om lachen omdat ie het ook echt als grapje bedoelt. Ik moet echt wat vaker aan de buikspieroefeningen en vanaf nu ga ik weer 2 keer in de week hardlopen. De laatste tijd was het er door ziekte, druk etc. weer niet van gekomen. Nou tot later maar weer.