Jaja Ezzie wrijf het er maar in . Als de 29e door gaat zijn wij de enige 2 die niet kunnen. Ach de volgende keer dan maar... Tenzij de meeting laat in de middag wordt gehouden maar dat zal wel niet zo praktisch zijn. Veel plezier Pinguin. Geniet er maar lekker van met je 2 mannetjes!
ok.. wordt het dan de 29e? Dan kan iedereen toch? Blup... 5 uur... gaat ze dan ook niet meer slapen? Hier is het standaard half 6.. het start al met jammeren om kwart over 5 en daarna wil hij echt niet meer slapen... Nikki heeft dit altijd al gehad he? Zo vroeg wakker. Ik hoop toch echt dat Tijn ooit eens wat langer gaat slapen.. misschien straks als het wintertijd wordt. hihi.. Seán luistert niet naar jouw strenge optreden? vervelend he... hier ook niet... echt mega bananen in zn oren! ja.. tijn zal de komende weken wel een frisse adem hebben... pff.. maar eh.. haarlotion lijkt me ook geen pretje... getver! gelukkig ook niets aan over gehouden. Quinn went dus goed op het kdv! Fijn zeg! Ah.. project tuin bijna klaar, lekker, nog voor de winter! Veel plezier in Duitsland! Lekker van genieten he! HOpelijk blijft je rug in deze conditie zodat je geen pijnstillers hoeft te slikken!
Mamsie leuke foto's van Dimphy en fijn dat je hebt kunnen genieten van haar verjaardag. Wat een leuke foto van Tijn en Lynn. Volgens mij wordt Lynn wordt donkerder qua haarkleur of niet? En is Jean goedgekeurd? Patroeschka hier ook geen loopstoel. Succes met je zoektocht Mir je kan ook op toeslagen.nl je kinderopvangtoeslag berekenen. Juudje veel plezier op vakantie! Niek wel lekker dat Deborah zo lang heeft geslapen Kira gelukkig geen diarree meer. En 13 cm, volgens mij is dat best groot. Waarom heeft Tim destijds op ICU gelegen? Oh en Lynn wil graag zelf eten, Ik geef haar eten met een lepel en zij graait met haar handen door het bord Jeee een halve tube tandpasta? Het smaakte hem goed dus. Tja het lijkt mij ook niet echt gezond, maar het zal ook wel niet gevaarlijk zijn hoor. Witte poep morgen Blupje Nikki ook al rare eetgewoonten? Bleeeh haarlotion. En 5 uur, das gewoon nog nacht joh En ik werk idd ook 3 dagen, maandag donderdag en vrijdag. Pinguin, fijn dat Quinn niet gehuild heeft toen Steven wegging. En leuk spelletje spelen met jou, hihi Gelukkig gaat het wat beter met je rug. Hoop dat die cesartherapie gaat helpen. Veel plezier in Duitsland. Lekker genieten meid! Nou ik ben mijn werkdag goed begonnen....heb me verslapen 3 kwartier te laat....chips. Vond het ook helemaal niet leuk om afscheid te nemen van Lynn. Echt weer even wennen. Had ook nog plotseling een afspraak bij het CWI, dus een verassende dag. Nu weer gelukkig 2 dagen vrij. Lynn maar 2x wakker vannacht, maar ging vrij snel weer doorslapen. Tot half 8 vanmorgen (tja en toen werd ik ook wakker)
Hallo ! Ben ik weer ! Bah, wat ben ik moe ! Veel te veel gedaan vandaag en ik voel me grieperig. Het heest op school. Mijn duo-maatje is al bijna 2 weken ziek. Dat betekent voor mij extra werk: alle planningen alleen maken, alles voor vervangers regelen, alle correctiewerk. Bah, ik vind het niet meer fijn, vooral omdat ik zelf niet zo lekker ben nu en mijn rug soms pijnlijk is. Daarom was ik blij te lezen over de slofjes van kleine voetjes en die andere (rozen ?) Wie van jullie heeft daar al eens slofjes bij besteld ? Ik vond er een hele boel leuk en overweeg een paar te bestellen maar zou graag willen weten hoe de ervaringen hiermee zijn. Ik koop ze normaal in de babywinkel, maar daar kosten ze al snel 28,- en dat is toch veel. Ik ga weer ! Groetjes, Nikki F
Nikki is altijd al een vroege vogel geweest, maar nu is het wel heel erg! Ze heeft een tijdje tot 7 uur geslapen. Ze gaat ook niet meer slapen als ze eenmaal wakker is. Pinguin; alvast veel plezier! Paddy; nikki luistert ook niet hoor. Als ik nee zeg schudt ze hard met haar hoofd en zegt 'Jawa' En dat betekent jawel.
ff snel nog,... nikki; ik heb bij roosjes.eu al wat besteld, leuke slofjes, niet duur, duurt alleen wel 2 weken voor je ze hebt. ga er nog een paar bestellen. die site bedoelde ik chacha, maar kwam er ff niet op! dan begin je niet lekker aan je dag he als je je verslaapt,. gets,. oh en paddy; ik zal het er deze week nog wel vaker in wrijven! ga nu echt naar bed..
Hihi Blup ook lekker eigenwijs dus. Voorheen werd ie weleens heel boos en begon ie te huilen maar dat doet ie niet meer. Nu is ie echt oost indisch doof. Soms luistert ie wel naar manlief . Chacha hij werd opgenomen omdat ie inwendige bloedingen had en zijn bloedtesten heel afwijkende resultaten vertoonden. Er werd ons verteld dat ie een van de meest zeldzaamste vormen van hemofilie had, zijn bloed stolde niet. Achteraf bleek dat de injectie vitamine K helemaal niet was aangeslagen bij hem. In Ierland krijg je namelijk injecties na de geboorte maar eer we dat wisten waren we alweer een hele poos verder. Echt zenuwslopend was het en als ik er weer aan terug denk dan ril ik. Het beeld ook van hem in de couveuse aan alle bedradingen.. brrr. Ach Ezzie nog een maandje en dan zit ook ik met mijn krent in de zon, weliswaar maar voor een weekje, maar toch .
Foei chacha, je op je eerste werkdag verslapen... Gelukkig kan je Lynn de schuld geven Zij sliep immers door tot half 8 (*mega-jaloers*) 2x wakker en weer snel doorslapen is ook wel luxe! Maar op vakantie deed ze het beter toch? Nikki, vervelend zeg dat je nu zoveel werk te doen hebt. Daar gaat echt veel tijd in zitten als je het alleen moet doen. Hopelijk is je collegaatje snel weer beter! En hopelijk word jij niet ziek! Sterkte, lekker vroeg slapen! Alles goed met Thijs? Staat hij nu al stevig? Ezzie, heeerlijk joh.. straks lekker in Australie! Ik ga slapen..! Ik val bijna om, maar toch moet ik mezelf dwingen om naar boven te gaan. ik ben benieuwd naar de witte poep van morgen bij Tijn Zal ik n foto maken? (Geinnntjeh) doei!
oh weet iemand dit toevallig? Is het waar dat Sint Maarten nooit op een zondag wordt gevierd dus of de dag ervoor of erna?
Kira wat zul je je toen een zorgen hebben gemaakt zeg. Het klinkt heel erg naar. Gelukkig is alles goed gekomen! Ja mir foto van witte poep 8) (ik denk dat ik morgen even heeeeeel druk ben en geen tijd heb om te komen kijken ) En ja ik geef Lynn overal de schuld van...niet echt eerlijk eigenlijk...maar wel makkelijk De dames die gaan slapen....TRUSTEN!
Chacha hier krijgt Seán ook de schuld voor manlief's late ontwakeningen. Ik klaag niet . Hij slaapt de laatste tijd vrij goed. Wordt niet wakker en slaapt tot minimaal 7:00. Ach Mir wie weet ruikt de poep morgen heeeerlijk fris .
Kira geen idee of sint maarten nooit op een zondag wordt gevierd, maar in sommige gebieden stellen ze het niet op prijs om op zondag aan te bellen (tja is rustdag he?)
Chacha; dat is niet leuk als je je verslaapt! Nikki; ik heb bij kleinevoetjes besteld, maar daar waren ze ook wel 23 euro of zoiets. Heb ze vandaag binnen gekregen en ze zijn leuk. Rot dat je je zo voelt! Valt niet mee om alles alleen te doen he? Ik heb een lio-staigiare waar ik mee samenwerk, maar omdat zij nog niet alles weet komt het meeste ook op mijn bordje. Paddy; wat zullen jullie het moeilijk gehad hebben zeg! Lijkt me zo naar als je je kleintje zo ziet liggen! Geen idee van sint Maarten; wordt hier ook niks aan gedaan.
Ja inderdaad want zo wordt Koninginnedag ook nooit op zondag gevierd. Ik heb het net ff zitten googlen maar kan het nergens vinden... Ik zit er namelijk aan te denken om die dag naar Antwerpen te gaan en ben dan laat thuis. Ik zie manlief namelijk niet echt de liedjes in vloeiend nederlands mee zingen en Tim zal en moet natuurlijk zoveeeeeel mogelijk SNOEP binnen halen. Tja het gekke is als ik terug denk aan die periode begin ik zo weer te huilen. Zo diep zit het dus nog. Die schrik raak je nooit meer kwijt en dat zal Mamsie vrees ik ook ondervinden maar het slijt wel en op een gegeven moment denk je er niet meer zoveel aan terug omdat je het eigenlijk wil vergeten. Bij ons heeft het iets langer geduurd omdat we om de zoveel tijd terug moesten komen voor bloedtesten. Eerst nog in Ierland en toen later in het AMC. Maar eind goed al goed, hij is helemaal gezond .
Tuurlijk raak je zoiets niet kwijt; het is ook niet niks hoor als je kleintje iets overkomt! Ik ga maar eens naar bed. Nikki is vandaag vrij laat naar bed gegaan, ds ik ben benieuwd hoe laat (of vroeg) ze morgen wakker wordt.
als je kinderen hebt, is het nooit een rustdag! ik heb schoentjes besteld bij kleine voetjes en ga het weer doen, gaat erg goed Tijn: die zal morgen een flinke luier hebben, hihi het was vast eenmalig hoor half 9, de dagen ervoor was het half 7 - 7 uur
jee paddy; dat moet echt een heftige periode geweest zijn voor je, gelukkig is het allemaal goed gekomen maar het blijft je wel bij. Waar gingen jullie ook alweer naar toe dan? hoe is het met de poep van tijn? hoorde marno vanmorgen pas om 7.10! wat een heerlijkheid is dat zeg, geloof dat ie wel eerder wakker was hoor, maar toen drong het pas tot me door,. hihi. weer een dag met regen, wilde naar de markt maar heb nou geen zin om nat te worden,.. bah.
Goedemorgen dames! De 29 ste kan ik ook. Zal nog even met mijn vriend overleggen want ik ben s avonds ook al de hort op.... Wat een eigen willetje krijgen onze kinders! Tandpasta en haarlotion eten, jezelf onder smeren met eten... Helena gooit haar eten eerst op de grond! Dus ze wordt even gevoerd ipv zelluf doen. Lastig duo-partners die ziek zijn. En je hebt het al zo druk! Lijkt me wel lastig om een lio-stagiare te hebben. Zou zelf geloof ik het gevoel hebben de controle kwijt te zijn over de groep omdat je er zelf niet zo vaak meer voor staat. Dit jaar heb ik geen stagiare ivm zwangerschapsverlof. Ik werk tot de Kerstvakantie en dan hoef ik even niet meer. Raar hoor! Ik zal eens even op die slofjes-sites kijken die jullie noemen. Leuk! En haar voetjes even meten. Geen idee. Volgens mij leeft ze wel op kleine voet. Volgens mij zijn er altijd gebeurtenissen in je leven die je altijd bij blijven. Alleen gaan op den duur de scherpe kantjes er (gelukkig) een beetje vanaf. Sterkte! Wat een vroege vogeltjes trouwens! Helena was vanmorgen om 6.45 wakker. Dan gaat ook onze wekker dus prima. Alhoewel ik natuurlijk graag nog even verder slaap als ik niet hoef te werken maar dat gebeurt eigenlijk nooit. Als ze wakker is, is ze wakker. Slapen bij ons in bed is ook geen optie. Veeeel te gezellig! Gisteravond informatie-avond gehouden voor de ouders van groep 6/7. We hebben er twee dus lekker samen gedaan met nog twee collega's. Helaas lijkt het erop dat een van de twee niet zo heel lang meer kan werken. Beetje overspannen. Sneu voor haar want ze is na een jaar eruit geweest te zijn nu weer begonnen. Wij balen er flink van want ze doet alsof alles goed gaat terwijl er weinig uit haar handen komt. Wij doen alle voorbereiding voor haar! (sorry, even mopperen maar ik baal ervan). Mijn andere collega zou mijn zwangerschapsverlof gaan doen en zij is een hele goede! Dat staat nu misschien weer op losse schroeven.. Morgen heb ik trouwens de screeningsecho. Ben alweer 21 weken! Wel heel spannend! Mir, ik was in de vakantie ook vreselijk voor mezelf en voor mijn vriend. Die had het echt heel erg zwaar. Ben bang dat hormonen toch wel heel veel invloed hebben gehad. Wat is dat vervelend zeg. Van een mug een olifant maken enzo. Hij kan in ieder geval niks goed doen. Het is nu gelukkig weer wat rustiger. Hopelijk komt dat moment bij jou ook heeeel snel. Arme Bart. Tot later. Ik ga koffie zetten.
Goedemorgen allemaal Narcissen wat leuk en spannend, die 20 weken echo. Ezzie bij jou regen? Hier zon. Vraag me alleen af voor hoelang Ik had tijdens de vakantie niet in Lynn's mond gekeken. Keek vanmorgen even (ze zat weer zo te kwijlen en te kauwen) zijn er al weer 2 tanden door en haar 1e kiesje is ook door.
Wauw, die Lynn. Stiekem tanden krijgen! Zal bij Helena ook maar weer eens goed kijken. Die zevert ook zo veel. En snotneus... Ha, ha, dus ik blijf niet echt schoon vandaag. Hier regent het...Miezer! Bleh. Dus bankhangen vandaag. Morgen weer werken (na de echo).