oké het is hier ook herfst geworden. En Lynn heeft last van een najaarsdip. Ze is zo huilerig vandaag. Heb d'r maar in bed gestopt. Ik ben mijn kast aan het opruimen, maar heb geen zin meer. Het is nu megazooi op de slaapkamer
oh lekker chacha. Nu MOET je opruimen dat is nog het ergste. We zijn nog niet weg. Steven kreeg een spoedklus tussendoor. We vertrekken met een uurtje denk ik. Manneke slaapt weer beter. Maar 1 x wakker vanacht. Lekker al die tandjes die door zijn. Narcissen sucses met de echo. Wil je ook een geslachtsbepaling of niet? Ben ook benieuwd naar Tijn zijn poep hahaha. Zal wel lekker fris ruiken Denk dat ik ik de auto vast in ga pakken. Later!
Hallo allemaal ! Hier een berichtje van ... een zieke Nikki ... bah, ik heb de griep. Koorts, hoofdpijn, oorpijn, keelpijn, rugpijn en benen die van lood lijken. Ik voel me schuldig voor mijn groep. Beide juffen ziek ... ik hoop maar dat het goed is gegaan met hun vandaag ... Mir, Thijs staat geweldig ! Ook met een hand los ! Het gaan zitten gaat ook steeds beter, dus hij valt minder. Hij loopt ook in de box, wel met twee handen zo veel mogelijk vast ! Blupje, leuk dat de schoentjes mooi zijn ! Welke heb je besteld ? Ik heb alleen een eerstejaars stagiaire van de Pabo, iedere maandag. Daar heb je meer werk aan dan hulp, maar ja, zo zijn we allemaal begonnen. Het is wel een aardige meid. Narcissen, heerlijk zeg, verlof na kerst ! Ik zou er ook naar uitkijken ! Thijs begint leuk te praten ! Hij zegt "Nijne aaien" en dan aait hij Nijntje ! Knap he ! Ook pappa aaien, mamma aaien en oma aaien zegt hij ! We zijn trots op hem ! Donderdag de inenting van 11 maanden. Hopen dat hij niet te veel last er van heeft. Groetjes, Nikki F
Zoooo heb toch maar opgeruimd. Is toch wel een stok achter de deur...gewoon je kast leegtrekken. Pinguin ik hoop dat je inmiddels bent vertrokken naar het zonovergoten Duitsland. Jammer dat Steven er nog een klus tussendoor kreeg. EN Quinn goed geslapen weer. Goed zo! Hier zijn dus nu alle 8 snijtanden door en een hoektand en een kies. We zijn op de helft NikkiF, gets de griep. Niet schuldig voelen hoor, kan jij ook niks aan doen. Beterschap. Lynn is ziek Ze heeft 39,3. Is niet te genieten, huilt heel veel. Slaapt nu al de hele middag. Ze is er 1x uitgeweest. Klein beetje fruit en wat drinken. Toen snel weer naar bed. Arm meiske.
beterschap nikki! en wat gaat thijs al goed kletsen! leuk. 8 tandjes al voor Lynn! jee, hier nog steeds 4! hihi. ook beterschap voor Lynn. heb de dag dat we vliegen nog een gezichts behandeling gepland, ff uurtje relaxen. als het goed is heb ik dan toch alles klaar. Ben nu al beetje begonnen met pakken, denk steeds weer aan iets dat ik mee moet nemen. Moet ook niet zo moelijk doen want daar hebben ze ook heus van alles,.. maar ja, je weet wat je hier hebt he. marno is weer zelf op de bank geklommen en zit nu zn boekje op te eten ipv te lezen, grapjas, ga nog maar ff met hem stoeien.
nikki en Lynn: beterschap! hier ook nog maar net de vierde tand door, gaat niet zo hard ik kan volgens mij wel de 29e, is dat al zeker dat het dan is?
Ik kan ook wel de 29e. Ezzie, zorg dat je voldoende bij je hebt om de 1e dagen door te komen. Zo heb je de rust om rustig rond te kijken in de supermarkt. Lynn smulde van de portugese pap, dus bij Marno zal het ook vast wel goedkomen. (Ik was alleen minder te spreken over de portugese luiers) Lynn heeft de hele middag geslapen. Weinig gegeten, wel goed gedronken. Toch maar een zetpil gegeven vanmiddag. Toen kreeg ze een opleving, maar kakte snel weer in. Ze ligt nu weer lekker te slapen. Wat ik me afvroeg: hoe zit het nu met de zetpillen. Die 120 mg is toch tot 1 jaar? Welke moet je nu eigenlijk geven? Ik heb vanmiddag gewoon 120mg gegeven (heb ook niks anders in huis)
dat is idd wel een goede tip chacha,...als het allemaal in mn koffer past neem ik wel extra dingen mee,.. ben bang dat het niet al teveel kan zijn, hihi. geen idee wat betreft de zet pillen,. heb er in het hele jaar maar 1 gebruikt geloof ik,.
Wij zaten zwaar over onze kilo's heen. Mijn koffer woog 25 kilo, die van Lynn 13 en die van René ruim 27. Ze zeiden er niks over op schiphol Ach en je mag ook nog behoorlijk wat in je handbagage doen (en dat wegen ze niet eens) Hoelang ging je ook al weer? 4 weken? Ik ga een googlen op die zetpillen
Hmm van google word ik ook niet wijzer. Ze zeggen dat kindjes van 1 jaar 240 mg mogen hebben, maar das gerekend vanaf 10 kilo (en dat is Lynn nog niet) Nou ik ga er maar van uit dat ze het niet meer nodig heeft en dat ze lekker slaapt vannacht
hallo! Oh, Kira, wat een nare tijd is dat geweest met Tim Kan me voorstellen dat je als je er aan denkt nog de emoties omhoog komen van toen. dat is echt niet niks! Pff.. gelukkig is het allemaal goed nu! Lynn ziek? Behoorlijke koorts Ik weet ook niet van die zetpillen. Maar vanaf 10 kilo kunnen ze wat meer. De dosis is dus afhankelijk van het lichaamsgewicht van je kindje. Ik denk dat Lynn dan nog niet die zwaardere nodig heeft omdat haar lichaampje voldoende heeft om minder mg op te nemen en het zelfde pijnstillende effect te geven? wwhaaa ik ben net gebeld voor een sollicitatiegesprek aankomende dinsdag. Er zijn twee vacatures open op een school hier in Zeewolde. Voor de donderdag en vrijdag (donderdag groep 3 en vrijdag groep 5) en nog een vacature voor de maandag en dinsdag voor een kleutergroep... Dusssss.... maar ok... nu moet ik dus gaan vermelden dat ik zwanger ben... en als alles goed gaat dus in april moet stoppen. Dan denk ik dus dat ik een stuk minder kans heb om de baan te krijgen .. misschien wel tot het 0punt gedaald Nou ja, ik zie wel... Ahh Tijn zn poep was niet wit. Wel 4 volle smeuige luiers, waarvan de laatste echt tot in zn nek... maar niet wit. T viel dus mee.. maar ik geloof wel dat de tandpasta ietwat laxerend heeft gewerkt hopelijk slaapt Lynn vannacht een beetje lekker! Tijn heeft trouwens in zn hele gezicht allemaal kleine pukkeltjes. Rode pukkeltjes, ook op zn bovenarmen... Morgen ga ik even de dokter bellen kijken wat het zou kunnen zijn. Hoop dan niet dat het schadelijk is voor mij. Hopelijk kunnen we morgen even langs
Beterschap Nikki! Hopelijk knap je snel weer op. Wel een beetje uitzieken he! Ik zal bart vertellen dat er meer arme mannen zijn die hetzelfde moeten meemaken als hem Narcissen... En ik zal ook vertellen dat het wel weer overgaat oohhh soms wordt de heks in mij wakker.. en normaal gesproken ben ik écht wel een heel lief meisje....
Lynn was net wakker. Nog steeds koorts, 38.8, maar wel heel vrolijk (niet echt een tijdstip om lol te gaan trappen. Twijfel twijfel over wel of niet een zetpil. Uiteindelijk niet gedaan. Wel een dunner slaapzakje. Als ze nou nog een keer wakker wordt, krijgt ze er wel 1 Lynn is vorige week in aanraking gekomen met waterpokken (in het vliegtuig, kindje voor ons zat er helemaal onder), dus hmmm...ik weet het niet. We zullen het zien. Tijn geen witte poep? hihi En allemaal rode bultjes? Als het een ziekte is wat jij vroeger ook hebt gehad, kan het geen kwaad. He Mir, verkeerde timing he? Nou ja ik ken een succesverhaal...iemand die dus wel aangenomen is. Maar ja het is ook afhankelijk van de andere kandidaten of daar geschikten tussen zitten. Wel leuk dat je op gesprek kan komen! En ja Mir je bent lief! Kan me niet voorstellen dat je ook een heks kan zijn
Nikki beterschap! Oei misschien waterpokken? Nou ja ze moeten het toch een keertje krijgen en hopelijk heeft ze op deze jonge leeftijd niet al teveel last van de jeuk. Plus ze is ouder dan een jaar dus dan krijgt ze het waarschijnlijk niet nog een keertje. Mir tja je moet het gewoon proberen. Wie weet zijn ze zooooo onder de indruk van je, wat ik me erg goed kan indenken, dat ze je de baan gewoon aanbieden. Ik moet trouwens zeggen dat Seán ook nog regelmatig onder de rode pukkeltjes zit. Dat trekt meestal vanzelf weer weg. Mmm hier gisternacht om 00:30 ook een wakker vrolijk ventje . Ik denk toch weer kiesjes. Ik mag absoluut niet meer in zijn mondje kijken dus ik weet niet wat daar gaande is. Het duurde wel meer dan een uur eer ie weer sliep. Ezzie het wordt zuid-spanje. Ik heb er zin in!
[quote="chacha"En ja Mir je bent lief! Kan me niet voorstellen dat je ook een heks kan zijn[/quote] hihi dat is lief!.. gelukkig gelooft er nog iemand in mij Tja, ik hoop dat het hier ook een succesverhaal wordt met het solliciteren. Ik heb er alleen een hard hoofd in. Hebben ze eindeljik iemand gevonden, moet die weer stoppen in april. Verdorie, had ik dat sollicitatiegesprek maar een maand geleden, toen wist ik nog niets..... Lynn aan het loltrappen savonds laat haha... nou ja gelukkig maar, het is een goed teken. En idd ik zou, als ze vanavond nog eens wakker wordt, haar een zetpil geven, dan trekt ze hopelijk de hele nacht wel door. Had je het nu gedaan, dan was ie misschien in de nacht wel uitgewerkt. Moet je morgen werken?
Weet niet of het de waterpokken zijn hoor. Maar ze is 3 weken terug ook al ziek geweest. Kira heerlijk Zuid-spanje (ik verberg me in je koffer, oké) Ja dat loltrappen is een goed teken. Ze slaapt nu weer lekker. Tja je bent niet verplicht om het te melden op je sollicitatiegesprek. Maar ik zou me er denk ik niet zo prettig bij voelen om het te verzwijgen. Ben morgen nog heerlijk vrij. Ook wel een lekker idee dat ik dan gewoon bij Lynn kan zijn
chacha: deborah was nog geen jaar en toen vertelde mijn arts dat soms 1 zetpil niet werkte. ze had toen oorontsteking en heb er na een uur nog een gegeven en toen sliep ze wel. misschien is dat bij Lynn ook zo, dat het net niet meer werkt. hopelijk slaapt ze nu wel.. trusten allemaal
hoi hoi ff snel pinquin van harte gefeliciteerd met je verjaardag hoop dat je een hele leuke dag hebt
Bedankt voor de beterschapswensen allemaal ! Het gaat iets beter, maar voel me nog steeds ziek ... Mir, succes met de sollicitatie ! Ben je verplicht om te zeggen dat je zwanger bent ? Dan vertel je het toch later, zeg je gewoon dat het nog erg pril was. Zo krijg je tenminste een eerlijke kans. Beterschap voor Lynn ! Groetjes, Nikki F
Pinguin Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een leuke dag van in Duitsland Hier een k*tnacht. Mijn meisje is echt goed ziek. Het gekke is dat koorts en lamlendigheid het enige is wat ik aan symptomen kan ontdekken. En ja een klein beetje neusverkouden. Ze heeft haar bordje pap opgegeten en gaf toen aan alweer naar bed te willen.